صندلی اپن: خرید و قیمت انواع صندلی اپن (ارزان ترین)

پیشنهاد خرید بهترین صندلی‌ اپن چوبی و فلزی

آشپزخانه‌ها و خانه‌های مدرن اسباب و وسایل جدیدی را می‌طلبند. از وسایل مدرن می‌توان به صندلی اپن (یا همان صندلی کانتر) اشاره نمود. این صندلی‌ ها در دو نوع ثابت و متحرک طراحی و ساخته شده‌اند.

صندلی‌ اپن از آنجایی وارد دکوراسیون‌ خانه ها شد، که قرار شد در فضاهای کم وسایل مناسب و کاربردی چیده شوند. این صندلی ها عمدتاً برای نشستن‌های کوتاه مدت ساخته و در نظر گرفته شده‌اند. به همین دلیل مناسب برای نشستن‌های طولانی‌ مدت نیستند. از طرفی اکثر صندلی های اپن بلند و بدون داشتن جای دست و یا حتی تکیه گاه و فقط با داشتن محلی برای قرار دادن جای پا تولید و ساخته شده‌اند. 

انواع صندلی اپن به قرار زیر است:

قیمت و خرید صندلی اپن چوبی

صندلی اپن جک دار:

صندلی اپن جک‌ دار نیز جزو صندلی های پرطرفدار محسوب می‌شوند. شاید کمی سنگین‌تر از مدل های دیگر باشند اما جک فلزی آنها و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع آن موجب شده است تا محبوبیت بالایی داشته باشند. صندلی اپن چرخ دار را نیز فراموش نکنید. صندلی هایی با مقاومت بیشتر و معمولا با کیفیت و مستحکم.

این ویژگی به ویژه برای کودکان کوچک و بزرگسالانی که هر دو در زمان‌های مختلف از صندلی کانتر استفاده می‌کنند مفید است.

صندلی اپن با پشتی:

برخی از مدل های صندلی اپن، پشتی و تکیه‌گاه دارند. درست است که به خاطر ویژگی ارتفاع این مدل صندلی نمی‌توان زمان زیادی را برای نشستن روی آنها صرف نمود اما کودکان و سالمندان را فراموش ننمایید. این گروه سنی با صندلی‌ هایی که تکیه‌گاه دارند راحت‌تر هستند. حتما برای خرید یک صندلی، ارگونومی و راحتی بدن روی آن صندلی را در نظر داشته باشید.

صندلی اپن با پشت کامل:

این مدل ثبات و راحتی بیشتری را برای نشستن ارائه می دهد و برای دوره های طولانی نشستن ایده آل است. صندلی اپن پشت دار همچنین انتخاب خوبی برای کودکان خردسال است.

صندلی اپن بدون پشت:

صندلی اپن بدون پشت احساس راحتی کمتری دارد. صندلی پیش‌خوان بدون پشت اغلب از نظر زیبایی‌شناختی در دکوراسیون بهتر هستند. زیرا پشتی صندلی وجود ندارد که جلوی دید نمای کلی را بگیرد. آنها همچنین برای فضاهای غذاخوری که در مناطق اصلی تردد دارند بسیار کاربردی می‌باشند.

صندلی اپن چرخشی:

صندلی اپن چرخشی، کاربردی و راحت است. به خصوص اگر اعضای جوانتر خانواده به طور منظم از آنها استفاده کنند. آنها در هنگام نشستن برای غذا خوردن یا معاشرت آزادی عمل بیشتری به شما می دهند. 

معرفی چند نمونه صندلی اپن ارزان و باکیفیت

در اینجا سعی کرده ایم از بین صندلی های اپن باکیفیت و ارزان برای شما بهترین ها را انتخاب کنیم:

صندلی اپن مدل Pamir MAZ کد 55

صندلی اپن مدل Pamir MAZ ساخت کشور ایران است. ابعاد کفی این صندلی اپن 33 در 33 در 12 سانتیمتر است و جنس کفی از پارچه است با قابلیت تعویض. همچنین جای نشیمن این محصول را اسفنج با ضخامت 2 سانتیمتر تشکیل داده است.

