صندلی اداری: خرید و قیمت 10 مدل بهترین صندلی‌ اداری و مدیریتی

راهنمای خرید بهترین صندلی اداری:

در این مقاله قصد داریم  نکات مهمی که در هنگام خرید یک صندلی اداری ایده‌آل باید به آن دقت کنید را بررسی کنیم. سعی کنید بهترین صندلی اداری را برای خود تهیه کنید، خصوصاً اگر وقت زیادی را در آن‌جا می‌گذرانید. یک صندلی اداری مناسب باید کار شما را آسان‌تر کند، در حالی که راحت به آن تکیه می‌دهید و بر سلامتی شما نیز تأثیر منفی نگذارد. در ادامه این مقاله برخی از ویژگی‌هایی که باید هنگام خرید صندلی اداری به دنبال آن‌ها باشید را برایتان بیان می‌کنیم.

معرفی بهترین صندلی‌ اداری موجود در بازار:

صندلی مدیریت مدل 9030

صندلی اداری مدل 9030ویژگی ها
قابلیت تنظیم پشتی
دارد
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
جنس فریم پشتی و کفی
چوب
جنس پایه
استیل
جنس روکش پشتی
چرم مصنوعی
حداکثر و حداقل ارتفاع120/90 سانتی متر


صندلی اداری آرکانو کد B750T2

ویژگی صندلی اداری آرکانوویژگی ها
قابلیت تنظیم پشتی
دارد
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
جنس فریم پشتی
فلز
جنس پایه‌ها
فلز
جنس روکش  کفی
چرم مصنوعی
حداقل/ حداکثر ارتفاع130/140 سانتی متر


صندلی اداری آرکانو کد S330T چرمی


صندلی اداری آرکانو ویژگی ها
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
جنس فریم پشتی و کفی
چوب
جنس چرخ
فلز
جنس روکش کفی
 چرم مصنوعی
حداقل/جداکثر ارتفاع46/58 سانتی متر


صندلی اداری آرکانو کد B350TA چرمی

 صندلی آرکانوویژگی ها
قابلیت تنظیم پشتی
دارد
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
جنس فریم کفی
چوب
جنس روکش کفی
چرم مصنوعی
جنس دسته
فلز/ پلاستیک
حداقل/حداکثر ارتفاع48/60 سانتی متر


صندلی اداری لیو مدل I62gk

صندلی اداری لیوویژگی ها 
قابلیت تنظیم پشتی
دارد
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
جنس فریم پشتی و کفی
پلاستیک
جنس روکش کفی
چرم مصنوعی
جنس روکش پشتی
پارچه
حداقل/حداکثر ارتفاع100/110 سانتی متر


صندلی اداری آرکانو کد S295T

صندلی اداری آرکانو ویژگی ها
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
قابلیت تنظیم پشتی
دارد
جنس فریم پشتی:
چوب/ فلز
جنس روکش کفی
چرم مصنوعی
جنس دسته
فلز
حداقل/ حداکثر ارتفاع70/90 سانتی متر

صندلی اداری لیو مدل I72 SPU

صندلی مدیریتی لیوویژگی ها
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
قابلیت تنظیم پشتی
دارد
جنس پایه
آلومینیوم
جنس روکش کفی
چرم مصنوعی
قابلیت تنظیم دسته
دارد
حداقل/حداکثر ارتفاع110/120 سانتی متر


صندلی اداری نیلپر مدل OCM 850s پارچه ای

صندلی اداری نیلپرویژگی ها
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
قابلیت تنظیم پشتی
دارد
جنس فریم پشتی و کفی
پلاستیک
جنس روکش کفی
پارچه
حداکثر/حداقل ارتفاع97/106 سانتی متر


معیارهای چی بگیر برای خرید بهترین مارک صندلی اداری:

قیمت و خرید بهترین برند صندلی اداری

هنگام خرید صندلی اداری باید به عوامل مختلفی توجه کرد. جدا از بحث زیبایی شناسی و قیمت صندلی، در نظر گرفتن عملکرد روزانه صندلی، حیاتی است. ما یک راهنمای سریع برای خرید یک صندلی اداری با چند نکته مهم برای کمک به شما گردآوری کرده ایم.

