ماشین ریش تراش: خرید بهترین ماشین اصلاح صورت مردانه (ارزان ترین)

راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح صورت

آقایانی هستند که به آراستگی خود بسیار اهمیت می دهند، وجود یک ماشین اصلاح خوب در منزل به نظافت و شیک بودن افراد کمک شایانی می نماید. تغییرات جزئی که توسط ماشین اصلاح بر روی صورت آقایان صورت می‌گیرد، آنها را جذاب‌تر می‌نماید. به شرطی که به سراغ یک ماشین اصلاح خوب بروید که قرمزی و سطح خراش کمتری بر روی پوست باقی بگذارد. 

اکثر آقایان در گذشته و البته اکنون برای اصلاح صورت خود تجربه آب و صابون را دارند که رطوبت و نرمی پوست، سرعت اصلاح را بالا می برد. 

برای خرید ماشین اصلاح مردانه به چه نکاتی دقت کنیم؟

برای خرید و انتخاب یک ماشین اصلاح مناسب باید مواردی را در نظر داشت. 

  • پوست خود را بشناسید و بین برندهایی که انتخاب می کنید، متناسب ترین را با نوع پوست خود برگزینید. همچنین باید نوع کارکرد ماشین اصلاح را بدانید. باید بدانید چگونه بر روی پوستتان بلغزد که کمترین قرمزی و اثر را بر روی پوست بگذارد. هر ماشین اصلاحی کارکرد مخصوص به خود را دارد.
  • لوازم جانبی که با ماشین اصلاح خریداری می نمایید را دست کم نگیرید. هرکدام برای کاری هستند. مثلا اگر روغن در بسته بندی وجود داشت قطعا باید بدانید که تیغه ها را در موقع خاص خود روغن کاری نمایید. اینگونه عمر تیغه ها افزایش می‌یابند با بورس مویی کوچکی که همراه ریش تراشها هستند تیغه ها را خوب تمیز کنید و تمام موها را بزدایید. یادتان باشد اگر شارژ دستگاه کم است یا پس از شارژ از ماشین اصلاح استفاده نمایید یا از سیم برق آن. یعنی مستقیم به برق وصل کنید. وقتی که شارژ ماشین اصلاح کم باشد اصلاح به خوبی صورت نمی‌گیرد و موجب می شود موهای روی صورت خوب کنده نشوند.
  • تعویض تیغه ها را فراموش نکنید. حداقل سالی یکبار باید تعویض شوند. پس از استفاده از ماشین اصلاح و شستشوی آن، آن را خشک کرده و به صورت خشک شده نگهداری کنید تا رطوبت موجب زنگ زدگی تیغه‌ها نشود. پیشنهاد می شود قبل از اصلاح، استحمام داشته باشید یا با آب ولرم صورت را خوب بشویید. آب گرم باعث می‌شود پوست نرم و لطیف تر شود و اصلاح ساده تر صورت گیرد. می توانید برای آسان تر شدن اصلاح از ژلهای اصلاح و یا کفهای ریش استفاده کنید. هم اصلاح آسانتر می شود هم پوستی نرم‌تر برجا می ماند.

در ادامه لیستی از بهترین ماشین های اصلاح مردانه را برایتان فراهم آورده ایم. 

معرفی بهترین ماشین اصلاح صورت مردانه

ماشین اصلاح صورت موی فیلیپس مدل BT1214/15

 ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل BT1214/15  با تکنولوژی اصلاح برش مستقیم با جنس تیغه استیل ضد زنگ دارای یک طراحی ارگونومیک است.  این ماشین اصلاح بعد از 8 ساعت شارژ قادر است 60 دقیقه مورد استفاده قرار گیرد. که این شارژ از طریق USB انجام می شود . که برای شارژ آن می توان از پاوربانک، لپ تاپ، آداپتور و ... استفاده نمود.

یکی از مزایای این ماشین اصلاح دارا بودن قفل مسافرت است که در هنگام حمل ماشین روش تراش در ساک از روشن شدن ناگهانی جلوگیری شود.  

این ماشین اصلاح صورت فیلیپس قابلیت شستشوی زیر آب را ندارد. اقلام همراه این ماشین اصلاح، کابل USB ، 4 عدد شانه و یک برس تمیز کننده است.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل  AT890/20انتخابی هوشمندانه، هیجان‌انگیز و به‌صرفه به‌شمار می‌رود. برای این گفته چندین دلیل وجود دارد. مهمترین دلیل ضد آب بودن این ماشین اصلاح است.  وجود تیغه دولبه و سر متحرک که به صورت خشک و مرطوب قابل استفاده است از دیگر دلایل آن است. 

طراحی سری آن باعث شده است تا ریش تراش شکل انحنای صورت را به خود گرفته، کمترین فشار را به صورت وارد نماید و حداقل قرمزی و التهاب را بر روی پوست باقی بگذارد. ماشین ریش تراش فیلیپس توانایی زدن با شماره صف را دارد. با وجود یک خط زن متصل به پشت دستگاه توانایی اصلاح خط ریشو گردن و موهای ریش و سبیل را داراست. باتری لیتیوم یونی قابل شارژ به مدت یک ساعت شارژ می شود و به مدت 50 دقیقه بعد از شارژ کامل قابل استفاده است و مجهز به قابلیت شارژ سریع نیز هست. 

