معرفی سرم تقویت کننده مژه و ابروی سریتا

معرفی سرم تقویت کننده مژه و ابروی سریتا

آیا آماده اید برای همیشه ریمل را کنار بگذارید؟ برای داشتن مژه های بلند و حجیم و ابروهایی سالم، یک سرم مژه و ابرو خوب را به لیست خرید زیبایی خود اضافه کنید. این سرم ها حاوی مواد فعالی مانند ویتامین B5، پروتئین و عصاره‌های طبیعی هستند که فولیکول‌های شما را برای مژه‌هایی نرم و لطیف تغذیه می‌کنند. آنها همچنین می توانند برای ابروهای کم پشت شما معجزه کنند.  

اگر مژه های نازک، آسیب دیده و شکننده ای دارید، سرم مژه راه حل نهایی است. مطمئنا، راز واقعی مژه‌های طبیعی بلند و پرپشت ممکن است در ژنتیک نهفته باشد، اما می‌توانید با استفاده طولانی و منظم از سرم‌ های رشد مژه نیز به نتیجه دلخواه برسید.

به طور طبیعی، ما حدود 200 تا 300 مژه روی هر پلک داریم، اما تقریباً چهار مژه در روز از دست می‌دهیم. حدود سه ماه طول می کشد تا این مژه ها به طول اولیه خود برسند. عواملی که ممکن است باعث ریزش مژها شوند عبارتند از:

  • استفاده بیش از حد از ریمل و خط چشم بی کیفیت
  • پاک کردن غیراصولی آرایش چشم
  • استفاده بیش از اندازه از فر مژه
  • استفاده از محصولات آرایش چشم ضدآب
  • استفاده از مژه مصنوعی و اکستنشن 

خوشبختانه، به لطف سرم‌های تقویت‌کننده مژه، می‌توانیم هر شب مژه‌های خود را بازسازی کنیم تا شکستگی را کاهش دهیم و محیطی سالم برای رشد مژه‌های جدید با فرمول‌های مغذی و سرشار از مواد مغذی ایجاد کنیم.

در این میان داروهای تقویت مژه و ابرو زیادی هم به بازار عرضه شدند که زمان رشد ابرو و مژه را کاهش دادند. برندها و مارک‌های زیادی شروع به ساخت و توزیع آن در بازارهای جهانی کردند با تجربه‌های موفق و ناموفق. یکی از معتبرترین و بهترین محصولات تقویت مژه و ابرو سریتا است که جایگاه ویژه‌ایی در بین مصرف کنندگان دارد. در ادامه به بررسی بهترین تقویت کننده ابرو و مژه سریتا می‌پردازیم. 

برای اینکه شما نیز این تجربه خوب را پس از مصرف به دست آورید استفاده از محصولات زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

محلول تقویت کننده مژه سریتا مدل Eyelash Lotion حجم 7 میلی لیتر

محلول تقویت کننده مژه سریتا 7 میلی گرم ساخت ایران، موجب رشد، استحکام و ضخامت مژه ها می شود. این محلول بر روی سلولهای فولیکولی مژه اثر می‌گذارد و موجب رشد و رویش مجدد مژه ها می‌شود.

 همچنین محلول تقویت کننده سریتا تکثیر مژه ها را سرعت می بخشد و از ریزش آنها جلوگیری می کند. اگر می خواهید مژه هایی زیبا، حجیم و پرپشت داشته باشید از این محلول استفاده نمایید.

محلول تقویت کننده مژه سریتا مدل Lotion حجم 7 میلی لیتر به همراه سرم تقویت  کننده ابرو سریتا مدل Vitalize حجم 10 میلی لیتر

محلول تقویت کننده مژه سریتا مدل 012 حجم 7 میلی لیتر به همراه سرم احیا کننده ابرو موجب تحریک و رشد تارهای مژه می شوند. این محلول 7 میلی گرمی سریتا موجب استحکام و ضخامت مژه و ابروهای آسیب دیده می‌شوند. 

محلول ایرانی تقویت مژه سریتا غنی از ترکیبات و مواد موثری است که با اثر بر روی سلولهای فولیکولی مژه، رشد آنها را دو چندان می کند. محلول سریتا دارای بیماتوپر است، این همان ماده ای است که بر روی رشد مژه ها اثر می‌گذارد. یعنی رشد مژه را افزایش داده و ریزش آن را کاهش می دهد.

کرم تقویت کننده ابرو سریتا مدل Enhancer Cream حجم 20 گرم

کرم تقویت کننده20 میلی گرم ابروی سریتا، محصولی گیاهی است. از گیاهانی چون، رزماری، گزنه، نعنا فلفلی، بابونه، مریم گلی تشکیل یافته است. 

