رگال چیست؟ خرید اینترنتی و قیمت رگال لباس (چوبی و فلزی)

راهنمای خرید بهترین رگال لباس 

رگال یا قفسه لباس برای سازماندهی اقلامی مانند لباس، کفش، شلوار استفاده می شود، بنابراین همه چیز را می توانید بسیار مرتب کنید. برخی از رگال ها می‌تواند حجم بیشتر لباس را تحمل کنند. در حالی که برخی از آنها فقط می توانند تعداد کمی لباس را نگه دارند. انواع مختلفی از رگال لباس وجود دارد. که کاربردی ترین آنها رگال چوبی و فلزی است.

رگال لباس چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با کوهی از لباس‌ و کیف و روسری‌های بهم ریخته داخل اتاقتان مواجه شده‌اید و هنگام رفتن به محل کار یا مهمانی ساعت‌ها دنبال لباس مد نظرتان گشته‌اید و در نهایت با یک لباس چروک شده مواجه شده‌اید. یا اینکه کمد لباس دیواری اتاقتان آنقدر از لباس انباشته شده که همیشه بهم ریخته به نظر می‌آید و ساعت‌ها باید برای مرتب کردن اتاق خود باید وقت بگذارید.

در این حالت یک یک رگال لباس یا همان چوب لباسی مناسب می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با ما در این مقاله از سایت چی‌بگیر همراه باشید.

انواع رگال لباس:

امروزه رگال‌ها با طراحی‌های شیکی که دارند می‌توانند یک قسمت زیبا از دکوراسیون داخلی اتاق شما شوند و علاوه بر آن همیشه لباس‌هایتان مرتب و به شکل زیبایی کنار هم قرار بگیرند.

رگال فلزی: 

رگال‌ فلزی از گذشته برای نگهداری لباس‌ها استفاده می‌شدند و امروزه همچنان کاربرد دارند چون این نوع رگال‌ علاوه بر مقاومت خوبی که دارند قیمت پایینتری نسبت به رگال‌ چوبی نیز دارند. رگال‌ های فلزی بیشتر در مغازه‌ها و بوتیک و سالن‌ها استفاده می‌شوند.

رگال چوبی: 

نوع دیگر رگال‌ چوبی هستند.که علاوه بر نظم دهی زیبایی و طراحی شیکی دارند و در اتاق خواب قسمتی از دکور محسوب می‌شوند. رگال‌ چوبی معمولا دارای طبقه و قفسه‌هایی برای نگهداری کیف و کفش نیز هستند. از یک رگال چوبی ساده می‌توانید هم برای مرتب کردن وسایل خود و هم دکور اتاق استفاده کنید.

انواع دیگری از رگال‌ لباس از ترکیب چوب و فلز ساخته شده که بسیار شیک و همه پسند هستند.

معرفی شیک ترین مدل رگال لباس چوبی و فلزی:

برای خرید اینترنتی رگال لباس می‌توانید نمونه مدل های رگال چوبی، فلزی، رگال لباس دخترانه.... زیر رابررسی کنید:

رگال لباس مدل A1

رگال چوبی مدل A1 دارای طراحی ساده و زیبا که علاوه بر نظم‌دهی به لباس‌ها، دارای طبقه مناسب قرار دادن کیف و کفش است. علاوه بر نظم دهی به تعداد زیادی لباس فضای اتاق یا بوتیک شما را زیبا و منحصر به فرد می‌کند.

رگال لباس مدل NR44

این رگال لباس که ساخته شده از چوب روسی درجه یک با قطر 5 سانتی متر و ضخامت 2 سانتی متر است، هم خیال شما را از استحکام محصول راحت می‌کند و هم ظاهر آن فضای اتاق یا مغازه و بوتیک شما را زیبا و شیک می‌کند. وجود دو طبقه پایینی فضای مناسبی برای نگه‌داشتن کیف و کفش است. این رگال چوبی دارای وزن و ابعاد استاندارد است.

رگال لباس ایکیا مدل MULIG

رگال لباس ایکیا از جنس فلز است و عرض آن 99 سانتی متر و ارتفاع آن 150 سانتی متر است. شما می‌توانید تا 20 کیلوگرم لباس را به این رگال آویزان کنید. این رگال لباس زیبا در عین ظرافت بسیار کاربردی و منحصر به فرد است. 

