لوازم خانگی که باعث صرفه جویی در وقت مادران شاغل می‌شوند

لوازم خانگی که باعث صرفه جویی در وقت مادران شاغل می‌شوند

مادران شاغل روال زندگی کاملاً متفاوتی دارند. روز آنها بسیار زود شروع می‌شود و تا زمانی که دیگران از خواب بیدار شوند، مادران با استعداد و همه فن حریف نیمی از کارهایشان را انجام داده‌اند. از تهیه صبحانه سالم تا مهیا کردن ناهار، آنها دائما مشغول انجام کار هستند. با این وجود،‌ در صورت داشتن وسایل مناسب، که باعث صرفه جویی در وقت آنها شود،‌‌‌ کار آنها بسیار آسان‌تر می‌شود. این روز ها در بسیاری از فروشگ‌ها، لوازم جدید و متفاوت آشپزخانه به چشم می‌خورند و این موضوع نشان می‌دهد که روزهای استفاده از وسایل سنتی در آشپزخانه بسر آمده است. بنابراین، در این مقاله، 5 نمونه از لوازم آشپز خانه را معرفی می‌کنیم که برای مادران شاغل ضروری هستند و باعث صرفه جویی در وقت آنها می‌شوند.

 

آسیاب و مخلوط کن

آسیاب و مخلوط کن

 میکسر و مخلوط کن جزو وسایل قدیمی آشپزخانه‌ها هستند. اما حالا زمان استفاده از وسایل قدرتمند دیگری مانند مخلوط کن و آسیاب توربویی( غذاسازها) است.که باعث می‌شود مواد غذایی در چند دقیقه و با بهترین کیفیت خرد، آسیاب و مخلوط شوند. بهترین ویژگی این دستگاه این است که شما می‌توانید به راحتی و‌‌‌‌‌‌ بدون صرف زمان زیاد،غذای مورد علاقه خود را تهیه کنید. بنابراین‌‌‌‌‌‌، اگر بچه‌های شما برای صرف صبحانه هوس غذایی تازه کردند، نیازی به وحشت کردن نیست. علاوه بر این، می‌توانید برای صرف صبحانه، اسموتی‌های خوشمزه را فقط در چند دقیقه آماده کنید.

غذاساز فیلیپس مدل HR7778

غذاساز فیلیپس مدل HR7778

اطلاعات بیشتر و خرید

این غذا ساز شامل مخطوط کن، آبمیوه‌گیری، یخ شکن، رنده‌ی ریز و درشت، خمیرزن، همزن، چیپس‌ساز، آب مرکبات گیری.... می‌باشد. قابل شستسو در ماشین ظرفشویی است. جنس بدنه‌ی آن از استیل ضدزنگ می‌باشد. و جنس بیغه‌ها از استیل ضدزنگ است. توان این دستگاه 1300 وات می‌باشد.  به واسطه‌ی فناوری power chop تعبیه شده در این دستگاه شما قادر به خرد کردن مواد سفت و نرم هستید.

غذاساز بوش مدل MCM3501M

غذاساز بوش مدل MCM3501M

اطلاعات بیشتر و خرید

غذاساز بوش شامل خردکن، مخلوط کن، یخ خردکن، آسیاب، رنده ریز، رنده‌ی چیپس ساز، پوره‌ساز و رب ساز و خمیرزن می‌باشد. توان این دستگاه 800 وات است و قابلیت این را دارد که در ماشین ظرفشویی شسته شود. جنس بدنه‌ی این دستگاه از استیل برس خورده و پلاستیک است. ظرفیت مخلوط‌کن این دستگاه یک لیتر است. 

غذاساز مولینکس مدل FP828H10 


غذاساز مولینکس مدل FP828H10

اطلاعات بیشتر و خرید

مخلوط کن مولینیکس شامل مخلوط‌کن، آب مرکبات گیری، آسیاب، رنده‌ی ریز و درشت، خمیرزن، همزن، رنده‌ی چیپس‌ساز.... می‌باشد. شما می‌توانید به راحتی قطعات آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. توان مصرفی این دستگاه 1200 وات است. همچنین حجم ظرف خردکن آن 3 لیتر می‌باشد. 

