20 مدل گردنبند طرح انار برای هدیه شب یلدا (طلا و نقره)

راهنمای خرید گردنبند انار طلا

شب یلدا از زیباترین رسوم ما ایرانی‌ها است. شبی که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را جشن می‌گیریم. این شب، شب انارهای قرمز و برش هندوانه‌های شیرین است، شب شعر و حافظ خوانی و دور هم بودن‌های صمیمانه است. برخی با هدیه دادن در شب یلدا رسمی زیبا بر رسم‌های دیگر این شب می‌افزایند. هدیه‌ای زیبا که می‌تواند آذین شده به طرح انارها و هندوانه‌های بامزه باشد و تا همیشه در ذهن شخص به یادگار بماند. در این مقاله از چی بگیر چندین مدل زیبا از گردنبند انار شب یلدا را آورده‌‌ایم که قطعا میتوانند گزینه ی مناسبی برای هدیه به خانم‌ها باشند و هر خانمی از دیدن آنها به وجد می‌آید. 

البته رسم بر این است که نوعروس‌های جوان در شب یلدا کادویی به نشانه‌ی عیدانه از همسر خود می‌گیرند. تنوع محصولاتی از نقره، طلا و استیل هر کدام با رنج قیمت‌ها و طرح‌های مختلف و گسترده، انتخاب را برای شما راحتتر می‌کند.

نقره همیشه از گذشته‌های دور جز زیور آلات محبوب برای خانم‌ها بوده و هست. نقره هم به دلیل طراحی‌های زیبا، یک هدیه شیک است و هم به دلیل قیمت مناسبتر نسبت به طلا بسیار محبوب است. ماندگاری و عدم سیاه شدن نقره آن را تبدیل به یک هدیه ماندگار می‌کند.

اگر قصد دارید هدیه‌ گرانتر و کمی شیک‌تر باشد، می‌توانید از زیور آلات طلا یا ترکیبات طلا با سنگ‌های مختلف انتخاب کنید. در این‌ جا چند مدل از گردنبند و دستنبد طلا طرح یلدایی و ست‌های طلا  و ترکیب طلا با سنگ‌های مختلف آورده‌ایم، که انتخابی راحت‌تر داشته باشید. 

معرفی چند مدل گردنبند طلا انار و گردنبند یلدایی

گردنبند نقره زنانه طرح هندوانه مدل شادی کد DS308

گردنبند نقره زنانه با طرح زیبا و بامزه هندوانه می‌تواند یک هدیه خاص و به یاد ماندنی باشد. زنجیر این گردنبند نقره مدل حلقه‌ای و با قفل مطمئن است. پلاک زیبا و پر از نگین‌های رنگی که طرح هندوانه را تشکیل می‌دهند است. پلاک دارای 36 عدد نگین سبز، 29 عدد نگین سفید، 60 عدد نگین قرمز و 10 عدد نگین مشکی است.

گردنبند نقره طرح انار عشق کد FL 230

گردنبند طرح عشق با نماد انار هدیه‌ای زیبا برای شب یلدا است که یاد آور عشق و محبت است. این گردنبند نقره دارای سنگ یاقوتی سنتتیک است. زنجیر حلقه‌ای آن نیز دارای طول 43 سانتی متر با پوشش رادیومی جهت حفظ درخشندگی است.

گردنبند نقره طرح یلدای چشم های تو طوفان می آورد

پلاک و زنجیر نقره که با یک مصرع شعر زیبا و نماد انار به دور آن بسیار شیک و زیبا شده است. پلاک نقره با عیار 925 است و زنجیر ونیزی آن 40 سانتی است. این ست نقره دارای آبکاری طلا سفید است که باعث دیر اکسید شدن نقره  و جلوگیری از سیاهی آن می‌شود.

گردنبند نقره طرح انار کد FL 201

این گردنبند شیک و ساده زنانه که دارای 16 نگین یاقوتی رنگ و زنجیر حلقه‌ای مقاوم و ظریف است، با پوشش رادیومی که جهت حفظ درخشندگی طولانی مدت دارد، می‎‌تواند یک هدیه شیک و زیبا باشد.

گردنبند نقره طرح انار کد KOU96

این گردنبند نقره با طرح انار دست ساز بوده و دارای آبکاری طلا است که از سیاه شدن گردنبند جلوگیری می‌کند و برای استفاده طولانی مدت مناسب است. این گردنبند زیبای زنانه دارای زنجیر از نوع بافت با طول 40 سانتی متر و عیار 925 است.

گردنبند نقره زنانه مدل هستی کد DS305

گردنبند نقره با طرح انار دارای عیار 925 با طول زنجیر 40 سانتی متر و همچنین دارای پوشش رادیومی جهت حفظ درخشندگی است.  پلاک این گردنبند زنانه دارای 10 نگین سنتتیک با رنگ گارنت می‌باشد. این گردنبند شیک و ساده می‌تواند یک هدیه به یاد ماندنی برای عزیزانتان باشد.

 گردنبند نقره زنانه طرح انار کد ZIFK7

گردنبند زیبا و متفاوت که پلاک آن دارای سنگ فیروزه با رنگ فیروزه‌ای و عیار 925 است. زنجیر این گردنبند دارای عیار 925 و 42 سانتی متر طول دارد. این زنجیر زیبا و ظریف، بسیار با دوام است. گردنبند فیروزه با طرح انار نیز یک پیشنهاد عالی برای هدیه به عزیزانتان است.

گردنبند نقره زنانه ترمه 1 طرح انار کد e68

گردنبند نقره زنانه دارای زنجیر از نوع بافت با 40 سانتی متر طول است، پلاک فاقد نگین و دارای یک سنگ کوچک است. این گردنبند نقره زنانه کاملا آبکاری طلا شده (رادیوم) که این پوشش رادیوم مانع سیاه شدن نقره می‌شود.

