قیمت 10 مدل انگشتر نقره زنانه مجلسی و انگشتر نگین دار دخترانه

انگشتر نقره زنانه مجلسی 

انگشتر جزء زیورآلاتی است که اغلب مواقع مورد استفاده خانم‌ها و آقایان قرار می‌گیرد. در بین انواع اکسسوری، انگشتر نقره زنانه به دلیل داشتن شباهت ظاهری به طلا سفید و قیمت پایین‌تر نسبت به طلا، در مهمانی‌ها، مجالس و برای استفاده روزمره مورد استقبال بانوان است. در این صفحه از سایت چی بگیر مطالبی درباره انتخاب و خرید انگشتر نقره و سایزبندی این اکسسوری محبوب صحبت می‌کنیم.

انگشتر نقره جزء اکسسور‌های پر کاربرد و پر طرفدار بوده و از آن دسته جواهراتی است که با هر لباس و استایلی به راحتی ست می‌شود. استفاده از سنگ در طراحی انگشتر نقره، زیبایی آن را دوچندان می‌کند. البته تمامی سنگ‌های به کار رفته در انگشتر های نقره واقعی نیستند و این باعث تفاوت قیمت آن‌ها می‌شود.

چگونه انگشتر نقره زنانه را بر اساس طرح دست‌ها انتخاب کنیم؟

در هنگام خرید انگشتر نقره زنانه یکی از مهم ترین فاکتور‌ها، انتخاب مدلی متناسب با طرح دست‌ها است. در ادامه جدولی را طراحی کرده‌ایم که در انتخاب انگشتر نقره می‌تواند راهنمای خوبی باشد.

فرم انگشتان دست
انگشتر  نقره مناسب بر اساس فرم انگشتان 
انگشتر مناسب برای انگشتان کوچک
اگر انگشتان کوچکی دارید، انگشتر های مربع ، گرد و بیضی شکل با نگین کوچک، زیبایی دستان شما را چند برابر می‌کند. 
انگشتر مناسب برای انگشتان باریک
برای دستانی با انگشتان باریک، انگشتر نقره تک نگین یا نگین‌های کوچک با رکاب ظریف انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.
انگشتر مناسب برای انگشتان کوتاه
بهترین انگشتر برای انگشتان کوتاه مدل‌های مستطیلی با نگین‌های لوزی و مستطیل شکل است.
انگشتر مناسب برای انگشتان بلند
تهیه انگشتری با حلقه ظریف و نگین گرد برای انگشتان بلند گزینه مناسبی به حساب می‌آید.
انگشتر مناسب برای انگشتان پهن
چنانچه انگشتانی عریض و تپل دارید، انگشتر‌های خوشه‌ای به دستان شما جلوه خاصی می‌بخشد. در هنگام خرید انگشتر طرح‌هایی با نگین‌های لوزی شکل انتخابی فوق العاده خواهد بود.

برای تعیین سایز انگشتر نقره دخترانه از روش هایی استفاده کنیم؟

روش‌هایی مختلفی برای تعیین سایز درست انگشتر وجود دارد:

  • اولین و بهترین روش استفاده از سایز‌های طلا و جواهر فروشی‌ها است. فروشگاه‌های طلا و جواهر برای انتخاب سایز حلقه‌هایی دارند که اندازه آن‌ها با اعداد خاصی مشخص می‌شود که سایز واقعی انگشت شما خواهد بود.
  • روش دوم، در این روش می‌توانید از انگشتر‌های قبلی خود کمک بگیرید؛ به این صورت که قطر داخلی یکی از انگشترانتان را اندازه گرفته و به واحد میلی‌متر به فروشنده بگویید. 
  • در روش سوم احتمال خطای بالایی دارد و برای اندازه گیری توصیه نمی‌شود. در این شیوه می‌توانید یک تکه کاغذ به دور انگشت خود بپیچید و محل رسیدن دو لبه را با خودکار علامت بزنید.

معرفی جدیدترین مدل انگشتر نقره زنانه و دخترانه

به دلیل مناسب بودن قیمت انگشتر نقره و تنوع بالای آن، خانم‌ها میل و رغبت زیادی برای خرید و استفاده نقره نشان می‌دهند. از این رو برای کمک به شما در انتخاب انگشتر نقره زنانه، به معرفی شیک ترین و جدید ترین مدل‌های موجود در بازار پرداختیم.

