هودی زنانه: خرید و قیمت جدیدترین هودی و سویشرت زنانه شیک

راهنمای خرید هودی زنانه شیک

اگر شما هم قصد خرید لباس‌های پاییزی و زمستانی دارید، حتما هم در فروشگاه‌های پوشاک و فروشگاه‌های آنلاین انواع مدل‌ های هودی را دیده‌اید. هودی‌ ها با طرح و شکل‌های مختلف که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند و انتخاب را برای ما دشوار می‌کنند. برای خرید یک هودی زنانه شیک با ما در این نوشتار از چی بگیر همراه باشید. 

در این مقاله مطالعه می‌کنیم:

  • هودی چیست؟
  • تاریخچه کلمه هودی
  • تفاوت هودی و سویشرت در چیست؟
  • چطور یک هودی خوب بخریم؟
  • بررسی چند مدل هودی پاییزی و زمستانی با کیفیت

هودی زنانه چیست؟

اصل کلمه هودی یک کلمه انگلیسی است که از کلمه‌ی hood که در گذشته به معنی کلاه بوده گرفته شده، امروزه کلمه هودی در زبان ما بسیار رایج شده و به معنی لباسی کلاه دار از جنس نخ یا پنبه است که معمولا کلاه در این لباس دارای دو بندیک است. هودی معمولا جلو بسته و دارای دو جیب است اما امروزه مدل‌های متفاوتی تولید می‌شود که ممکن است دارای زیپ یا دکمه باشد و یا جیب‌دار یا فاقد جیب باشد. قسمت داخلی هودی معمولا پشمی است که موجب گرم نگه‌داشتن شخص در پاییز و زمستان می‌شود.

تاریخچه کلمه هودی:

استفاده از هودی تاریخچه‌ای جالب دارد. بنابر تاریخچه‌ی این کلمه طرح ابتدایی آن از ردای بلند و کلاه‌دار کشیش‌های روحانی گرفته شده. بعد از آن یونیرفرم کارگران نیویورک لباسی شبیه به هودی امروزی بود. در طی زمان این لباس ابتدا لباس محبوب خواننده‌های رپ شد و بعد هم بین اسکیت‌بازان و ورزشکاران محبوب شد. جالب است بدانید فیلم سینمایی راکی با بازی سیلوستر استالونه موجب محبوبیت دوچندان هودی بین دختران و پسران جوان و همچنین ورزشکاران شد. امروزه این لباس یک تیپ اسپرت و مورد پسند دختران و پسران نوجوان و جوان است.

معرفی جدیدترین مدل هودی زنانه:

سویشرت زنانه ولوت ریپابلیک کد N9909066

این سویشرت دخترانه بسیار خوش رنگ و زیبا تولید ایران است و قد آن تا روی باسن می‌باشد. جنس این سویشرت دورس 100 نخ است که داخل آن کرکی می‌باشد. این سویشرت دخترانه دارای سایز بندی کامل است. 

هودی زنانه اسمارا مدل wpr2020

این هودی دخترانه بسیار خوش رنگ و باکیفیت از جنس پلی استر است و برای فصل بهار، پاییز و زمستان بسیار کاربردی است. این هودی تولید کشور آلمان است. 

هودی زنانه اسمارا مدل WBS2020

آخرین گزینه در لیست پیشنهادی ما این هودی بلند دخترانه است که دارای سایز بندی می‌باشد. قد آن زیر باسن است و برای فصل پاییز و زمستان مناسب است. 

هودی زنانه مدل خرسی

مشخصات
جنس پشم
طرحساده 
قد روی باشن

هودی زنانه زانتوس مدل 99410-59

مشخصات
جنسالیاف نخی
طرحساده
قدروی باسن

هودی زنانه وینکلر مدل W0614006HO-GREY

مشخصات
جنسالیاف نخی
طرحساده
قدروی باسن

هودی زنانه مدل قورباغه ای

مشخصات
جنسپنبه/دورس
طرحساده
قد لباسروی باسن

هودی زنانه زانتوس مدل 99410-15

مشخصات
جنسالیاف نخی
طرحساده
قد لباسروی باسن

هودی زنانه مدل مخمل کبریتی کد 475

مشخصات
جنسکشمیر/ مخمل
طرحساده
قد لباسزیر باسن

هودی زنانه مدل فانتزی کره ای

مشخصات
جنسپنبه
طرحساده
قد لباسزیر باسن

سویشرت ورزشی زنانه پانیل مدل 422G

مشخصات
جنسنخ/پنبه
طرحساده
قد لباسزیر باسن


در ادامه بخوانید : 20 مدل پوتین و بوت زنانه شیک و نیم پوتین زنانه چرم (جدیدترین)

قبل از خرید هودی زنانه به این نکات دقت کنید:

خرید و قیمت هودی زنانه

در انتخاب هودی به نکات زیر توجه کنید:

جنس و کیفیت هودی:

معمولا هودی‌ ها از جنس نخ، پنبه، پلی استر یا ترکیبی از پنبه و پلی استر هستند. انتخاب جنس هودی بر اساس نیاز شما است به طور مثال هودی‌ های نخی نازک هستند و هوا رو عبور می‌دهند، و مناسب استفاده در باشگاه و دویدن هستند. از هودی نخی در فصل بهار می‌توان استفاده کرد. اما اگر هودی گرمی می‌خواهید که در پاییز بپوشید سراغ جنس پنبه و پشم بروید. هودی‌ هایی که از داخل پشمی هستند برای فصل پاییز و حتی زمستان مناسب هستند.

