بررسی ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9031

ماشین بهترین ماشین اصلاح صورت فیلیپس

ماشین اصلاح «فیلیپس» با وجود تیغه‌های عالی و خوب V-Track  که بر روی آن تعبیه شده است موجب می‌شود پوست اذیت نشود قرمزی و حساسیتی نیز بر روی پوست باقی نماند. یکی از مزایای این تیغه طراحی آن به صورت V است. مو به قسمت انتهای V حرکت می‌کند در انتهای آن گیر می‌کند و لبه تیز تیغ آن را قطع می‌‌کند. این عملکرد سرعت موجب می‌شود که موها سریع اصلاح شود. البته بهتر است که موهای صورت خیلی بلند نباشند چون باعث افزایش زمان اصلاح می‌شود.

تکنولوژی اصلاح این ماشین اصلاح صورت برش چرخشی است. جنس تیغه، استیل ضد زنگ است. از مهمترین مزایای این ماشین اصلاح ضد آب بودن آن است. شما به راحتی می‌توانید زیر دوش از آن استفاده کنید و بعد از اصلاح آن را بشویید.

جنس بدنه ماشین اصلاح صورت فیلیپس

ماشین اصلاح فیلیپس به صورت ارگونومیک طراحی شده است، لاستیک ضد لغزش در پشت بدنه استفاده شده است که احساس لرزش ماشین اصلاح را بسیار کم می‌کند و به دلیل خاصیت ارگونومیک این وسیله، در زمان استفاده، دست شما خسته نخواهد شد. اقلام همراه ماشین اصلاح صورت فیلیپس، منبع شارژ، آداپتور برق و درپوش محافظ است. کیف نگهدارنده و یک خط نیز همراه آنها است.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9031


در ادامه بخوانید : ماشین اصلاح جیمی: معرفی و قیمت بهترین ماشین ریش تراش جیمی

ویژگی های دیگر ماشین اصلاح صورت فیلیپس

از دیگر ویژگیهای مهم ماشین ریش تراش فیلیپس داشتن خط زن به صورت جداگانه است. شما زمانی که نیاز داشته باشید خط ریش و سبیل خود را مرتب کنید قاعدتاً نمی‌توانید از تیغه‌های چرخشی این ماشین ریش تراش استفاده کنید. فیلیپس به همین منظور یک خط زن به صورت جداگانه برای شما تعبیه کرده است که کافی است سری آن را تعویض کرده و به جای تیغه اصلی آن را نصب کنید. این خط زن جدا، به دلیل داشتن قدرت بیشتری از خط زن‌های متصل به دستگاه، موهای ضخیم‌تر را راحت‌تر قطع و اصلاح می‌کند.

 از دیگر مزایای ماشین اصلاح صورت فیلیپس، سر این ماشین اصلاح است که دارای هشت درجه آزادی در حرکت است. در واقع در هنگام اصلاح ماشین اصلاح انحنای صورت را به خود گرفته و موجب می‌شود بیشترین موی صورت در کمترین زمان قطع شود. 

همچنین سه چراغ نشانگر روی دستگاه تعبیه شده است که یکی از آنها نشانگر وضعیت شارژ، نشانگر قفل مسافرتی و دیگری نشان گر لزوم تمیزکردن و تعویض تیغه‌هاست.

به دلیل باتری لیتیوم-یونی تعبیه شده در این ماشین اصلاح و بی سیم بودن دستگاه اصلاح، شما به راحتی می‌توانید از ژل اصلاح یا فوم در زیر دوش استفاده کنید. حتی قادر خواهید بود در حالت خشک صورتتان را اصلاح کنید. شاید در حین اصلاح شارژ ماشین اصلاح صورت تمام شود، شما با چند دقیقه شارژکردن آن، مجدداً می‌توانید به اندازه زمان یک اصلاح کامل، وقت بگذارید و به اصلاح ادامه دهید.

 مزایا و معایب ماشین اصلاح صورت فیلیپس 

از مهمترین نقاط قوت این ماشین اصلاح می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیبایی
  • شارژ با سرعت سریع
  • کیفیت عالی اصلاح صورت
  • جنس بدنه عالی و با کیفیت
  • جنس تیغه استیل ضد زنگ و ضد حساسیت
  • سرعت بالای اصلاح
  • پر قدرت
  • پر قدرت
  • کم صدا
  • سبک
  • ضد آب

شاید تنها نقطه ضعف این دستگاه از دیدگاه استفاده کنندگان، نداشتن سری محافظ برای تیغه اصلی و مجزا بودن خط زن است، به دلیل اینکه برای بعضی از افراد تعویض سری زمان بر است.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.