نحوه استفاده آن اینگونه است که کرم را بر روی ابروها ماساژ داده و اینگونه بر روی ابروها بیشتر می ماند. بهتر است برای اثرگذاری بیشتر این کرم بر روی ابروها پوست تمیز باشد تا منافذ باز پوست به تاثیر گذاری این کرم کمک نماید. از دیگر مزایای کرم تقویت کننده سریتا وجود ویتامینهای ب 5 و ب 6 درون این کرم است. 

کرم تقویت کننده سریتا با خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی و ضد پیری خود موجب هرچه زیباتر شدن ابرو و اطراف آن خواهند شد.

محلول تقویت کننده مژه سریتا مدل Lotion حجم 7 میلی لیتر

محلول تقویت کننده مژه سریتا با حجم 7 میلی گرم موجب تحریک تارهای مژه می شود. فولیکولهای مژه را رطوب رسانی می نماید و ویتامینهای موجود در این تقویت کننده موجب جلوگیری از ریزش مژه ها می شوند.

بیماتوپراست موجود در این محلول، باعث افزایش زمان رشد مژه و کاهش ریزش مژه ها خواهند شد. 

عصاره شبدر قرمز، موجود در محلول تقویت کننده مژه سریتا موجب تقویت فولیکوها و تارهای مژه خواهند شد. مژه ها را پرپشت و ضخیم‌تر می نماید. وجود ویتامینهای ب 5 و کوآنزیم A باعث انرژی زایی برای فولیکول مژه و ممانعت از خشکی مژه‌ها خواهد شد. همچنین ویتامین ب 3، موجود در این محلول موجب افزایش سد دفاعی پوست پلک می‌شود.

سرم احیا کننده ابرو سریتا مدل Eyebrow Vitalize حجم 10 میلی لیتر

سرم احیا کننده ابروی سریتا حجم 10 میلی غنی شده با مواد موثر در رشد و استحکام و ضخامت ابرو است. این محلول حاوی ویتامین های بسیاری که رشد و تکثیر ابروها را سرعت می بخشت و روش موها را تحریک می‌کند.

سرم احیا کننده ابروی سریتا ساخت ایران، بر روی سلولهای فولیکولی ابرو تاثیر گذاشته و رویش مجدد ابروها را دو چندان می کند. این سرم سلامتی ابرو‌ها را هم ضمانت می‌کند.

سرم احیا کننده ابروی سریتا برای آقایان نیز قابل استفاده است و قابلیت جلوگیری از ریزش موهای ابرو را نیز داراست.


در ادامه بخوانید : کرم ویتامین ‌سی: انتخاب بهترین مارک کرم و سرم ویتامین سی


در ادامه بخوانید : صابون ابرو چیست؟ نحوه استفاده از صابون ابرو

آیا سرم مژه سریتا عوارضی دارد؟

علاوه بر مزایای مثبت، برخی از استفاده کنندگان از این نو ع محصولات ممکن است قرمزی یا سوزش را تجربه کنند. به خصوص اگر بیش از حد از آنها استفاده کنند. مشابه بسیاری از محصولات زیبایی دیگر همیشه بهتر است با دقت قدم بردارید و قبل از استفاده محصول مورد نظر را تست تا ببینید پوست شما چگونه به سرم مژه انتخابی شما واکنش نشان می دهد. بسیار نادر است که کسی واکنشی نشان دهد، اما چشم‌ها بسیار حساس هستند، بنابراین بهتر است ابتدا آن را بررسی کنید. همچنین رعایت صحیح دستورالعمل‌ها و عدم استفاده بیش از حد از سرم مهم است.

چقدر طول می کشد تا متوجه نتایج استفاده از سرم مژه و ابروی سریتا شوید؟

نتایج معمولا بسته به فرد متفاوت است، با این حال، رشد اغلب پس از شش هفته استفاده منظم و روزانه قابل توجه است. توصیه می شود از سرم مژه و ابرو یک بار در روز به مدت 8 تا 12 هفته برای دستیابی به بهترین نتایج استفاده شود.

سخن آخر:

امروزه بانوان برای جبران کردن کم پشتی مژه های خود از انواع اقسام محصولات حجم دهنده مژه و یا کاشتها استفاده می‌کنند که هر کدام از این موارد، عوارض خود را خواهند داشت. اکثرا شیمیایی هستند و ممکن است موجب خسارات زیادی از جمله عفونت شوند.

راهکارها و دستورالعمل های زیادی برای تقویت مژه و ابرو و رشد آنها وجود دارد. از جمله درمان‌های خانگی. اما معمولا به دلیل اینکه این روشها زمان‌بر هستند تداوم نمی‌یابند. روغن کرچک، روغن بادام، روغن هفت مغز، روغن هسته انگور، روغن رزماری، روغن سیاه دانه، روغن زیتون و ..... جزو روغن هایی هستند که موجب تقویت و رشد مژه و ابرو خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - علیپور

سلام سایت ارائه ابروومژه قیمت چندمیشه

7 فروردین 1400 - 00:48

پاسخ