خرید و قیمت جدیدترین کاپشن زنانه (اسپرت/چرم...)

راهنمای خرید کاپشن زنانه

شاید باور نکنید اما کاپشن یک کلمه روسی است. به معنی بالاپوش. کاپشن لباسی است که قرار است به فرد کمک کند تا از سرما در امان باشد. قطعا کاپشن هم تاریخچه و سرگذشت مخصوص به خود را دارد که در جای خود شنیدنی است اما در این مقاله از سایت چی بگیر می‌خواهیم به این مساله اشاره کنیم که چگونه می‌توانیم یک کاپشن زنانه شیک و با قیمت مناسب انتخاب کنیم.

بهتر است اول این را بدانیم که کاپشن‌ ها به دو دسته ورزشی و غیرورزشی تقسیم می‌شوند. زمانی که قرار است برای استفاده روزمره خود کاپشن خریداری نمایید دقیقا باید بدانید چه چیزی را در نظر دارید تا نسبت به پولی که در جیب دارید بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی شیک‌ ترین کاپشن زنانه موجود در بازار

پافر زنانه از جنس پلی استر و مناسب جهت استفاده روزمره می‌باشد. پایین این پافر گت دار است و جمع می‌شود و کلاه آن قابل جدا شدن است. قد این پافر زنانه 78 سانتی متر است.

کاپشن زنانه السانا مدل شانلی کد 108527 جنسی از پلی استر دارد. طرح این کاپشن ساده است و قد آن بلند است و این کاپشن تا زانو پایین می‌آید. این کاپشن برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. جنس پارچه‌ای که این کاپشن از آن دوخته شده است مموری است و دارای سایزبندی نیز هست. این کاپشن مجهز به کلاه خزدار بوده با قابلیت جدا شوندگی. همچنین نحوه باز و بسته شدن این کاپشن از طریق زیپ و دکمه است.Powered by Froala Editor

کاپشن زنانه مانتو ولیعصر مدل بنیسا یک مدل جذبی و اندامی است. جنس این کاپشن از پلی‌استر است و طرحی ساده دارد. قد آن کوتاه بوده و برای استفاده روزه بسیار مناسب است. جنس پارچه این کاپشن مموری است و دارای سایزبندی بین سایز ۳۶ تا ۴۶ است. این کاپشن دارای آستردار است و دوخت آن هم اینبردی است. درون این کاپشن پشم شیشه به کار رفته است. نحوه باز و بسته شدن این کاپشن از طریق زیپ است. همچنین دارای دو جیب زیپ دار در قسمت جلو نیز هست.Powered by Froala Editor

کاپشن زنانه اسمارا از پلی اکریلیک و پلی استر تهیه و تولید شده است. قد این کاپشن بلند است و تا بالای زانو می‌آید.  به راحتی در روزهای سرد می‌تواند جایگزینی برای مانتو باشد.

به دلیل فرم و استایلی که این کاپشن دارد در همه موارد رسمی، مجلسی، اسپرت و روزمره می‌توان از آن استفاده نمود. همانطور که در تصویر هم مشخص است طرح پارچه این کاپشن ساده دارای کمربند است و همچنین کلاه خزدار نیز دارد. از مهمترین ویژگی‌های ظاهری این کاپشن مقاومت در برابر آب است. دارای کمربند است و بسیار زیباست. 

کاپشن اسکی زنانه کلمبیا مدل OMNI TECH تهیه و تولد شده در کشور بنگلادش است. جنس این کاپشن از  پلی‌استر است. فرم این کاپشن جذب است و قد آن تا روی باسن می‌آید.  به دلیل فرم و طراحی که این کاپشن دارد در موارد اسپرت و روزمره به راحتی می‌توان از آن استفاده نمود. فن‌آوری سه لایه که ضدآب با قابلیت تنفس مقاوم در برابر گرد و خاک است. بیشترین خاصیت ضد آب آن مربوط به لایه دوم است. تکنولوژی کلمبیا یک سیستم حفاظتی چند لایه در برابر آب است.Powered by Froala Editor

نکات مهم برای خرید کاپشن زنانه:

جنس کاپشن زنانه:

اولین و یکی از مهمترین مسائل جنس کاپشن است. رویه کاپشن فقط یک محافظ نیست بلکه شما به عنوان خریدار باید بدانید که رویه کاپشنی که در پی خرید آن هستید می‌خواهید ضد آب و باران باشد، از جنس کتان باشد یا پلی استر و بیشتر الیاف آن را مصنوعات تشکیل داده باشند و یا کتان و نخ پنبه باشد.

