سرهمی: خرید و قیمت جدیدترین مدل لباس سرهمی (دخترانه و زنانه)

چطور یک لباس سرهمی زنانه شیک و زیبا بخریم؟

در دنیای متغیر مد یکی از لباس های دوست داشتنی که مجدد وارد مد شده است سرهمی زنانه یا بیلرسوت است. البته انواع سرهمی ها قبل از اینکه وارد مد و لباس های عمومی مردم شوند بر تن خلبانها، کارگران، چتربازان، تعمیرکاران، فضانوردان و ... دیده شده است. سرهمی لباس هایی هستند که به صورت یک تکه از بالا تا پایین هستند. در کل پوشیدن سرهمی‌ موجب می‌شود فرد استایل خاصی پیدا کند.  

از سرهمی‌ مجلسی می‌توان برای مهمانی‌ها، مراسم رسمی و غیررسمی استفاده کرد. همچنین از مدل های سرهمی نخی آن برای ساحل استفاده نمود.

در فصل های سرد سال نیز می‌توان از سرهمی‌ با جنس‌های ضخیم‌تر استفاده نمود و یا اینکه بر روی این سرهمی‌ ها کت هایی از جنس پشم، جین، کشمیر و یا فوتر استفاده کرد.

معرفی چند مدل سرهمی دخترانه و زنانه شیک و مجلسی

سرهمی زنانه ورو مدا مدل Olsenکاملا از جنس کرپ حریر است. طرح آن ساده بوده و همانطور که پیداست این سرهمی کاملا بلند و تا مچ پا پایین می‌آید. این سرهمی شیک فاق متوسطی دارد و شما برای مهمانی‌ها می‌توانید از این مدل سرهمی زنانه استفاده کنید.

سرهمی زنانه اونلی مدل Suky Printتهیه و تولید شده از جنس الیاف نخی و مناسب هوای گرم. پارچه این مدل سرهمی طرح‌دار است و قد لباس هم تا مچ پا پایین می‌آید. این سرهمی زنانه زیبا دارای فاق متوسط است و برای شیک بودن استفاده از آن کافی است.

سرهمی زنانه کیکی رایکی مدل BB03485-008تهیه و تولید شده از جنس الیاف نخی و پلی‌استر. این لباس شیک و مدرن دارای طرحی ساده است و قد لباس م تا مچ پا پایین می‌آید. استایل این لباس به گونه‌ای است که باید آزاد باشد و فرد در آن احساس آزادی و راحتی داشته باشد. نوع فاق این لباس سرهمی متوسط است. 

سرهمی زنانه مدل رویا رنگ بنفش در تصویر دیده می‌شود. اگر قصد دارید یک لباس زیبای برای روزهای گرم انتخاب کنید که درون آن راحت نیز باشید این سرهمی نخی یکی از بهترین انتخابهاست. این سرهمی دارای طرحی ساده است. دارای فاق متوسط و استایل لباس راسته است. شما حتی برای یک مهمانی خودمانی نیز می‌توانید این مدل لباس را انتخاب کنید.

سرهمی زنانه اسمارا مدل 400150 یک لباس سرهمی با یقه گرد است. جنس این سرهمی زنانه از  کرپ است و دارای طرحی ساده است. قد این لباس تا مچ پا پایین می‌آید. استایل لباس مورد نظر راسته است و دارای فاقی متوسط است. 

سرهمی زنانه مدل 13 مورد نظر، یک لباس فری سایز است . جنس این سرهمی زنانه از اسپان است و پارچه این لباس طرح‌دار . راه‌راه است. این سرهمی زنانه با آستین‌های حلقه‌ای تا زیر مچ پا پایین می‌آید. استایل لباس به گونه‌ای است که جذب بدن است و نوع فاق آن هم متوسط است. 

