خرید انواع ارگانایزر و نظم دهنده (نظم دهنده لباس،نظم دهنده کابینت)

ارگانایزر چیست؟

یکی از معضلات در چیدمان منزل، سر و سامان دادن و جمع و جور کردن وسایل ریز و درشت در خانه یا محل کار و دسترسی آسان به آنهاست. بهرحال در هر خانه‌ای که افراد متفاوت با شغلها و سلیقه‌های متفاوت در کنار هم زندگی می‌کنند با ابزار متفاوتی نیز سروکار دارند و هر فردی نیاز به نظم دهنده‌هایی دارد تا وسایل خود را در یک فضای خاص، مرتب کرده نظم ببخشد.

ارگانایزر یا نظم دهنده یکی از وسایل کاربردی هر خانه و آپارتمان است. اهمیت نظم دهنده‌ها در آپارتمانهای کوچک بیشتر مشخص‌ می‌شوند. این نظم دهنده‌ها در فضای کوچکتان به شما این قدرت را می‌دهد تا از فضای کم، بهترین استفاده و بهره را ببرید و اسبابتان را طبقه‌بندی کنید.

بدین منظور فایل‌ها، قفسه‌ها و جعبه‌های متفاوتی طراحی شده‌اند. آنها در نظم‌دهی وسایلتان کمک حالتان هستند. معمولا این نظم دهنده‌ها در سایزها و رنگها و جنسهای مختلف از فلز گرفته تا پارچه طراحی و تولید شده تا در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. 

انواع نظم دهنده و کاربرد ارگانایزرها:

خرید ارگانایزر کابینت و ارگانایزر لباس

از انواع ارگانایزر می‌توان به 

  • نظم دهنده کمد
  • نظم دهنده لباس
  • نظم دهنده کشو 
  •  نظم دهنده کفش
  • نظم دهنده کابینت

به طور مثال ارگانایزر و نظم دهنده کابینت کاربرد فراوانی دارد. شما بهترین و بیشترین کاربرد نظم دهنده‌ را در آشپزخانه‌ها می‌توانید ببینید. مانند نظم دهنده‌های درون کابینت، نظم دهنده‌های درون یخچال، نظم دهنده‌های قابلمه و ماهیتابه، نظم دهنده‌های نایلون و پلاستیکها، نظم دهنده‌های ادویه جات، نظم دهنده‌های نگهدارنده‌های غذا و ...... شمردن آنها تمامی ندارد.

ارگانایزر وینتج مدل VNIOO5 مجموعه سه عددی است که هر کدام ازاین نظم دهنده‌ها دارای در و از جنس پلاستیک است. درون این نظم دهنده‌ها طبقاتی وجود ندارد و عمیق است. سایزها و وزن‌های این نظم‌دهنده‌ها به ترتیب زیر است:

ابعاد سایز بزرگ: 12.5 × 20 × 28 سانتی‌متر و وزن: 400 گرم

ابعاد سایز متوسط: 11 × 16.5 × 24.5 سانتی‌متر و وزن: 300 گرم

ابعاد سایز کوچک: 9.5 × 13.5 × 21 سانتی‌متر و وزن: 215 گرم

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

ارگانایزر ممتاز پلاستیک با ابعاد 39 در 5/25 در 5/35 سانتی‌متر از جنس پلاستیک و در سه طبقه تولید شده است.

جنس محصول تماماً از پلاستیک پلی پروپیلن (PP) بوده و با توجه به ابعاد این محصول می‌تواند مناسب برای جاکفشی، جاحوله‌ای، نگهداری مدارک و حتی استفاده در انباری برای نگهداری وسایل و نظم دادن به آنها باشد. وزن این محصول کمتر از 2 کیلوگرم است.

جعبه چای کیسه‌ای ساخته شده از جنس چوب طبیعی است. این جعبه برای ایجاد نظم دادن به بسته‌ها و انواع مختلف دم‌نوشها و یا چای‌های کیسه‌ای با انواع طعم‌هاست. قسمت‌بندی داخل جعبه قابلیت برداشته شدن دارند و به همین دلیل می‌توان برای مصارف گوناگون و مختلف دیگری نیز از این جعبه استفاده نمود. 

