معرفی محصولات مراقبتی پوست پریم

پوست آیینه‌ی زیبایی هر شخص است. یک پوست سالم نشان از بدنی سالم دارد، اما نکته مهم این است که پوست قسمتی بسیار حساس است که نیاز به مراقبت روزانه دارد. 

پس اولین موضوع انتخاب محصولات مراقبتی از جمله شوینده‌های مناسب، ضد آفتاب و کرم‌های مرطوب کننده و... است. 

در بازار پر رقابت محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست انتخاب یک برند مناسب و سازگار با پوست ما بسیار سخت است. در این مقاله قصد داریم یک برند ایرانی عالی در زمینه محصولات پوستی را بررسی کنیم. 

محصول پوستی خارجی بخرم یا ایرانی؟

این سوالی است که اکثرا در هنگام انتخاب یک محصول ذهن ما را درگیر کرده و در این دوراهی انتخاب گاهی محصولات پر رنگ و لعاب خارجی برنده می‌شوند و گاهی محصولات ایرانی که اکثرا در رقابت با محصولات مشابه خارجی، کیفیت خود را بالا برده‌اند اما همچنان کم طرفدار مانده‌اند.

محصولات خارجی کیفیت بالایی دارند اما این محصولات قیمت‌های بسیار بالایی نیز دارند که قسمت عمده این هزینه مربوط به هزینه‌های گمرک و واسطه‌های فراوان است. عده‌ای تصور می‌کنند چون محصولات خارجی گرانترند پس حتما بهترند اما باید توجه کنیم در سال‌های اخیر تولید کنندگان داخلی محصولات باکیفیت، مناسب ژنتیک ایرانی و با قیمت مناسب که هزینه‌های اضافی واسطه‌ها و گمرک را ندارد، تولید کرده‌اند. محصولاتی که با یکبار استفاده طرفدار همیشگی آن‌ها می‌شویم. 

دکتر اخوی موسس لابراتور مجهز و پیشرفته پریم است که در سال 96 فعالیت خود را آغاز کرد و به اراِئه محصولات استاندارد که مطابق با ژنتیک ایرانی است، پرداخت. از مزیت‌های پریم تولید گسترده و متنوع محصولات است که برای افراد مختلف با هر سنی و هر نوع پوستی محصول جداگانه‌ای دارد. 

معرفی محصولات پریم:

مشخص است هر برند در تولید یک سری محصولات موفق‌تر عمل می‌کند، ما سعی کرده‌ایم محصولات با کیفیت پریم که مصرف کنندگانن را راضی نگه داشته بررسی کنیم تا بر اساس نیاز خود بهترین‌ها را انتخاب کنید.

بررسی ضد آفتاب پریم مدل Acnex Beige SPF 60:

این ضد آفتاب پریم با SPF 60 تولید شده که از نظر SPF کاملا مناسب است و محافظت در برابر اشعه UVA , UVB و IR دارد. بیشتر به افراد با پوست چرب که مستعد آکنه هستند توصیه می‌شود، زیرا حاوی مهار کننده قوی باکتری مولد آکنه و کنترل کننده ترشح سبوم است. از طرفی حالت مات کننده‌ای دارد که آن را مناسب افراد با پوست چرب می‌کند. در توضیحات آن آمده که مناسب همه‌ی افراد است اما آقایان دقت کنند که این ضد آفتاب پریم رنگی بوده و رنگ بژ مات کننده دارد که اکثرا مناسب سلیقه آقایان نیست اما برای خانم‌ها که تمایل دارند ضد آفتاب پوشانندگی داشته باشد، بسیار مناسب است. 

به صورت تیوپی تولید شده و فاقد عصاره است و چون برای پوست‌های چرب است فاقد مرطوب کننده است.

