کابینت روشویی: 20 مدل کابینت دستشویی باکیفیت و جدید + قیمت

راهنمای خرید کابینت روشویی

یکی از تجهیزات حمام و سرویس‌ های بهداشتی وجود کابینت‌ روشویی است. این وسیله علاوه بر وظیفه اصلیشان برای شستشو در سرویس‌ها، قابلیت استفاده به صورت یک کابینت را نیز دارا هستند. از روشویی دستشویی به عنوان محل نگهدارنده وسایل آرایشی و نظافتی در سرویس‌ های بهداشتی استفاده می‌شود. 

در این مقاله از سایت چی بگیر می خواهیم انواع کابینت روشویی را معرفی کنیم و قیمت روشویی های مختلف را به هم بررسی کنیم.

چرا باید از کابینت روشویی استفاده کنیم؟

تجهیز کردن سرویس‌ بهداشتی به وسایل نگهدارنده مورد نیاز در آن، و آپارتمان نشینی با فضای کوچک، دیزاینرها را به این فکر انداخته است تا محلی برای نگهداری وسایل مورد نیاز در این سرویس‌ها طراحی کنند. همچنین شما برای دور نگه داشتن وسایل شخصی خود از رطوبت و آلودگی می‌توانید از روشویی های کابینت دار و یا کمد روشویی استفاده کنید. انواع کابینت روشویی با طرح‌های مختلف و انواع قیمت در بازار موجود باشد.

معرفی 20 مدل ست کابینت روشویی

ست کابینت و روشویی مدل vc4636

ست کابینت و روشویی مدل vc4636توصیه ما برای کسان یکه نیاز به یک روشویی جمع و جور و خوب دارند است. ابعاد این کابینت روشویی ۴۰×۳۵×۴۵ سانتی‌متر است. این روشویی دارای یک کابینت است. 

ست کابینت و روشویی مدل میلانو کد 137 به همراه آینه

ست کابینت و روشویی مدل میلانو کد 137 به همراه آینه در ابعاد ۴۱×۳۵×۷۰ سانتی‌متر را در تصویر می‌بینید. این ست دارای چهار تیکه کابین، روشویی، آینه و اتاژور می‌باشد. در قسمت کابینت دو عدد کشو با ریل استیل وجود دارد و لولاهای آن آرام بند است. جنس روشویی این ست از چینی بسیار مقاوم در برابر شوینده‌های قوی است. جنس بدنه پی وی سی است. قاب آینه هم از جنس پی وی سی و جام آن از دو لایه جیوه ضد بخار ساخته شده است.

ست کابینت و روشویی مدل milano5031

ست کابینت و روشویی مدل milano5031 از ورق pvc درجه یک ساخته شده و لولاهای آن هم آرام‌بند است. ابعاد این ست کابینت ۵۰x۴۵x۵۵ سانتی‌متر است. این روشویی کابینت کاملا ضد آب و بخار بوده و با توجه به ابعاد آن برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. وزن روشویی و کابینت جمعا ۱۶ کیلو گرم است. 

ست کابینت و روشویی آزالیا مدل WB00 به همراه آیینه

ست کابینت و روشویی آزالیا مدل WB00 به همراه آیینه یک ست روشویی بدون پایه و بسیار شیک است. این ست روشویی تمام PVC ضدآب با استفاده از متریال پی وی سی روکش طرح چوب وارداتی پی وی سی و تمام ضدآب است و دقیقا این ست روشویی بدون چایه مناسب محیط‌های مرطوب است. زیرا کاملا مقاوم در مقابل انواع رطوبت و آب است. ابعاد این کابینت بدون پایه ۶۰x۴۰x۴۰ سانتی‌متر است. 

ست کابینت و روشویی سینا مدل c02

ست کابینت و روشویی سینا مدل c02یک کابینت روشویی از جنس pvc بوده است. روشویی این محصول هم از جنس سنگ درجه یک چینی است. از مهمترین مشخصه‌های بارز این محصول ضدآب بودن آن است. همچنین این محصول دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است. این روشویی‌های کابینتی دارای یک فضای کابینتی است. که برای قرار دادن لوازم بهداشتی از آن‌ها می‌توانید استفاده کنید. 