از این جعبه می‌توان به‌عنوان جعبه هدیه یا پذیرایی آجیل و شکلات نیز استفاده نمود. ابعاد این جعبه عبارتند از 8 در 20 در 20 سانتی‌متر است.

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

جعبه ارگانایزر چرمی چرم ایده بسیار شیک و کاربردی است. ابعاد این جعبه 48 در 34 در 34 سانتی‌متر و از جنس چرم مصنوعی است. البته سازه‌ای که چرم بر رویش کشیده شده است یک سازه چوبی مستحکم است که توان تحمل وزن تا 150 کیلوگرم را دارد. 

رویه بالشتکی این جعبه نظم دهنده نرم و نشستن روی آن را راحت‌ و دلپذیر است. از این جعب می‌توان در هر اتاق استفاده کرد و داخل آن برای قرار دادن انواع وسایل ضروری یا غیر‌ضروری مناسب است. ظاهر بسیار شیک و خاص، از دیگر ویژگی‌های منحصر‌بفرد این مصحول است که جلوه‌ای بسیار زیبا به منزل یا محل کار می‌دهد.

ارگانایزر ابزار ساخته شده با بدنه‌ای از جنس پلاستیک است. این محصول که نظم‌دهنده ابزار است دارای 9 محفظه جهت قرار دادن وسایل و ابزارآلات است.

در واقع این محصول از9 کشو در 3 طبقه تشکیل شده و هر کشو نیز بر روی خود درپوش دارد. وزن حدودی این ابزار بیش از یک کیلوگرم است. برای اینکه بهتر بتوانید این وسیله را در ذهن خود تجسم کنید ابعاد آن عبارتند از 7/35 در 5/17 در 19 سانتی‌متر است.

ارگانایزر گلکسی وان دارای قفسه‌بندی در دو طبقه به بازار عرضه شده است. این قفسه و یا محفظه‌ها 21 عدد هستند که 2 تا از آنها نیز متحرکند.

این جعبه که مختص ابزار الات است برای کسانی مناسب است که با ابزار آلات زیاد سروکار دارند و این محصول آنها را قادر می سازد تا تمام پیچ و رولپلاک و قطعات ریزی مثل واشر و .... را در داخل آن قرار داده و به آن‌ها نظم ببخشیند.

همچنین وجود دستگیره که در این جعبه و نظم دهنده تعبیه شده است حمل و نقل آن هم آسان است. این محصول همانطور که گفته شد به 21 قسمت تقسیم بندی شده است اما شما قادرید تا تعداد آن‌ها را کم یا زیاد کنید و در کنار آن با قرار دارد و برداشتن مقسم تعدادی از محفظه‌های آن را بزرگتر یا کوچک‌تر کنید. جنس این کالا از پلاستیک اما با بسیار مقاوم ساخته شده است. این جعبه کاربردی در ابعاد 6 در 24 در 31 طراحی شده است.

ارگانایزر دنزی از جنس پلاستیک بوده و دارای درپوش است با برداشتن درپوش آن شما قادر خواهید بود مسواک و خمیردندان، مداد و خودکار و ابزار آلات اداری را در این محفظه قرار دهید.

وزن این ارگانایزر 120 گرم از جنس پلاستیک و در ابعاد 5 در 5 در 21 سانتیمتر وارد بازار شده است.

ارگانایزر مرسه با 100 گرم وزن و تهیه شده از جنس پلاستیک مناسب برای میز آرایش است. این محصول دارای 3 محفظه کوچک بوده و مختص لوازم آرایشی، بهداشتی، لوازم التحریر است.

شما با تهیه و خرید این وسیله قادر خواهید بود از به هم ریختگی میز آرایش، کشوها، میز تحریر و ... در جاهای مختلف خانه جلوگیری به عمل بیاورید.

