صابون ابرو چیست؟ نحوه استفاده از صابون ابرو

بهترین صابون ابرو را انتخاب کنید:

دنیای مد و زیبایی هر روز در حال تغییر است، اگر شما هم می‌خواهید ظاهری زیبا و به روز داشته باشید، بهتر است طبق آخرین مد دنیا پیش بروید. 

طراحان و تولید کنندگان لوازم آرایش در دنیا نیز از این غافله عقب نمی‌مانند و هر روز لوازم آرایش جدیدتری تولید می‌کنند. امروزه در زمینه زیبایی و آرایش ابرو لوازمی مانند ژل ابرو، صابون ابرو، تقویت کننده مژه و ابرو ریمل و سایه ابرو تولید شده است. امروز قصد داریم در مورد اینکه صابون ابرو چیست و لیفت ابرو در خانه با صابون ابرو و همچنین نحوه استفاده از صابون ابرو، صحبت کنیم. با چی بگیر همراه باشید تا راهنمای خرید بهترین صابون ابرو را در اختیار شما قرار دهیم.

همانطور که می‌دانید ابرو تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد و برخلاف تصور عموم نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد تا زیبایی چشم و صورت را بیشتر نمایان سازد. 

صابون ابرو چیست؟

صابون ابرو وسیله‌ای است که برای حالت دادن و فرم دهی به ابرو استفاده می‌شود. صابون لیفت ابرو موهای ابرو را رو به بالا و ثابت نگه می‎‌دارد و موجب می‌شود فاصله چشم و ابرو بیشتر شود. این کار موجب می‌شود چهره شما جوانتر و شاداب‌تر به نظر برسد. صابون لیفت ابرو از بهم ریختگی موهای ابرو جلوگیری می‌کند و آن‌ها به حالت دلخواه شما حداقل برای چند ساعت ثابت نگه می‌دارد.

برخی از مدل‌های صابون ابرو با دارا بودن مواد مغذی موجب تقویت و افزایش رشد ابرو می‌شوند. بنابراین افرادی که ابروهای کم پشت دارند می‌توانند از صابون ابرو برای متراکم و ضخیم کردن تارهای ابرو استفاده کنند. البته توجه کنید استفاده بیش از حد به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

معرفی بهترین صابون ابرو

اگر بخواهیم بهترین صابون ابرو را معرفی کنیم، می‌توانیم به برندهای 

  • صابون ابرو اسنس
  • صابون ابرو رولوشن
  • صابون ابرو مک ...

اشاره کنیم. در پایین یک سری از بهترین صابون ابرو که از دید مصرف کنندگان بالاترین رتبه را داشته اند برای شما آورده ایم. امیدواریم بتوانید با اطلاعات این مقاله نیاز خود را رفع کنید.

صابون لیفت ابرو ممول مدل 01

صابون ابرو ممول یک محصول عالی در جهت لیفت و حالت دهندگی به ابرو می‌باشد. صابون لیفت ابرو که علاوه بر مرتب کردن ابرو و زیباتر جلوه دادن آن با دارا بودن ترکیبات روغنی مانند آووکادو، کاستر، سوربیتول، روغن نارگیل و انواعی از ویتامین‌ها موجب رشد و تقویت ابرو نیز می‌شود.

صابون لیفت ابرو ممول ماندگاری بالایی دارد و همچنین روی ابرو باعث ایجاد سفیدک نمیشود.


صابون لیفت ابرو رويال مكس مدل 001

صابون لیفت ابرو رویال مکس از محصولاتی است که عملکردش بر پایه عناصر گیاهی و روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل می‌باشد. صابون ابرو رویال مکس هم حالت دهنده و لیفت کننده بسیار عالی با ماندگاری بالا برای ابرو است و هم با دارا بودن ویتامین D و E موجب تقویت ابرو می‌شود.

صابون ژل لیفت ابرو ایلماز مدل P1661

ژل لیفت ابرو ایلماز با بافت ژله‌ای و شفافی که دارد یک آرایش زیبا و کاملا طبیعی برای ابروهای شما ایجاد می‌کند. بعد از استفاده از ژل ابرو هم ابرو مرتب و یکدست می‌شود و هم اینکه ابرو را لیفت و این حالت رو به بالا را تا زمانی که آن را بشویید، حفظ می‌کند. 

این محصول فاقد پارابن می‌باشد.

صابون لیفت ابرو اسکار کد 01

صابون لیفت ابرو اسکار باعث لیفت ابرو و خوش حالتی آن می‌شود. این محصول علاوه بر حالت زیبایی که به ابروهای شما می‌دهد، با دارا بودن روغن‌های گیاهی موجب رشد، تقویت و همچنین ضخیم شدن ابرو می‌شود.

