سوهان برقی ماراتون بهتر است یا استرانگ؟

سوهان برقی ماراتون مناسب‌تر است یا سوهان برقی استرانگ؟

ابزار کار هر حرفه و شغلی مهم‌ترین ضرورت برای آن کار است. برای ناخن‌کاری نیزی سوهان ناخن برقی مهم‌ترین وسیله و ابزار کاری است. اگر از افراد حرفه‌ای در این زمینه سوال کنید که سوهان برقی ماراتون بهتر است یا استرانگ؟ ممکن است دچار تردید شوند. ما در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر کیفیت سوهان های برقی هر دو برند را مورد بررسی قرار داده و برایتان خواهیم گفت که چگونه بهترین سوهان برقی را بخرید. بدون شک پس از مطالعه این مطلب پاسخ تمامی سوالات خود را می‌دانید.

استرانگ و ماراتون دو برند محبوب سوهان برقی

اگرچه در بازار برندهای متعددی برای لوازم ناخن‌کاری مئوجود است؛ اما اکثر افراد قدیمی در این حرفه سوهان برقی استرانگ اصل یا ماراتون را به کارآموزان و کارجویان خود توصیه می‌کنند. برای اینکه به برتری هر یک برندها پی ببریم، در درجه اول بهتر است کاربری آنها را مورد بررسی قرار دهیم. لازم به ذکر است که اگر در مرحله خرید اطلاعاتی دربارۀ ویژگی‌های سوهان برقی نداشته باشید، ممکن است عقلانی تصمیم نگرفته و محصول بی‌کیفیتی خریداری کنید.

برای این مسئله نگران نباشید. در ادامه برای شما عزیزان خواهیم گفت که در زمان خرید سوهان برقی ماراتون و استرانگ به چه فاکتورهایی دقت داشته باشید.

بررسی ویژگی‌های سوهان برقی استرانگ

برای اینکه به پاسخ پرسش عنوان شده در ابتدای این مطلب برسیم، لازم و ضروری است که ویژگی محصولات دو برند را به شکل مجزا مورد بررسی قرار دهیم. مواردی که در ادامه شرح می‌دهیم جزء مهم‌ترین ویژگی و مشخصات سوهان برقی استرانگ اصل هستند:

  • قابلیت‌های استفاده متعدد: شما می‌توانید از سوهان برقی استرانگ برای ریمو ناخن، مانیکور روسی، ترمیم کاشت اولیه، ژلیش و... استفاده کنید. درواقع می‌توان گفت که سوهان های برقی ناخن استرانگ همه فن حریف بوده و برای تمامی افراد اعم از افراد مبتدی و حرفه‌ای کاربردی هستند.
  • دور موتور سوهان برقی استرانگ: اکثر سوهان های برقی استرانگ داری دور موتور 30000 تا 35000 هستند و این عدد یعنی مجهز به دو موتور باکیفیت بوده و می‌توانند رضایت ناخن کارهای حرفه‌ای را به دست آورده و برای کسانی که در سالن‌های شلوغ فعالیت می‌کنند گزینه ایده‌آلی است.
  • لرزش و صدای کم: از دیگر ویژگی‌های سوهان برقی استرانگ اصل سر و صدای محدود آن است. از طرفی این دستگاه حتی در زمانی که به روی دور تند تنظیم می‌شود، مقدار لرزش محدود و در حد طبیعی دارد.
  • قابلیت دستی و پدالی بودن سوهان برقی استرانگ: کاربری آسان یعنی ناخن کار به هر طریقی که دلش می‌خواهد قادر به استفاده از سوهان برقی استرانگ باشد. خوشبختانه کلیۀ سوهان های برقی برند استرانگ قابلیت استفاده به صورت دستی و حتی پدالی را دارند.
  • قابلیت تعویض ولتاژ: حتماً می‌دانید که سوهان های برقی ناخن استرانگ توسط کمپانی کره‌ای تولید می‌شوند. این سوهان قابلیت تعویض ولتاژ برق را داشته و شما می‌توانید با ولتاژ 110 وات و 220 وات از این دستگاه استفاده کنید.

