سبد پیک نیک: جدیدترن مدل ساک پیک نیک (حصیری، پارچه ایی)

راهنمای خرید سبد پیک نیک 

گردشهای دسته جمعی زمانی دلچسب‌تر می‌شود که به‌‌همراه دوستان و آشنایان باشد و در حین گردش و یا سفر ملزوماتی را که نیاز داشته باشید در سبد پیک نیک و یا سبد سفری به همراه داشته باشید. این لوازم می‌توانند، ملحفه، پتو، زیرانداز و یا وسایل پذیرایی و عصرانه باشد. برای خوب نگه داشتن وسایلی که نام برده شد شما به یک سبد پیک نیک خوب و با کیفیت نیاز دارید. سبدی که ملزومات گردش و سفر شما را امن نگه دارد و شما از بابت تمیزی و به هم ریختگی آن‌ها دغدغه‌ای نداشته باشید. 

معرفی بهترین و کاربردی ترین ساک‌ پیک‌ نیک 

سبد پیک نیک مدل ترنگ s3

ساک پیک نیک فوروارد کد FCLT4455

ساک پیک نیک فوروارد وزنی معادل 480 گرم دارد و ابعاد آن 34 در 50 در34 سانتیمتر است. جنس این ساک پیک نیک از پارچه است. پارچه‌ای که این محصول از آن تولید شده، پارچه‌ای ضد آب و قابل شست‌وشو است. 

همچنین از ساک پیک نیک فوروارد ‌می‌توان به‌عنوان نظم‌دهی به وسایل کمپینگ، سفر، و وسایل داخل کمد لباس،و وسایل داخل ماشین و یا پیک نیک از آن استفاده نمود. 

اگر قصد دارید به عنوان نظم دهنده از این محصول استفاده نمایید قابل ذکر است که داخل نظم دهنده از آستر با کیفیت و ابر جهت فرم‌دهی و افزایش مقاومت جهت این محصول استفاده شده است. این محصول دارای یک زیپ در قسمت جلو جهت دسترسی آسان‌تر به وسایل و یک زیپ دیگر در قسمت بالایی آن است. همچنین ساک پیک‌نیک گزینه‌ای مناسب جهت استفاده در پیک نیک، داخل ماشین و یا داخل کمد لباس است.

کیف پیک نیک فوروارد مدل FCLT4411

ساک پیک نیک فوروارد دارای یک دسته جهت حمل به صورت دستی و همچنین دارای دو دسته در دو طرف جهت حمل آسان‌تر ساک است. درست است که این ساک وزنی معادل 48/0 کیلوگرم وزن دارد اما توان حمل اشیاء توسط آن حدود 20 کیلوگرم است.

جنس بدنه این ساک از برزنت است و نحوه بسته شدن زیپ آن طوری است که مقاومت در برابر ضربه دارد. روکش این ساک ضد آب و باران است. و قابلیت افزایش حجم را داراست. نوارکشی که در قسمت پایین ساک وجود دارد جهت افزایش مقاومت ساک در مقابل پارگی تعبیه شده است. در قسمت داخلی این ساک ابر و استر دوخته شده است و این امر موجب مقاومت آن نیز شده است.

از این ساک پیک نیک به عنوان نظم دهنده لباس نیز می‌توان استفاده نمود. این ساک دارای یک محفظه بسیار بزرگ با قابلیت افزایش حجم مناسب جهت قرار دادن انواع البسه، پتو، بالش و وسایل کمپینگ و سفر بوده و نوع ساختار آن طوری طراحی شده است که انعطاف‌پذیر است و محفظه لباس دارد. این ساک پیک نیک قابل شست و شو دارد.

ساک پیک نیک گرانیت اکوییپمنت مدل 001

ساک پیک نیک گرانیت اکوییپمنت دارای یک زیپ سرتاسری جهت دسترسی بهتر به محتویات داخل ساک است. ابعاد این ساک 29 در 39 در 58 سانتیمتر و وزن آن عبارت است از 750 کیلوگرم.