اگر هودی را از رنگ‌های روشن و خنثی انتخاب کنید احتمالا در طول فصل چندین بار نیاز به شستشو پیدا می‌کند که اگر جنس مرغوبی نداشته باشد کرک می‌دهد و زیبایی اول را ندارد، پس یک جنس مرغوب و باکیفیت قطعا به صرفه‌تر است

رنگ هودی زنانه:

هودی‌ ها طرح و رنگ‌های مختلفی دارند که انتخاب بر اساس سلیقه‌ی شما است اما توصیه می‌کنیم برای پاییز یک هودی با رنگ‌هایی مانند طوسی، سفید، صورتی ملایم می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند که به راحتی با دیگر لباس‌های شما ست می‌شوند اما به طور کلی انتخاب رنگ بر اساس سلیقه، رنگ پوست و هارمونی با بقیه‌ی لباس‌های شما صورت می‌گیرد.

یک هودی زنانه جیب دار انتخاب کنید:

جدیدترین مدل هودی زنانه /قیمت روز

اگر از افرادی هستید که در پاییز و زمستان دست‌هایتان قرمز می‌شود و مدام آن‌ها را به هم می‌مالید یادتان نرود یک هودی جیب‌دار انتخاب کنید.

هودی زنانه کلاه دار یا بدون کلاه:

برای محافظت از سرما هودی زنانه کلاه دار یک انتخاب ایده آل است. البته این انتخاب به محل زندگی شما و میزان سرما در فصل زمستان مربوط می‌شود. در گزینه های پیشنهادی هم هودی کلاه دار و هم بدون کلاه را معرفی کردیم. 

تفاوت هودی با سویشرت چیست؟

هودی و سویشرت بسیار به هم شبیه هستند و خیلی افراد به هودی ، سویشرت می‌گویند و برعکس اما با توجه به توضیح کلمه هودی می‌توان گفت تفاوت عمده هودی با سویشرت در این است که هودی دارای کلاه است و سویشرت بدون کلاه است. سویشرت معمولا جلوباز و داری زیپ یا دکمه است اما برخی از سویشرت‌ها جلو بسته هستند. 

امروزه هودی‌ها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و برعکس گذشته که پوشیدن هودی بین ورزشکاران و اسکیت‌بازان رایج بود امروزه هودی یک استایل اسپرت زیبای پاییزی یا زمستانی برای جوانان به شمار می‌روند.

چطور با هودی یک تیپ زیبا داشته باشیم؟

اگر شما هم دوست دارید مانند مدل‌های زیبایی که انواع هودی و لباس‌های زمستانی را تبلیغ می‌کنند، یک تیپ زیبا داشته باشید بد نیست به چند نکته در پوشیدن هودی دقت کنید.

  • همانطور که می‌دانید هودی‌ها معمولا گشاد و آزاد هستند اما دقت کنید که هودی در قسمت سرشانه باید کاملا اندازه شما باشد و در قسمت سینه کمی آزاد و لش مانند. طراحی این لباس‌ها به گونه‌ای است که حالت گشاد و آزاد دارند پس کاملا مطابق سایز خود سفارش دهید.
  • اگر لاغر اندام و ریزنقش هستید، هودی که خیلی بزرگ و گشاد باشد برای شما مناسب نیست بهتر است یک سایز معمولی که کمی آزاد باشد انتخاب کنید.
  • اگر هیکلی درشت دارید، هودی که کاملا جذب باشد و برآمدگی شکم یا پهلو را نمایان کند، مناسب نیست، شما نیز بهتر است یک هودی که کمی آزاد باشد انتخاب کنید البته دقت کنید اگر خیلی برای شما گشاد و آزاد باشد موجب می‌شود هیکل شما درشت‌تر از آنچه هست به نظر برسد.
  • توصیه می‌شود افرادی که هیکل درشت‌تری دارند از خرید هودی با طرح و نوشته‌های زیاد پرهیز کنند.

چطور با هودی یک استایل زیبای زنانه و اسپرت داشته باشیم؟

استایل اسپرت با هودی زنانه

برای خانم‌ها خرید هودی پایان ماجرا نیست و تازه آغاز ماجراست که هودی را با چه لباس‌هایی ست کنند تا زیباتر به نظر برسد. با رعایت چند نکته قطعا می‌توانید با هودی یک تیپ زیبای اسپرت داشته باشید:

  • اگر هودی را از رنگ‌های سرد و خنثی انتخاب کردید، بد نیست به فکر خرید یک شال گردن با رنگ گرم باشید که هم هارمونی با فصل سرد داشته باشید و هم شما را بی روح نشان ندهد. 
  • پوشیدن هودی با شلوار جین ، شلوارهای مام استایل و یا لگینگ زیبایی هودی را دو چندان می‌کند.
  • در کنار شلوار جین یا لگینگ مشکی یک کتانی سفید تضاد زیبایی ایجاد می‌کند. 
  • اشتباه نکنید هودی‌های کوتاه را با پالتوهای بلند و آزاد هم می‌توانید بپوشید. فقط دقت کنید در این حالت هودی شما خیلی ضخیم نباشد.
  • اما برای پیاده روی و دوچرخه سواری بهتر است هودی بلند را با شلوار ورزشی یا لگ بپوشید.
  • یادتان باشد قانون‌ها همیشه ثابت نیستند پس می‌توانید هرطور که به شما حس خوبی می‌دهد لباس‌های خود را ست کنید.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - زهرا

برای خرید هودی زنانه تون کجا میرین؟ انلاین میخرین ؟ از فروشگاه تک دوخت گرفتین تاحالا؟ اعتماد کردن به این فروشگاه؟ اخه امروزه پیدا کردن یه فروشگاه خوب سخته

3 شهریور 1401 - 13:00

پاسخ