پایه‌های این صندلی اپن از جنس چوب است و طبقه زیرین که جای پایی آن نیز هست از جنس ام‌دی‌اف ساخته شده است. وزن کلی این محصول حدود 5/2 کیلوگرم است که وزنی مناسب و تقریبا سبک محسوب می‌شود.

این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد ولی به دلیل ارتفاع مناسب ساخت آن که 55 سانتیمتر است برای موارد متعدد و مختلفی مانند رستوران ها، مغازه‌ها، ادارت و .... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صندلی اپن مدل CP12

صندلی اپن با حداکثر ارتفاع 75 و با حداقل 55 سانتیمتر ساخته و روانه بازار شده است در واقع قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد. جنس پشتی صندلی و کفی آن از چرم مصنوعی ساخته شده است. ابعاد کفی این صندلی 42 سانتیمتر است.

این صندلی اپن ساخت کشور ایران است و قابلیت چرخش تا 360 درجه را نیز دارد. همچنین این محصول دارای جای پا نیز دارد و نحوه ایستایی آن نیز سینی است

صندلی اپن کد V2

صندلی اپن ساخت ایران با حداکثر ارتفاع 95 سانتیمتر است و قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد. ابعاد کفی این محصول حدود 70 در 28 در 28 سانتیمتر است. 

جنس پشتی و پایه‌های این صندلی اپن همگی از فلز است. جنس کفی آن از چرم مصنوعی است. این محصول قابلیت چرخش ندارد ولی جای پا جهت قرار دادن پا دارد. البته جنس فریم کفی این محصول از فلز است ولی با یک پوشش از چرم مصنوعی در رنگهای مختلف پوشانده شده است. 

صندلی اپن مدل LRS-211

صندلی اپن وارداتی با ابعاد کفی صندلی 6 در 42 در 42 سانتیمتر است. این نوع صندل‌ ها بخاطر قابلیت تنظیم ارتفاع و بودن در حالت‌های مختلف، در منازل کنار اپن و در ادارات برای میز کانتر استفاده می‌شوند. این محصول با حداکثر 72 سانتیمتر و حداقل 52 سانتیمتر ارتفاع همانطور که گفته شد قابلیت تنظیم دارد. نحوه ایستایی این صندلی اپن سینی است. پشتی این محصول قابلیت تنظیم ندارد ولیکن قابلیت پرخش تا 360 درجه را دارد. جنس پشتی و کفی این محصول از چرم مصنوعی ساخته شده است. جای پا دارد و جنس فریم کفی و پشتی آن هم از چوب ساخته و پرداخته شده است.

صندلی اپن مدل هایفلا مجموعه دو عددی

صندلی اپن مدل هایفلا مجموعه دو عددی را در تصویر مشاهده می‌کنید. جنس فریم کفی این صندلی اپن از چوب است و جنس کفی آن هم از چوب است. حداقل ارتفاع این صندلی 60 سانتی‌متر است. گفتنی است رنگ پایه این صندلی اپن چوبی ثابت و مشکی‌رنگ است. اما رویه صندلی دارای تنوع رنگ می‌باشد.

صندلی اپن مدل KHA01 کد KH01

صندلی اپن مدل KHA01 کد KH01 با جنس فریم پشتی از چوب است. این مدل صندلی اپن دارای جای پا است و جنس پایه آن هم از چوب است. ابعاد پشتی صندلی 45 در 43 سانتی‌متر است و ابعاد کفی صندلی آن هم در 38 در 36 سانتی‌متر است. حداکثر ارتفاع نشیمن این صندلی از سطح زمین 60 سانتی‌متر است.

صندلی اپن مدل A644

صندلی اپن مدل A644 مورد نظر از فلز آبکاری فورتیک طلايي ساخته و تولید شده است. همچنین رتفاع تا بالای صندلی 82 سانتی‌متر است. گفتنی است جنس کفی این مدل صندلی پارچه‌ای است و ابعاد کفی صندلی آن هم 42 در 45 سانتی‌متر است.

صندلی اپن مدل CAFEE 080 کد C080

صندلی اپن مدل CAFEE 080 کد C080 دارای جای پا برای راحتی استفاده کننده است. جنس پایه‌های آن هم از فلز است و در ایران تولید شده است. جنس فریم کفی آن هم از چوب است و ابعاد کفی صندلی آن هم 35 در 35 با ارتفاع 10 سانتی‌متر است. ارتفاع این محصول 80 سانتیمتر است. 