جنسی که این ساک از آن تشکیل شده است از پارچه است. این ساکدارای لایه فوم میانی جهت بالابردن مقاومت ضربه گیری و ایستایی بهتر ساک است. همچنین در زیر ساک نیز چندین استاپ وجود دارد که باعث می‌شود زیر ساک بهتر تمیز نگه داشته شود و مقاومت محصول بالاتر رود. ساک دارای دو دسته محکم در دوطرف جهت حمل آسان است.

ساک پیک نیک گرانیت اکوییپمنت مدل GPT2020

ساک پیک نیک گرانیت اکوییپمنت وزنی حدود نیم کیلوگرم دارد. دارای یک محفظه اصلی جادار و زیپ دوتایی با امکان الصاق قفل دارد. همچنین دارای دو دسته محکم در دوطرف ساک جهت حمل آسان تعبیه شده است. 

جنس بدنه این ساک از پارچه و یک لایه آستر داخلی است این امر مانع ورود آب و رطوبت به داخل آن می‌شود. همچنین دو عدد دسته بسیار محکم در دو طرف ساک جهت قراردارد. همچنین دارای چندین استاپ در زیر ساک جهت تمیز نگه داشتن محصول و همچنین بالا بردن مقاوت قرارداده شده است.

شما قادر خواهید بود از این ساک به‌عنوان یک نظم‌دهنده در داخل خانه استفاده کنید. ابعاد این ساک48*33*33 سانتیمتر است.

ساک پیک نیک کد 15105

ساک پیک نیک بسیار سبک با وزنی معادل 271 گرم است. این ساک پیک نیک از جنس پارچه است و ظرفیتی حدود 27 لیتر دارد. ابعاد این ساک 40 در 25 در 27 سانتیمتر است.

ساک پیک نیک کد 515

سبد پیکنیک و کمپینگ با رنگبندی متنوع و جذاب یکی از ساکهای جذاب برای پیک نیک است. جداره داخلی این سبد دارای لایه‌ای از فوم عایق‌بندی با با فویل آلمینیومی دارد که غذا در آن گرم مانده و یا میوه ها خنک بمانند.

همچنین دسته‌های این محصول فلزی بوده و این محصول برای سفرها و یا گردش‌های کوتاه مدت بسیار مناسب است. در تولید این ساک از پارچه برزنت که مقاومت زیادی دارد استفاده شده همچنین اسکلت و دسته‌های فلزی سبک شکل موجب با کیفیت بودن این محصول شده است. ابعاد این ساک 28 در 25 در 47 سانتیمتر با وزنی معادل یک کیلوگرم است.

ساک پیک نیک کد P111

ساک پیک نیکی که در تصویر دیده می‌شود تشکیل شده از پارچه‌ای سه لایه شامل؛ لایه داخلی اسپان، لایه میانی فوم و لایه بیرونی که طرح جاجیم سنتی است. این جاجیم از جنسی مرغوب با کیفیتی بالا ساخته شده است که ظاهری زیبا نیز دارد.

این ساک علاوه بر اینکه یک ساک حمل وسایل پیک نیک و گردش است از آن می‌توان جهت مسافرت و نیز خریدهای روزانه استفاده کرد. حجم داخلی این ساک ۱۵ لیتر و وزن آن 240 گرم است.

برای خرید یک سبد پیک نیک باکیفیت به این نکات دقت کنید:

خرید و قیمت سبد پیک نیک

ظرفیت سبد:

بررسی کنید که ممکن است بخواهید از چند نفر در پیک نیک خود پذیرایی کنید:

معمولا سبدهای پیک نیک در ابعاد مختلف تولید می‌شوند. 

  • سبد پیک نیک 2 نفره
  • سبد پیک نیک 4 نفره

میزان وسیله‌ای که در آن می‌توانید بگذارید را نیز در نظر داشته باشید. منظورمان همان حجم سبد پیک نیک است. 

وزن سبد:

از موارد پر اهمیت دیگر وزن خود ساک پیک نیک است. نباید این وسیله چنان سنگین باشد که با پر کردن آن دیگر قادر به جابه کردنش نباشید و یا چنان سبک و بی‌کیفیت باشد که با قراردادن اندکی وسیله در آن، پاره شود و یا با سرعت از ریخت  و قیافه بیفتد.