انگشتر نقره زنانه مدل SL_g03

این انگشتر 925 عیار بوده و دارای سنگ زمرد است. جنس سنگ این انگشتر آمیتیست بوده و در دو سایز 2.5 گرم و 3.02 گرم موجود است.

انگشتر نقره زنانه بازرگانی میلادی مدل تک نگین جواهری روکش رادیوم کد AWR_1177

مدلی که مشاهده می‌کنید 925 عیار بوده و نگین‌های زیرکونیا استفاده شده در طراحی این انگشتر جلوه خاصی به آن داده است. روکش این کار از رادیوم خالص بوده و هیچ گونه مواد حساسیت زا در ساخت آن به کار نرفته است. نگین‌ها در برابر ضربه مقاوم هستند اما برای جلوگیری از آسیب در برابر ضربه شدید و تماس با مواد شیمیایی باید از آن محافظت کرد.

انگشتر نقره زنانه شهر جواهر مدل SJ-R006

این انگشتر از نقره 925 عیار تولید شده است. در ساخت آن سنگ کریستال سواروسکی بی رنگ به کار رفته است. این کار در سایز 2.32 گرم موجود است.

انگشتر نقره زنانه مدل پرنس AT_R109

این انگشتر نقره 925 عیار دارای روکش رادیوم (طلا سفید) بوده و جنس سنگ‌های آن اتمی زیرکونیا است. برای انتخاب سایز مناسب به راهنمای جدول سایز بندی مراجعه کنید.

انگشتر نقره دو رج مارکت لند کد M104

جنس این انگشتر از نقره 925 عیار بوده و در طراحی آن دو رج نگین به کار رفته است. این کار دارای آبکاری نانو سرامیک بوده و در دو سایز 16 و 17 موجود است.

انگشتر نقره زنانه مدل پیچک

عیار این انگشتر نقره 925 بوده و جزء کار‌های ظریف و شیک محسوب می‌شود. برای انتخاب سایز مناسب جدول راهنمای سایز بندی را مطالعه کنید.

انگشتر نقره زنانه مدل پروانه1

جنس انگشتر معرفی شده از نقره 925 عیار و آبکاری طلا سفید است. سنگ‌های به کار رفته در این انگشتر اتمی درخشان هستند.

انگشتر نقره اقلیمه کد AN46

این انگشتر نقره 925 عیار طرح مارپیچ داشته و یک بند انگشت شما را به زیبایی در بر می‌گیرد.  

انگشتر نقره زنانه کوبیک مدل QR-2007

این کار از نقره 925 عیار تولید شده و با آب طلا روکش شده است. برای اطلاع از سایز انگشتر و مشاهده جزئیات، وارد لینک خرید شوید.

انگشتر نقره زنانه مدل AMT_R082

انگشتری که مشاهده می‌کنید عیار 925 بوده و از طلا سفید برای روکش آن استفاده شده است. این کار از سنگ‌های برلیان و مارکیز اتمی ساخته شده که جنس آن‌ها از زیرکونیا است.


در ادامه بخوانید : نیم ست طلا: خرید و قیمت جدیدترین نیم ست طلا عروس و دخترانه

در هنگام خرید نگشتر نقره زنانه نگین دار چه مواردی را رعایت کنیم؟

پارامتر‌های زیادی در خرید انگشتر نقره اهمیت دارد که در ادامه با بررسی مهم ترین آن‌ها، شما را در انتخاب مدل مناسب یاری می‌دهیم.

  • انگشتر نقره با سایز مناسب انتخاب کنید: در هنگام خرید انگشتر نقره جدید توجه به سایز اهمیت زیادی دارد. همان‌طور که می‌دانید خرید انگشتر تنگ به مرور زمان بر حالت انگشتانتان تاثیر بدی می‌گذارد و استفاده از نمونه گشاد علاوه بر این که جلوه زیبایی در دستان شما ندارد، احتمال گم شدن آن بسیار زیاد است. 
  • رکاب انگشتر نقره: توجه داشته باشید که پهنای انگشتر نباید به حدی باشد که تمام بند انگشت شما را بپوشاند. زیبایی انگشتر زمانی به چشم می‌آید که مفصل انگشت آزاد بوده و پوشیدن و درآوردن آن راحت باشد. به طور کلی انگشتر ها در ابعاد و پهنای مختلف طراحی و تولید می‌شوند و انتخاب آن بستگی به سلیقه هر شخص دارد. در چنین مواقعی خانم‌های میانسال معمولا طرفدار انگشتر پهن هستند و بانوان جوان از انگشتر های ظریف استقبال می‌کنند. 
  • کیفیت نقره: دوام اکسورری به آلیاژ به کار رفته در فرآیند ساخت بستگی دارد و هر چقدر میزان فلزات موجود در انگشتر نقره بیشتر باشد، به این معنی است که مدل مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار است. برای براق شدن انگشتر نقره و جلوگیری از ایجاد خراش روی سطح آن، می‌توانید این اکسسوری را آبکاری کنید.