بررسی ویژگی‌های سوهان برقی ماراتن

برای درک بهتر تفاوت‌ها بهتر است که ویژگی‌های سوهان برقی ماراتون را نیز مورد بررسی قرار دهیم.  موارد زیز جزء مهم‌ترین مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه محسوب می‌شوند:

  • سوهان برقی ماراتون، انتخابی برای افراد حرفه‌ای: کیفیت و کارایی این سوهان برقی بخه قدری بالا است که خرید آن صرفاً به افراد با تجربه و متخصص در زمینه کاشت و ترمیم ناخن توصیه می‌شود.
  • دور موتور مطلوب: جالب است بدانید که سوهان‌های برقی ماراتون اکثراً دور موتوری برابر با 35000 دور دارند و این یعنی در مقایسه با سوهان برقی استرانگ عملکرد بهتری دارند.
  • قابلیت گردش در دو جهت: سر سوهان‌هایی که به سوهان برقی ماراتون متصل می‌کنید، قابلیت چرخش ساعت‌گرد و پاد ساعت‌گرد دارند و این قابلیت نیز برای ناخن کارهای متخصص و حرفه‌ای حائز اهمیت است.

سوهان برقی ماراتون مدل CHAMPION

مشخصات

کاربردسالن و شخصی
نوعدستگاه مانیکور و پدیکور
نوع عملکرددستی
منبع انرژیبرقی و خانگی
سایر مشخصات35 هزار دور
دارای قابلیت حرکت سوهان در جهت عقربه ساعت و خلاف جهت عقربه ساعت
مناسب کاربری حرفه‌ای

سوهان برقی ماراتون مدل چمپیون

اگر قصد خرید سوهان برقی ماراتون دارید این مدل بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از این دستگاه می‌توانید برای سالن‌های زیبایی و حتی استفاده شخصی خودتان استفاده کنید. نوع عملکرد آن دستی است و از طریق اتصال به برق شهری کاری می‌کند. اقلام همراه این مدل از سوهان برقی ماراتون شامل هندپیس 35 هزار دور، پدال پایی و داریو استند رومیزی است.

سوهان برقی ماراتون مدل 35000

مشخصات

کاربردکاشت ناخن
قابلیت حمل آسان
طراحی ناخن
ناخن‌هاب دست
نوعبرقی
نوع عملکردبرقی
منبع انرژیبرقی شهری
سایر مشخصاتتوان 30 وات
گشتاور 2.5 N.Cm
سرعت 35000 RPM

سوهان برقی استرانگ مدل S-210

مشخصات

کاربردکاشت ناخن
نوعدستگاه مانیکور و پدیکور
نوع عملکرددستی
منبع انرژیبرق خانگی
اقلام همراهاین دستگاه دارای پدال و آچار مجزا بوده
مجهز به یک جفت جاروبک برای تعویض
روی بدنه آن سوئیچ تعبیه شده است و می‌توان به برق 220 ولت و 110 ولت متصل شد و از دستگاه سوهان برقی استرانگ استفاده کرد.

سوهان برقی استرانگ مدل 207B

اگر به تازگی شروه به یادگیری حرفه ناخن کاری کرده‌اید، پیشنهاد ما برای شما خرید دستگاه سوهان برقی استرانگ است. این مدل برای کاشت ناخن کاربرد داشته و دستگاه مانیکور و پدیکور برای سوهان کشی و پولیش ناخن‌ها است. نوع عملکرد دستگاه برقی بوده و به برق خانگی متصل می‌شود. دور موتور دستگاه برابر با 30000 بوده و قبلیت تنظیم سرعت نیز دارد. شما می‌توانید برای استفاده از این دستگاه از پدال پا یا حتی به صورت دستی استفاده کنید. اقلام همراه این سوهان برقی شامل موارد زیر می‌شود:

  • دفترچه راهنما
  • پدال پایی
  • هند پیس
  • پایه نکهدارنده هند پیس

نکات مهمی که قبل از خرید بهترین سوهان برقی ناخن باید بدانیم.

اگر تصمیم شما برای خرید سوهان برقی ماراتون کمبی یه سوهان برقی استرانگ اصل جدی است، توصیه می‌کنیم از کنار موارد و فاکتورهای زیر ساده رد نشوید. دقت به این موارد به شما عزیزان کمک می‌کند که انتخابی دقیق داشته و از استفاده بهترین سوهان برقی ناخن نهایت رضایت را داشته باشید. این فاکتورهای مهم و ضروری عبارت‌اند از:

چرا سوهان برقی ناخن می‌خرید؟

در وهله اول باید به دنبال پاسخ این پرسش باشید. آیا می‌خواهید حرفه ناخن‌کاری را به عنوان شغل خود انتخاب کنید یا هدفتان صرفاً اصلاح فرم و شکل ناخن‌های شخص خودتان است؟ شما می‌توانید متناسب با اهداف خود و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید به قیمت سوهان برقی ماراتون و استرانگ دقت کرده و مورد مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.