ارتفاع قابل تنظیم صندلی اداری

شما باید بتوانید ارتفاع صندلی اداری خود را با قد خود تنظیم کنید. برای راحتی مطلوب، باید طوری نشسته باشید که ران‌های پاهایتان به سمت زمین افقی باشند. به دنبال یک اهرم تنظیم پنوماتیک باشید تا بتواند صندلی را بالاتر یا پایین بیاورید.

صندلی اداری باید تکیه قابل تنظیم داشته باشد

باید بتوانید پشتی خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که متناسب با کار و نیاز شما باشد. اگر تکیه گاه به صندلی متصل باشد باید بتوانید آن را به جلو یا عقب حرکت دهید. دارا بودن مکانیسم قفل که آن‌ را در جای خود نگه دارد خوب است تا پشتی صندلی به‌طور ناگهانی به عقب متمایل نشود. پشتی‌ای که از صندلی جدا باشد باید قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد و همچنین بتوانید آن را برای رضایت خود زاویه‌دار کنید.

تکیه گاه صندلی اداری

تکیه‌گاه منحنی شکل روی صندلی اداری، به پشت شما راحتی و پشتیبانی مورد نیاز را می‌دهد. صندلی اداری‌ای را انتخاب کنید که مطابق و هماهنگ با خط طبیعی ستون فقرات شما باشد. صندلی اداری‌ای ارزش خرید را دارد، که پشتیبانی کمری خوبی را ارائه دهد. 

قسمت پشت کمر شما باید به گونه‌ای پشتیبانی شود که در تمام مدت نشستن شما کمترین قوس را داشته باشد و در طول روز از ناحیه کمر دچار افت و خمیدگی نشوید. پشتیبانی مناسب از کمر برای به حداقل رساندن فشار یا فشرده شدن دیسک‌های کمر در ستون فقرات ضروری است.

نشیمنگاه صندلی اداری

صندلی اداری دارای عمق و عرض است. یک صندلی اداری باید به اندازه کافی گسترده و عمیق باشد تا بتوانید کاملا راحت بر روی آن جای بگیرید و بنشینید. اگر قد بلندی دارید به دنبال یک صندلی عمیق‌تر باشید و اگر قد متوسطی دارید نیز صندلی‌ای با عمق متناسب  انتخاب کنید. در حالت ایده آل، باید هنگام نشستن و تکیه دادن به پشتی صندلی تقریباً 4-2 اینچ بین پشت زانوها و صندلی اداری فاصله قرار داشته باشد. همچنین باید بسته به نوع نشستن خود بتوانید شیب صندلی را به جلو یا عقب تنظیم کنید.

دسته ها در صندلی مدیریتی

یک صندلی اداری همراه با دستگیره بگیرید تا مقداری از فشار گردن و شانه‌های شما کم شود. دسته‌های بازو نیز باید قابل تنظیم باشند، تا بتوانید آن‌ها را به گونه‌ای قرار دهید که به شما اجازه می‌دهد بازوهایتان راحت استراحت کنند.

یک صندلی مدیریتی که کار کردن با آن و کنترلش ساده است را انتخاب کنید

اطمینان حاصل کنید که در حالت نشسته می‌توانید به تمام تنظیمات صندلی دفتر خود برسید و برای رسیدن به آن‌ها مجبور نیستید به قسمت خاصی از بدنتان فشار وارد کنید. شما باید بتوانید کاملا راحت کج شوید، بالاتر یا پایین بروید و یا بچرخید. باید در حالی که نشسته‌اید، بتوانید قد و شیب صندلی را برای راحت‌تر بودن تنظیم کنید. پس از مدتی آن‌قدر به تنظیم صندلی عادت خواهید کرد که مجبور نیستید تلاش آگاهانه‌ای برای این کار انجام دهید.

