راهنمای خرید بهترین مارک آبمیوه گیری (پرفروش ترین آبمیوه گیری)

پیشنهاد خرید بهترین آبمیوه گیری

انتخاب آب میوه گیری مناسب به نوع میوه و سبزیجاتی که میخواهیم آب آنها را بگیریم بستگی دارد.بهترین آبمیوه‌گیری‌ آنهایی هستند که مطابق نیاز شما باشند. شاید شما دوست داشته باشید که دائما آب میوه و سبزیجات مصرف کنید بنابراین صبح ، ظهر و شب میوه و سبزیجات را آبگیری میکنید، یا اینکه شخصی هستید که فقط بعضی مواقع می خواهید یک لیوان آب کرفس را پس از یک تمرین شدید بخورید همگی در انتخاب شما موثر هستند. آبمیوه‌گیری را باید متناسب با موقعیت خود بخرید، درک نیازها و ترجیحات به شما کمک می‌کند تا از بودجه موجود بهترین استفاده را ببرید. بهتر است که  قبل از خرید اولین آبمیوه‌گیری( یا حتی هزینه کردن برای خرید آبمیوه‌گیری بعدی)، در مورد سه نوع اصلی از انواع آبمیوه‌‌گیری‌ها بیشتر اطلاع داشته باشید، پس از شما دعوت میکنم با این مقاله از سایت چی بگیر همراه باشید تا هر آنچه در مورد خرید بهترین آبمیوه‌گیری نیاز دارید در اختیارتان قرار بگیرد.

معرفی بهترین مارک آبمیوه گیری

آبمیوه‌گیری تک کاره‌ی بوش با توان مصرفی 700 وات از قدرت خوبی برخوردار است. گنجایش مخزن این آبمیوه‌گیری 1.25 و سایز دهانه‌ی ورودی 73 میلی‌متر است. جنس بدنه از پلاستیک و استیل است و جنس پارچ مخلوط‌کن آن از پلاستیک است. دارای تنظیمات سرعت و سیستم ضد چکه است. این دستگاه فاقد آسیاب و مخلوط کن است. و همچنین سیستم نمایشگر ندارد.

آبمیوه گیری پارس خزر یکی از بهترین آبمیوه گیری موجود در بازار است. این آبمیوه گیری سه کاره است و مجهز به اسیاب و مخلوط کن است. توان مصرفی این آبمیوه گیری پرقدرت 450 وات است و مجهز به پایه‌ی ضدلغزش می‌باشد. تنظیمات سرعت این آبمیوه گیری دو حالته است و دارای یک مخزن تفاله یک لیتری می‌باشد. 

آبمیوه گیری 4 کاره و پرقدرت ویداس یکی از بهترین آبمیوه گیری های پیشنهادی ما به شما است. با خرید این آبمیوه گیری شما در واقع یک خرد کن، آسیاب، مخلوط کن تهیه کرده‌اید. فیلتر این دستگاه قابل شستشو است و قابلیت شستشو در دستگاه ماشین ظرفشویی را نیز دارد. از دیگر نکات مثبت این آبمیوه گیری مجهز بودن به نمایشگر و سیستم ضد چکه است. 

 آبمیوه گیری جدید میگل با تکنولوژی روز ساخته شده است. جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ است. تنظیمات سرعت این دستگاه 4 حالته است و مجهز به سیستم ضدچکه و نمایشگر  است. این آبمیوه گیری مخیوط کن و آسیاب ندارد. 

یکی دیگر از بهترین مدل آبمیوه گیری پارس خزر این مدل است. که دارای کارکرد سه کاره است. جنس بدنه‌ی این دستگاه از پلاستیک است و به همین علت وزن این دستگاه سبک و مناسب می‌باشد. این آبمیوه گیری سه کاره است و مجهز به آسیاب و مخلوط کن می‌باشد. شما بوسیله‌ی این آبمیوه گیری می‌توانید تا 65% وزن میوه‌ها آبمیوه داشته باشید. 

آبمیوه گیری تک کاره‌ی فیلیپس بسیار پرقدرت و باکیفیت می‌باشد. موتور این آبمیوه گیری از قدرت بالایی برخوردار است.توان موتور آن 700 وات است.  جنس بدنه‌ی این آبمیوه گیری زیبا از آلومنیوم است و دارای مخزن 0.8 لیتری می‌باشد. 