کرم ضد آفتاب پریم مدل Acnex Beige SPF 60 حجم 40 میلی لیتر:


کرم ضد آفتاب پریم مدل Acnex Beige SPF 60 حجم 40 میلی لیتر:


اطلاعات بیشتر و خرید

  • مناسب پوست چرب 
  • حاوی مهار کننده باکتری مولد آکنه و کنترل کننده ترشح سبوم 
  • SPF 60 و محافظت در برابر UVA, UVB , IR دارد.
  • رنگی با رنگ بژ و پوشانندگی بالا 

بررسی کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist حجم 50 میلی لیتر:

این مرطوب کننده پریم برای افرادی که پوست خشک و معمولی دارند و  همچنین افرادی که پوست‌های حساس مستعد آلرژِی دارند، بسیار مناسب است چرا که پریم در تولید این مرطوب کننده از عصاره گیاهی imperata cylindrica و عصاره گیاهانی مانند روغن هسته انبه و نارگیل و ماکادمیا استفاده کرده. 

نکته‌ای که یک مرطوب کننده را مرغوب و باکیفیت می‌کند، چرب کردن سطحی پوست برای چند ساعت نیس بلکه آن کرم باید بتواند پوست را آبرسانی عمیق کند و حداقل برای دوازده ساعت و حتی بیشتر پوست را مرطوب و لطیف نگه دارد، چرا که آبرسانی عمقی پوست موضوعی است که حتی اگر پوست چرب باشد نیز به آن نیاز دارد. 

مرطوب کننده پریم که حاوی اسیدهای چرب و امگا 3 و امگا 6 است، آبرسانی عمقی به پوست انجام می‌دهد و پوست را برای حدود 24 ساعت مرطوب نگه می‌دارد.

نکته بعدی در انتخاب یک کرم مرطوب کننده قدرت جذب آن است. اگر مرطوب کننده قدرت جذب بالایی داشته باشد اول اینکه به عمق پوست رسیده و در مدت زمان طولانی پوست را شاداب نگه می‎دارد و دوم اینکه بعد از استفاده سریع می‌توانید از ضد آفتاب یا کرم‌های آرایشی خود بزنید. 

قدرت جذب بالا کرم مرطوب کننده پریم توسط کسانی که استفاده کرده‌اند تایید شده چون این کرم به عمق پوست می‌رسد و آبرسانی می‌کند. 

مرطوب کننده پریم نسبت به مرطوب کننده‌های ایرانی قیمت بالاتری دارد، در خرید به این نکته نیز توجه کنید. البته در هر استفاده مقدار کمی از آن کافی است و تا 24 ساعت نیاز به تمدید ندارد. 

کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24 حجم 50 میلی لیتر 

کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist-24 حجم 50 میلی لیتر

اطلاعات بیشتر و خرید

  • مناسب پوست خشک و معمولی 
  • دارای ترکیبات ضد پیری Q10 و Vit E و آنتی اکسیدان  است. 
  • ترکیب ضد حساسیت عصاره بابونه که مناسب افراد با پوست خیلی حساس است.
  • آبرسانی عمقی به پوست و جذب بالا

بررسی ژل کرم بازسازی کننده پریم کد 004 حجم 30 میلی لیتر

ماده‌ای که پوست به آن نیاز دارد تا همیشه شاداب و جوان بماند کلاژن است، بدن به طور طبیعی کلاژن تولید می‌کند اما سن که از بیست سالگی رد می‌شود به مرور زمان کلاژن سازی نیز پایین می‌آید و باید با موادی مانند ویتامین C که آنی اکسیدانی قوی در جهت تولید کلاژن است، پوست را تغذیه کنیم. استفاده از محصولات مراقبتی و بازسازی کننده‌ای که حاوی ویتامین C هستند، خستگی و کدری پوست را برطرف کرده و پوست جوان و شاداب می‌شود چرا که کلاژن مورد نیاز آن تامین می‌شود. 

