دستگاه وکس: قیمت و خرید بهترین مدل دستگاه موم گرم کن

کدام دستگاه وکس بهتره؟

به نظر شما بهترین شیوه ذوب و داغ کردن موم جهت اصلاح موهای بدن به چه صورت است؟

  • برای ذوب کردن وکس به چه صورت عمل می‌کنید؟
  • برای خرید بهتربن دستگاه موم گرم کن به چه فاکتورهایی باید دقت داشته باشیم؟

دستگاه وکس چیست؟

حتما بارها برایتان پیش آمده است که زمان کافی برای شیو کرده نداشته و نیازمند یک دستگاه خاص و ویژه برای آب کردن و ذوب کردن وکس یا موم باشید. خرید دستگاه موم گرم کن و ذوب وکس یکی از ابزارهای حیاتی و ضروری در هر خانه و به ویژه در هر آرایشگاهی است. اگر شما نیز در آرایشگاه و محیط‌های آرایشی و بهداشتی فعالیت دارید، توصیه می‌کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید‌.

در این مقاله از وب سایت چی‌ بگیر برای شما عزیزان درباره راهنمای خرید بهترین دستگاه موم گرم کن خواهیم گفت و هرآنچه که درباره قیمت این دستگاه و دستگاه وکس بدانید، شرح می‌دهیم.

اهمیت خرید دستگاه موم گرم کن

در گذشته افراد برای ذوب و داغ کردن انواع موم و وکس به روش‌های سنتی و قدیمی اقدام می‌کردند. به عنوان مثال برخی موم را به واسطه بخار آب گرم می‌کردند. روش‌های سنتی دشواری‌های خاص خود را داشته و موجب آلودگی محیط و اتلاف وقت می‌شد. امروزه انواع دستگاه موم گرم کن و ذوب وکس کار را برای افراد آسان کرده و مدت زمان اپلاسیون بدن را کاهش داده و از طرفی امکان آلودگی را حذف کرده است.

 از این جهت خرید دستگاه موم داغ کن و دستگاه وکس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و برای سالن‌های آرایشی و بهداشتی ضرورت ویژه‌ای دارد. در ادامه برایتان خواهیم گفت که برای خرید دستگاه وکس و موم باید به چه مواردی دقت کنید.

خرید دستگاه وکس/قیمت دستگاه وکس

دستگاه موم گرم کن و ذوب وکس سولار استار کد 100

دستگاه موم گرم کن و ذوب وکس سولار کد ۱۰۰

این دستگاه به واسطه کابل برق خود انرژی دریافت کرده و کار می‌کند. دستگاه موم گرم کن نامبرده در مقابل آب مقاوم بوده و مجهز به درپوش محافظ است. استفاده از آن در سالن‌های آرایشی و بهداشتی و منازل به شدت کاربردی است.

دستگاه موم گرم کن پرووکس مدل 100

دستگاه موم گرم کن پرووکس مدل ۱۰۰

تکنولوژی اصلاح این دستگاه اپیلاتور بوده و مجهز به درپوش و کابل برق است. قابلمه این دستگاه موم گرم کن قابلیت متحرک بودن داشته و مجهز به چراغ نمایشگر برای اعلام داغ شدن موم است.

دستگاه موم گرم کن و ذوب وکس سولار استار مدل 101

دستگاه موم گرم کن و ذوب وکس سولار استار مدل ۱۰۱

اگر از وکس برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کنید این دستگاه موم داغ کن که مخصوص انواع موم و وکس است، برایتان مفید خواهد بود. کیفیت این محصول رضایت بخش بوده و ابعاد آن نیز کاملا ارگونومیک است.

دستگاه موم گرم کن و ذوب وکس مدل IR-100

دستگاه موم گرم کن و ذوب وکس مدل IR-100

اگر برای اصلاح وقت کافی ندارید، خرید و استفاده از دستگاه وکس و موم گرم کن برای شما واجب و ضروری است. دستگاه نامبرده کیفیت ویژه‌ای داشته و مقاومت بالایی در برابر آب دارد.

دستگاه موم گرم کن و ذوب وکس ال کر مدل PRO

دستگاه موم گرم کن و ذوب وکس ال کر مدل PRO

این دستگاه به رنگ صورتی بوده و طراحی آن با توجه به کیفیت مطلوبی که دارد، کاملا استاندارد و ارگونومیک است. از این محصول در مراکز آرایشی و بهداشتی و در منازل می‌توانید استفاده کنید و قیمت کاملا مقرون به صرفه‌ای دارد.

دستگاه موم گرم کن و ذوب وکس موهایر مدل M -053

دستگام موم گرم کن و ذوب وکس موهایر مدل M-053

وزن این دستگاه معادل ۱۵۰۰ گرم بوده و به واسطه برق خانگی کار می‌کند. جنس موچین آن استیل و ضد زنگ بوده و یری قابل شستشو دارد. این دستگاه قابلیت تنظیم دما داشته و با مطالعه دفترچه راهنما آم شیوه استفاده از آن را خواهید آموخت.