محل زندگی شما و نحوه گذراندن وقت خود در بیرون از خانه تعیین می کند که برای گرم ماندن به چه جنس کاپشنی احتیاج دارید. 

اما مورد مهمی که شاید خیلی از ما در خرید کاپشن از آن غافل می‌شویم وجود لایه میانی بین رویه و آستر کاپشن است. لایه میانی می‌تواند پر، پشم شیشه، الیاف ترکیبی و یا .... باشد. شما در هنگام خرید یک کاپشن خوب این مساله را فراموش ننمایید.

کاپشن با لایه میانی عایق طبیعی:

مزایا نسبت گرما به وزن بالا، قابل تراکم، سبک وزن، ماندگاری طولانی با مراقبت مناسب.
معایببرای دوستداران محیط زیست و حیوانات ناخوشایند است. در صورت خیس شدن به سختی به حالت اولیه برمی گردد.

کاپشن زنانه با لایه میانی عایق مصنوعی:

مزایامقاوم در برابر آب، ارزان قیمت.
معایبسنگین ، تراکم پذیری کمتر، دوام و کیفیت کمتر نسبت به نمونه قبلی، اغلب مبتنی بر سوخت فسیلی است

مورد دیگر ظاهر کاپشن است، باید در هنگام خرید در نظر داشته باشید که برای چه مواردی و با چه قدی می‌خواهید کاپشن را تهیه نمایید. اینکه می‌خواهید قد کاپشن تا کجای شما باشد تا روی کمر و یا بلند تا بالای زانو. 

کاپشن زنانه کلاه دار یا بدون کلاه:

معرفی جدیدترین کاپشن زنانه

مورد بعدی وجود یا عدم کلاه بر روی کاپشن است. اینکه کاپشن قابلیت جدا شدن را دارد یا خیر. کاپشن کلاه دار نه تنها از سر شما در هوای طوفانی و سرد محافظت می کند، بلکه در روزهای سرد نیز گرما را فراهم می کند. بسیاری از کاپشن های کلاه دار طوری طراحی شده اند که می توانید به راحتی و بوسیله یک زیپ کلاه آن را جدا کنید. .

جیب کاپشن:

برای گرم نگه داشتن دست ها در یک روز سرد برفی آسان ترین روش استفاده از یک کاپشن جیب دار است. 

ما بیشتر از آن چیزی که بخواهیم اعتراف کنیم از تلفن همراه خود استفاده می کنیم و استفاده از تلفن همراه با دستکش بسیار سخت است. بنابراین بهتر است یک کاپشن زنانه جیب دار را انتخاب کنیم. 

زیپ کاپشن زنانه:

همچنین در نظر داشته باشد که نحوه بسته شدن کاپشنی که قصد تهیه آن را دارید چگونه است. اغلب با زیپ بسته می‌شوند. اما مدلهایی نظیر وجود دکمه و زیپ همزمان و یا چسب با زیپ نیز هستند. در کاپشن‌هایی که اخیرا تولید می‌شوند به دلیل نیاز مصرف کنندگان محلی برای سیم هدفون نیز قرار داده شده است. شاید شما به دنبال این مدل کاپشن هستید. 

سر آستین کاپشن:

قیمت کاپشن زنانه اسپرت

شاید یک نکته پیش پا افتاده باشد و در هنگام خرید به آن دقت نکنید ولی حتما قبل از انتخاب کاپشن مورد نظر سر آستین آن را چک کنید. توجه داشته باشید که سر آستین ها بافتنی یا پشمی باشند تا از نفوذ سرما به داخل کاپشن جلوگیری کنند. سرآستین های بافتنی گرمتر و بادوام تر هستند. 

وزن کاپشن:

وزن کاپشن را فراموش نکنید. حتما در هنگام خرید این مساله را نیز در نظر داشته باشید. اگر وزن کاپشن خیلی زیاد باشد در هنگام پوشیدن فرد بیشتر احساس خستگی می‌نماید. در ادامه لیستی از بهترین کاپشن‌های موجود برای شما تهیه و دسته بندی شده‌اند.

سخن آخر: 

در این راهنما از سایت چی بگیر سعی کردیم به نکات مهمی که قبل از خرید کاپشن زنانه باید به آنها دقت کنید بپردازیم. امیدواریم توانسته باشیم راهنمای خوبی برای شما باشیم. همچنین تعدادی از بهترین و جدیدترین مدل های کاپشن زنانه را به همراه قیمت روز برای شما انتخاب کردیم. 

در صورت خرید هر کدام از محصولات خوشحال می شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.