جدیدترین گرمکن زنانه و ست ورزشی زنانه ( شیک ترین)

بهترین ست گرمکن و شلوار ورزشی زنانه 

برای پیاده‌روی، یا رفتن به به باشگاه‌های ورزشی، برای انجام ورزشهای حرفه‌ای شما نیاز به لباس مخصوص آن را دارید. تا هم خوش تیپ و منحصر به فرد دیده شوید و هم بتوانید با استفاده از ست‌های ورزشی به نتیجه ذهنی دلخواهتان برسید. شاید به نظرتان اغراق آمیز بیاید اما زمانی که شما از لباس ورزشی مناسب و ست استفاده کنید اعتماد به نفس بهتری پیدا خواهید کرد.

بهتر است همانند یک دغدغه به خرید ست ورزشی مناسب خودتان به این مساله نگاه نکنید. احتمالاً اگر ورزشکار هستید؛ این را می‌دانید که با وجود تنوع‌های بسیار انتخاب‌های بسیاری هم خواهید داشت. کافی است بدانید که لباس و ست ورزشی و گرمکن خود را برای چه منظوری می‌خواهید استفاده کنید. قرار است تا چه مدت بر تن شما باقی ‌بماند و میزان بودجه اختصاصی شما چه میزان است.

اعتقاد داریم با دانستن این مسائل نصف بیشتر راه را آمده‌اید. در ادامه منتخبی از بهترین ست‌های گرمکن و لباس ورزشی زنانه برایتان گردآوری شده است. 

ست گرمکن و شلوار ورزشی زنانه مدل دیو

ست گرمکن و شلوار ورزشی زنانه مدل دیو تهیه شده از جنس پلی استر است. در واقع جنس این ست گرمکن از الیاف مصنوعی پلی‌استر تولید شده است که این جنس پارچه‌ای مقاوم است که در مقابل شستشوی زیاد دوام زیادی دارد. سبک است و مناسب برای چهار فصل. برای نگهداری بهتر از این ست بهتر است این لباس با آب سرد شستشو شود. این ست در ایران تولید شده و نیاز به اتوکشی ندارد.

ست گرمکن و شلوار زنانه کد 0010

ست گرمکن و شلوار زنانه کد 0010 را در تصویر ملاحظه می‌نمایید. جنس این گرم کن زنانه که همراه شلوار است از استرچ و الیاف مصنوعی تهیه و تولید شده است. این ست دارای سایزبندی است.

ست گرمکن و شلوار ورزشی زنانه مکرون مدل چندا رنگ قرمز

ست گرمکن و شلوار ورزشی زنانه مکرون مدل چندا رنگ قرمز جنس آن ترکیبی پلی استر و نخ است. درباره جنس این ست گرمکن باید گفت که پارچه آن مقاوم بوده و قابلیت شستشوی زیاد را دارد. از آنجایی که فرد در هنگام استفاده از این مدل لباسها عرق زیادی می‌کند، شما به راحتی می‌توانید پس از هربار استفاده آن را شستشو کنید. این لباس سبک است و قابلیت استفاده در چهار فصل را دارد. شما از این لباس برای تمامی ورزشها می‌توانید بهره ببرید. 

برای اینکه این لباس دوام بیشتری داشته باشید در هنگام شستشو آن را با آب سر شستشو کنید. این ست نیاز به اتوکشی ندارد.

ست گرمکن و شلوار ورزشی زنانه مدل G386-Me-Gh

ست گرمکن و شلوار ورزشی زنانه مدل G386-Me-Gh یک ست بسیار شیک و با قابلیت استفاده برای بیشتر ورزها و حتی پیاده روی است. جنس این ست از دورس و نخ تشکیل شده، در قسمت جلوی این ست گرمکن با ترکیب بندی رنگها طرح ایجاد شده است. این ست بسیار سبک بوده و استفاده کنندگان از آن بسیار راضی بوده‌اند. 

ست سویشرت و شلوار ورزشی زنانه کد MN20 رنگ سبز

ست سویشرت و شلوار ورزشی زنانه کد MN20 رنگ سبز با دوخت با کیفیت را در تصویر می‌بینید. جنس این ست سبز رنگ از نخ است و برای کسانی که حساس هستند این ست یک انتخاب مناسب است. طرح این ست ساده است و یک دست به رنگ سبز است. در توضیح بیشتر درمورد جنس این ست باید گفت که این ست سویشرت و شلوار از پنبه دو رو بوده و مناسب فصل پاییز و زمستان است. این ست زیبا در ایران تولید شده است.

ست گرمکن و شلوار ورزشی زنانه کد 65

ست گرمکن و شلوار ورزشی زنانه کد 65 طرحی ساده دارد. از نظر کیفیت جنس خوبی دارد. جنس این ست گرمکن ترکیبی از پلی استر و پلی آمید است. سوئیشرت این ست دارای کلاه با قابلیت اتصال از طریق زیپ است به راحتی از طریق زیپ باز و بسته می‌شود. همچنین دارای دو جیب زیپی در طرفین سوئیشرت وجود دارد. سرآستین‌های این گرمکن دارای کش است و حتی کلاه این ست هم دارای آستر با قابلیت گردش هوا است.

