بهترین مارک دستگاه حالت دهنده‌ مو: بابلیس، اتوی مو، فرکننده مو

حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی به مهمانی یا جشن دعوت شده‌اید، از مدل تکراری موهای خود خسته شده‌اید و به دنبال یک مدل مو زیبا و جدید هستید که تنوعی در حالت آرایش شما ایجاد کند. هزینه‌ی رفتن به سالن‌های زیبایی هم بالا است و گاهی از نظر اقتصادی به صرفه‌تر است اگر خودتان از پس آرایش موهایتان بربیایید.

حتی اگر قصد مهمانی رفتن نداشته باشید کمی تنوع لازم است تا از مدل همیشگی موهایتان فاصله بگیرید.

با وسایلی از جمله بابلیس‌ها، فر کننده، اتوی مو و انواع سشوارها متنوع‌ترین مدل‌های مو را می‌توانید امتحان کنید و بنابر سلیقه‌ی خود هر روز یک ارایش جدید مو داشته باشید.

چطور یک بابلیس خوب انتخاب کنیم؟

  • اگر مایل هستید موهای خود را حالت دار و فر کنید این دستگاه‌ها در انواع مختلف به شما پیشنهاد می‌شود بسته به سلیقه‌ی خود که تمایل دارید فر ایجاد شده در موهایتان به طور مثال بسیار ریز و فرفری باشد یا فر درشت و حجم دارتر یا اینکه بسیار کم و ملایم باشد دستگاه را انتخاب کنید، در این انتخاب به قطر فرکننده توجه کنید زیرا فر موهای مختلف از قطرهای مختلف ایجاد می‌شود.
  • به مواردی دیگر از جمله جنس روکش دقت کنید، روکش‌های سرامیکی طرفداران بیشتری دارند و از نوع فلز مرغوبتر هستند و موها آسیب کمتری می‌بیند.
  • تنظیم دما و قابلیت خاموش شدن خودکار و همچنین تولید یون از موارد کاربردی دیگر در دستگاهای حالت دهنده‌ی مو هستند.

چطور یک اتو مو خوب انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب اتو مو به عرض صفحه دقت کنید. برای موهای فر، کوتاه و موهای مردانه عرض های کمتر و برای موهای بلند عرض‌های بیشتر توصیه می‌شود. 

  • قابلیت تنظیم دما یک مزیت خوب برای دستگاه محسوب می‌شود تا دمای آن از کم به زیاد تنظیم کنید و دقت کنید دماهای خیلی بالا به مو آسیب می‌زنند. 
  • اینکه دستگاه صفحه‌ی تمام سرامیک داشته باشد موجب می‌شود رطوبت مو حفظ شود و آسیب مو کاهش یابد. صفحات تیتانیومی قیمت بالاتری دارند و اگر قصد کراتینه‌ی مو دارید مناسب هستند. بیشتر برای موهای ضخیم، عادی و کار آرایشگری حرفه‌ای مناسب هستند.
  • و همچنین قابلیت خاموش شدن خودکار یک مزیت است که اگر فراموش کردید دستگاه را خاموش کنید از خطرهای احتمالی جلوگیری کند. 
  • برخی اتو موها قابلیت تولید یون منفی دارند که در نتیجه یون مثبت آب را جذب می‌کند و موها نرم‌تر و صاف‌تر می‌شود. 

چطور یک سشوار خوب انتخاب کنیم؟

برای خرید سشوار به چند نکته دقت کنید:

  • موتور سشوار: موتورهای ACبرای سشوارهای حرفه‌ای و موتور DC برای سشوارهای خانگی است. 
  • قدرت سشوار: قدرتی بین 1800 تا 2000 برای سشوارهای خانگی مناسب است. 
  • دکمه‌ی تنظیم حرارت و تنظیم سرعت در سشوار بسیار مهم است.
  • تولید یون: سشوارهای تولید یونی بار مثبت مو را خنثی و از خشک شدن و وز شدن مو جلوگیری می‌کنند.
  • وجود مواردی دیگر مانند المنت‌های سرامیکی که سبب کمتر داغ شدن سشوار و طول عمر سشوار می‌شوند. 
  • همچنین با توجه به کاربردی که برای شما دارد وجود متمرکز کننده‌ها، سیم طولانی و حلقه‌ی آویز و دکمه‌ی توربو می‌تواند برای شما مفید باشد.