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت بهترین مارک آب مرکبات گیری برقی (پرفروش ترین)

برای خرید بهترین مارک آب میوه گیری به چه نکاتی دقت کنیم؟

بازده/کیفیت محصولی که به ما تحویل می دهد

هنگامی که درحال تصمیم گرفتن درمورد این هستید که چه نوع آبمیوه‌گیری برای شما مناسب است، اولین چیزی که باید در مورد آن فکر کنید این است که دوست دارید چه نوع آب میوه‌ای را بیشتر اوقات میل کنید. همیشه به دنبال آبمیوه‌گیری با بازده بالا باشید. این به معنی بالا بودن کیفیت محصولی‌ است که از آبمیوه‌گیری تحویل می‌گیرید. آبمیوه‌گیری‌های نرم کننده بهترین کارایی را  برای سبزیجات برگ‌دار دارند و با آبگیری عالی از آن‌ها مقادیر زیادی تفاله خشک تولید می‌کنند و این به معنی کمتر هدر رفتن آب محصولات و هزینه کمتر در طولانی مدت است. اما اگر فقط میوه و سبزیجات سفت مثل هویج یا سیب را آب‌گیری می‌کنید، یک آبمیوه‌گیری سانتریفوژ با کیفیت بالا و ارزان قیمت ممکن است برای  شما انتخاب بهتری باشد.

اندازه و ذخیره‎ سازی

نکته مهم دیگری که در خرید آبمیوه‌گیری وجود دارد این است که می‌خواهید آبمیوه‌گیری خود را کجا نگهداری کنید. وچطور می‌خواهید راحت به آن دسترسی داشته باشید. هرچند آبمیوه‌گیری‌های نرم کننده حجم بالایی از آب میوه و سبزیجات را می‌گیرند و کارایی بالایی دارند اما شکل افقی و نسبتا بزرگی دارند، و شما ممکن است جایی برای آنها نداشته باشید. وزن آنها بیشتر از مدل قبلی‌ست وجابجایی آنها از قفسه‌ها به پیشخوان سخت است. از طرف دیگر اندازه کوچیک آبمیوه‌گیری‌های عمودی برای آشپزخانه‌های کوچکتر با فضای محدود ایده‌آل‌تر هستند و اغلب آنها به راحتی در زیر کابینت‌ها قرار داده می‌شوند.

 آبمیوه‌گیری‌های مدل سانتریفوژی سبک وزن هستند و اگر دوست دارید که دستگاه رو دائما از جای نگهداریش به سطح کابینت جابجا کنید این نوع آبمیوه‌گیرها برای شما ایده‌آل‌تر هستند. فقط به این نکته توجه کنید که مدل آبمیوه‌گیری که انتخاب کردید، حجم آبمیوه مورد نظر شما را تامین کند و این یعنی آبمیوه‌گیری‌های کوچکتر آبمیوه کمتر به شما می‌دهند.

سرعت دستگاه و صدای آبمیوه‌گیری

در زمان خرید آب میوه‌گیری مناسب مطمئن باشید که انتخاب شما از لحاظ سرعت و ایجاد صدا در حین کار، مناسب با سبک زندگی شما باشد. آبمیوه‌گیری‌های نرم کننده بسیار ساکت‌تر از آبمیوه‌گیری‌های سانتریفوژی هستند، بنابراین درحین تهیه آبمیوه مزاحمتی برای اعضا خانواده ایجاد نمی‌شود. اگر شما دوست دارید که صبح‌ها آبمیوه تازه را سریع تهیه کنید، سرعت ممکن است یک موضوع  قابل تامل برای شما باشد چون آبمیوه‌گیرهای نرم کننده کندتر ازبعضی ازآبمیوه‌گیرهای سانتریفوژی هستند. این آبمیوه‌گیرها می‌توانند فقط یک سیب را در کمتر از 30 ثانیه آبگیری کنند.

 مدل‌های آب میوه‌گیری که سرعت‌های مختلف و قابل تنظیم دارند بسیارمفید هستند. زیرا بیشترین آب‌میوه را از محصولات شما استخراج می‌کنند. تنظیم سرعت کندتر برای آبگیری از میوه‌های نرم مانند انگور و توت فرنگی عالی هستند، در حالی که  تنظیم سرعت‌های بالاتر برای میوه‌های محکم‌تر مانند سیب و هویج  نتیجه بهتری خواهند داشت.

