20 مدل انگشتر طلا زنانه ارزان مناسب هدیه به همراه لینک خرید

بهترین مدل انگشتر طلا ارزان قیمت

اکثر خانم‌ها عاشق انگشترهای طلا هستند. من خودم جزو همین اکثریت هستم و همیشه در پشت ویترین طلا فروشی‌ها چشمم به دنبال انگشترهاست. در این مقاله از سایت چی بگیر جدیدترین مدل انگشتر طلا زنانه و انگشتر طلا کادویی را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

اما قبل از خرید انگشتر یا هرچیز ارزشمند دیگری بهتر است اطلاعاتی در مورد نحوه سنجش آن به دست بیاوریم. طلا یا زَر با نشان شیمیایی Au نام یک عنصر است. از مهمترین دلایل اهمیت طلا می‌توان به کاربرد آسان، کمیاب بودن، تصفیه راحت، مقاوم در برابر زنگ زدی و واکنش ناپذیر در مقابل عناصر دیگر است. جالب است بدانید هند بزرگترین وارد کننده طلا در به میزان 25 درصد کل تولیدات طلا در جهان است.

همانطور که همه می‌دانیم واحد اندازه‌گیری و خلوص طلا را با واحد عیار می‌سنجند و هر قطعه از آن را با طلای 24 عیار مقایسه می‌کنند. اما آن چیزی که در بین طلا فروشان در ایران رواج دارد فروش طلا با عیار 18 است. در نظر داشته باشید درست است که طلای 24 عیار خالص‌تر و گرانبهاتر است اما به دلیل همین خلوص، نرم‌تر و آسیب‌پذیرتر در مقابل خط و خش و برخورد با اشیاء سفت و محکم است.

  • یکی از نکته طلایی درباره اصل بودن یک انگشتر طلا را می‌خواهیم با شما در میان بگذاریم و آن این است که طلا هرگز به آهن‌ربا نمی‌چسبد و هیچ‌گونه نیروی جاذبه‌ای بین انگشتر و طلای شما به وجود نخواهد آمد پسب شما با وجود یک قطعه آهنربا خواهید توانست اصل بودن یک قطعه طلا را محک بزنید.
  • همچنین در هنگام خرید انگشتر ، انگشتری را تهیه نمایید که  برای انگشتتان تنگ نباشد. همانطور که می‌دانیم طلا فلزی نرم است و اگر انگشتری را به سختی دستتان کنید به مرور زمان قیافه‌اش تغییر می‌کند پس انگشتری را تهیه نمایید که نه تنگ باشد نه گشاد.
  • علاوه بر انگشترها و حلقه‌های عروسی، انگشتر عفاف و انگشتر عقد،انگشتر نامزدی، انگشترهایی نیز به چشم می‌خورد که با سنگ ماه تولد تزیین شده‌اند. به نظر می‌رسد اگر این انگشتر را به هر فردی هدیه بدهید، به دفع انرژیهای بد کمک کرده و برای فرد هدیه گیرنده اهمیت خاصی خواهد داشت.

معرفی بهترین و جدیدترین انگشتر طلا زنانه

انگشتر طلا 18 عیار گالری مرجان بسیار زیبا ظریف و شیک است. این انگشتر دارای نگین‌های ریز سفید است که بر زیبایی آن افزوده است. این انگشتر طلا 8/1 گرم وزن دارد. از این انگشتر به عنوان حلقه نامزدی نیز می‌توانید استفاد کنید. 

انگشتر طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری در سایز 7 ارائه شده است. این انگشتر طلا دارای نگین‌های سفید است و از 83/1 گرم طلا ساخته شده است.

انگشتر کارتیه طلا یکی از زیباترین و به روزترین انگشترهای پیشنهادی در این لیست است.  کارتیه از آن طرح‌هایی است که هرگز قدیمی نمی‌شود.این انگشتر را می‌توانید با توجه به بودجه خود در وزن‌های مختلف سفارش دهید. 

انگشتر طلا زنانه رزا 18 عیار است. این مدل انگشتر قابلیت تغییر سایز را دارد. بر روی این انگشتر زیبا طرح و نقشهایی چشم‌نواز قرار دارد. این انگشتر از 5/1 گرم طلا ساخته شده است. 