پلوپز و بخارپز

 پلوپز و بخار‌‌‌ پز

اگر جزء آن دسته از شاغلینی هستید که وقتی هنوز سر کار‌‌‌‌هستید، بچه ها‌‌‌ از مدرسه به خانه می‌آیند، پلوپز و بخارپز ها لوازم خانگی بسیار مفیدی برای شما هستند. این دستگاه‌ها دارای برخی از ویژگی‌های خاص مانند "تأخیر در شروع"(delay start’) و "گرم نگه داشتن" غذا هستند. بنابراین، اگر بچه‌های شما برای ناهار برنج می‌خواهند، دیگر نیازی به نگرانی نیست. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مواد را‌ داخل ظرف پلوپز ریخته و تایمر را برای زمانی که می‌خواهید برنج آماده شود، تنظیم کنید. دستگاه به طور خودکار برنج را در زمان دلخواه پخته و گرم نگه می‌دارد، طوری که بچه ها می‌توانند از طعم و عطر غذای تازه پخته شده لذت ببرند. برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی انواع پلوپز اینجا کلیک کنید.

بخارپز پارس خزر مدل FS-12000P



 بخارپز پارس خزر مدل FS-12000P


اطلاعات بیشتر و خرید


بخارپز پارس خزر مناسب برای هشت نفر می‌باشد. دیگ‌های این بخارپز قابل جدا شدن هستن و دارای تایمر 60 دقیقه‌ایی می‌باشد. توان مصرفی آن 650 است و دارای سه عدد سینی بخارپز است.


پلوپز دیجیتالی پارس خزر DMC-101P

پلوپز دیجیتالی پارس خزر DMC-101P

اطلاعات بیشتر و خرید


اگر به دنبال یک پلوپز مناسب برای طبخ برنج، خورش، سوپ، بخارپز کردن، گرم کردن مواد غذایی..... ما به شما پلوپز دیجیتال پارس خزر را معرفی می‌کنیم. این پلوپز دارای ظرف تفلون نچسب برای طبخ برنج، دارای ظرف آلومینیوم الومایت شده برای پخت خورشت(آرام‌پز) و دارای ظرف پلیمری و مقاوم در برابر حرارت برای بخارپز کردن می‌باشد.


آرام پز فلر مدل SL 180


آرام پز فلر مدل SL 180


اطلاعات بیشتر و خرید


یک آرام‌پز با کارایی بالا و استفاده‌ی بسیار آسان. خصوصا برای مادران کارمند می‌تواند بهترین گزینه‌ی پخت غذا باشد. دیگ این آرام‌پز از جنس سرامیک است و به راحتی جدا می‌شود. توان مصرفی این دستگاه 180 وات است و دارای دو حالت تنظیم حرارت می‌باشد.


توستر نان

توستر نان

یک نان تست کاملاً قهوه‌ای، ترد و برشته، صبحانه‌ای بسیار مناسب و سالم برای بعضی روزها‌ست. برای بسیاری از ما که امکان خرید هر روزه نان تازه را نداریم و آن را داخل فریزر نگه داری می‌کنیم، ذوب کردن یخ نان، مخصوصا زمانی که عجله داریم می‌تواند کار سختی باشد. برای آسان تر‌کردن کار، استفاده از توستر برای شما بسیار‌مناسب است. این دستگاه در آشپزخانه، امکان یخ زدایی از نان و یا دوباره گرم کردن آنها را بدون سوزاندن نان ممکن می‌کند. اگر نگران تمیز کردن دستگاه هستید ، این توسترها یک سینی قابل جابجایی دارند که تمیز کردن دستگاه را آسان می‌کند.


توستر بایترون مدل TO-80P


 توستر بایترون مدل TO-80P

اطلاعات بیشتر و خرید

توتستر بایترون یک دستگاه فوق‌العاده زیبا و کاربردی برای مادران شاغل می‌باشد. این دستگاه قابلیت تنظیم حرارت و یخ‌زدایی را دارد. قابل شستشو می‌باشد. توان مصرفی ان 1100 وات است. همچنین دارای کشوی جمع‌آوری خرده نان می‌باشد.