سهولت استفاده/شست وشوی آبمیوه‌گیری

تنظیمات ساده‌تر، استفاده راحت‌تر، قابلیت جدا شدن قطعات و تمیز شوندگی سریع عواملی هستند که باعث می‌شوند یک آب میوه‌گیری بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. آبمیوه‌گیری‌های پیچیده ممکن است در داخل یک کابینت نادیده گرفته شوند. با این حال، اگر شما یک آبمیوه‌گیری چند منظوره می‌خواهید که کاربردهای فراوان داشته باشد و با آن بتوانید کره‌ی آجیل تهیه کنید، غذای کودک آماده کنید، یا حتی انواع آبمیوه‌های منجمد همچون اسموتی‌ها را درست کنید، در این حالت شما نیاز به وسایل جانبی اضافی برای آبمیوه‌گیری خود خواهید داشت. آبمیوه‌گیری‌هایی که محفظه بزرگ برای مخلوط کردن مواد غذایی  دارند به میزان قابل توجهی زمان لازم برای مخلوط کردن مواد غذایی را کاهش می‌دهد. آبمیوه‌گیرهایی که ظرف بیرونی برای جداسازی تفاله میوه و سبزیجات دارند کمک می‌کنند تا آبگیری میوه به صورت کامل و بدون مکث انجام شده و نیازی به تخلیه تفاله حاصل از آب‌گیری نیست. تمیز کردن آبمیوه‌گیری می تواند دلهره‌آور باشد، بنابراین به دنبال مدل‌هایی با برس‌های تخصصی باشید که به راحتی  تمیز می‌شوند ، و سازگار با ماشین ظرفشویی هستند.

قیمت آب میوه‌گیری‌

تنوع قیمت در آب میوه‌گیرها بسیار بالا است. به طور کلی هرچه هزینه بیشتری بپردازید عملکرد آبمیوه‌گیری برای جداکردن آب از تفاله میوه و سبزیجات بهتر خواهد بود. میزان تمایل به پرداخت پول برای خرید یک آبمیوه‌گیری به این بستگی دارد که چند بار قصد دارید آبمیوه بگیرید و از آبمیوه‌گیر استفاده کنید و دوم اینکه از چه نوع محصولاتی می‌خواهید آبمیوه بگیرید. مهم است که قیمت خرید آب میوه را با گذشت زمان در نظر بگیرید. زیرا  آبمیوه‌گیری‌هایی که بازده کمتری دارند به معنای این هستند که شما هزینه بیشتری را صرف خرید میوه و سبزیجات خواهید کرد. آبمیوه‌گیری‌های گران قیمت نیز اغلب با ضمانت طولانی همراه می‌شوند و تا سالها کیفیت آبمیوه را تضمین کنند.

انواع آبمیوه‌گیری‌

هرچند دستگاه‌های متفاوت از ویژگی‌های خاص و یا حتی منحصر به فردی برخوردار هستند، اما عملکردهای اصلی هر کدام  از آنها به یکی از این سه مورد محدود می‌شود: 

  • آبمیوه گیری‌های سانتریفوژی(centrifugal)
  • آبمیوه‌گیری‌های مشبکی یا نرم کننده(masticating)  
  • آبمیوه‌گیری‌های آسیاب کننده (triturating)

دستگاه‌های آبمیوه‌گیری با هم تفاوت‌هایی دارند. از جمله این تفاوت‌ها می توان به نحوه گرفتن آبمیوه‌ها، سرعت آبمیوه‌گیری، کیفیت آبمیوه حاصل و حتی بلند بودن صدای آنها اشاره کرد.

انتخاب آبمیوه‌گیری مناسب ممکن است به میزان پولی که پرداخت می‌کنید هم بستگی داشته باشد. خرید آبمیوه‌گیرهای گران قیمت یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است.  بسیاری از این آبمیوه‌گیرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بیشترین آبمیوه را از محصول شما استخراج کنند. و این موضوع در نهایت باعث صرفه‌جویی در پول شما و کاهش دور ریز مواد غذایی می‌شود. هرچند آبمیوه‌گیری‌های ارزان قیمت خریدهایی به اندازه جیب شما هستند، اما ممکن است بازدهی پایینی برای آب گیری داشته باشند و نهایتا شما به میوه بیشتری نیاز دارید تا مقدار آبمیوه مورد نظر خود را تهیه کنید.