جنس کفی این صندلی اپن از چوب بوده اما استحکام بالایی دارد.

صندلی اپن مدل Sa01

صندلی اپن کد Sa001 می‌تواند به عنوان پاف هم مورد استفاده قرار گیرد. این مدل صندلی اپن که پایه‌های از جنس چوب دارد بسیار شیک و جذاب است. نشیمن‌هایی با رنگهای متفاوت دارد و حداقل ارتفاع آن 65 سانتی‌متر است. این مدل صندلی اپن پشتی صندلی ندارد. ابعاد کفی صندلی هم 31 در 31 سانتی‌متر است. جنس پایه‌های این صندلی اپن از چوب است و جنس کفی هم از پارچه .Powered by Froala Editor

نکات مهم برای خرید صندلی اپن

قیمت جدیدترین مدل صندلی اپن

ارتفاع صندلی اپن:

بهترین ارتفاع برای صندلی اپن

همان طور که از اسم این صندلی‌ پیداست این مدل صندلی‌ ها برای جلوی اپن و یا پشت میز کانترها به کار برده می‌شوند. برای انتخاب یک صندلی اپن مناسب باید راحتی نشیمن‌گاه آن و راحتی صندلی را مد نظر داشته باشید و همچنین باید ارتفاع کانتر منزلتان را فراموش ننمایید. اگر کانتری با ارتفاع 90 سانتیمتر دارید ارتفاع صندلی اپن شما، که خریداری می‌نمایید باید بین 60 تا 65 سانتیمتر باشد.

اندازه گیری های دیگری که باید هنگام انتخاب یک صندلی اپن در نظر گرفت، فاصله بین هر چهارپایه زمانی است که در کنار هم در امتداد پیشخوان قرار می گیرد. برای ایجاد فضای بهینه برای غذا خوردن، کار کردن و معاشرت، حتماً حداقل 15 سانتیمتر فاصله بین هر صندلی بگذارید.

اگر کانتری که شما در منزلتان دارید که بنابه دلایلی ارتفاع استانداردی ندارد این مساله نباید شما را نگران کند. بسیاری از صندلی های اپن که در بازار وجود دارند قابلیت تنظیم ارتفاع دارند . بنابراین می توانید یک صندلی اپن با قابلیت تنظیم ارتفاع بخرید. 

جنس صندلی اپن

صندلی اپن معمولا از مواد بادوام برای تحمل وزن مناسب ساخته شده. از آنجایی که این نوع صندلی را می توان از مواد مختلفی از جمله چوب، فلز، حصیری یا پلاستیک ساخت، روی انتخاب ماده ای تمرکز کنید که با دکوراسیون موجود شما تطابق داشته باشد. بیشتر صندلی‌ های اپن از چوب یا فلز ساخته می‌شوند و در رنگ‌های مختلفی برای تکمیل هر سبک یا خانه ارائه می‌شوند.

قیمت صندلی اپن:

البته عامل تعیین کننده‌تر در انتخاب، قیمت صندلی اپن نیز هست. شما باید سقف قیمتی را که برای خرید این محصول در نظر دارید از قبل مشخص نمایید. چون به شما کمک می‌نماید تا در بین هزاران مدل انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

و در آخر حتما صندلی اپن را انتخاب نمایید که مناسب دکوراسیون و سبک و سیاق منزلتان باشد.

بهترین مدل صندلی اپن کدام مدل است؟

صندلی اپن و خرید آن کاملاً به سلیقه فردی و نوع دکوراسیون منزل بستگی دارد. این مدل صندلی‌ ها معمولا بادوام هستند و مقاومت بالایی دارند. بهتر است در هنگام خرید، صندلی اپنی را خریداری کنیم که از مواد اولیه کاملاً مرغوب تهیه و تولید شده باشد. اینگونه شما در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کرده‌اید. همچنین صندلی را تهیه کنید که در ساخت آن اصول ارگونومی رعایت شده باشد. تا در طولانی مدت آسیبی به بدن شما وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.