انگشتر طلا  نگین دار 18 عیار زنانه دارای سنگ اتمی قرمز رنگ است و رکاب این انگشتر از دو رنگ سفید و زرد تشکیل شده است. وزن این انگشتر خاص پسند 61/2 گرم است.

انگشتر طلا زنانه گالری یارطلا مدل فیوژن انگشتری حلقه‌ای است فانتزی با مدل فیوژن و با تراش رنگی سایز این انگشتر 6 بوده و وزن آن هم 1/51 گرم است.

انگشتر طلا  زنانه مایا ماهک با یک جلوه‌ای فانتزی منتظر است بر روی انگشت شما بدرخشد. این انگشتر زیبا دارای یک پروانه و گل است. شما می‌توانید در وزن‌های مختلف این انگشتر زیبا را سفارش بدهید. 

انگشتر طلا زنانه ساخت گالری میو گلد 18 عیار است. این انگشتر طلا وزنی حدود 2/92 گرم دارد. این انگشتر زیبا و براق در انگشت بسیار شیک به نظر خواهد رسید.

انگشتر طلا 18 عیار زنانه که در این تصویر می‌بینید 18 عیار است و دارای یک سنگ اتمی سبزرنگ است. قطر سنگ این انگشتر زیبا 7/1 میلیمتر و همچنین وزن این انگشتر نیز 3/85 گرم است.

این انگشتر طلا زنانه دارای نگین‌های اتمی اتریشی سفید است. سایز این انگشتر 54 است و وزن آن 2/5 گرم می‌باشد. 

یک انگشتر بسیار ظریف و زیبای زنانه که می‌تواند زینت بخش دستان شما باشد. وزن این انگشتر طلا جدید1/51 گرم است. اگر به دنیال یک کار فانتزی و شیک هستید این گزینه بهترین است. 

انگشتر طلا 18 عیار زنانه زرمان سنگی از جنس مروارید دارد و جلوه‌ای بسیار براق. این انگشتر زیبا که بسیار مناسب برای هدیه دادن است دارای 82/1 گرم وزن دارد.

یک انگشتر طلا بسیار زیبا و مناسب برای هدیه دادن. وزن این انگشتر طلا 1/54 گرم می‌باشد. و سایز آن نیز 54 است. 

اگر مدت‌هاست که به دنبال یک انگشتر طلا جدید و فانتزی می‌گردید این انگشتر همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. وزن این انگشتر شیک 2/7 گرم می‌باشد و سایز آن 54 است. 

انگشتر کارتیه یکی از معدود مدل‌هایی است که همیشه مد هستند و بسیار زیبا و شکیل می‌باشد. این انگشتر مدل کارتیه را می‌توانید در سایزهای مختلف سفارش دهید. 

انگشتر طلا تک نگین همیشه طرفداران خاص خود را دارد. این انگشتر با طلای سفید تهیه شده و بسیار شکیل و زیباست. وزن آن 3/49 گرم است. 

انگشتر طلا زنانه از گالری مستحابی دارای وزن 1/6 و 1/71 گرم است. این انگشتر بسیار زیبا است و از طراحی جدیدی برخوردار می‌باشد. 


در ادامه بخوانید : قیمت 10 مدل انگشتر نقره زنانه مجلسی و انگشتر نگین دار دخترانه

برای دیدن مدل های نیم ست طلا جدید عروس کلیک کنید. 

موارد مهم برای خرید انگشتر طلا زنانه؟

در مورد خرید یک انگشتر طلا باید چندین مورد را در نظر داشته باشید:

 اول آنکه شما انگشتر را با چه هدفی خریداری می‌نمایید؟! آیا قصد دارید در کل روز و برای هر اموری آن انگشتر را در دست داشته باشید؟؟ یا می‌خواهید برای مراسم و مهمانی دستتان کنید؟ اگر قصد دارید انگشتری تهیه کنید که در طی روز در انگشتان شما باشد بهتر است از خرید انگشتری با نگینهای زیاد چشم پوشی کنید زیرا این مدل انگشترها به دلیل برخورد دست با اشیاء و انجام کارهای سخت، ممکن است خط و خراش بردارند و یا نگینهای و سنگهای انگشتر از بین بروند. از این رو موارد استفاده را در هنگام خرید در نظر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.