صندلی راک: خرید و قیمت 10 مدلی صندلی راک مدرن و جدید

10 مدل پرفروش‌ صندلی راک

یک شب زمستانی سرد را در نظر بگیرید چای به دستتان روی یک صندلی راحتی و گهواره‌ای لم داده‌اید چشمهایتان را روی هم گذاشته و به صدای موسیقی گوش‌نوازی که از رادیو پخش می‌شود گوش می‌دهید. شاید خواندن همین توصیف کوچک و دو خطی آرامش را به شما هدیه داده باشد.

نشستن و لم دادن بر روی صندلی گهواره‌ای به نام راک، که همان حالت گهواره را به شما هدیه می‌دهد؛ حدود قرن 17 در آمریکا ساخته شده است. این صندلی‌های گهواره‌ای که با نام صندلی راک شناخته می‌شوند (راکینگ چیر) به جای پایه در قسمت زیرین، قوسی (معمولاَ از جنس چوب یا فلز) دارند که باعث تاب خوردن صندلی و راحتی هرچه بیشتر می‌شود.

انواع صندلی راک:

  • صندلی راک سنتی
  • صندلی راک مدل گلایدر
  • صندلی راک فنری
  • صندلی راک چرخان
  • صندلی راک خوابیده(رکلاینر)

این مدل صندلی‌ها نمادی از آرامش هستند و از آنجا که همگی طرفدار آرامش هستیم صندلی‌های گهواره‌ای جزو پرطرفدارترین‌ها شدند و به سرعت جای خود را نیز در دکوراسیون منزل باز کردند. 

در هنگام خرید صندلی راک به جنس چوب آن دقت نمایید. بهتر است صندلیهای راک از چوب گردو، راش و یا توسکا ساخته شده باشد. به بستها و اتصالات صندلی دقت نمایید. بهتر است حتما در اتصالات مختلف صندلی از بست استفاده شده باشد تا عمر این صندلی بالا برود.

همچنین قبل از خرید این صندلی، روی آن بنشینید و آن را امتحان کنید. ببینید پاها و آرنجتان درست سر جای مناسب خود قرار می‌گیرند یا خیر؟ در عین حال قسمت نشیمن را نیز بررسی کنید مخصوصاً اگر در آن قسمت از پارچه و یا فوم استفاده شده باشد. حتماً جنس آن را بررسی کنید. در ادامه به چندین مدل صندلی راک توجه کنید.  

صندلی راک کامل مدل Rel_Luise کد Lina10

صندلی راک کامل مدل  Rel_Luiseیک صندلی راک بی‌نظیر و راحت است. پایه‌های آن چوبی بوده و از جنس چوب راش است که به رنگ عسلی رنگ شده است. پارچه به کار رفته در این مدل صندلی از جنس لینا است که جزو مرغوب‌ترین پارچه‌های موجود در بازار به شمار هستند.

همچنین جنس پشتی و کفی این محصول از چرم مصنوعی است. این صندلی راک دسته ندارد ولی جای گذاشتن پا دارد. همچنین امکان تنظیم ارتفاع نیز ندارد. سفنج به کار رفته در این محصول نیز 4 سانتیمتر ضخامت داشته و تراکم بالای آن اصطلاحاَ 30 کیلوگرمی است که موجب شده است نشیمن راحتی را برای مدتی طولانی تضمین کند.

صندلی راک مدل 1001

صندلی راک مدل 1001 تهیه و تولید شده در ایران است. تمام قسمتهای این صندلی راک اعم از پشت، کف، دسته و پایه همگی از چوب بسیار با کیفیتی هستند. 

در هنگام تمیز کردن این صندلی فقط از پارچه نم‌دار استفاده شود و از شستن آن با آب مستقیم خودداری به عمل آید. این صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد.

صندلی راک کد M23

صندلی راک که در تصویر مشاهده می‌کنید یک صندلی راک مبله از چوب راش خالص از کشور گرجستان است که در ایران ساخته شده و با راحتی فراوان، استرس شما را کاهش و آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این صندلی راک ساخته شده از چوب اشباع شده است که سبب می‌شود در برابر رطوبت، کاملاً خشک و محکم باقی بماند. همچنین این صندلی قابلیت تحمل وزن بالا را دارد. 