ست کابینت و روشویی مدل E 101 به همراه آینه

ست کابینت و روشویی مدل E 101 به همراه آینه با وزن ۳۵۰۰۰ گرم در تصویر دیده می‌شود. این کابینت بدون پایه دارای دو عدد فضا برای قرار دادن وسایل بهداشتی است. گفتنی است که كابينت pvc ضد آب دارد و  يراق آلات آن هم ترك بوده و آرام‌بند استيل است. كاسه این روشویی از جنس چيني بهداشتي برند گلسار است. آينه آن هم درجه يك با كيفيت فول HD است. ابعاد این ست کابینت روشویی ۶۰x۴۵x۴۳ سانتی‌متر است.

ست کابینت و روشویی مدل پروانه کد 897 به همراه آینه

ست کابینت و روشویی مدل پروانه کد 897 به همراه آینه در ابعاد ۵۰×۲۹×۴۵ سانتی‌متر است. این ست بدون پایه دارای چهار تیکه کابین، روشویی، آینه و اتاژور می‌باشد. یراق این ست از استیل بوده و در محیط مرطوب زنگ نمی‌زند و دارای جک هیدرولیکی و لولای آرام بند است. جنس روشویی نیز از چینی درجه یک است که در برابر مواد شوینده بسیار مقاوم است. بدنه کابینت و قاب آینه از جنس پی وی سی با روکش کاملا مقاوم در برابر آب و رطوبت است.

ست کابینت و روشویی مدل lu604005 به همراه اینه و باکس

ست کابینت و روشویی مدل lu604005 به همراه اینه و باکس، شامل یک کابین، یک روشویی و یک آینه و باکس است. در ساخت بدنه کابین این محصول از مواد پی وی سی استفاده شده است. قاب آینه نیز مانند کابین روشویی ساختاری از جنس پی وی سی است. دربی که برای کابین‌ در نظر گرفته شده دارای جک هیدرولیکی پمپی بوده و با کمک لولای آرام‌بند حرکت می‌کند. روشویی‌ این کابینت از جنس چینی با کیفیت بالا است. ابعاد این کابینت روشویی ۴۳×۴۰×۶۰ سانتی‌متر است.

ست کابینت و روشویی مدل aylar1 به همراه آینه

ست کابینت و روشویی مدل aylar1 به همراه آینه در ابعاد ۶۰x۴۰x۵۰ سانتی‌متر است. کابینت آن از جنس pvc  است. قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی است. از مشخصات بارز این محصولات ضدآب و ضد رطوبت بودن آن است و همچنین تنوع رنگی بسیار بالای آن. روشویی‌های کابینتی دارای یک فضای کابینتی بوده که برای قرار دادن لوازم بهداشتی از آن‌ها استفاده می‌شود. قسمت کابینت آن هم از جنس pvc بوده است و قسمت روشویی آن از جنس سنگ درجه یک چینی است.

ست کابینت و روشویی مدل E 100 به همراه آینه

ست کابینت و روشویی مدل E 100 به همراه آینه در ابعاد ۷۰x۴۰x۴۰ سانتی‌متر است. وزن کلی آن ۳۸۰۰۰ گرم است. این کابینت روشویی از مدل بدون پایه است. كابينت این محصول از جنس pvc ضد آب بوده استو ورق این ست کابینت روكشدار كره‌اي درجه یک است.و كاسه چيني بهداشتي آن هم از برند پرشين. گفتنی است آينه آن هم درجه يك فول hd بك لايت همراه كليد خاموش روشن تاچ لمسي است.

ست کابینت و روشویی مدل lenow6040 به همراه آینه

ست کابینت و روشویی مدل lenow6040 به همراه آینه در ابعاد ۶۰x۴۰x۴۵ سانتی‌متر را در تصویر می‌بینید. وزن این ست کابینت بدون پایه ۳۵۰۰۰ گرم است. در کابینت زیر روشویی این ست می‌توانید وسایل بهداشتی نگهداری کنید. 

ست کابینت و روشویی مدل R002

ست کابینت و روشویی مدل R002در ابعاد ۵۵x۵۵x۴۵ سانتی‌متر است. اين محصول از دو قسمت ساخته شده؛ قسمت کابينت آن از جنس pvc بوده به رنگ مشکي رگه سفید است. قسمت روشويي آن از جنس روشويي‌هاي گرانيتي است. مشخصه‌هاي بارز اين محصولات ضدآب و ضد رطوبت بودن و تنوع رنگي بسيار بالاي آن‌هاست. يراق آلات اين محصول استيل بوده و در محيط مرطوب زنگ نمي‌زند. لعاب آنتي باکتريال به کار رفته در اين محصول باعث شستشوي راحت و حفظ بهداشت سطح روشويي و جلوگيري از آسيب مواد شوينده قوي به بدنه آن مي‌شود.