ژل کرم بازسازی کننده پریم حاوی عصاره طبیعی آلوی کاکادو است که جالب است بدانید این میوه بالاترین میزان ویتامین C را در بین تمام میوه‌های جهان دارد. همچنین استفاده از اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان‌های قوی و فیتواستروژن همگی سبب شده تا بعد از استفاده از این محصول پریم حس کنید که پوست شاداب شده و بعد از مدتی خستگی، کدری و پیری پوست برطرف می‌شود.

ژل کرم بازسازی کننده پریم کد 004 حجم 30 میلی لیتر

اطلاعات بیشتر و خرید

  • مناسب انواع پوست 
  • مرطوب کننده و شفاف کننده پوست 
  • برطرف کننده آثار پیری و خستگی پوست 
  • حاوی ویتامین C و آنتی اکسیدان 

بررسی کرم ترمیم کننده مو پریم سری Kera Moist مدل Hair Repair حجم 30 میلی لیتر:

ساقه‌های مو در برابر عوامل مختلفی مانند حرارت سشوار، مواد فر کننده و شوینده‌های مختلف به تدریج خشک و شکننده و مستعد موخوره می‌شوند، در قدم نخست از عواملی که به هر نحو به مو آسیب می‌رساند خودداری فرمایید و سپس ساقه‌های مو را با محصولات حاوی کراتین تغذیه کنید. 

کرم ترمیم کننده مو پریم با فرمولاسیونی که دارد ساقه‌های خشک و آسیب دیده را آبرسانی می‌کند و همچنین ساقه‌های مو را در برابر عوامل آسیب‌زا حفظ می‌کند. 

این محصول حاوی کراتین بوده که سبب استحکام ساقه‌ها می‌شود و از موخوره و وز شدن مو نیز جلوگیری می‌کند. 

در حقیقت محبوبیت این محصول علاوه بر قیمت مناسبی که دارد به این دلیل است که هم ساقه‌های آسیب دیده را آبرسانی و ترمیم می‌کند و هم نقش حفاظت کننده برای ساقه‌ها دارد. 

کرم ترمیم کننده مو پریم سری Kera Moist مدل Hair Repair حجم 30 میلی لیتر: 


کرم ترمیم کننده مو پریم سری Kera Moist مدل Hair Repair حجم 30 میلی لیتر:

اطلاعات بیشتر و خرید

  • ترمیم ساقه و انتهای مو آسیب دیده
  • حاوی کراتین هیدرولیز شده 
  • ماندگاری بالا 
  • درمان موخوره و پیشگیری از آسیب دیدن مو 

بررسی ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم مدل C-Prime 4in1:

پوست اطراف چشم بسیار حساس است و خیلی از افراد ترجیح می‌دهند برای این قسمت از کرم‌های دور چشم مخصوص استفاده کنند. که البته کاربسیار مفیدی است زیرا پوست این قسمت معمولا تیره‌تر از سایر نواحی صورت است و خیلی زود دچار پیری و تیرگی می‌شود که در زیبایی فرد بسیار تاثیر گذار است. 

پیشنهاد ما به شما این است که اگر تیرگی اطراف چشم شما زیاد شده ابتدا به سلامت عمومی بدن و به خصوص سلامت کبد خود آگاه شوید و غذای پر چرب و مضر که برای کبد مناسب نیست میل نفرمایید و دوم اینکه آزمایش خون بدهید و با مشورت یک متخصص از کم خون نبودن خود مطمئن شوید. 

اما بعد از تمام این مراقبت‌‌ها باید مراقب پوست حساس اطراف چشم نیز باشید و کرم دور چشم‌های مناسب که حاوی ویتامین C هستند، استفاده کنید. 

کرم دور چشم پریم حاوی ویتامین C است. که بعد از مدتی استفاده پف و تیرگی و لکه‌های پنجه کلاغی اطراف چشم را از بین می‌برد. و حالت سفت کننده برای پلک بالایی است. 