شلوار این ست دارای کمر کشی با بند برای تنظیم است. شلوار این ست هم دارای دو جیب زیپی در طرفین با فرم راسته است.

ست تاپ و شلوار ورزشی زنانه مدل SET-101-SE

ست تاپ و شلوار ورزشی زنانه مدل SET-101-SE با جنسی از فلامنت که هم کشسانی خوبی دارد و هم راحت و زیباست را در تصویر می‌بینید. این ست در ایران تولید شده است. 

ست سویشرت و شلوار ورزشی زنانه مون‌سا مدل 1631352-23

ست سویشرت و شلوار ورزشی زنانه مون‌سا مدل 1631352-23 را درتصویر می‌بینید. جنس این سویشرت و شلوار زیبا از پلی استر و نخ بوده و طرح‌دار است. توضیح بیشتری که درباره جنس این ست پرکاربرد و زیبا می‌توان گفت این است که این ست تهیه شده از الیاف پلی استر و نخ که دوام خوبی در مقابل عرق و ورزش دارد. سویشرت این ست از طریق زیپ باز و بسته می‌شود و همچنین دارای دو جیب زیپدار در طرفین است. برای نگهداری بهتر از این ست شما بهتر است آن را با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 20 درجه سانتی‌گراد شستشو کنید. این محصول در ایران تولید شده است.


در ادامه بخوانید : خرید جدیدترین مدل ست ورزشی زنانه (ارزان ترین)


در ادامه بخوانید : نیم تنه زنانه: خرید و قیمت نیم تنه ورزشی زنانه با قیمت روز

بهترین ست گرمکن وشلوار ورزشی زنانه چگونه انتخاب می‌شود؟

بهترین ست لباس ورزشی

اگر ورزشکار هستید و می‌خواهید لباس ورزشی انتخاب کنید یا جزو تازه کارها هستید و دنبال یک لباس ورزشی مناسب می‌گردید بهتر است چند مورد را مد نظر داشته باشید.

  • اولین مهم انتخاب لباس ورزشی متناسب با نوع ورزش است.
  • بدانید که میزان تعرق شما چقدر است چون دقیقا این مساله مصادف است با اینکه بدانید لباس جذب بپوشید یا لباس کمی آزادتر، تا میزان عرق زیاد برای شما آزار دهنده نباشد.
  • مساله دیگر درجه اهمیت و جدی بودن نوع ورزش و آن ورزش برای شماست. زیرا ارزش و قیمت لباس‌های گرمکن و ورزشی با کیفیت جنس آن در ارتباط است. اگر حرفه‌ای ورزش می‌کنید بهتر است از لباس‌های ورزشی با کیفیت بالا استفاده کنید. 
  • جنس لباس و گرمکن ورزشی را مطابق با نوع ورزش انتخاب کنید. گفته شده است که لباس‌هایی که ترکیبی از نخ و پلی‌استر هستند برای ورزش مناسبترند.
  • از آنجایی که رنگ و مدل لباس برای خانم‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است ماهم می‌گوییم که دقیقا رنگ و طرح و مدلهای زیبای گرمکن‌های ورزشی با تن‌خورهای شیک و مناسب و عالی سبب افزایش انگیزه برای انجام دادن ورزش‌ها برای بانوان گرامی می‌شود. رنگ‌ها را دست کم نگیرید.
  • از آنجایی که پوست خانم‌ها حساس‌تر است بهتر و در حین ورزش عرق کردن هم جزو اجتناب‌ناپذیری از این امر است بهتر است خانم‌های عزیز از جنس‌هایی استفاده کنند که تهویه هوا در آن لباس‌ها به‌خوبی صورت گیرد و ایجاد حساسیت نکند. بهتر است از بهترین مارک ست گرمکن و شلوار زنانه به این منظور استفاده کنید.
  • لگ‌های ورزشی معمولا از جنس فلامنت و اسپندکس هستند و بسیار منعطف و مناسب برای فصول گرمتر پیشنهاد می‌شود در فصول سرد از لگ‌های ورزشی با جنسی از الیاف کتان استفاده کنید.

قبل از انتخاب ست گرمکن و شلوار زنانه به چه نکات مهمی باید دقت کنیم؟

  • اگر جزو کسانی هستید که در حین ورزش ترجیح می‌دهید از نیم تنه استفاده کنید بهتر است نیم تنه‌ای را استفاده کنید که ضدآب بوده و با سایز لباس زیرتان یکی باشد. این مساله سبب می‌شود که تعریق زیاد آزارتان ندهد.
  • یادتان باشد پوست شما در حین ورزش و با دم و بازدم شما اکسیژن دریافت می‌کند بهتر است از آرایشهای غلیظ که سطح پوست را می‌پوشانند استفاده نکنید.
  • بهتر است در حین ورزش از اکسسوری استفاده نکنید. مخصوصاً از طلا و جواهرات گران قیمت استفاده نکنید. هر کدام از این اکسسوری‌ها ممکن است به دلیل تعریق زیاد دچار حساسیت شوید.
  • از آنجایی که در حین ورزش کردن به خصوص در هوای گرم و در تابستان دچار تعریق زیاد می‌شوید می‌توانید از خوش بو کننده‌های بدن استفاده نمایید تا بوی عرقتان شما و دیگران را آزار ندهد.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.