ست کابینت و روشویی مدل i300

ست کابینت و روشویی مدل i300صفحه و کاسه توکار است. ابعاد آن ۸۰×۴۰×۴۰ سانتی‌متر است. این ست دارای آینه است. آینه این محصول بک لایت تاچ درجه است. یراق الات آن هم آرام بند ترک استیل ضد زنگ است. سایز آینه ۸۰ × ۵۰ است. جنس کابینت این محصول پی‌وی‌سی ضد آب روکش‌دار کره‌ای طرح چوب است. گفتنی است این ست کابینت قابلیت نصب شیر پایه کوتاه را دارد.

ست کابینت و روشویی گلسار مدل c01

ست کابینت و روشویی گلسار مدل c01در ابعاد ۳۵x۶۰x۵۰ سانتی‌متر است. در قسمت کابینت این کابینت روشویی جنس pvc  است. قسمت روشویی هم از جنس سنگ درجه یک چینی است. مشخصه‌های بارز این محصولات ضدآب و ضد رطوبت بودن و تنوع رنگی بسیار بالای آن است. روشویی‌های کابینتی دارای یک فضای کابینتی هستند که برای قرار دادن لوازم بهداشتی از آن‌ها استفاده می‌شود.

ست کابینت و روشویی مدل E 300 به همراه آینه

ست کابینت و روشویی مدل E 300 به همراه آینه حدود 45 کیلوگرم وزن دارد. ابعاد این ست کابینه بدون پایه حدود ۷۰x۴۰x۴۰ سانتی‌متر است. گفتنی است که این کابینت از جنسpvc ضد آب با ورق pvc ضدآب روكشداردار كره‌اي استو و كاسه و صفحه روشویی این ست کابینت از جنس سنگ طبيعي است. يراق آلات به کار رفته در این ست کابینت ترك بوده و آرام بند استيل ضدزنگ است. آينه آن هم بك لايت درجه يك فول hd همراه كليد خاموش روشن لمسي است.

ست کابینت و روشویی سیتکا مدل R003 به همراه آینه و باکس

ست کابینت و روشویی سیتکا مدل R003 به همراه آینه و باکس به رنگ مشکی با رگه‌های طلایی است. اين محصول از دو قسمت ساخته شده است. قسمت کابينت آن از جنس pvc بوده و قسمت روشويي آن از جنس روشويي‌هاي گرانيتي است. مهمترین مشخصه این محصول ضدآب و ضد رطوبت بودن و تنوع رنگي بسيار بالاي آن‌هاست. يراق آلات اين محصول استيل بوده و در محيط مرطوب زنگ نمي‌زند. کاسه روشويي گرانيتي سيتکا مدل گرد از سنگ گرانیتی است با مقاومت بالا و استحکام زیاد. اين نوع سنگ، نوعي چيني با آناليز فني بسيار بالا و داراي لعاب آنتي باکتريال (مشابه سينکهاي گرانيتي) است. آینه‌ به‌ کار رفته در این محصول از نوع درجه یک سوپر کریستال بوده و در مجاورت آب و بخار به مرور زمان دچار زنگ زدگی نخواهد شد. 

ست کابینت و روشویی سیتکا مدل S-WR001

ست کابينت و روشويي سیتکا مدل S-WR001 از دو قسمت ساخته شده است. قسمت کابينت آن از جنس pvc بوده و به رنگ سفید و قسمت روشويي آن از جنس روشویی‌های چینی با لعاب سفید مي‌باشد. اين محصول ضدآب و ضد رطوبت است و تنوع رنگي بسيار بالايی دارد. يراق آلات اين محصول استيل بوده و در محيط مرطوب زنگ نمي‌زند. لعاب آنتي باکتريال به کار رفته در اين محصول باعث شستشوي راحت و حفظ بهداشت سطح روشويي و جلوگيري از آسيب مواد شوينده قوي به بدنه آن مي‌شود.

ست کابینت و روشویی آزالیا مدل WB01 به همراه آینه باکس

ست کابینت و روشویی آزالیا مدل WB01 به همراه آیینه باکس، تمام PVC ضدآب است که از پی وی سی روکش طرح چوب وارداتی ساخته شده است. این امر سبب شده است که این محصول اسب محیط های مرطوب با استقامت در مقابل انواع رطوبت و آب است. آیینه این محصول به صورت باکس‌دار و به صورت مجزا و با توجه به فضای مورد، در کنار آیینه و جدا از آیینه است. 