ژل صابون ابرو اینتاپ مدل 001

ژل ابرو اینتاپ از دیگر محصولات کاربردی برای بالا بردن و حالت دهندگی به ابرو می‌باشد. ژل ابرو اینتاپ با ماندگاری بالا و بدون ایجاد سفیدی روی ابرو برای علاقمندان به این وسیله توصیه می‌شود. اینتاپ از ریزش ابرو جلوگیری می‌کند و با تقویت آن موجب رشد بیشتر موهای ابرو می‌شود. 

صابون لیفت ابرو سین بیوتی مدل 1221 وزن 40 گرم

صابون لیفت ابرو سین بیوتی از جمله محصولات مرغوب در این سبک می‌باشد. با این صابون به راحتی حالت زیبا و طبیعی به ابروهای خود ببخشید. حالتی که برای مدت طولانی باقی می‌ماند و ابرو را از افتادگی و نامرتبی خارج می‌کند. 

ژل حالت دهنده ابرو ژودوتی مدل 021

ژل ابرو ژودوتی نیز یک محصول ایرانی باکیفیت می‌باشد. اگر می‌خواهید ابروهای خود را با ماده‌ای حالت بدهید که علاوه بر زیبایی موجب تقویت و پرپشتی آن‌ها نیز بشود، ژل حالت دهنده ابرو ژودوتی به شما توصیه می‌شود.

ژل حالت دهنده ابرو کالن 2 مدل Quick Dry

ژل حالت دهنده ابرو کالن بین مصرف کنندگان محبوبیت بالایی دارد. چون این ژل بعد از استفاده سریعا خشک می‌شود و حالت ابرو را زیبا می‌کند. علاوه بر آن ماندگاری بالایی دارد و روی ابرو موجب شوره نمی‌شود، تمام این‌ها از دلایل محبوبیت این ژل حالت دهنده ابرو می‌باشند.

 صابون لیفت ابرو اسنس مدل ORG


در ادامه بخوانید : معرفی سرم تقویت کننده مژه و ابروی سریتا

کدام مدل صابون ابرو بهتر است؟

  • صابون ابرو از ترکیب مواد گوناگون گیاهی و معدنی ساخته می‌شود. موم زنبور عسل، گلیسیرین و برخی روغن‌های گیاهی از بهترین مواد به کار رفته در صابون ابرو می‌باشد. در هنگام خرید بهترین صابون ابرو به ترکیبات به کار رفته در آن دقت کنید.
  • صابون ابرو حاوی گلیسیرین، PH متعادلی دارند و بسیار ملایمند، این مدل به خصوص برای افرادی که پوست خشک و حساس دارند، توصیه می‌شود.
  • ماندگاری بالا صابون ابرو از دیگر مواردی است که باید بدان توجه کنید. به خصوص زمانی که می‌خواهید علاوه بر خوش حالت کردن ابروهای خود را لیفت کنید ماندگاری صابون ابرو بسیار مهم است. معمولا صابون ابرو مرغوب تا 24 ساعت ماندگاری دارد.
  • صابون ابرو نباید بعد از چند ساعت ماندن روی ابرو موجب سفیدک شود. برندهای معتبر به علت استفاده گلیسیرین در ترکیبات صابون ابرو از این مشکل جلوگیری کرده‌اند.

نحوه استفاده از صابون لیفت ابرو چطور است؟

  1. استفاده از صابون ابرو بسیار راحت است. شما فقط نیاز به یک براش نرم دارید. 
  2. ابتدا براش ابرو را با کمی آب مرطوب کنید. در خیس کردن براش زیاده‌روی نکنید.
  3. سپس براش را به آرامی روی صابون خود بکشید تا مواد آن به براش بچسبد.
  4. و در نهایت به آرامی شروع به شانه کردن ابرو کنیدو فرم دلخواه خود را به ابروهای خود بدهید. این کار را تا خشک شدن صابون ادامه دهیدو دقت کنید شانه بیش از حد یا فشار آوردن به ابرو موجب ریزش ابرو می‌شود و کارایی صابون ابرو نیز از بین می‌رود.

سخن آخر:

به یاد داشته باشید اگر میخواهید ابروهای خود را لیفت کنید و فرم آن‌ها را رو به بالا نگه دارید، صابون ابرو نسبت به ژل ابرو کاربرد بیشتری برای شما دارد زیرا ژل ابرو برای نظم دهی و خوش حالتی بیشتر کاربرد دارد. برای خرید بهترین مدل صابون ابرو از برندهای معتبر خریداری کنید و بارکد محصول را کنترل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - صابون ابر

سلام .... به نظر من حتما باید صابون ابرو اصل تهیه کنید چون جنس تقلبیش ممکنه برای ابروها مضر باشه

23 تیر 1401 - 23:49

پاسخ