عینک شنای حرفه ایی: معرفی بهترین عینک شنای حرفه ایی

پیشنهاد خرید بهترین عینک شنا

دیگر نیاز نیست برای شنا کردن و لذت بردن از تفریحات آبی منتظر فصل خاصی از سال باشیم. با پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی و با توجه به پر شدن اوقات فراغت آدمها، دولتها این نیاز را در مردم احساس کردند که باید برای فارغ شدن از روزمرگی، گاهی باید دل به آب زد. برای بهره‌بردن از ورزشهای آبی، نیاز به تهیه برخی لوازم و وسایل اولیه است. این یک قوانین کلی است و در همه جای جهان از این استاندارد باید پیروی می‌شود. استفاده از مایو، کلاه شنا، دماغ‌گیر و گوش‌گیر، فین، عینک شنا و ......

خوشبختانه شما با هر میزان بودجه‌ای که دارید خواهید توانست وسایل مورد نیاز خود را تهیه نمایید. وسایل شنا را می‌توانید با حداقل درآمد به دست آورید. شاید انتخاب یک عینک استاندارد، یک گوش‌گیر و دماغ‌ گیر و ..  در ابتدا سخت به نظر بیاید ولی با کمی دقت و توجه خواهید توانست بهترین‌ها را با توجه به جیبتان انتخاب کنید. 

معرفی بهترین مارک عینک شنا

در زیر مجموعه‌ای گردآوری شده از بهترین مارک عینک شنا، فین‌ های سرعتی و قدرتی، دماغ‌گیر و گوش‌گیر و اسپری ضد بخار عینک، نودل جهت آب درمانی و بازوبندهای بادی فراهم آمده است شما با مراجعه به آنها می‌توانید بهترین‌ها را انتخاب نمایید.

عینک شنا مدل S86S-AD

عینک شنا مدل S86S-AD دارای وزنی حدود 50 گرم است. جنس لنز این عینک شنا از پلی کربنات ساخته شده است. بند این عینک شنا کاملا قابل تنظیم است. به اندازه دلخواه شما بزرگ و کوچک می‌شود.

جنس سیلیکونی بند آن به شما در کوتاه و بلند شدن به راحتی کمک می‌نماید. این عینک شنا هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب است. این مدل عینک شنا ضد بخار و مه ساخته شده است. کیفی قابل حمل دارد و از مشخصات بارز و خوب این عینک داشتن گوشی است که روی بند عینک تعبیه شده است. که دارای بند کمربندی است. از دیگر خصوصیات خوب این عینک شنا، داشتن جیوه بر روی شیشه عینک است که در استخرهای روباز هم آن را قابل استفاده نموده است.

عینک شنا فری شارک مدل YG-3100-2

عینک شنا فری شارک دارای 65 گرم و با لنزی از چمس پلی کربنات است. بند این عینک شنا حرفه ایی قابل تنظیم و از جنس لاستیکی ساخته شده است. ضد مه و ضد بخار ساخته شده است و در بسته‌بندی آن با یک جفت گوش‌گیر به شما عرضه خواهد شد. 

عینک شنای فری شارک مناسب برای بانوان و آقایان است و بند آن کاملا قابل تنظیم است.

عینک شنا یاماکاوا مدل 9136DM-N

عینک شنا یاماکاوا دارای لنز پلی کربنات است. حدود 50 گرم وزن دارد و بند آن کاملا قابل تنظیم است. جنس بند آن سیلیکونی است و مناسب برای آقایان و بانوان ساخته شده است.

این عینک شنا ضد uv و ضد بخار ساخته شده است و از چشم در برابر اشعه فرابنفش محافظت می‌نماید.

این عینک با فریم بزرگ خود دارای  کاملا مقاوم در برابر خش افتادگی، فشار بالا و خم شدن است. سبک و راحت است موجب وضوح دید ورزشکار در عین شنا می‌شود. همچنین بر روی دسته این عینک شنا دو گوش‌گیر تعبیه شده است که کار شناگر را برای استفاده از گوش‌گیر جدا آسان نموده است. این عینک همراه با جاعینکی برای شما ارسال خواهد شد. می‌توان گفت شما با خرید این عینک صاحب یک عینک شنا حرفه ایی می‌شوید. 

عینک شنا سوانز مدل SRX-N BKR NEW

عینک شنا سوانز وزنی معادل 30 گرم دارد و جنس لنز آن پلی کربنات است. بند این عینک که تولید و ساخته شده در کشور ژاپن است و برندی است که از سال 1981 در زمینه تولید عینک شما و لوازم ورزش‌های آبی در حال فعالیت است، از جنس سیلیکون است. کیفیت سیلیکون به کار رفته در این بندها بسیار عالی است و موجب جلوگیری از نفوذ آب به داخل لنزهای آن می‌شود.