در ادامه بخوانید : بهترین وسایل مورد نیاز برای اپیلاسیون در خانه

وسایل مورد نیاز اپیلاسیون در خانه چه چیزهایی است؟

قبل از خرید بهترین دستگاه وکس به چه نکاتی دقت کنیم؟

برای خرید بهترین دستگاه موم گرم کن و دستگاه وکس لازم و ضروری است که به نکات و فاکتورهای مهمی به هنگام خرید دقت شود،  تا بهترین کالا و محصول خریداری شده و بتوانید از دستگاه موم گرم کن خشابی یا ساده به صورت کاملاً طولانی‌مدت استفاده نمایید. موارد زیر از جمله نکاتی هستند که باید به آن‌ها   هنگام خرید دستگان موم وکس نهایت دقت را داشته باشید.این موارد عبارت‌اند از:

  • با توجه به ظرفیت دستگاه: قبل از اینکه برای خرید دستگاه موم گرم کن اقدام کنید‌  باید ببینید که قرار است به چه میزان موم را در این دستگاه به حالت آب شده و ذوب شده در بیاورید. اگر از مقدار زیادی موم استفاده می‌کنید لازم که دستگاه‌هایی با ظرفیت و کاسه بزرگ‌تر خریداری نمایید. معمولاً دستگاه موم داغ و وکس در ابعاد و اندازه‌های کوچک برای منازل و به صورت استفاده شخصی به فروش می‌رسند.
  • میزان گرمایش: یک دستگاه موم گرم کن با کیفیت دستگاهی است که گرمایش آن قابلیت کنترل داشته باشد. به عنوان مثال برخی از موم‌ها و یا وکس‌ها در دمای خاصی ذوب می‌شوند. برای اینکه بتوانید دمای دستگاه را کنترل کنید، لازم است که تسلطی بر گرمایش آن داشته باشید به این منظور توصیه می‌کنیم که برای رعایت این مورد حتماً از دستگاه‌هایی با قابلیت کنترل دما استقبال کرده و خریداری کنید.
  • قابلیت تطبیق پذیری: توجه داشته باشید دستگاه موم گرم کنی که خریداری می‌کنید، باید قابلیت تطبیق پذیری با انواع موم و وکس‌های مختلف را با مارک‌های متعدد داشته باشند. به عنوان مثال شما نمی‌توانید برای یک مارک و برند خاص از موم و وکس دستگاهی جدا خریداری کرده و برای سایر موم‌های دیگر از دستگاه‌های متعدد و مختلف دیگر استفاده کنید. پس بهتر است به ویژگی تطبیق پذیری دستگاه موم گرم کن نهایت دقت را داشته باشید.
  • قابل حمل بودن دستگاه: اگر شما یک واکسولوژیست سیار هستید نیاز شدیدی به یک دستگاه موم گرم کن سیار خواهید داشت. برای جابه‌جایی راحت دستگاه باید به قابلیت حمل آسان آن و وزن و ابعادی که دارد، توجه و دقت داشته باشید.

قیمت دستگاه وکس صورت چقدر است؟

قیمت دستگاه موم گرم کن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و توصیه می‌کنیم که به هنگام خرید حتما به برند و قیمت دستگاه وکس نهایت دقت را داشته باشید هرچه کالای شما کیفیت و مرغوبیت بیشتری داشته باشد، طول عمر آن نیز بیشتر بوده و می‌توانید سالیان طولانی از آن استفاده کنید. بنابراین توجه به قیمت و کیفیت و همچنین داشتن گارانتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دستگاه موم گرم کن تک کاسه‌ای بخریم یا دو کاسه‌ای؟

اگر قصد خرید دستگاه موم گرم کن برای سالن‌های آرایشی و بهداشتی را دارید دستگاه‌های دو کاسه‌ای گزینه مناسبی بوده و برای مصارف شخصی دستگاه‌های تک کاسه و یا قابلمه مناسب هستند.

دستگاه وکس خشابی چیست؟ مزایای دستگاه وکس خشابی؟

دستگاه موم داغ کن خشابی به صورتی طراحی شده است که می‌توان از آن برای اصلاح و اپیلاسیون موهای زائد و نقاط مختلف بدن استفاده کرد و از طرفی این دستگاه در سریع‌ترین زمان ممکن موم را گرم و داغ می‌کند و هیچگونه اتلاف وقتی ندارد و به واسطه غلتکی که دستگاه دارد به راحتی می‌توان موم را به روی پوست منتقل کرد و عمل اپیلاسیون را انجام داد.

  سخن پایانی: 

در این مقاله از وب سایت چی بگیر برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید دستگاه موم داغ کن را دارند به بررسی انواع این دستگاه پرداخته و گفتیم که برای خرید باید به چه مواردی دقت داشته باشید. حال می‌توانید با آگاهی و خیالی آسوده یکی از موارد معرفی شده را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.