بین بگ چیست؟ خرید و قیمت جدیدترین بین بگ (ارزان ترین)

بین بگ چیست؟

  • اسم دیگر صندلی‌های بین بگ، هپی‌چیر، مبل شنی یا مبل شادی نیز گفته می‌شود که معمولا از این صندلی‌ها برای رلکس کردن، استراحت کردن و لم دادن در منازل استفاده می‌شود. شاید بد نباشد که بدانید اولین مدل این صندلی‌های شنی به صورت گلابی شکل توسط چند طراح ایتالیایی طراحی و وارد بازار شد.
  •  برای روکش اصلی این مدل مبل‌های راحتی در اکثر اوقات از پارچه‌های خزدار مصنوعی، جیر، مخمل و چرم استفاده می‌شود که قابلیت تحمل هر نوع وزنی را داشته باشند و برای نشستن و استفاده طولانی مدت مناسب باشند. همچنین وزن این مدل صندلی‌ها کم است بنابراین به راحتی جابه‌جا می‌شوند و همچنین تنوع بالای رنگ همین محصول سبب شده است که طرفداران زیادی داشته باشد.
  • زمانی که خسته از کار به منزل باز می‌گردید و فقط به یک جا و مکانی جهت استراحت و لم دادن نیاز دارید بین‌بگ‌ها بهترین انتخاب هستند. چون هپی‌چیرها همانند یک خمیر به هر شکلی در می‌آیند و قابلیت انعطاف‌پذیری زیادی دارند لم دادن بر روی آنها بسیار لذت بخش است.
  • اما لازم است گفته شود که هپی‌چیرها کلا گران هستند و از دلایل گران بودن آنها می‌توان به نوع پارچه، پوشش‌های محافظ آن، کیفیت دوخت، نوع مواد به کار رفته برای پر کردن این مدل صندلی و وزن آن اشاره نمود. همگی بر قیمت یک بین بگ تاثیرگذار هستند. در ادامه توجه شما را به بهترین و پرطرفدارترین هپی‌چیرهای بازار جلب می‌کنیم.

بین بگ هیراد هوم فرنیشینگ مدل دراپ اچ مبلی بسیار راحت برای استراحت و خستگی از تن در کردن است. این مدل دارای بدنه عالی و مقاومت مناسبی است. بدنه این بین بگ از جنس حوله‌ای با کیفیتی است. وزن این مبل مبل هپی چیر که با بهترین دوام تهیه شده حدود 2 کیلو و نیم بوده و همین ویژگی این امکان را به فرد می‌ده که شما قادر باشید در هرمکان آن را جا به جا کنید.

بدنه این مبل به راحتی شکل می‌گیرد و می توانید با نشستن بر روی آن، مبل را به شکل دلخواه تبدیل کنید. ابعاد این مدل 80 در 170 در 170 سانتیمتر است. همچنین زیپ مخصوص و مخفی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده تا به راحتی روکش مبل رو خارج و داخل ماشین لباسشویی انداخته و شستشو کنید.

بین بگ فوق که در تصویر مشاهده می‌کنید دارای روکش چرم بوده با قابلیت شستشو. وزن این بین بگ حدود 6 کیلوگرم بوده و برای کسانیکه به صندلی‌های نرم و کم ارتفاع یا به اصطلاح لمور علاقه‌مند هستند در زیر محصول دوعدد زیپ تعبیه شده که افراد خودشان بتواند به هر میزان که می‌خواهند از حجم گرانول کاسته و در موقع نیاز مجدد به آن بیافزاید و با کم و زیاد کردن حجم گرانول‌های داخل بین بگ به راحتی دلخواه دست یابند. 

ابعاد این محصو 100 در 80 در 80 سانتیمتر بوده و کاملاً قابلیت مرتفع کردن نیاز مصرف کننده را دارد.

بین بگ هیراد مدل گیم نت یک محصول خاص از برای دوست داران آرامش است. این بین بگ در طول 170 و ارتفاع 60 در عمق 80 و وزن آن حدود 17 کیلو است. این مبل راحتی قابلیت نشستن برای دو نفر و خوابیدن برای یک نفر را نیز دارد. 

جنس پارچه‌ای که روکش این بیگ بنگ بسیار مرغوب با قابلیت شستشو در ماشین لباس‌شویی است. و روکش این بیگ بنگ دو لایه است. لایه اول محتوی مواد داخلی مبل (الیاف درجه یک مصنوعی) و لایه‌ رویی که کاور اصلی آن است و در رنگ‌های مختلف عرضه شده است.

همچنین در محتویات درونی این مبل راحتی به جای استفاده از یونولیت و گرانول، از الیاف درجه یک مصنوعی استفاده شده است که بر حالت ارتجاعی آن افزوده و بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است.

بین بگ مدرن مدل راحتی با روکش چرم تهیه و تولید و روانه بازار شده است. بین بگ‌ها جزو صندلی‌های کاربردی در منزل است اما در نظر داشته باشید هرچه کیسه بین‌بگ پرتر شود باشد سفت‌تر شده و بعنوان صندلی کاربردی‌تر خواهد بود و بلعکس هر چه میزان گرانول داخل بین بگ کمتر باشد نرم‌تر و افقی‌تر خواهد شد.

