کازیه چیست؟ خرید و قیمت 10 مدل کازیه اداری شیک و جدید

کازیه چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

کازیه یکی از لوازم پرکاربرد اداری است که برای نظم بخشیدن به اسناد و مدارک استفاده می‌شود. این محصولات شما را قادر می‌سازد تا در کم‌ترین زمان ممکن به وسایل خود دسترسی پیدا کرده و استرس گم شدن آن‌ها را نداشته باشید. کازیه اداری در متریال‌های مختلفی ازقبیل پلاستیکی، فلزی و چوبی ساخته می‌شود و تنوع بسیار زیادی دارد.

چگونه یک کازیه مناسب و باکیفیت خریداری کنیم؟

مرتب و منظم‌بودن میزکار و اطراف آن بر نحوه کارکرد افراد تاثیر به‌سزایی دارد و باعث می‌شود باانگیزه و انرژی بیشتری کار خود را شروع کنند. به‌علاوه قرارگرفتن مدارک و لوازم ضروری در جای مناسب خود باعث افزایش سرعت‌عمل در حین کار می‌شود. اگر شما هم به مرتب‌بودن میزکار خود اهمیت زیادی می‌دهید و یا اگر شلوغی محیط‌ اطراف حواس شما را پرت می‌کند، دیگر نگران نباشید. ما در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر قصدا داریم شما را با انواع کازیه و ویژگی‌های آن آشنا کنیم. همچنین به معرفی 10 مدل از بهترین مدل‌های کازیه اداری خواهیم پرداخت. 

انواع کازیه و ویژگی‌های آن

کازیه ها در جنس‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. برای اینکه یک انتخاب درست و آگاهانه ای داشته باشید، قصد داریم انواع این کالاها را معرفی کرده و ویژگی‌های هرکدام را به طور کامل شرح دهیم.

کازیه پلاستیکی

کازیه پلاستیکی از پرکاربردترین انواع این محصولات محسوب می‌شود که به‌دلیل وزن سبک خود طرفداران زیادی دارد. این دسته از کالاها نسبت به انواع دیگر قیمت کمتری داشته و از تنوع بالایی برخوردارند.

کازیه فلزی

کازیه فلزی در انواع مدل‌های ایستاده و چند طبقه ساخته‌‌شده و دوام و استحکام بالایی دارد. درواقع این محصول برای پوشه، اسناد و مدارکی که جحم و وزن زیادی دارند بسیار مناسب است. لازم‌به‌ذکر است که، این کالا در مقایسه با انواع دیگر وزن بیشتری داشته و سنگین‌تر است.

کازیه چوبی

کازیه چوبی در طرح و مدل‌های خاصی تولید می‌شود. همچنین به‌راحتی با انواع دکوراسیون هماهنگ شده و ظاهر شیک و زیبای آن جلوه خوبی به محیط می‌دهد. به‌علاوه، این محصولات از دوام وکیفیت نسبتا خوبی نیز برخوردارند.

کازیه فلزی مدل سه طبقه

مشخصات محصول
ابعاد24*28*34 میلی متر
وزن1100 گرم
ساختار بدنهفلز
کشور مبدا برندچین

کازیه پاراکو مدل S01

مشخصات محصول
ابعادمیلی متر 23*25*33
وزن1350 گرم
ساختار بدنهچوب
کشورا مبدا برند و محصولچوب

کازیه امیران مدل S3

مشخصات محصول
وزن1450 گرم
ساختار بدنهپلاستیک
کشور مبدا برند و محصولایران
سایر توضیحات3 طبقه
مقاوم
قابل کم و زیاد کردن طبقات

کازیه پاراکو مدل K11

مشخصات محصول
ابعاد میلی متر 250*230*300
وزن1450 گرم
ساختار بدنهچوب
کشور مبدا برند و محصولایران
سایر توضیحاتکشو دار

کازیه مدل پارکو کد 002

مشخصات محصول
ابعادمیلی متر 250*230*320
وزن700 گرم
ساختار بدنه چوب
کشورا مبدا برند و محصولایران

کازیه مدل ST1

مشخصات محصول
ابعاد300*400*300
وزن6000 گرم
ساختار بدنه چوب
کشور مبدا برند و محصولایران
سایر توضیحات2 عدد زیر لیوانی نیز در بسته بندی این محصولات وجود دارد.

