معرفی اصلی ترین لوازم تحریر برای دوره‌های مختلف تحصیلی

لیست لوازم تحریر مورد نیاز برای شروع سال تحصیلی

هرکاری برای خود نیاز به ابزار دارد، ابزار مورد نیاز تحصیل هم لوازم التحریر است. اگر ابزار هر کاری درست و بجا انتخاب شود آن کار نیز درست و صحیح پیش می‌رود. اگر میخواهید در امر تحصیل موفق باشید و هر دوره تحصیلی را به خوبی بگذرانید حتما نیازمند لوازم التحریر مناسب برای آن دوره تحصیلی می‌باشید.

کوله پشتی:

یک کوله پشتی مدرسه عالی باید بتواند همه چیزهایی را که کودک شما در روز نیاز دارد را در خود جا دهد. همچنین باید به راحتی روی پشت کودک شما بنشیند، به اندازه کافی دوام داشته باشد تا سال ها دوام بیاورد.

کوله پشتی برای تمام نیازهای شما ضروری است، پس چرا یک کوله پشتی باکفیت و عالی انتخاب نکنید؟

جامدادی:

مورد بعدی که دانش آموزان به آن احتیاج دارند یک جامدادی جادار و زیبا است. می توانید از لیست زیر یک انتخاب خوب داشته باشید.


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت 15 مدل شیک ترین جامدادی (دخترانه و پسرانه)

مداد رنگی 

مداد رنگی یکی از لوازمی است که تمامی کودکان قبل و بعد از شروع تحصیل به آن نیاز دارند و انتخاب صحیح آن کمک زیادی به ایجاد خلاقیت در کودکان می‌شود شاید فکر کنید که هر مداد رنگی برای کودکان می‌تواند مناسب باشد، اما مواردی هست که باید به آن توجه کنید : 

برای مثال :

  • سه ضلعی بودن، برای بهتر نگه داشتن مداد توسط کودک
  • نرم و روان بودن، برای اینکه به دستان کودک فشار کمتری وارد شود
  • خوش رنگ بودن، برای تقویت قدرت تشخیص رنگ در کودکان
  • با کیفیت بودن کیفیت مغزی
  • قیمت مناست

با توجه به موارد ذکر شده در بالا میبینیم که انتخاب حتی مداد رنگی تاثیر بسیار زیادی در علاقه‌مند شدن کودکان به تحصیل و مدرسه نقش بسیار مهمی دارد. 

مداد مشکی

مداد مشکلی برای دوره های ابتدایی بسیار پر‌کاربرد می‌باشد، بسیار مهم است که مدادی که برای نوشتن و یادگیری کودک انتخاب می‌شود، مدادی مقاوم از لحاظ قیمت مناسب و با کیفیت بالا باشد، تقریبا میتوان گفت که مداد مشکلی برای دوره ابتدایی مهم‌ترین ابزار برای کودکان است، ابزاری که به کودکان کمک میکند تا پایه ایی ترین موارد مربوط به این دوره تحصیلی را بنویسند و یاد بگیرند، اگر مدادی که انتخاب میکنید، کیفیت خوبی نداشته باشد و دائما نیاز به تراش داشته باشد باعث کلافه شدن کودک شده و تمرکز او را برای انجام تکالیف از بین می‌برد پس این ابزار بسیار مهم می‌باشد. 

خودکار

خودکار هم در تحصیل هم در کار راهای روزمره کاربرد بسیار زیادی دارد، برای خرید خودکار نیاز هست که موارد زیادی توجه داشته باشیم، برای مثال روان بودن، جوهر پس ندادن، مقاومت بالا، نوک ظریف و... 

بسیاری به این موضوع اعتقاد دارند که خودکار و کیفیت نوشتن آن در دستخط بسیار تاثیر دارد و اگر خودکار با کیفیتی داشته باشند دستخط خوبی هم دارند، اگر شما با خودکار با کیفیت بنویسید ناخودآگاه با دقت و علاقه بیشتری مینویسید و همین امر باعث می‌شود که دستخط بهتری هم داشته باشید.

پاک کن

اگر کودک دبستانی دارید که هنوز از مداد برای نوشتن استفاده می کند یکی از ضروری ترین خریدهای ممکن برای او پاک کن است. ما در قسمت معرفی محصولات چندین مورد از بهترین پاک کن ها را برای انتخاب شما آورده ایم.

مداد تراش

مداد تراش را در انواع دستی و رومیزی انتخاب کنید. مداد تراش رومیزی قیمت بالایی تری نسبت به انواع دیگر دارد.

اتود و مداد نوکی

همراه داشتن یک اتود خوب و باکیفیت می‌تواند جایگزین مداد برای دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان باشد. 

در جدول زیر می‌توانید یک لیست کامل از لوازم تحریر ضروری را ببینید:




خودکارآبرنگاتود
لاک غلط گیرگواشنقاله/ گونیا
پاک کنخط کشپرگار
مداد تراش دفتر مشقمنگنه
مداددفتر کلاسوریشابلون
جامدادیدفترچه یادداشتپانچ
مداد رنگیدفتر کلاسوریماشین حساب
ماژیک هایلایترماژیک وایت بردروان نویس

اقلامتعداد
روان نویس6 عدد
خودکار 8 عدد
مداد نوکی1 عدد
ماژیک علامت گذار6 عدد
غلط گیر1 عدد

اقلامتعداد
مداد2 عدد
خط کش1 عدد
جامدادی1 عدد
تراش1 عدد

اقلامتعداد
پاک کن1 عدد
تراش1 عدد
خودکار4 عدد
مداد4 عدد
مداد نوکی1 عدد
ماژیک1 عدد
دفتر3 عدد
برچسب1 عدد
چسب ماتیکی1 عدد

اقلام تعداد
منگنه1 عدد
منگنه کش1 عدد
سوزن منگنهیک بسته
مداد مشکی2 عدد
خودکار1 عدد
تراش1 عدد
پاک کن1عدد
خط کش1 عدد
گیره کاغذ19 عدد
کاتر و قیچی1 عدد

سخن آخر: 

در این راهنما از چی بگیر سعی کردیم یک لیست از بهترین لوازم تحریر مورد نیاز برای شروع سال تحصیلی را به شما معرفی کنیم. و مدل های مختلف از انواع لوازم تحریر را به همراه لینک خرید آنلاین برای شما گردآوری کردیم. امیدواریم بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
مداد قیمت انواع مداد