10 مدل از بهترین کفش کوهنوردی زنانه (باکیفیت ترین)

بهترین کفش کوهنوردی زنانه

کفش‌ کوهنوردی معمولا یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین تجهیزات کوهنوردی هستند که در سلامت کوهنورد بسیار دخیلند و به‌همین دلیل موقع خرید و انتخاب آن‌ها باید دقت زیادی کرد. برای خرید بهترین کفش کوهنوردی زنانه به ضد تعریق بودن کفش ها دقت نمایید. اگر قصد دارید زمان زیادی از کفش استفاده نمایید و یا اگر قرار است آن کفش برای مدت طولانی در پای شما باقی بماند، حتما کفشی را انتخاب کنید که قوزک پا را بپوشاند.

بهترین کفش‌ کوهنوردی در حین محکمی باید ارتجاع هم داشته باشند. قابلیت ضد آب بودن کفش کوهنوردی را فراموش نکنیددر ضمن کفش‌ی را خریداری نمایید که گارانتی و ضمانت داشته باشند تا اگر کفشتان آسیب دید بتوانید آن را تعمیر نمایید. آج کفش مهم است. میزان و ارتفاع آن، ضد سایش بودن آن هم از موارد مهم دیگر است.

البته گفتنی است که کوهنوردان حرفه‌ای مناسب با فصل، کفش کوهنوردی مخصوصی را به پا می‌کنند. برای یک کفش کوهنوردی مواردی همانند ضد آب بودن کفش، زیره کفش، جنس رویه کفش، لایه میانی آن، وزن کفش و قابلیت حفظ دما و هواخوری کفش، تعیین کننده نوع استفاده آن هستند.

این موارد یاد شده برای کفش‌ کوهنوری سنگین، کفش کوهنوردی یا کفش نیمه‌ سنگین، کفش کوه‌ پیمایی یا ترکینک یا همان کفش‌ هایی سبک برای کوهنوردی، کفش راهپیمایی برای مسیرهای ساده و کفی و کفش سنگنوردی یا کتان سنگ، متفاوت هستند. 

اگر قصد  بهترین کفش کوهنوردی زنانه را دارید با این مقاله از سایت چی بگیر همراه باشید.

معرفی بهترین کفش کوهنوردی زنانه

کفش کوهنوردی زنانه هامتو مدل 2-290027B

 کفش پیاده‌روی و کوهنوردی هامتو مناسب برای استفاده در سه فصل (مناسب بهار، پاییز و زمستان) است. این محصول از چرم مصنوعی تولید شده و زیره آن طبی است.

زیره طبی و لژداردار این محصول مخصوص خود کمپانی هامتو بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد. همین امر سبب شده است هنگام پیاده‌روی و کوهپیمایی احساس خستگی نکنید و از راحتی در هنگام کوه‌پیمایی برخوردار باشید. 

لژ این کفش در قسمت پاشنه و پنجه به عنوان ضربه‌گیر عمل می‌کند. تا از آسیب دیدن پایتان جلوگیری شود. پاشنه این کفش، اصطلاحا ضد پیچش است این خاصیت در قسمت مچ پای کفش از پیچ خوردن پایتان در کوهنوردی و سایر فعالیت های کوهستانی جلوگیری به عمل خواهد آورد.

کفش کوهنوردی زنانه هامتو مدل 210500B-1

کفش نیم ساق هامتو با یک طراحی ارگونومیکی مناسب برای کوهنوردی خانم‌ها است. این کفش از چرم مصنوعی ساخته شده است و از طریق بند باز و بسته می‌شود. 

زیره این محصول از جنس اتیلن وینیل استات است که موجب‌ انعطاف‌پذیری بالا و نرمی بیشتر از خاصیت آنتی‌شوک می‌شود. همچنین زیره این کفش آج‌دار است و قابلیت ارتجاعی دارد این مساله سبب شده است که از آسیب رسیدن به پا در هنگام فرود و در مسیرهای سنگلاخی جلوگیری شود.

یادآور می‌شویم که این کفش، از سری کفش‌های اورجینال و باکیفیت کشور چین است که با تکنولوژی بالا و کیفیت خوب تولید شده است. عایق حرارتی، انعطاف پذیری بالاو آنتی شوک از ویژگی‌های این کفش است که سبب می‌شود اصل بودن آن تایید شود.

کفش کوهنوردی زنانه هامتو مدل 1-290015B

کفش کوهنوردی زنانه هامتو ساخت چین است و از چرم مصنوعی تولید شده است. این کفش دارای زیبایی و طراحی خوبی است و کاملا مناسب برای کوهنوردی بانوان ساخته شده است. این کفش ها جزو پرفروش‌ترین کفش‌های موجود در بازار باشد. اگر قصد کوه‌پیمایی و حرکت در دامنه‌ها و طبیعت‌گردی دارید با خیال راحت این کفش را انتخاب کرده خریداری نمایید. 

کفی این کفش قابلیت ارتجاعی و  طبی دارد و جنس زیره آن لاستیک بوده و از ویژگی‌های این زیره مقاومت در برابر سایش بوده و آج‌دار است.