ابعاد این محصول 70 در 70 در 70 سانتیمتر و 1 کیلوگرم بوده و قابلیت شستشو نیز دارد.

بین بگ هیراد مدل آفیس تولید شده با پارچه با کیفیت و دوخت بسیار محکم است. جنس رویه این محصول از پارچه مخمل است که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا بوده و ابعاد آن 70 در 100 در 100 سانتیمتر است.

مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس الیاف مصنوعی با اسم پلی استایرن شینهو کره بوده که آن را بسیار نرم و راحت کرده است. وزن این محصول حدود 7 کیلوگرم است. در قسمت زیر این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن خواهید توانست مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید. پیشنهاد می‌شود برای قسمت رویی محصول یک آستر تهیه نموده تا به راحتی بتوانید آن را شست و شو دهید بدون اینکه صدمه‌ای به پارچه اصلی این محصول وارد شود.  این مدل بین بگ دارای رنگ بندی‌های مختلفی اس

بین بگ هیراد مدل Drop M دارای رویه از جنس مخمل است که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی است. این محصول باکیفیت بسیار محکم و عالی تولید شده است. مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس الیاف مصنوعی پلی‌‌استایرن شینهو کره بوده که بسیار نرم و راحت است و برای مصرف کننده این شرایط را فراهم می‌کند که در زمان استراحت لحاظت خوش آیندی را تجربه کند.

این محصول قابلیت شستشو دارد و در رنگ‌بندی متفاوتی تولید شده که این امر به شما کمک می‌کند تا بتوانید این بین بگ را با دکوراسیون منزلتان ست کنید. ابعاد این بین بگ 70 در 70 در 70 با وزنی حدود 7 کیلوگرم است.

بین بگ مدل لابی محصولی با کیفیت و با دوام است و روکش آن از پارچه مخمل است این امر موجب شده است تا در مقابل ساییدگی و وزن بالا مقاوم باشد. مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس الیاف مصنوعی با اسم پلی استایرن شینهو کره بوده که آن را بسیار نرم و راحت کرده است.

ابعاد این بین بگ 50 در 60 در 100 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل 6 کیلوگرم دارد. همچنین رویه این محصول قابلیت جدا شدن و شستشو دارد بدون اینکه صدمه‌ای به پارچه آن وارد شود. این مدل بین بگ دارای انواع رنگبندی نیز هست.

بین‌بگ مدل A2 یک محصول خاص از برای دوست داران آرامش است. جنس رویه این محصول از مخمل ضخیم بوده با قابلیت شستشو در ماشین لباس‌شویی. همچنین این مبل دارای دو لایه می‌باشد که لایه اول محتوی مواد داخلی مبل (الیاف درجه یک مصنوعی) و لایه رویی که کاور اصلی آن است و در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. لازم به ذکر است محتویات آن به جای استفاده از یونولیت و گرانول، الیاف درجه یک مصنوعی است که در بالش مورد استفاده قرار می‌گیرد قرار دارد که علاوه بر حالت ارتجاعی، بسیار نرم و انعطاف‌پذیرش نموده است.

این بین بگ با عرض 160 و ارتفاع 95 در عمق 95 و وزن آن 25 کیلو روانه بازار شده است. و به‌عنوان مبل راحتی مناسب برای نشستن دو نفر و خوابیدن یکنفر است.

بین بگ هیراد هوم فرنشینگ با پارچه‌ای بسیار با کیفیت و دوختی محکم دوخته شده است. رویه آن از جنس پارچه‌های رومبلی است که مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالاست. مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس الیاف مخصوص بین‌بگ بوده که موجب شده است که این محصول بسیار نرم و راحت باشد.

وزن این بین بگ 7 کیلوگرم و ابعاد آن عبارتند از 60 در 110 در 110 سانتیمتر. این محصول در رنگبندی مختلف وارد بازار شده است تا به شما این امکان را بدهد که رنگ مورد دلخواه خود و یا هماهنگ با دکوراسیون منزلتان را بیابید. این محصول قابلیت شستشو دارد.

سخن آخر: بین بگ‌ها یا تک نفره هستند و یا دو نفره، که از مدل دو نفره آن می‌توان به عنوان استراحت به صورت خوابیده نیز استفاده نمود. برای خرید یک بین بگ مناسب بهتر است به جنس پارچه رویه آن، کیفیت دوخت، نوع مواد پرکننده، قیمت و ضمانتهای پس از فروش توجه داشت تا شما بهتر بتوانید مناسب با جیبتان تصمیم‌گیری نمایید.


در ادامه بخوانید : خرید پرده اتاق خواب:شیک ترین پرده اتاق خواب به همراه قیمت روز


در ادامه بخوانید : شال مبل چیست؟ خرید جدیدترین مدل شال مبل

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
پاف و بین بگ قیمت انواع پاف و بین بگ