استفاده از انگشتر نقره چه فوایدی برای بدن دارد؟

فلز نقره از گذشته تا به امروز به برای ساخت زیورآلات مورد استفاده قرار گرفته و مزایای زیادی دارد. نقره در صورت تماس با پوست بدن به درمان افسردگی و ایجاد تعادل روحی کمک می‌کند. برخی از محققان بر این باورند که استفاده زیورآلات نقره به تقویت سیستم ایمنی کمک کرده و سبب افزایش تمرکز می‌شود.

بهترین زمان خرید انگشتر نقره چه موقع است؟

  • برای خرید انگشتر نقره زمانی را انتخاب کنید که دستانتان در تماس طولانی با آب نباشد چرا که در این مواقع پوست حالت نرم و ارتجاعی داشته و ممکن است به دست کردن و درآوردن آن سخت باشد.
  • در صورت انجام دادن کار سنگین نیز خرید انگشتر توصیه نمی‌شود و به دلیل ورم کردن دست‌ها سایز آن‌ها نسبت به مواقع همیشگی متفاوت خواهد بود. 
  • در هنگام سرد بودن انگشتان به علت قرار گرفتن در هوای سرد یا زمانی که تازه از خواب بیدار شده‌اید، زمان مناسبی برای انتخاب انگشتر نیست.
  • معمولا عصر زمان برای انتخاب سایز انگشتر محسوب می‌شود از این نظر که دستان شما در شرایطی نرمالی قرار داشته و خیلی سرد و گرم نیست. توجه داشته باشید قبل از خرید انگشتر سایز‌های مختلف را امتحان کنید، تا در نهایت بتوانید اندازه مناسب انگشتتان را پیدا بکنید.

قیمت انگشتر نقره دخترانه به چه چیزی بستگی دارد؟

این اکسسوری از لحاظ ارزش بعد از طلا در رتبه بالایی قرار دارد و قیمت انگشتر نقره از 200 هزار تا 2 میلیون تومان متغیر است. انتخاب انگشتر جنس نقره با استرلینگ 925 در مقایسه با عیار‌های پایین ارزش بالایی دارد و به طبع بر قیمت اکسسوری تاثیر خواهد گذاشت. 

انگشتر نقره دخترانه چه ویژگی هایی دارد؟

دختران جوان و کم سن و سال معمولا طرفدار انگشتر‌هایی با رینگ‌های ظریف هستند، از این رو انگشتر نقره تک نگین می‌تواند انتخاب مناسبی برای آن‌ها باشد. از طرفی این انگشتر به عنوان مدل کلاسیک همیشه کاربرد داشته و هیچوقت از مد نمی‌افتد. پس بهترین مدل انگشتره نقره دخترانه برای هدیه و یا به عنوان حلقه نامزدی انتخاب نمونه‌های تک نگین یا کم نگین است. 

انگشتر نقره زنانه مجلسی چه ویژگی هایی دارد؟

معمولا برای مهمانی‌ها و مراسمات خاص، از انگشتر‌هایی با سنگ‌هایی خاص و خاتم کاری استفاده می‌شود. به طور کلی انگشتر نقره زنانه مجلسی دارای طرح و نقش برجسته و نگین‌های درشت بوده که صرفا در مناسبت‌ها کاربرد دارد.

کلام آخر

در این صفحه از وب سایت چی بگیر به معرفی بهترین انگشتر های نقره زنانه پرداختیم. در ادامه گفتیم برای فرم مختلف دست‌ها چه مدل انگشتری مناسب است. در این مقاله در مورد فواید استفاده از انگشتر نقره صحبت کردیم و به سوالات احتمالی شما عزیزان پاسخ دادیم. امیدواریم مطالب ارائه شده مفید بوده و بتواند شما را برای خرید انگشتر نقره دخترانه راهنمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.