نیم تنه زنانه: خرید و قیمت نیم تنه ورزشی زنانه با قیمت روز

راهنمای خرید نیم تنه ورزشی

دانستن سایز دقیق نیم تنه برای انجام تمرین و فعالیت‌های ورزشی امری کاملا ضروری است. با چی بگیر همراه باشید تا مهم ترین موارد لازم برای خرید نیم تنه‌ی ورزشی ای که برایتان کاملا مناسب و راحت باشد را بررسی کنیم.

مهمترین نکته برای اینکه بتوانید بیشترین استفاده را از فعالیت‌های ورزشی خود ببرید، راحتی شما است و برای راحت بودن کافیست به یک نکته توجه کنید: خرید نیم تنه و لباس ورزشی متناسب با بدنتان است.

انواع نیم تنه ورزشی

هنگام خرید نیم تنه ورزشی، سه نوع از پشتیبانی و انعطاف را خواهید دید: کم، متوسط و زیاد. انعطاف نیم تنه مورد نیاز شما به فعالیتی که انجام می‌دهید و اندازه کاپ یا سایز سینه شما بستگی دارد، که می‌توانید با کمک راهنمای اندازه نیم تنه ورزشی ما آن را پیدا کنید.

  • نیم تنه‌ ورزشی با پشتیبانی کم: این نوع نیم تنه‌ها کمترین سطح پشتیبانی را دارند. و به طور کلی این نیم تنه ها برای فعالیت‌هایی مانند یوگا، ورزش‌های کششی و پیلاتس مناسب هستند. زنانی که دارای سایز سینه A یا B هستند، ممکن است با این نیم تنه های ورزشی قادر به انجام فعالیت‌های شدیدتر و بدون اذیت شدن باشند.
  • نیم تنه ورزشی با پشتیبانی متوسط: زنان دارای سینه‌های بزرگ، ممکن است حتی برای فعالیت‌هایی با تأثیر کم مانند یوگا، یک نیم تنه با پشتیبانی متوسط را انتخاب کنند. با این حال، کسانی که دارای سایز سینه  C یا D هستند، می‌توانند به طور معمول از نیم تنه با پشتیبانی متوسط برای فعالیت‌هایی مانند تمرین در سالن ورزشی، دویدن و دوچرخه سواری استفاده کنند. اگر سایز شما A و B است، ممکن است حتی قادر به استفاده از این نیم تنه ها برای فعالیت‌های پر فشارتر هم باشید.
  • نیم تنه ورزشی با پشتیبانی بالا: این نیم تنه ها حداکثر پشتیبانی ممکن را در طول فعالیتهای پر فشار به خصوص برای افرادی که سایز سینه بزرگتری دارند ارائه می‌دهند. استفاده از این نیم تنه ها در تمرینات و ورزشهای شدید مثل دویدن، صخره نوردی، HIIT و رقص متداول است.

جدیدترین نمونه‌ نیم تنه زنانه

نیم تنه ورزشی زنانه  مدل IAN-317998

جنس نیم تنهپلی آمید
نحوه بسته شدن زیپ، کشی
پددارد
تولید کشورآلمان

نیم تنه ورزشی زنانه زوم کد 3175-1 رنگ مشکی

جنس نیم تنه پلی استر
مدل یقه گرد
نحوه بسته شدنکشی
قسمت پشت این نیم تنه دولایه است

نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا مدل 3532-6

جنس نیم تنه ویسکوز، نایلون
نحوه بستن کشی
قابلیت ضد حساسیتدارد
فرم یقههفت

نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا مدل 3671 رنگ مشکی

جنس نیم تنهنایلون، نخ
نحوه بسته شدن کشی
فرم یقه
گرد
قابلیت ضد حساسیت بودن دارد

نیم تنه ورزشی زنانه ماییلدا مدل 3591-5

جنس نیم تنهنخ، ویسکوز
نحوه بسته شدنکشی
قابلیت ضدحساسیتدارد
فرم یقههفت

نیم تنه ورزشی زنانه کرین مدل Poi

جنس نیم تنهالاستین،کتان(95% کتا)
نحوه بسته شدن کشی
ویژگی آنتی باکتریال
کشور تولید کنندهآلمان

نیم تنه ورزشی زنانه  مدل fa318

جنس نیم تنهپلی استر
نحوه بسته شدنقزن
پد دارد
کشور تولید کنندهآلمان

نیم تنه ورزشی زنانه بروکس مدل 300627090

جنس نیم تنهپلی استر، نایلون
نحوه بسته شدنکشی
پد دارد
بند نیم تنه پهن

نیم تنه ورزشی زنانه کد X211

جنس نیم تنهمودال
نحوه بسته شدنکشی
پد دارد
بند نیم تنهپهن

نیم تنه ورزشی زنانه مدل bace5287 رنگ بنفش

جنس نیم تنهپلی استر
نحوه بسته شدنساده
بند ندارد
ویژگیخاصیت آنتی باکتریال


در ادامه بخوانید : جدیدترین گرمکن زنانه و ست ورزشی زنانه ( شیک ترین)

معیارهای خرید نیم تنه ورزشی

خرید نیم تنه ورزشی/قیمت نیم تنه زنانه

زمانی که صحبت از جنس و سبک نیم تنه ورزشی زنانه می‌شود، هر شخص ترجیحات مختلفی دارد. در اینجا ویژگی‌های متداول نیم تنه های ورزشی را برای آشنایی و یافتن مواردی که ممکن است با اولویت شخصی شما مطابقت داشته باشد آماده کرده ایم:

نیم تنه ورزشی ضدآب:

در این فن‌آوری پوشاک، لباس شما از میکرو فیبرهای مصنوعی برای کمک به جذب عرق از سطح پوست و انتقال آن به سطح لباس کمک می‌گیرد و به شما در خشک ماندن بدن و احساس تازگی و راحتی داشتن کمک می‌کند.