توستر فلر مدل TO102


توستر فلر مدل TO102


اطلاعات بیشتر و خرید

توستر فلر دارای چهار عدد درگاه قرارگیری نان ‌می‌باشد. قابلیت تنظیم حرارت و یخ‌زدایی را دارد. دارای کشوی جمع‌آوری خرده نان است. صفحه‌ی نمایشگر دارد. توان مصرفی آن 1000 وات می‌باشد و قابلیت قطع خودکار را دارد. 

ساندویچ ساز

ساندویچ ساز

ساندویچ یک گزینه ناهار سالم و سیر کننده برای کودکان است. با این حال، درست کردن ساندویچ به خصوص در صبح زمان زیادی می‌برد. اینجاست که ساندویچ ساز می‌تواند به شما کمک کند. این دستگاه‌های چند منظوره نه تنها تهیه ساندویچ، بلکه پخت انواع غذاهای کبابی را در آخر هفته برای شما آسان می کند. پوشش سرامیکی غیر سمی این وسیله در هنگام پخت و پز هیچ گاز سمی را آزاد نمی‌کند و این موضوع باعث می شود که غذا برای بچه ها کاملاً بی خطر باشد.

ساندویچ ساز فلر مدل SM275


 ساندویچ ساز فلر مدل SM275

اطلاعات بیشتر و خرید

یک دستگاه عالی برای سرو انواع ساندویچ‌های گرم. توان مصرفی آن 1400 وات می‌باشد و دارای چهارخانه برای سرو 8 ساندویچ کلاب می‌باشد. طراحی این دستگاه به گونه‌ایی است که برای اشغال کمتر فضا به صورت عمودی هم قرار می‌گیرد. از نکات مثبت این دستگاه می‌توان به قابلیت جدا کردن صفحه‌ها اشاره کرد. که به راحتی قابل تمیز شدن می‌باشند. 

ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080


ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080

اطلاعات بیشتر و خرید


ساندویچ ساز بلک انددکر دارای تابه‌ی نچسب با 4 خانه برای پخت ساندویچ می‌باشد. صفحات این دستگاه جدا می‌شوند و به راحتی قابل شستشو هستند. همچنین این دستگاه قابلیت قرارگیری به صورت عمودی را دارد. جنس صفحات آن چدن با روکش تفلون است. همچنین دارای دو صفحه‌ی مجزا برای ساندویچ‌ساز و گریل(استیک‌پز) است. 

تخم مرغ پَز برقی

تخم مرغ پَز برقی

بچه ها عاشق خوردن تخم مرغ آب پز هستند. چه بخواهید ساندویچ تخم مرغ تهیه کنید یا اینکه تخم مرغ را برای ناهار مدرسه آماده کنید، تخم مرغ پز برقی وسیله بسیار مناسبی برای شما است. این دستگاه هوشمند آشپزخانه، می‌تواند تنها در 3 دقیقه  7 تخم مرغ را به راحتی آبپز کند. بهترین ویژگی این دستگاه این است که می توانید تخم مرغ ها را در سه حالت مختلف - سفت، متوسط و نرم - فقط با اضافه کردن مقدار مناسب آب جوش در مخزن دستگاه آماده کنید.

تخم مرغ پز ویداس مدل VIR-5013

تخم مرغ پز ویداس مدل VIR-5013

 اطلاعات بیشتر و خرید


این دستگاه تخم مرغ پز با قدرت 300 وات قادر است تخم مرغ‌ها را در کمترین زمان ممکن برای شما آماده کند. ظرفیت این دستگاه 7 تخم‌مرغ است.

زمان آن است که آشپزخانه خود را به روز کنید

اگر شما یک مادر شاغل هستید که در آشپزخانه برای تهیه صبحانه و ناهار برای فرزندان وخانواده خود تلاش می‌کنید، این وسایل هوشمند برای شما بسیار مناسب هستند. اینها تعداد کمی از لوازم های آشپزخانه هوشمند هستند. شما می توانید لوازم دیگری را پیدا کنید که به شما در تهیه غذای سالم در عرض چند دقیقه کمک می کنند. برای اطلاع ازاین طیف وسیع از وسایل، اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.