سرهمی زنانه جامه پوش آرا مدل 4512020397-86 تهیه و تولید شده از جنس الیاف نخی است. این سرهمی ساده و کوتاه بسیار زیبا است. مدل فوق العاده شیکی دارد و مخصوص شیک پوشان است. قد لباس کوتاه است و بستگی به قد دارد. نوع فاق این سرهمی زنانه متوسط است. 

سرهمی زنانه استرادیواریوس مدل SV-1490452700از جنس پلی استر است و طرح لی. قد این سرهمی لی تا مچ پا پایین می‌آید. استایل لباس راسته است و بسیار شیک به نظر می‌آید. نوع فاق این لباس متوسط است. شما برای روزمره نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. 

سرهمی زنانه کیکی رایکی مدل BB3371-040دارای جنسی از الیاف نخی و پلی استر است. پارچه آن طرح ساده‌ای دارد و قد لباس هم تا مچ پا پایین می‌آید. این سرهمی زنانه هم دارای استایل آزاد است. وبرای استفاده روزمره بسیار مناسب است. نوع فاق این سرهمی متوسط است.

سرهمی زنانه سوپردرای مدل W18S10609T-25دارای جنسی از الیاف نخی است که استفاده از این مدل لباسها برای روزهای گرم بسیار مناسب است.  طرح پارچه این سرهمی زنانه ساده است و قد لباس هم تا زیر مچ پا پایین می‌آید. استایل لباس سرهمی زنانه راسته است. همچنین این سرهمی نخی زنانه دارای فاق متوسط است. 

جنس لباسپلی استر
قد لباستا مچ پا
استایل لباسراسته

جنسنخ
قد لباسزیر مچ پا
استایل لباسبگ

جنس لباسکتان
قد لباسزیر مچ پا
استایلآزاد

چطور از سرهمی در استایل روزانه استفاده کنیم؟

در استفاده‌های روزانه از سرهمی دخترانه و زنانه بهتر است از سرهمی‌ های کژوال خوش دوخت استفاده نمایید. همانهایی که در کمرشان کش و یا جای بند دارند. برای اینکه لاغرتر به نظر بیایید می‌توانید از لباس سرهمی‌ با طرح هایی خطوط عمودی استفاده کنید. حتی می‌توانید با کفشهای پاشنه بلند این سرهمی ها را ست کنید.

آیا می توان با بیلرسوت یا سرهمی یک تیپ اسپرت داشت؟

سرهمی هایی که دو بند در قسمت سرشانه دارند و فاقد آستین هستند، موجب می‌شوند پوشش کامل نباشد در زیر این سرهمی ها می‌توانید از انواع تیشرتها استفاده نمایید. این پوشش استایل شما را اسپرت نشان می دهد.

برای زیباتر شدن سرهمی دخترانه چه ترفندی به کار ببریم؟

برای کامل‌تر شدن و زیباتر شدن سرهمی‌ دخترانه می‌توانید از اکسسوریهایی نظیر کمربندها و گردنبندها بر روی لباس استفاده نمایید.

مخصوصا اگر قصد دارید از لباس های سرهمی در مراسم رسمی استفاده کنید بهتر است لباس سرهمی را انتخاب کنید که بر روی آن کمی کار شده باشد. پوشیدن سرهمی و ایجاد یک استایل خاص و شیک را از دست ندهید. 

افراد قد بلند چطور باید لباس سرهمی بپوشند؟

البته با توجه به قد افراد، باید در خرید سرهمی دقتهای لازم را داشته باشند. اگر فرد قد بلندی هستید سرهمی هایی که شلوارشان راسته و کمی گشادتر باشد، شیک‌تر و خاص‌تر است. اما اگر فردی با قدی کوتاه تر و یا متوسط هستید سرهمی های تنگ‌تر و جذب‌تر مناسب‌تر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - زهرا

من که تا فروشگاه انلاین تک دوخت هست حتی برای خرید بلوز زنانه ام نمیرم تو پاساژاو کلی شلوغی ام تحمل کنم

3 شهریور 1401 - 14:49

پاسخ
شلوار و سرهمی زنانه قیمت انواع شلوار و سرهمی زنانه