رگال لباس مدل california

اگر علاوه بر نظم‌بخشی به لباس‌ها، زیبایی و دکوراسیون اتاق نیز برایتان اهمیت دارد، این رگال چوبی مدل california که ساخته شده از چوب روس است، می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد، که علاوه بر نظم‌بخشی به لباس‌ها، کیف و کفش‌ها، دکور داخلی اتاق و مغازه را زیباتر می‌کند. ابعاد این رگال چوبی 112*130*40 سانتی‌متر و وزن 5000 گرم است.

رگال لباس مدل CH-ab001

رگال فلزی با مقاومت بالا که استحکام خوبی برای نگه‌ داشتن حداقل 30 لباس دارد. یکی از مزایای این رگال فلزی لباس، قابلیت تنظیم ارتفاع از 90 سانتی متر تا 200 سانتی متر است که شما بر اساس نیاز خود می‌توانید آن را به راحتی تنظیم کنید. وجود چرخ در زیر پایه‌ها جا‌‌به جایی آن را بسیار راحت می‌کند.

رگال لباس مدل WALL_NP

رگال لباس مدل دیوارکوب دارای 9 ساچمه جهت نگهداری لباس است که هم مناسب خانه و هم مغازه‌های لباس است. کیفیت خوب و قیمت مناسب و قابلیت تحمل وزن از نکات مثبت آن است. البته به ابعاد آن توجه کنید چون رگال خیلی بزرگی نیست و دارای ابعاد 7*5*30 است.

رگال لباس مدل اسپشیال

این مدل از رگال لباس از جنس فلز است.ارتفاع این رگال فلزی زیبا 147 سانتی متر است و عرض آن 147 می‌باشد. مجهز بودن این رگال به جاکفشی یکی از مزایای عالی آن است. 

رگال لباس مدل فلزی

این رگال فلزی دارای ابعاد 130*30*150 سانتی متر است. و وزن آن 12 کیلوگرم می‌باشد. در سمت راست رگال دارای قفسه هایی است که برای کیف، کفش و دیگر اقلام کاربردی است.

رگال لباس مدل moon2

این رگال لباس چوبی است و ابعاد آن 162*80*40 سانتی متر می‌باشد. وزن این رگال لباس زیبا از چوب است و وزنی در حدود 6 کیلوگرم دارد. 

رگال لباس مدل کودک

مدلی که در تصویر می‌بینید مناسب برای اتاق کودکان است. این رگال اتاق کودک از جنس چوب است و ابعاد آن 60*40*105 سانتی متر می‌باشد. 

همچنین این رگال اتاق کودک دارای رنگبندی است. 

آویز لباس دیزم مدل CLH-444


در ادامه بخوانید : کمد لباس، ده مدل کمد لباس مدرن و ریلی با قیمت روز( ارزان ترین)

چطور یک رگال لباس خوب بخریم؟

در انتخاب رگال لباس ابتدا نیاز خود را مشخص کنید که این رگال را برای مغازه، سالن خیاطی یا اتاق خواب خود می‌خواهید، سپس بر این اساس مشخص کنید که یک رگال با چه ابعادی این نیاز شما را برطرف می‌کند.

در زمستان حتما مجبور می‌شوید چندین کت و پالتوی ضخیم که وزن بیشتری دارند از رگال خود آویزان کنید پس فراموش نکنید که استحکام و مقاومت بالا چوب یا فلز به کار برده شده در رگال بسیار مهم است. همچنین رگال شما باید تحمل وزن خوبی داشته باشد. 

داشتن قفسه‌های نگهدارنده کیف و کفش از مزیت‌های خوب و کاربردی یک رگال محسوب می‌شود که در صورت صرف هزینه بد نیست این نکته هم در نظر داشته باشید.

برای خرید رگال لباس بهتر است به سراغ  رگال هایی بروید که تحمل وزن بالاتری دارند. برخی از رگال فلزی نیز دارای چرخ هستند. مزین این نوع رگال جابه جایی راحت آنهاست. این نوع رگال قابل حمل اگر دلیلی برای جابجایی لباس های خود دارید بسیار کاربردی هستند.


در ادامه بخوانید : بین بگ چیست؟ خرید و قیمت جدیدترین بین بگ (ارزان ترین)


در ادامه بخوانید : کوسن: چطور بهترین رنگبندی و چیدمان کوسن فانتزی را انتخاب کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - امید ترشیزی

جسارتا خواستم بدونم شما تمایل به خرید رگال چوب از تولیدکننده دارید ؟ من کارگاهم مشهده

16 اردیبهشت 1402 - 19:13

پاسخ
نظرات چی بگیر - امید ترشیزی

سلام وقت بخیر لطفا با ایمیل chibegir@gmail.com در ارتباط باشید . ممنون

17 اردیبهشت 1402 - 10:31