کازیه مدل behwood-200

مشخصات محصول
ابعادمیلی متر 165*250*440
وزن700 گرم
ساختار بدنهچوب
کشور مبدا برندایران

کازیه میلانو مدل Js2001 دو طبقه

مشخصات محصول
ساختار بدنهفلز
کشور مبدا برند و محصولچین

کازیه مدل BL0011

مشخصات محصول
ابعادمیلی متر 300*280*360
وزن1400 گرم
ساختار بدنهچوب

کازیه سنا پلاستیک کد 310

مشخصات محصول
ابعادمیلی متر 25*25*33
وزن280 گرم
ساختار بدنهپلاستیک
کشور مبدا برند و محصولایران
سایر توضیحاتتولید شده از مواد پلاستیکی مرغوب
تحمل وزن بالا توسط اتصالات قوی
طراحی نوین جهت دسترسی آسان
عرض داخلی هر قسمت 32cm و عمق هر قسمت 20.5cm می باشد.
مناسب قرار دادن کاغذ، مجله و انواع کاتالوگ


در ادامه بخوانید : 12 مدل از شیک ترین و بهترین خودنویس + قیمت روز

معیارهای چی بگیر برای خرید یک کازیه باکیفیت 

کازیه چیست و چه کاربردی دارد؟

در هنگام خرید کازیه توجه به بعضی از نکات ضروری باعث می‌شود انتخاب بهتری داشته باشید. برای سهولت شما، قصد داریم برخی از این موارد مهم را یادآور شویم. 

بررسی جنس بدنه محصول

تقسیم‌بندی کازیه های اداری براساس جنس آن‌ها صورت می‌گیرد و همان‌طور که اشاره شد در سه متریال فلزی، پلاستیکی و چوبی تولید می‌شوند. با در نظر گرفتن موارد فوق بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. کازیه ایستاده برای محیط‌هایی فضای کم‌تری دارند بسیار مناسب است.

ابعاد و اندازه کازیه

کازیه اداری در سایز و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. بعضی از آن‌ها اندازه بزرگ‌تری داشته و وسایل زیادی را در خود جای می‌دهند. بهتر است قبل از خرید محل قرارگیری محصول را انتخاب کرده و متناسب با آن، کالای موردنظر را خریداری کنید. کازیه ایستاده برای محیط‌هایی که فضای کمترری دارند بسیار مناسب است.

طرح و رنگ 

در بین انواع کازیه مدل‌های پلاستیکی و چوبی  آن از تنوع بالایی برخوردارند. می‌توانید محصول خود را متناسب با دکوراسیون محیط انتخاب کنید تا علاوه بر کارآیی منحصربه‌فرد خود، باعث دل‌انگیز شدن فضا نیز شود.

کازیه سه طبقه چه کاربردی دارد؟

کازیه ها در سایز و طبقات مختلفی ساخته می‌شوند. مدل سه طبقه آن، به شما این امکان را می‌دهد به راحتی کاغذها و مدارک خود را دسته بندی کنید. درواقع فضای زیاد کازیه سه طبقه به منظم شدن هرچه بیشتر محیط کمک به‌سزایی می‌کند.

رنج قیمت کازیه اداری به چه صورت است؟

قیمت کازیه اداری به عوامل مختلفی از قبیل جنس، اندازه و تعداد طبقات آن بستگی دارد. اگر به دنبال یک محصول باکیفیت و مقرون به‌صرفه هستید، کازیه پلاستیکی به شما پیشنهاد می‌شود. در حالت کلی، با درنظرگرفتنن  موارد اشاره شده و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سخن پایانی:

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. ما در این مقاله از وب سایت چی بگیر شما را با کازیه و انواع آن آشنا کرده و ویژگی‌های هرکدام را برایتان شرح دادیم. باتوجه به موارد اشاره شده، بهترین گزینه موردنظر را انتخاب کنید. چنانچه تجربه خاصی در استفاده از این محصولات را دارید، می توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.