وزن یک سبد پیک نیک بستگی زیادی به مواد استفاده شده دارد. وزن یک سبد پیک نیک پلی استر بدون محتویات کمتر از یک کیلوگرم است، در حالی که یک سبد حصیری می تواند چند کیلو وزن داشته باشد. این بستگی به هدفی شما دارد، که می خواهید از سبد چه استفاده ایی بکنید. اگر می خواهید پیاده روی طولانی تری داشته باشید تا به مکان عالی پیک نیک برسید، یک سبد پیک نیک از جنس پلاستیک بخرید. 

جنس سبد پیک نیک:

انواع جنس های مختلفی برای سبدهای پیک نیک در بازار وجود دارد.

  • سبد پیک نیک حصیری
  • سبد پیک نیک پارچه ایی
  • سبد پیک نیک پلاستیکی

سبدهای پیک نیک در اشکال، رنگ ها و انواع مختلفی وجود دارند. شناخته شده ترین این سبد ها، سبد هایی هستند که از حصیر ساخته شده اند. امروزه نیز اغلب با دست ساخته می شوند. سبد های پیک نیک مدرن تر ساخته شده از پلی استر نیز محبوبیت زیادی دارند.

دسته های سبد:

در نظر داشته باشید این ساکها باید در هنگام حمل و نقل، به راحتی و آسانی جابه‌جا شوند و دسته‌های با کیفیت و اتصال محکمی به بدنه داشته باشند زیرا همانطور که از اسم این ساک پیداست، ساک پیک نیک است و ممکن است حجم وسایل جابه‌جایی در پیک نیک زیادی سنگین باشند، کاربر باید در حمل این ساکها راحت باشد. 

از دیگر مواردی که در هنگام خرید ساک پیک نیک بهتر است در نظر داشته باشید، وجود پایه هرچند کوچک برای این مدل ساک‌هاست. همچنین داشتن ایستایی بدنه در آنها نیز از موارد قابل تامل است.

یادآور می‌شویم، ضد آب بودن سبد پیک نیک، موجب می‌شود شما با یک ساک تمام عیار روبرو شوید.

سبد پیک نیک درب دار بخریم یا بدون درب؟

خرید سبد پیک نیک در دار

همچنین در هنگام انتخاب و خرید ساک پیک نیک، درب‌ دار بودن این ساک را جزو مزایای آن تلقی نمایید. درب ساک پوششی برای وسایل داخل آن و جلوگیری از نشستن گرد و خاک بر روی وسایل می‌شود. مخصوصا اگر قصد دارید از این ساکها به عنوان یک وسیله نظم دهنده در کمد و یا منزل، استفاده نمایید، درب‌دار بودن این ساکها را جزو مزایای آن در نظر بگیرید.

محبوب ترین سبد پیک نیک از چه جنسی ساخته شده؟

سبد پیک نیک را می توان از حصیر یا پلی استر و پلاستیک ساخت. اما محبوب ترین ها آنها  سبد حصیری پیک نیک است. این نوع سبدها محکم هستند و جذابیتی قدیمی دارند. سبد های حصیری دست ساز نیز امروزه ساخته می شوند که بسیار زیبا هستند.

چه مواردی را باید در سبد پیک نیک قرا دهیم؟

بشقاب، کارد و چنگال، لیوان، ظروف سرو و یک پتو مسافرتی. همچنین کیسه های زباله و درب بازکن نیز از ملزومات دیگر است.

سخن آخر:

سبد های پیک نیک در انواع طرح ها، رنگ ها و برای هر مناسبتی وجود دارند. برای پیدا کردن سبد مناسب برای خود، باید به این فکر کنید که چه زمانی به آن نیاز دارید. آیا می خواهید آن را در پیاده روی با خود ببرید؟ یا فقط برای یک پیک نیک ساده در پارک به آن احتیاج دارید؟ 

هنگامی که به این سوالات پاسخ دادید، قطعاً سبد پیک نیک مناسب خود را خواهید یافت. ما در این نوشتار از چی بگیر سعی کردیم در این انتخاب همراه شما باشیم.امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.