آبمیوه گیری سانتریفوژی 

آبمیوه‌گیری‌های سانتریفوژی

  • آبمیوه‌گیری‌های سانتریفوژی با دندان‌های ریز و درشتی که به سرعت می‌چرخند محصولات را آسیاب می‌کنند. بعد از آسیاب شدن، آب میوه باید خارج شود و برای این کارمجبور به عبور از یک سافی شبکه‌ای با کیفیت است. سرعت این روش آبگیری بالاست اما کف زیادی تولید می‌کند و برخی از آنها باعث اکسیداسیون آبمیوه‌ها و تغییر در کیفیت آبمیوه می‌شوند. آبمیوه‌گیری‌های سانتریفوژی برای آب‌گیری میوه‌هایی همچون هویج، سیب و سایر میوه‌ها و سبزیجات محکم و سفت مناسبتر هستند. اکثر آبمیوه‌گیری‌های سانتریفوژی وزن سبکی دارند و به راحتی قابل تنظیم و استفاده بوده و تمیز کردن قطعات آنها با ماشین ظرفشویی به راحتی انجام می‌شود. این آبمیوه‌گیری‌ها سریع هستند اما صدای بلندی هم دارند( اگرشما دوست دارید صبح ها آبمیوه تازه تهیه کنید، در حالی که سایر اعضا خانه در حال استراحت هستند ممکن است این موضوع باعث ایجاد مشکل شود) آبمیوه‌گیری‌های سانتریفوژی برای کسانی که به تازگی تمایل به گرفتن آب میوه پیدا کرده‌اند، مقرون به صرفه و عالی‌تر هستند. 

آبمیوه گیری مشبکی یا نرم کننده

آبمیوه گیری های مشبکی یا نرم کننده

 آبمیوه‌گیری‌های نرم کننده از "جویدن" میوه‌ها و سبزیجات تقلید می‌کنند و برای این کار از دندانه‌های فلزی تیز استفاده می‌کنند. سپس با بیشترین مقدارفشار، آب میوه را از تفاله آن جدا کرده که نهایتا منجر به بازده بالاتر در تهیه آبمیوه و کف کردن یا اکسیداسیون بسیار کم آبمیوه می‌شود. این روش آبمیوه‌گیری نسبت به نوع قبل کندتر است و باعث می‌شود آب سبزیجات برگ مانند همچون جوانه گندم، اسفناج و کلم راحت‌تر گرفته شود. آبمیوه‌گیرهای نرم کننده بیشتر به عنوان آبمیوه‌گیرهای سرد شناخته می‌شوند وهر چند زمان بیشتری برای تهیه آب میوه مصرف می‌کنند اما آن را گرم نمی‌کنند. آبمیوه‌گیرهای نرم کننده باعث حفظ بیشتر مواد مغذی درآبمیوه  می‌شوند. این آبمیوه‌گیری‌ها صدای کمتری دارند و عملکردشان با لغزش کمتری همراه است. موتور قوی‌تر این آبمیوه‌گیرها درکنار سایر ویژگی‌ها مثل قابلیت تهیه کره‌ی آجیل، تهیه غذای کودک، تهیه انواع آبمیوه‌های منجمد همچون اسموتی‌ها و حتی تهیه پاستا. باعث بالاتر رفتن قیمت آنها شده است. آبمیوه‌گیرهای نرم کننده قیمت‌های بالاتری دارند و خرید آنها بیشتر از یک سرمایه‌گذاری برای آبمیوه‌گیری است.

 آب میوه گیری های آسیاب کننده (Triturating Juicers)


آبمیوه گیری های مشبکی یا نرم کننده

اگر نمی توانید حتی یک روز هم بدون لیوان آب میوه طبیعی تحمل کنید ، بهترین آبمیوه گیری برای شما ممکن است یک آبمیوه گیری آسیاب کننده باشد. این آبمیوه گیری ها از چرخ دنده های دوقلوی چرخشی برای خرد کردن و سپس تولید ذرات بسیار ریز استفاده می کنند. چرخ دنده ها بیشترین آب را از قسمت های مواد غذایی بیرون می آورند و تفاله بسیار خشک و آبمیوه بسیارمرغوبی را تحویل می دهند. این نوع آبمیوه گیری به ویژه برای سبزیجات سبز لطیف و برگ مانند بسیار عالی اند ،و همچنین این نوع از آب میوه گیری می تواند مقدار بیشتری آب میوه را از میوه های نرم استخراج کند. آبمیوه گیری نرم کننده و آبمیوه گیری آسیاب  کننده  بسیار آرامترازآبمیوه گیری سانتریفوژی هستند ، اما قدرت آسیاب کردن درآبمیوه گیرهای آسیاب کننده متمایز از انواع دیگر آبمیوه گیرهاست.

اکثر ماشین‌های آب میوه‌گیری‌های به شکل افقی هستند، و این یعنی به فضای بیشتری روی میز آشپزخانه شما احتیاج دارند. وقتی پای نقد نکات مثبت و منفی این وسائل در میان باشد این نکته هم قابل توجه هست که بسیاری از این آب میوه‌گیری‌ها چندین کاربرد عالی دارند نه تنها آب میوه و سبزیجات رو می‌گیرند، بلکه آسیاب کردن انواع دانه‌ها وآجیل و خرد کردن سبزیجات را هم انجام می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
آبمیوه گیری قیمت انواع آبمیوه گیری