دور چشم پریم را دوبار در طول شبانه روز، یکبار صبح و یکبار شب به اطراف چشم بزنید بعد از مدتی پف و تیرگی دور چشم را برطرف می‌کند و از پیری زودرس این قسمت جلوگیری می‌کند. 

ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم مدل C-prime 4in1:

ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم مدل C-prime 4in1:

اطلاعات بیشتر و خرید

  • از بین برنده پف و سیاهی دور چشم 
  • از بین برنده تیرگی و لکه‌های پنجه کلاغی 
  • حاوی ویتامین C 
  • فاقد SPF 

بررسی ژل پاک کننده اسکراب پریم مدل Luffa حجم 175 میلی لیتر:

یکی از مهم‌ترین نکات در مراقبت از پوست تمیز نگه داشتن پوست به خصوص بعد از استفاده از مواد آرایشی و یا بعد از عرق کردن و چرب شدن پوست است. اگر پوست به خوبی تمیز نشود ذرات باقی مانده روی پوست وارد منافذ پوست شده و بعد از مدت زمانی باعث کدری و لکه پوست می‌شوند. 

پاک کننده صورت باید بسیار ملایم باشد و مانند صابون‌ها خیلی قلیایی نباشد تا به پوست آسیب نرسد. 

اسکراب‌ها علاوه بر پاک کنندگی حالت لایه بردار دارند که بعد از استفاده پوست را روشنتر و شفاف می‌کنند. 

ژل پاک کننده اسکراب پریم یک پاک کننده عمقی و لایه بردار است که سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. این ژل مناسب پوست‌های چرب است زیرا با کنترل ترشح سبوم و تنظیم چربی پوست مانع از جوش زدن پوست چرب می‌شود. 

بعد از استفاده کمی مرطوب کننده به پوست بزنید تا از خشکی پوست جلوگیری شود. 

ژل پاک کننده اسکراب پریم مدل Luffa حجم 175 میلی لیتر:

ژل پاک کننده اسکراب پریم مدل Luffa حجم 175 میلی لیتر:


اطلاعات بیشتر و خرید

  • مناسب پوست چرب 
  • پاک کننده عمقی منافذ پوست 
  • مهار کننده آکنه 
  • لایه بردار و از بین بردن سلول‌های مرده پوست 
  • نیاز به شستشو با آب دارد. 

بررسی شامپو ضد شوره پریم lchthy Dry D2 حجم 250 میلی لیتر: 

شوره یکی از عوامل بسیار ناراحت کننده برای اشخاص است. اگر موهای شما شوره زده باشد و به دکتر مراجعه کرده باشید قطعا استفاده از شامپو ضد شوره مناسب را به شما توصیه می‌کند. 

شامپو ضد شوره پریم باعث کاهش پوسته ریزی و التهاب و خارش کف سر می‌شود. این شامپو با عصاره عناب مناسب موهای خشک که دچار پوسته پوسته شدن و شوره می‌شود، است. 

شامپو ضد شوره پریم lchthy Dry D2 حجم 250 میلی لیتر: 

شامپو ضد شوره پریم lchthy Dry D2 حجم 250 میلی لیتر:


اطلاعات بیشتر و خرید

  • مناسب موهای خشک 
  • مهار شوره‌های مقاوم به درمان 
  • اثر درمانی و طولانی مدت 
  • فاقد پارابن و سیلیکون  

سخن آخر: 

پوست و موی ما همیشه نیاز به مراقبت دارند اگر محصولات مراقبتی مورد نیاز خود را به درستی انتخاب کنیم یعنی محصولاتی که هم کیفیت بالایی دارند و هم قیمت مناسبی دارند می‌توانیم همیشه آن محصولات را تمدید خرید کنیم و با خیالی آسوده از تولید کننده داخلی نیز حمایت کرده‌ایم و باعث می‌شویم آن‌ها نیز هر روز محصولات با کیفیت‌تری به ما اراِئه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
کرم ضد آفتاب قیمت انواع کرم ضد آفتاب