بررسی کامل و قیمت اسپرسوساز مباشی مدل 2005

راهنمای خرید اسپرسوساز مباشی مدل 2005

ما می‌خواهیم به شما یک اسپرسو و کاپوچینوساز نیمه صنعتی – خانگی را معرفی کنیم. اسپرسوساز مباشی با گرمای عالی که نشان دهنده قدرت بسیار خوب آن است. این اسپرسوساز خوش ساخت از پلاستیک فشرده ABS  ساخته شده با حدود 4 و نیم کیلو وزن. این دستگاه قابلیت تولید کف برای شیر را دارد. برای ساخت یک اسپرسو یا کاپوچینو می‌توانید از پودر قهوه نیز در این دستگاه استفاده کنید.

این اسپرسوساز خوش حرفه‌ای ساخت اسپرسو را به صورت خیلی عالی و ساده به خانه شما می‌آورد. این اسپرسوساز آبِ جوش را با فشار خیلی زیاد از بین دانه‌های قهوه آسیاب شده ریز می‌گذراند. قهوه و کف بسیار عالی‌ای به شما می‌دهد. قهوه اسپرسوی شما آماده است. 

همچنین شما می‌توانید یک کافه لاته فوق‌العاده با کف بسیار عالی‌ای که این دستگاه به شما می‌دهد را با سرعت آماده نمایید و آن را نوش جان کنید.

برای ساخت کاپوچینو نیز شما می‌توانید به راحتی روی این دستگاه حساب کنید.

 این دستگاه دارای 1100 وات توان است. دارای نازل بخار و تنظیم میزان بخار به صورت دستی نیز هست. ظرفیت مخزن آب این دستگاه 1.25 لیتر است. و تعداد نازل قهوه آن دو عدد است. سینی چکه گیر هم دارد.

نوشیدنی‌هایی که با این دستگاه می‌توانید تهیه کنید عبارتند از : اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو و ماکوتیا است.

ویژگی‌های اسپرسوساز مباشی مدل 2005:

  • مجهز به نمایشگر
  • پیچ تنظیم بخار
  • مجهز به فیلتر استیل
  • سیستم محافظت و کنترل فشار
  • مجهز به صفحه گرم نگهدارنده

عملکرد بهتر اسپرسوساز مباشی

برای استفاده از این دستگاه پرقدرت بهترین کار این است که قدم به قدم با دفترچه راهنما پیش بروید. پمپ قوی، نداشتن لرزش، طراحی زیبا، بخار قوی، صدای کم دستگاه، نشانگر دما، نازل بخار باریک و کاربری ساده از مزایا و نقاط قوت این دستگاه به شمار می‌رود. فیلترهای این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است و سینی چکه‌گیر نیز با قابلیت جداشدن و شستشوی آسان طراحی شده است.

شاید جنس پلاستیکی بدنه شما را برای خرید این دستگاه کمی نگران کند. اما باید بگوییم که این بدنه بسیار محکم و قوی بدون لرزش ساخته شده است. کاملا می‌توانید به آن اعتماد کنید. لوله کوتاه نازل و حجم کم مخزن آب این قهوه ساز را می‌توان از نقاط ضعف این دستگاه دانست.

نکته مهم در مورد اسپرسوساز مباشی

نکته مهمی که رابطه مستقیمی با عمر دستگاه و کیفیت کارکردش دارد تمیز کردن این دستگاه است. حتماً قبل از اولین استفاده چند بار عملیات پاکسازی را انجام بدهید تا چربی و کثیفی‌های احتمالی از مسیرهای خروجی بخار پاک شود و قهوه‌ای خوش طعم‌تر دریافت کنید. همچنین پس از چند بار استفاده بدون بستن گروپ زیر دستگاه یک لیوان قرار دهید و دستگاه را روشن نمایید. اجازه دهید آب خارج شود سپس دستگاه را ۱۰ثانیه خاموش کنید و با یک دستمال زخیم و نخی قسمتی را که آب از آن خارج می‌شود، تمیز نمایید. یکبار دیگر این عملیات را انجام دهید، دستگاه برای استفاده بعدی حاضر و آماده است.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.