ماشین اصلاح صورت فیلیپس با طراحی ارگونومیک خود در بسته خود به همراه آداپتور برق، درپوش محافظ، بر تمیز کننده و کیف نگهدارنده عرضه می شود.

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل 0050-1400

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل 0050-1400 ماشین اصلاحی پرطرفدار است. این ماشین اصلاح با  کیفیت فوق‌العاده، کم صدا و قدرت عالی است. این ماشین اصلاح موی سر و صورت آلمانی است و از برندهای معروف در دنیاست. این ماشین اصلاح هم در بین ایرانیان به موزر 5 دنده شناخته می‌شود زیرا دارای 5 درجه تنظیم تیغه است. 

جنس تیغه این ماشین اصلاح مردانه از استیل ضد زنگ است و تکنولوژی اصلاح آن هم برش مستقیم است. به همراه این ماشین اصلاح برس تمیز کننده هم ارسال می‌گردد. 

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-071

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-071 ماشین اصلاحی بی صدا، خوش دست با یک اصلاح خوب است. منبع تامین انرژی این ماشین اصلاح موی سر مردانه کابل USB است که شما پس از شارژ آن خواهید توانست به مدت 120 دقیقه از آن استفاده نمایید. قدرت موتور این ماشین ریش تراش هم بسیار عالی است. 

جنس تیغه این ریش تراش استیل ضد زنگ همراه با تکنولوژی اصلاح برش مستقیم است. شما پس از استفاده از این محصول امکان شست و شوی سری  آن را خواهید داشت. در هنگام استفاده از آن هم مطمئین باشید که بدون حساسیت پوستی از این ریش تراش خوش دست و سبک می‌توانید بهره ببرید.

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن رمینگتون مدل MB7000

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن رمینگتون مدل MB7000 دارای سرعت اصلاح بالا با نگهداری زیاد شارژ است. جنس تیغ این محصول از تیتانیوم استیل ضد زنگ است. تیغه T شکل این ریش تراش به راحتی با هر نوع صورت قابل انطباق است و دید بیشتری را در حین استفاده فراهم می‌نماید. با اینکه موتور این ماشین اصلاح قدرت بالایی دارد اما قادر است تا 240 دقیقه شارژ نگهدارد. 

اقلام همراه این ریش تراش مردانه پرطرفدار عبارتند از؛ 1 عدد سری خط زن، 1 عدد تیغه با قابلیت برگشت‌پذیری، 1  عدد تیغه میکرو 7 میلی‌متری، 6 عدد شانه ثابت،  عدد شانه قابل تنظیم 1 تا 5 میلی‌متر، 1 عدد کیف، 1  عدد سیم شارژر و آداپتور و دفترچه راهنما است. 

ماشین اصلاح موی سر و صورت کررا مدل Gloss-36

ماشین اصلاح موی سر و صورت کررا مدل Gloss-36 یک ماشین اصلاح 5 کاره است. این ماشین اصلاح قادر است تا ریزترین موی صورت را نیز اصلاح نماید. این دستگاه یک خط زن حرفه‌ای است. جنس تیغه آن استیل ضد زنگ است.

این ریش تراش دارای تیغه ضد زنگ برش 30 میلی‌متری و تیغه اصلاح ریش ضدزنگ در سایزهای 3.4.5.6 میلی‌متر است. خط زن دقیق فولادی دارد و قابلیت اصلاح موهای بینی تیز با این دستگاه امکان پذیر است.

از شاخص‌های جذاب این دستگاه ریش تراش وجود صفحه نمایش ال سی دی است که میزان باطری را برایتان به نمایش خواهد گذاشت. مدت زمانی که پس از شارژ کامل می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید به مدت 60 دقیقه است. گفتنی است این ریش تراش قابلیت شارژ سریع را نیز دارد.

منبع انرژی این دستگاه آداپتور برق است و همچنین دارای باتری یوتینی بسیار قوی است. تیغه‌های این محصول قابلیت شست‌وشوی زیر آب جهت پاکسازی و تمیزتر شدن را دارند. لوازم جانبی این دستگاه پرقدرت و همه پسند عبارتند از: پایه شارژ، برس تمیز کننده، آداپتور، روغن و کیف مخصوص.

 


در ادامه بخوانید : ماشین اصلاح جیمی: معرفی و قیمت بهترین ماشین ریش تراش جیمی

نکته:

شاید تا به حال نشنیده باشید که اولین خود تراش ها مربوط به عصر برنز است. این ماشین اصلاح اولیه از برنز ساخته شده است و حالت نیم دایره دارد. اما اولین ماشین ریش تراش در سال 1932 توسط سرهنگی به نام جاکوب شیک اختراع شد و اینگونه شد که بازارها پرشدند از انواع ماشین ریش تراشها با برندهای مختلف.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.