ست کابینت و روشویی مدل lux1270 به همراه اینه وباکس

ست کابینت و روشویی مدل lux1270 به همراه اینه وباکس با ابعاد ۴۰x۶۰ سانتی‌متر در تصویر دیده می‌شود. این مجموعه به شکل 4عددی عرضه شده و شامل یک کابین، یک روشویی و یک آینه وباکس می‌شود. در ساخت بدنه کابینت این روشویی و قاب آینه از مواد پی وی سی استفاده شده است. این موضوع موجب شده تا این قسمت‌ها دربرابر رطوبت مقاومت بالایی پیدا کنند.

ست کابینت و روشویی مدل E 200 به همراه آینه

ست کابینت و روشویی مدل E 200 به همراه آینه در ابعاد ۸۰x۴۰x۴۵ سانتی‌متر است. وزن این ست کابینت روشویی زیبا ۴۲۰۰۰ گرم است. كابينت صفحه این ست کابینت از جنس pvcضد آب درجه يك روكش‌دار كره‌اي است. يراق آلات آن هم ترك است. ارام بندهای آن هم ضد زنگ استيل است. كاسه این ست کابینت روشویی از جنس سنگ طبيعي است.

برای خرید کابینت روشویی به این نکات دقت کنید:

خرید و قیمت کابینت روشویی

ابعاد روشویی کابینت دار

به باتوجه به فضای دستشویی خود می‌توانید یک کابینت دستشویی مناسب با ابعاد مورد نظر خود را در بازار انتخاب کنید. برای استفاده بهتر از فضا می‌توانید یک روشویی کابینت دار با ابعاد متوسط خریداری کنید. همچنین برخی از مدل ها دارای یک کمد اضافه در قسمت پایین نیز هستند که برای قرار دادن وسایل شوینده بسیار کاربرد دارند.

قیمت روشویی کابینت دار

قیمت روشویی کابینت دار وابسته به عوامل مختلفی مانند جنس متریال، ابعاد، برند... می‌باشد. مطمئنا روشویی کابینتی با ابعاد بزرگتر  که در آن از متریال درجه یک استفاده شده دارای قیمت بالاتری است. 

اگر قصد خرید یک روشویی کابینتی ارزان را دارید می‌توانید از ابعاد کوچکتر انتخاب کنید. 

یراق آلات کابینت دستشویی

در هنگام خرید به یراق آلات استفاده شده در روشویی کابینتی دقت کنید. این یراق آلات می‌توانند زیبایی دو چندانی به فضای دستشویی شما بدهند. همچنین دقت کنید که جنس این یراق آلات ضدآب باشد تا در گذر زمان دچار زنگ زدگی نشوند. 

بهترین مدل کمد زیر روشویی کدام است؟

کابینت‌ های روشویی نیز در دسته‌هایی بر حسب نوع ساخت و مدل آن تقسیم بندی شده‌اند. مدل‌های مختلف کلاسیک، مدرن، مینیمال، سنگی، سلطنتی ... از مدل های مختلف روشویی کابینت دار است. بهتر است برای انتخاب بهترین مدل به دکوراسیون و چیدمان فضای خانه خود دقت کنید. تا بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید. 

بهترین جنس برای کابینت روشویی کدام است؟

گفتنی است که در ساخت روشویی کابینت دار  فقط از یک مواد یا محصول خاصی استفاده نمی‌شود. معمولا در ساخت آنها از ترکیب چند مواد بهره برده می‌شود. از جمله فلز، چوب، MDF ، PVC و ... که انتخاب هر کدام از اینها بستگی به مدل آن دارد.

اگر کابینت روشویی پی وی سی انتخاب می‌کنید باید بدانید که این جنس در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. این جنس کیفیت بالایی دارد و شما با خیال راحت می‌توانید یک روشویی کابینتی pvc خریداری کنید. 

امروزه استفاده از کابینت روشویی چوبی بسیار رایج شده است. و در چیدمان و دکوراسیون های جدید شاهد استفاده این نوع کابینت هستیم.

سخن آخر:

در این نوشتار از چی بگیر سعی کردیم تا شما را به بهترین شکل برای خرید کابینت روشویی راهنمایی کنیم. امیدواریم با توجه به به نکات آورده شده در این مقاله بتوانید بهترین انتخاب روشویی کابینت دار را داشته باشید. و فضا و چیدمان منزل خود را دو چندان کنید. همچنین به شما خواندن مقاله راهنمای خرید توالت فرنگی را نیز پیشنهاد می کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.