این صندلی دست ساز بوده و طراحی شیک و زیبای آن با رعایت استانداردهای ایمنی ساخته شده است. شما از این صندلی به عنوان ریلکس نمودن و ایجاد آرامش می‌توانید استفاده کنید. رنگ پارچه‌ این صندلی با نظر و سلیقه شما تولید خواهد شد. 

صندلی راک کد 1203

صندلی راک کد 1203 صندلی زیبا و تماماً از چوب راش در ایران تولید شده است. این چوب دارای مقاومت بالاست و شما می‌توانید روی مقاومت آن حساب کنید. رنگ چوب سفید بوده و رنگ پارچه با توجه به انتخاب شما در تنوع‌های متفاوت متغیر خواهد بود.

این صندلی راحتی فوق العاده‌ای دارد. قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم پشتی ندارد. 

صندلی راک مدل 479

صندلی راک مدل 479 صندلی بسیار زیبا با داشتن جایی برای قراردادن پا. جنس کفی این صندلی راک از پارچه است اما جنس دسته‌های آن از چوب ساخته شده است. چوب به کار رفته در این ساخت این صندلی راحتی مقاوم در برابر رطوبت و تحمل وزن بالاست. همچنین پارچه‌‌ای که برای ساخت این صندلی به کار رفته پارجه درجه یک ترک است. رنگ چوب این کار فندقی (قهوه ای) است. اما رنگ پارچه بر اساس تنوع رنگ‌ها قابل انتخاب است.

صندلی راک مدل آرام

صندلی راک مدل آرام با ابعاد کفی صندلی 53 در 53 در 10 سانتی‌متر را در تصویر مشاهده می‌کنید. جنس فریم پشتی این صندلی راک از چوب است. این صندلی راک چوبی برای پا جایی تعبیه شده دارد. این صندلی در ایران تهیه شده است. 

جنس فریم کفی این صندلی راحتی چوب و جنس کفی آن هم از چرم مصنوعی است. 

صندلی راک مدل چستر مربعی یاشیل

صندلی راک مدل چستر مربعی یاشیل دارای پارچه روکشی صندلی مخمل مازراتی، دو لایه، پشت حوله‌ای و قابل شستشو می‌باشد. لمسه‌های این محصول لمسه دست بوده و زیبایی خاصی را به مبلمان خانه شما می‌افزاید.

صندلی راک چستر مربعی یاشیل زیبایی که در تصویر می‌بینید دارای جنس فریم پشتی و کفی صندلی از چوب بوده و دارای روکشی از پارچه است. این صندلی راک عالی دارای تنوع رنگ است.

صندلی راک مدل B7890

صندلی راک مدل B7890 با حداکثر ارتفاع 60 سانتی‌متر را در تصویر ملاحظه می‌کنید. جنس فریم پشتی این صندلی راک پلاستیک و جنس پایه آن از چوب است. این صندلی راک در ایران تولید شده و کیفیت خوبی دارد. پلاستیک به کار رفته در ساخت این صندلی راک پلاستیک فشرده با کیفیت است. 

صندلی راک مدل آمادای به همراه پاف

صندلی راک مدل آمادای به همراه پاف دارای جای پا نیز هست. جنس پایه آن هم از چوب بوده و بسیار شیک و راحت به نظر می‌آید. جنس فریم کفی این صندلی راحتی از چوب  و جنس کفی آن هم از پارچه است. این صندلی ساخته شده از چوب پلی وود ضد آب درجه یک و رنگ پلی استر است. این صندلی راک دارای بلبرینگ برای حرکت بهتر و راحت‌تر و داری پایه یا صدلی کوتاه برای قرارگیری‌ پاها است.

صندلی راک مدل 482

صندلی راک مدل 482 را در تصویر می‌بینید. یک صندلی زیبا و به غایت راحت. استفاده از این صندلی احساس خوبی به فرد خواهد بخشید. دارای طراحی زیبا و بسیار چشم نواز است. این صندلی راک محلی برای قراردادن جای پا دارد. جنس کفی این صندلی از پارچه بوده و دارای منبت کاری‌های زیبایی است. پارچه به کار رفته در این صندلی راک دارای کیفیت بالایی است. و چوب آن هم مقاوم و بسیار با کیفیت است. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.