این عینک شنا دارای 4 پل بینی با اندازه‌های متفاوت جهت تنظیم فاصله بین لنزها است  و این امکان را به شناگر می‌دهد تا بهترین اندازه پل بینی را انتخاب، تا آب بندی مناسب عینک صورت گیرد. این عینک دارای جعبه است.

عینک شنا زاگز مدل Predator Polarized

عینک شنا زاگز ساخت کشور ایتالیا است. حدود 240 گرم وزن دارد و جنس لنز آن از پلاستیک ساخته شده است. رنگ نارنجی – مسی شیشه‌های عینک باعش کاهش نورهای تند خواهد شد و در محیطهای کم نور و تاریک، نور را تقویت می‌نماید.

از مهمترین ویژگی عینک شنای زاگز بهره‌مند بودن از تکنولوژی فوق العاده FIT است که موجب افزایش انعطاف‌پذیری قاب و راحتی عینک بر روی صورت شناگر می‌شود.و فشار کمتری در اطراف چشم احساس می‌کنید. جنس بند این عینک از سیلیکون ساخته شده مناسب برای بانوان و آقایان است. همچنین این عینک شنا ضد بخار و مه و دارای فیلتر uv است.

عینک شنا آرنا مدل MC 9700 MIRRORED

عینک شنا آرنا کاملا مناسب برای استفاده توسط بانوان و آقایان است. این عینک مجهز به ضد مه و بخار و دارای فیلتر uv است. بندهای آن از سیلیکون ساخته شده و جنس لنزهای آن از پلی کربنات است. 

در حین استفاده از این عینک خاطرتان باشد. قبل و یا بعد از استفاده از این عینک شنا، ان را شستشو نکنید و یا اینکه لنزهای آن را پاک نکنید. این عینک دارای anti fog است. با دست مالیدن بر آن باعث از بین رفتن آن ماده می‌شوید.

عینک شنا آتلانتیس مدل Crown

عینک شنا آتلانتیس مدل  Crownوزنی معادل 60 گرم دارد. جنس لنز آن از پلی کربنات است و بند این عینک شنا کاملا قابل تنظیم و پلاستیکی است. 

این عینک شنا مناسب برای آقایان و بانوان است و می‌توانید ب راحتی در استخر از آن استفاده کنید.

عینک شنا اسپیدو مدل 1 - AF 9600

عینک شنای اسپیدو از جنس سلیکون است و لنز آن از پلی کربنات ساخته شده است. این عینک ضد بخار است و دارای فیلتر UV می‎باشد. بند این عینک قابل تنظیم است و یم عینک شنای حرفه‌ایی است. 

اسپری ضد بخار مدل Petro-C همراه یک عدد دستمال میکروفایبر مدل Egis

اسپری ضد بخار Petro-C محلولی است که با ساختار نانوی خود باعث ضد بخار شدن عینک شنا، کلاه کاسکت موتور سیکلت، آینه و شیشه در حمام و استخر و سونا، و همچنین شیشه اتومبیل و ... خواهد شد. 

پس از اسپری کردن این محلول بر روی سطحی که می‌خواهید ضد بخار شود، انتظار می‌رود تا 9 ماه این اثرباقی بماند. از ویژگیهای بارز این محلول ضد حساسیت برای پوست و دستگاه تنفسی افراد است. همراه با این اسپری یک عدد دستمال میکروفایبرجهت پاک کردن سطوح شیشه‌ای حضورتان قدیم خواهد شد.

اسپری ضد بخار عینک شنا مدل L-200

اسپری ضد بخار عینک شنا وزنی معادل 20 گرم دارد و به شما کمک خواهد نمود تا قبل از استفاده از عینک شنا با اسپری کردن آن برروی عینک از مه گرفتگی و بخار شیشه عینک جلوگیری شود. با اسپری کردن این محلول بر روی عینک شنایتان استفاده از آن را کارآمدتر می‌نمایید.

فین شنا اسپیدو کد 1111

فین شنا اسپیدو دارای وزنی معادل 3000 گرم است. از این فین برای شناهای سرعتی استفاده می‌شود. سایز این فین مناسب برای پاهایی است که سایز آنها 37 – 38 هستند.

نودل شنا و آب درمانی مدل Filled ارتفاع 175 سانتی متر سایز freesize

نودل شنا و آب درمانی مدل Filled با ارتفاع 175 سانتیمتر و وزنی معادل 100 گرم می‌تواند شما را برای آب درمانی در استخر یاری نماید.

انعطاف و کیفیت خوب این نودل این وسیله را کاربردی‌تر می‌نماید.

گوش گیر شنا صامو پرشین مدل 46905

گوش گیر شنا صامو پرشین مدل 46905 معادل 10 گرم وزن دارد. این گوش‌گیر به فرد کمک می‌کند زمانی را که جهت آموزش شنا و یا تفریح در استخر می‌گذراند از آب رفتگی به گوش خود اطمینان حاصل نمایند. 