با چرخ‌ها و کاستورها حرکت صندلی مدیریتی را راحت‌تر کنید

توانایی حرکت در صندلی به مفید بودن آن می‌افزاید. باید بتوانید به راحتی صندلی خود را بچرخانید تا بتوانید برای حداکثر کارایی به نقاط مختلف محیط کار خود برسید. کاستورها تحرک شما را راحت می‌کنند، اما مطمئن شوید که نوع مناسب با کف محل کار خود را تهیه می‌کنید. یک صندلی با چرخ‌هایی که برای کف شما طراحی شده‌اند انتخاب کنید، چه فرش باشد، چه سطح سخت یا ترکیبی.

معرفی بهترین صندلی اداری

بهترین جنس برای صندلی مدیریتی کدام است؟

مواد قابل تنفس و بالشتک مناسب را انتخاب کنید. هنگام نشستن به مدت طولانی روی صندلی اداری اگر جنسی که صندلی دارد قابل تنفس باشد، همه چیز راحت‌تر است. اگر بخش نشیمن‌گاه و تکیه گاه از جنس پارچه باشد گزینه خوبی است، اما بسیاری از مواد جدید نیز این ویژگی را ارائه می‌دهند. باید بتوانید کاملا راحت روی بالشتک بنشینید و بهتر است از انتخاب صندلی اداری با نشیمن‌گاه خیلی نرم یا خیلی سخت خودداری کنید. یک سطح سخت پس از چند ساعت دردناک خواهد بود و یک سطح نرم پشتیبانی کافی را ارائه نمی‌دهد.

راحت ترین صندلی اداری برای ساعات طولانی نشستن کدام مورد است؟

تمام صندلی های ذکر شده در بالا برای ساعات طولانی نشستن ایده آل هستند. از نظر ویژگی‌ها، یک صندلی اداری ایده‌آل باید ارگونومیک باشد و دارای ویژگی‌هایی مانند تکیه‌گاه مناسب، کمری و قابلیت تنظیم ارتفاع باشد که در راحت‌تر و آرام‌تر کردن وضعیت نشستن بسیار مهم است.

آیا صندلی اداری پشت بلند بهتر است؟

پاسخ بله، صندلی اداری  با پشتی بلند، راحت ترین و مورد تاییدترین نوع صندلی اداری هستند. این صندلی‌ها بهترین انتخاب برای نشستن طولانی‌مدت هستند، زیرا از گردن و ستون مهره‌های شما پشتیبانی بیشتری می‌کنند. صندلی‌های پشت بلند برای افرادی که از مشکلات کمر رنج می‌برند و نیاز به حمایت مداوم از پشت دارند، مناسب‌تر هستند.

سخن آخر:

یک صندلی که کار کردن با آن و کنترلش ساده است را انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که در حالت نشسته می‌توانید به تمام تنظیمات صندلی دفتر خود برسید و برای رسیدن به آن‌ها مجبور نیستید به قسمت خاصی از بدنتان فشار وارد کنید. شما باید بتوانید کاملا راحت کج شوید، بالاتر یا پایین بروید و یا بچرخید. باید در حالی که نشسته‌اید، بتوانید قد و شیب صندلی را برای راحت‌تر بودن تنظیم کنید. پس از مدتی آن‌قدر به تنظیم صندلی عادت خواهید کرد که مجبور نیستید تلاش آگاهانه‌ای برای این کار انجام دهید. در این مقاله از سایت چی بگیر سعی کردیم بهترین صندلی مدیریتی و اداری را به شما معرفی کنیم. امیدواریم با استراک گذاشتن تجربیات خود به ما و دیگر خوانندگان کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.