فرکننده مو روزیا مدل HR713

این دستگاه فر مو دارای صفحه سرامیکی با قطر 25 میلی متر است. حداکثر دمای آن 200 درجه سانتی گراد در عرض 30 ثانیه است. علاوه بر آن ایجاد یک حرارت مادون قرمز می‌کند که به رطوبت طبیعی مو آسیب نمی‌زند. 

داشتن سیستم قطع خودکار و پایه‌ی نگه‌دارنده از مزیت‌های دیگر این دستگاه است. طول سیم دو متر بوده و البته قابلیت تنظیم دما را ندارد.

این فر کننده مو با توجه به قیمت مناسب و قابلیت‌هایی که دارد انتخاب مناسبی برای شما است.

فرکننده حرفه ای پرومکس مدل 4320L

فرکننده‌ی مو پرومکس از نظر مزیت‌هایی که دارد محبوبیت زیادی بین طرفداران دستگاه‌ فر مو پیدا کرده است. 

به علت داشتن سیستم PTC در مدت زمان کوتاهی دما را به 200 درجه سانتی گراد می‌رساند. داشتن لوله 20 سانتی متری کارایی بالایی برای موهای بلند دارد.

المنت سرامیکی، طول سیم سه متری قابل چرخش و قابلیت تنظیم دما مزیت‌های دیگر این دستگاه است که می‌توانید آن را همراه گیره‌ی نگهدارنده مو، کیف و دستکش نسوز تحویل بگیرید.

برس حرارتی جیمی مدل GM-2972

برس حرارتی از وسایلی است که اگر مایل باشید به هنگام خشک کردن موهایتان آن‌ها را لخت نیز کنید به شما کمک می‌کند. درجه‌ی حرارت را با صفحه‌ی نمایشگر LCD آن با توجه به نوع موهای خود تنظیم کنید و در کمترین زمان ممکن موهایی لخت و یکدست داشته باشید. جنس صفحه‌ی آن از سرامیک است. در ساخت آن از ماده‌ای استفاده شده که موها را در برابر آسیب‌های گرما حفظ می‌کند. 

البته اگر قصد خرید آن برای سالن زیبایی خود را دارید به طول سیم آن که 1.67 سانتی متر است توجه کنید و همچنین قابلیت تولید یون منفی ندارد.

اتو مو بای بابیلیس نانو مدل ST-3388

اتو مو بای بابلیس ساخته شده از صفحه سرامیک و دارای سیستم تنظیم دما و سیستم قطع خودکار است. به علت داشتن صفحه‌ی سرامیک آسیب موها را به حداقل می‌رساند و زمان گرم شدن آن 60 ثانیه است.

سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل 7200

موتورهای AC قدرت و طول عمر بیشتری نسبت به  DC دارند. موتور این دستگاه AC  با توان 2000 وات کارایی دارد. از ویژگی‌های بارز آن تولید یون و دارای سه متمرکز کننده است که بنابر استفاده تنظیم کنید. وجود فیلتر یدکی قابل شستشو و همچنین دو حالت سرعت و سه حالت دما دارد. 

المنت سرامیکی و سیم سه متری با حلقه آویز از دیگر ویژگی‌های آن است.

سخن آخر:

قطعا مهم‌ترین موضوع در زیبایی موها سلامت آن است پس توجه داشته باشید که استفاده‌ی زیاد و بیش از حد از هیچ‌یک از وسایل زیبایی مو توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است به مو آسیب بزنند. استفاده از کمی روغن طبیعی مثل بادام یا کرچک بعد از استحمام از خشک شدن و دوشاخگی مو جلوگیری می‌کند.

به یاد داشته باشید که: داشتن موهای زیبا، زیبایی چهره را دو چندان می‌کندو تاثیر آرایش صورت را نمایان‌تر می‌سازد و حس اعتماد به نفس را در خانم‌ها بالا می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.