وزن این گوش‌گیر حدود 10 گرم است.

گوش‌گیر و دماغ‌گیر طرح 2

گوش‌گیر و دماغ‌گیر که درون محل کوپک پلاستیکی و قابل حمل طراحی و تعبیه شده است می‌تواند افرادی که تازه وارد و غیرحرفه‌ای هستند را در زمان شنا یاری نماید.

جنس گوش گیر از سیلیکون و دارای مقامت بالایی است اما در عین حال نرم و انعطاف پذیر است.

گوش‌گیر این ست هم علاوه بر کیفیت خوبی که دارد نرم و حرفه‌ای است و قادر است از فشار اضافی در حین شنا به بینی شما جلوگیری نماید.

بازوبند شنا بادی اینتکس مدل 58642

بازوبند شنا بادی اینتکس تا وزنی معادل 30 کیلوگرم را پوشش می‌دهد. این بازوبند شنا مناسب برای سنین 3 تا 6 سال است و افرادی با این سن و در محدوده وزنه 30 کیلوگرم به راحتی می‌توانند برای شنا از این بازوبند استفاده نمایند.

جنس این بازوبند شنا از PVC است. و هر بازوبند دارای دو ورودی بادی است. با استفاده از این بازوبند کودک شما می‌توانید مهارت یادگیری شنای خود را دوچندان کند و تکنیکها را بهتر بیاموزد. این بازوبند می‌تواند در هنگام بازی کودکان شما در آب به آنها کمک کند از شنا کردن و تفریح در آب لذت بیشتری ببرند.

برای خرید عینک شنا به این نکات دقت کنید:

شما در خرید عینک شنا، انتخابهای زیادی خواهید داشت، عینک های موجود قابلیت حفظ چشم شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید را هم دارا شدند. ضد ضربه هستند و از جمع شدن بخار در قسمت داخلی عینک دیگر خبری نیست. عینک شنا حرفه ایی دارای بندهای محکمی از جنس سیلیکون هستند و قابلیت تنظیم به هر اندازه‌ای را که شما بخواهید پیدا کرده‌اند، وضوح دید آنها عالی شده‌اند. 

گوش‌گیر و دماغ‌گیر شنا نیز ارتقا پیدا کرده‌اند دیگر از آن دماغ‌گیر های سفت و بی‌کیفیت اثری نیست که تا ساعتها جای آنها بر روی بینی شناگر باقی می‌ماند. حالا دیگر بسیار نرم و سفت و محکم هستند.

وسایل کمک آموزشی زیادی مانند بازوبندها، فین‌ شنا و نودل‌ ها وارد بازار شده‌اند. همانطور که نام برده شد یکی دیگر از وسایل کمک شنا بازوبندهایی با جنسهای خوب و pvc هستند. که به راحتی از باد پر و خالی می‌شوند و می‌توانند کودکان را جهت ورود به استخر و کسب مهارتهای اولیه یاری نمایند. 

چگونه باید از عینک شنا حرفه ای خود مراقبت کنم؟

  • مراقبت صحیح از عینک به شما کمک می کند عمر آنها را افزایش دهید. نکات برتر ما برای مراقبت از عینک شما عبارتند از:
  • همیشه عینک شنای خود را در کیف مخصوص نگهداری کنید. این کار به جلوگیری از خراشیدگی و سایر آسیب‌ها کمک می‌کند.
  • پس از استفاده  عینک شنای خود را به آرامی با آب ولرم بشویید. مواد شیمیایی و کلر می توانند بر عمر عینک شما تأثیر بگذارند. با این حال، از صابون یا مواد شوینده برای تمیز کردن عینک خود استفاده نکنید زیرا این امر می تواند به آنها آسیب برساند و روی پوشش ضد مه تأثیر بگذارد.
  • لنزهای عینک را لمس نکنید و یا مالش ندهید. مالش و لمس می تواند عینک را خراش دهد و پوشش ضد مه را از بین ببرد و بر دید شما در استخر تأثیر بگذارد.
  • پس از آبکشی عینک را بگذارید تا در هوا خشک شود. عینک های خود را صاف قرار دهید تا در هوا خشک شوند و هرگز آنها را در کیسه کیت خیس نگذارید، زیرا این کار می تواند باعث تحریک باکتری ها و کپک زدگی شود.

چرا برخی از عینک های شنا بخار می‌گیرند؟

پاسخ علمی این است که وقتی هوای گرم با عدسی‌های سردتر از هوا برخورد می‌کند، عینک مه می‌گیرد و باعث تراکم می‌شود. با این حال می‌توانید، یک عینک شنا ضد بخار انتخاب کنید که دارای فناوری ضد مه برای جلوگیری از مه‌گیر شدن باشد. توجه کنید که مهم است که داخل لنزهای خود را مالش ندهید زیرا این کار پوشش ضد مه را پاک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.