این ارگانایزر یک مدل کوچک و سبک است که با رنگهای متنوع علاوه بر نظم دهی، زیبایی خاصی به میز آرایش و میز تحریر شما می بخشد. 

نظم دهنده (ارگانایزر) که در تصویر بالا می‌بینید می‌تواند یک نظم دهنده مناسب برای جوراب و لباس‌های زیر شما باشد. جنس این نظم دهنده از پارچه است و در ابعاد 11 در 25 در 30 سانتیمتر روانه بازار شده است. 

این نظم دهنده دارای در است و از طریق چسبی که بر روی بدنه تعبیه شده است درب آن بسته شده می‌ماند. این محصول ایرانی است و به سادگی خواهید توانست آن را درون ساک و چمدان سفر خود قرار دهید و در سفر همراه داشته باشید.

ارگانایزر کیف جداکننده و نظم‌دهنده‌ای است که شما را قادر می‌سازد تا کیفهایتان را سروسامان دهید. این نظم دهنده بسیار بهداشتی و شیک بوده و قابلیت شستشو دارد. با دوام و کم جا بودن از مهمترین نقاط قوت این جداکننده است.

این جداکننده در سه طبقه دو طرفه قادر است تا کیفهای شما را درون خود قرار داده و به آنها نظم ببخشید. ابعاد این نظم دهنده 35 در 35 در 90 سانتیمتر است.

نظم دهنده کفش ایکیا در واقع یک جاکفشی 2 طبقه کفش، مناسب برای هر نوع و هر سایز کفش است. جنس این نظم دهنده از پلاستیک بوده، کم جا، منعطف و مستحکم است.

شما قادر خواهید بود با تهیه این نظم دهنده کفشهایتان را نظم بخشیده و کمد مرتبی داشته باشید.

نظم دهنده کابینت مدل Ogips بسته 2 عددی کاملا مناسب برای کابینت، کمد، کشو و حتی مرتب نمودن کتاب‌ها درون کتابخانه‌ها است. 

جنس این نظم دهنده از فلز مستحکم است و در ابعاد 35 در 25 در 12 سانتیمتر طراحی شده است. با استفاده و تعبیه این نظم دهنده درون کابینت و یا کمد خود خواهید دید که چه کمک بزرگی به بهتر و مرتب چیده شدن وسایلتان کرده است. مرتب چیده شدن وسایل در دسترس بودن و یافتن آنها را سهل می‌نماید.

جا جورابی هومتکس از جنس پارچه تهیه و تولید شده است. این وسیله شما را قادر می‌سازد تا در آن انواع لباس زیر، نوشت افزار، ابزار خیاطی و یا ابزار صنعتی را در آن قرار داده و به آن نظم ببخشید. در واقع این محصول یک ارگنایزر کلاسیک برای موارد متنوع است. 

جنس پارچه جاجورابی از پارچه لمینت شده سه لایه است. مقاومت لایه داخلی در برابر چروک، ساییدگی، پوسیدگی، تغییر رنگ و حشرات است. ابعاد آن هم عبارتند از 4/0 در 23 در 57 سانتی‌متر. این محصول سبک، کم حجم و قابل حمل و قابل شستشو با ماشین لباسشویی است. 

این نظم‌دهنده را می‌توانید با استفاده از آویز موجود در قسمت بالایی آن در جای مورد نظر خود نصب کنید

سخن آخر

وجود یک جعبه به عنوان نظم دهنده و ارگانایزر می‌تواند علاوه بر حمل راحت وسایل، امکان تفکیک و در نتیجه دسترسی سریع به شیء موردنظر را فراهم آورد. در این مقاله از سایت چی بگیر بهترین محصولات نظم‌دهنده و ارگانیزر را برای شما جمع‌آوری نموده‌ایم شما می‌توانید برای نظم‌دهی به وسایلتان از تک تک آنها استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
جعبه و کیف ابزار قیمت انواع جعبه و کیف ابزار