دستبند طلا 18 عیار زنانه طرح انار ریسه گالری کد Ri3-A1193

دستبند طلا زنانه 18 عیار که ترکیب سنگ عقیق قرمز طبیعی و سنگ حدید طلایی با طلا به طرح انار است، ترکیب بسیار زیبایی به وجود آورده. این دستبند طلا قابلیت تغییر سایز از سایز 13 تا 17 را دارد و بسیار مقاوم و یک هدیه به یاد ماندنی و ماندگار است.

نیم ست طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری طرح انار مدل یلدا 27

ست گردنبند و گوشواره طلای 18 عیار با طرح زیبای انار عشق است. این مدل گردنبند دارای زنجیر به طول 40 سانتی متر و از نوع حلقه‌ای می‌باشد. گوشواره دارای سنگ قرمز است که زیبایی آن را بیشتر کرده، البته وزن سنگ‌ها از طلا کم شده است.

گردنبند طلا 24 عیار گالری الون طرح انار کد 198360

گردنبند طلا با سنگ عقیق و قرمز رنگ و طرح انار تشکیل شده از ورق طلای 24 عیار یک مدل زیبا با قیمت مناسب برای هدیه دادن است. زنجیر این گردنبند دارای طول 50 سانتی متری است که برای استفاده روی مانتو نیز زیبا و مناسب است.

نیم ست طلا 18 عیار زنانه طرح انار کد UN002

نیم ست طلا شامل گوشواره و پلاک که 18 عیار و 0.5 گرم دارد. یک ست زیبای دخترانه که با قیمت مناسبی که دارد قطعا می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه شب یلدا باشد.

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری طرح انار مدل یلدا 44

آویز طلا زنانه با طرح انار عشق می تواند یک هدیه زیبا و ساده و البته ماندگار باشد. ابعاد تقریبی این آویز زیبا 1/5*2*0.2 است. این آویز را می‌توانید در سایزهای مختلف سفارش بدهید.

گردنبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری طرح انار مدل یلدا 9

گردنبند طلا طرح انار یک هدیه شیک و بسیار زیبا و باارزش که می‌توانید در شب یلدا و مناسبت‌های دیگر به عزیزانتان هدیه کنید. طول زنجیر با انارها 40 سانتی متر است. و در بسته بندی بسیار زیبایی به شما تحویل داده می‌شود.

نیم ست زنانه طرح انار کد 14

یک ست زیبا ساخته شده از آلیاژ که به دلیل زیبایی و چشم نوازی فوق‌العاده‌ و همچنین قیمت مناسب بسیار محبوب و پر طرفدار است و هر خانمی از این هدیه ساده و زیبا به وجد می‌آید.

نیم ست طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری طرح هندوانه مدل یلدا 26

این نیم ست زیبا با طرح جالب و متفاوتی که دارد قطعا برای هر شخصی بسیار محبوب و به یاد ماندنی است. زنجیره حلقه‌ای آن 40 سانت طول دارد و گوشواره این مدل از نوع میخی است.

گردنبند طلا 18 عیار کانیار گالری طرح انار کد A12

مشخصات
طول زنجیر 42 سانتی متر
عیار زنجیر و پلاک18 عیار
وزن 2.55 گرم

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مدل انار تو مراجان و جهانی

مشخصات
وزن 3.20 گرم
نحوه بسته شدن قلابی
جنس زنجیر طلا

گردنبند طلا 18 عیار زنانه کاکامی مدل انار نگین دار کد 273

مشخصات
جنس زنجیر و پلاکطلا
طول زنجیر40 سانت
عیار18 عیار
ابعاد پلاک۲x۱.۷x۰.۵ سانتی‌متر
جنس سنگ کریستال

نیم ست نقره زنانه کد DS301

ست نقره زیبا با نماد انار که دارای زنجیری با طول 43 سانتی متر و پلاک با طرح انار تشکیل شده از 18 نگین سنتتیک به رنگ گارنت با درخشندگی بالا و گوشواره با یک نگین سنتتیک به رنگ گارنت با سایز 6 است. زنجیر و گوشواره دارای پوشش رادیومی جهت حفظ درخشندگی این ست زیبا هستند. از جمله محصولاتی است که هر خانم با دیدن آن به وجد می‌آید.

این ست نقره هدیه مناسبی برای شب یلدا است. 

گردنبند طلا 18 عیار زنانه کرابو طرح انار مدل Kr7243

مشخصات
جنس زنجیرطلای 18 عیار
جنس پلاکطلای 18 عیار
شکل زنجیر حلقه ایی

گردنبند طلا 18 عیار کانیار گالری طرح انار کد 07

مشخصات
جنس زنجیر و پلاک طلای 18 عیار
طول زنجیر 42 سانتی متر
رنگ سنگقرمز و سبز

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه فرشته طرح انار یلدا  WNLASZ-000059

مشخصات
ابعاد پلاک۲x۱.۵ سانتی‌متر
جنس پلاک طلای 18 عیار
رنگ سنگ زرشکی


در ادامه بخوانید : لباس بچه گانه یلدا: جدیدترین مدل لباس شب یلدا دخترانه و پسرانه

سخن پایانی:

هدیه دادن رسم زیبایی است که هیچ قاعده و قانونی نمی‌شناسد. حتی اگر ار هم دور باشیم و گرمای حضور یکدیگر را حس نکنیم. با فرستادن هدیه‌ای هر چند کوچک نشان می‌دهیم به یاد عزیزانمان بوده‌ایم، حتی اگر کیلومترها از هم دور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.