کفش کوهنوردی زنانه سالیوا مدل PREMIUM NAVY

کفش کوهنوردی زنانه سالیوا تولید کشور ویتنام در زمستان و پاییز 2019 است. این محصول ترکیبی از پارچه مش، پلی استر و مواد مصنوعی است. همانطور که می‌بینید نحوه بسته شدن این کفش از طریق بند است.

این کفش کوهنوردی قابلیت گردش هوا درون خود را دارد. زیره آن ارتجاعی و  طبی است. اما جنس زیره آن ترموپلاستیک و پلی اورتان است. این زیره با قابلیت ارتجاعی سبب کاهش فشارهای وارده بر پا و ساق پا می‌شود. این محصول ضد آب بوده و کاملا مقاوم در برابر سایش است و دارای پد محافظت از پا است.

کفش کوهنوردی زنانه هامتو کد 2-8606

کفش کوهنوردی زنانه هامتو تهیه و تولید شده از جنس چرم مصنوعی و جیر بوده و تولید چین است. این کفش کوهنوردی همانطور که در تصویر می‌بینید طرحی زیبا و کاملا زنانه دارد. این کفش از مرغوبیت بالایی برخوردار است. جنس زیره این مدل کفش کوهنوردی از لاستیک و ای وی ای است. شاید این همان کفشی باشد که شما به دنبال آن هستید.

از مهمترین مزایای اين مدل کفش این است که این محصول هم براي کوهپيمايي و حرکت در دامنه ها و طبيعت‌گردي طراحي شده  و همچنين مناسب براي استفاده شهري.

کفش‌ کوهنوردی زنانه کد A9828

کفش‌ کوهنوردی زنانه نورث فیس ساخته شده از جنس نبوک و مواد مصنوعی است. زیره آن کاملا طبی است. این کفش کوهنوردیی ضد آب بوده و جنس زیره آن به گونه‌ای طراحی شده است که در هنگام استفاده از آن فشار زیادی بر پا و ساق پا نمی‌آید. این کفش پد محافظت از پا دارد و ضد آب است.

کفش طبیعت گردی زنانه آدیداس مدل bb1935

کفی این کفش کاملا طبی است و برای پیاده‌روی به مدت طولانی بسیار مناسب می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این کفش کوهنوردی زنانه می‌توان به مقاوم بودن آن در برابر سایش و فشارهای وارده اشاره کرد. این کفش باکیفیت ساخت کشور ویتنام است.

کفش کوهنوردی زنانه کینگ تکس مدل Leopard G.G

جنس این کفش کوهنوردی زنانه باکیفیت از چرم طبیعی است و جنس زیره‌ی آن از ویبرام. کفی این کفش بادوام قابل تعویض است و از نکات مثبت آن می‌توان به مقاوم بودن در برابر سایش و قابلیت گردش هوا در کفش اشاره کرد. این کفش یکی از جدیدترین محصولات شرکت کینگ تکس می‌باشد که در سال 2020 به بازار ارائه شده است.

کفش کوهنوردی زنانه سالومون مدل 398691

کفش کوهنوردی زنانه سالومون یکی از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای کفش کوهنوردی می‌باشد. این کفش کوهنوردی زنانه باکیفیت ضدآب است، در برابر سایش و فشارهای وارده مقاوم می‌باشد. کفی این کفش قابلیت ارتجاعی دارد و قابل تعویض می‌باشد. کفش کوهنوردی سالومون ساخت کشور فرانسه است.

کفش کوهنوردی زنانه ماونتین پرو مدل HL1008-1

کفش کوهنوردی زنانه ماونتین پرو بسیار باکیفیت و زیبا است. این کفش نیز در برابر فشارهای واره و سایش مقاوم است و همچنین ضدآب می‌باشد. کفی این کفش قابلیت ارتجاعی دارد. و جنس زیره‌ی آن از پلی اورتان , ترموپلاستیک پلی اوتران می‌باشد.


در ادامه بخوانید : کفش کوهنوردی: راهنمای خرید کفش کوهنوردی (خرید و قیمت)


در ادامه بخوانید : معرفی برند سالامون، خرید و قیمت کفش سالامون( پرفروش ترین)

سخن آخر:

یکی از ورزش‌هایی که معمولا فصل خاصی برای انجام دادنش وجود ندارد. کوهنوردی است. در ایران هم به دلیل وجود رشته‌های کوه‌های با ارزش زاگرس و البرز، همچنین طبیعت دل‌انگیز ایران باعث شده است تا این ورزش از طرفداران بسیاری برخوردار است. در گذشته کفش‌ کوهنوردی کاملا از چرم ساخته می‌شدند اما امروزه به دلیل اختراع مصنوعات بی‌شماری که مناسب با نیاز کوهنوردان است، در بیشتر برندها، قسمتی از کفش از چرم ساخته می‌شود. اما اگر دقت کنید بیشتر کفش های کوهنوردی امروزه ترکیبی از پارچه‌های جدید مثل گورتکس که پارچه‌های مخصوص کفش هستند، چرم طبیعی همراه با چرم مصنوعی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.