قابلیت تعویض سر سوهان‌

دقت داشته باشید که یک سوهان برقی مناسب در درجه اول باید قابلیت تعویض سر سوهان داشته باشد. خوشبختانه اکثر محصولات و سوهان های برقی استرانگ و ماراتون این قابلیت را دارند. باید به این مسئله نیر دقت کنید که آیا نحوۀ تعویض سر سوهان‌ها دشوار است یا نه؟ اگر کار تعویض سر سوهان‌ها در کسری از ثانیه انجام شود، در حرفه خود هیچ مشکل و دردسری نخواهید داشت.

امکان تغییر سرعت دستگاه

شغل ناخن کاری جزء آن دسته از مشاغلی است که نیازمند ظرافت، دقت و تمرکز است. گاهی لازم است سرعت و دور چرخش سر سوهان‌ها را به حداکثر ممکن و گاهی به حداقل رساند. پیشنهاد می‌کنیم به تفاوت سوهان برقی استرانگ اصل و تقلبی دقت کرده و سوهان ناخن برقی برخرید که قادر به تغییر و درجه‌بندی سرعت چرخش آن باشید. در تیجه میزان دور موتور دستگاه فاکتوری مهم و حائز اهمیت است.

سوهان برقی سبک یا سنگین

فرقی نمی‌کند که قصد خرید سوهان برقی ماراتون را دارید یا استرانگ، قرار است مدت‌هات این وسیله را در دست گرفته و با آن کار کنید. اگر دستان ضعیفی دارید، بهتر است سوهان برقی با وزن سبک بخرید تا در روزهای پرمشغله خسته و کلافه نشوید.

توجه به ضمانتنامه و گارانتی

یک محصول درجه یک و باکیفیت حتماً دارای گارانتی و ضمانتنامه است. برگه گارانتی محصول به شما عزیزان احساس اطمینان خاطر می‌دهد. در نتیجه توصیه می‌کنیم علاوه بر توجه به قیمت سوهان برقی ماراتون و استرانگ به برگه ضمانت و گارانتی سوهان نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.

حال به خوبی می‌دانید که برای خرید سوهان نبرقی ناخن استرانگ و مارتون باید به چه فاکتورها و مواردی دقت کنید. در ادامه تعدادی از بهترین محصولات استرانگ و ماراتون را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم. اگر هنوز بین انتخاب سوهان برقی ماراتون و استرانگ هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید؛ زیرا بعد از معرفی محصول برای شما عزیزان خواهیم گفت که کدام سوهان برقی مناسب‌تر است؟

سوهان برقی ماراتون بهتر است یا استرانگ؟

همان طور که اشاره کردیم هر دو محصول کیفیتی تقریباً یکسان و برابر داشته و تنها برخی از محصولات سوهان ناخن برقی ماراتون برای افراد حرفه‌ای مناسب‌تر است.

تفاوت سوهان برقی ماراتون و استرانگ؟

تفاوت سوهان ناخن استرانگ و ماراتون معمولاً در تعداد دور موتور، اقلام همراه، نحوۀ استفاده و سایر موارد جزئی است.

اقلام همراه بهترین سوهان برقی ناخن چیست؟

  • کیف همراه
  • دفترچه راهنما
  • پدال
  • هند پیس
  • سر سوهان و...

تفاوت سوهان برقی استرانگ اصل و تقلبی در چیست؟

بهتر است به لوگو، شماره سریال و مشخصات و قابلیت‌های دستگاه دقت کنید تا متوجه اصل و تقلبی بودن آن شوید.

سخن پایانی

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده و حال با آگاهی کامل قادر به خرید بهترین سوهان برقی استرانگ یا ماراتون باشید. اگر تجربه استفاده از سوهان برقی ماراتون و استرانگ را دارید، برایمان بنویسید که شما کدام محصول را برای خرید معرفی می‌کنید و دلیل این انتخاب چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.