طراحی یکپارچه و بدون درز:

این ویژگی به این دلیل در نیم تنه ورزشی زنانه وجود دارد که عمر نیم تنه افزایش پیدا کند. و نیم تنه در مناطقی که هنگام انجام حرکات ورزشی کش می‌آید دچار پارگی نشود و از ظاهر نیوفتد.

قابلیت تهویه و تنفس:

بسیاری از نیم تنه های ورزشی دارای بخشی توری و نازک در قسمت‌های کناره و جانبی هستند که می‌تواند جریان هوای طبیعی را هنگام ورزش برای شما امکان پذیر کنند.

انواع بند در نیم تنه‌:

نیم تنه ورزشی با توجه به کاربرد های مختلفی که دارند، دارای انواع متنوعی از بند برای استفاده‌های گوناگون هستند. برخی مدل‌های کلاسیک در قسمت پشت برای بهتر نگه داشتن حالت و فرم بدن  دارای تسمه‌اند. بعضی نیم تنه ها دارای بندهای کشی ثابت و برخی دارای بندهایی با قابلیت تنظیم سایز و اندازه هستند. 

پدها در نیم تنه‌ ورزشی:

پدها و کاپ‌های جداشونده می‌توانند به عنوان شکل دهنده و حالت دهنده‌ی سینه یا با هدف زیبایی شناسی در نیم تنه زنانه قرار گیرند. کاپ های قابل حمل و قابل جابجایی می‌توانند لایه های دیگری از مواد را فراهم کنند تا از دیده نشدن سینه‌ی شما اطمینان حاصل شود. آنها همچنین ممکن به بالا تنه شما شکل دلخواهتان را ببخشند.

راحتی در پوشیدن نیم تنه زنانه:

بیشتر نیم تنه های ورزشی حالت کشی دارند و تنها کافیست آن‌ها را از بالای سر تن خود کنید. اما مدل‌های مختلف دیگری نیز در بازار وجود دارد. برخی در قسمت پشتی با دکمه یا زیپ بسته می‌شوند و برخی مانند سوتین‌های روزمره دارای غزن هستند. حتی برخی مدل‌های اسپرت در بازار هست که از قسمت جلو با زیپ بسته می‌شود.

فشرده سازی و محصور کردن:

 نیم تنه دارای قابلیت فشرده سازی برای تناسب اندام و زیبایی استفاده می‌شوند. این مدل نیم تنه سینه هارا مقابل قفسه سینه کنار هم قرار می دهد. کسانی که اندازه سینه بزرگتری دارند می‌توانند برای فعالیت‌های معمولی از سینه بند فشرده سازی استفاده کنند. در ضمن، نیم تنه های فشرده سازی حتی در حین انجام فعالیت‌های پر فشار و پرتحرک، برای افرادی که سینه‌های کوچکتر دارند می‌تواند مناسب باشد.

بر خلاف سینه بندهای با قابلیت فشرده سازی، که با استفاده از پارچه  مستحکم برای فشار سینه ها در مقابل قفسه سینه و جلوی بدن ساخته می‌شوند، نیم تنه های محصور کننده، از هر سینه جداگانه با کاپ‌های جدا شده پشتیبانی می‌کند. نیم تنه های محصور در سبکی شبیه به سوتین‌های روزمره هستند. با کمک این مدل از نیم تنه افرادی که دارای سایز سینه بزرگ هستند راحت‌تر می‌توانند به فعالیت‌های ورزشی شدیدتر بپردازند.

بهترین جنس برای نیم تنه‌ ورزشی کدام است؟

نیم تنه ورزشی در انواع  و اقسم جنس‌های مختلف در بازار وجود دارند. نیم تنه نخی، نرم و قابل تنفس هستند اما برای ورزش‌هایی که منجر به تعریق زیاد می‌شوند توصیه نمی‌شود. نیم تنه  با جنس اسپندکس به دلیل خاصیت ارتجاعی گزینه ای رایج و متداول هستند. و در انتها نیم تنه هایی با جنس میکرو فیبرهای نازک و مصنوعی به دلیل داشتن خاصیت ضد رطوبت خود از محبوبیت بالایی برخوردارند.

نیم تنه فنر دار مناسب تر است یا بدون فنر؟

برخی از نیم تنه ورزشی برای حمایت بیشتر و فرم دهی مناسب‌تر دارای فنر هستند. برخی نیز تنها با کش تهیه شده‌اند. انتخاب نوع فنر دار یا بدون فنر، بستگی به نظر شما و میزان  اهمیت دادنتان به راحتی دارد.

سخن آخر:

اگر دوست دارید در انواع تمرینات ورزشی شرکت کنید، تهیه انواع نیم تنه ورزشی متناسب با هرکدام از فعالیت های مورد نظرات هوشمندانه ترین کار ممکن است. داشتن نیم تنه ورزشی که در تمام فعالیت های شما از شما پشتیبانی می‌کند، می‌تواند به شما کمک کند تا کمتر روی سینه خود تمرکز کنید و با خیالی راحت و آسوده به ورزش کردن بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.