خرید پرده اتاق خواب:شیک ترین پرده اتاق خواب به همراه قیمت روز

چطور شیک ترین پرده اتاق خواب را انتخاب کنیم؟

اگر بخواهیم از پرده تعریفی داده باشیم این درست‌ترین و ساده‌ترین تعریف است؛ یک تکه پارچه برای جلوگیری از ورود نور یا کم نور کردن محیط داخلی ساختمان و همچنین برای رعایت حریم داخل منزل.

عناصر زیادی در چیدمان منزل به کار می‌رود تا یک خانه بتواند زیبا و خاص به نظر برسند. پرده‌ها نیز جزو همان عناصر هستند. گاهی اوقات پرده‌ها نقش معجزه‌گر را در چیدمان اتاق‌ها ایفا می‌کنند. اگر اتاق خواب کم نوری دارید و یا اگر دوست دارید نور زیادی به اتاق خوابتان بتابد می‌توانید از پرده‌های حریر استفاده نمایید. خوشبختانه در تمام رنگها و طرح‌ها موجود هستند. شما از پرده‌ها می‌توانید به عنوان کنترل کننده نور در اتاقتان بهره ببرید.

یادتان باشد پرده‌های حریر در کنترل حریم شخصیتان ضعیف عمل می‌کنند به عنوان آستر و برای اینکه دید اتاق خوابتان کمتر بشود می‌توانید به عنوان آستری از کتان استفاده کنید و یا از پرده‌های کرکره‌ای یا حتی از انواع پرده‌های زبرا. به جز حریر پارچه‌هایی همانند؛ کتانی، نخی، ساتن و ابریشم هم به عنوان پرده برای اتاق خواب کاربرد دارد.


در ادامه بخوانید : پاف چیست؟ خرید 20 مدل صندلی پاف ارزان و باکیفیت


در ادامه بخوانید : کوسن: چطور بهترین رنگبندی و چیدمان کوسن فانتزی را انتخاب کنیم؟

همخوانی پرده را با وسایل خواب در نظر داشته باشید. همنوایی پرده با رنگ روتختی و بالشتها آرامش ایجاد می‌کند. بسته به سبک منزل و اتاق خوابتان می‌توانید از انواع پرده در سبکهای سنتی، سلطنتی و ضخیم و اسپرت استفاده نمایید. در بعضی از مناطق که آب و هوا در استفاده از وسایل تاثیر شگرفی دارند، خواهید دید که پرده‌های زمستانی و تابستانی دارند و در زمستانها از پرده‌های ضخیم‌تر مانند مخمل و کرباس برای نگهداری گرما در سطح منزل استفاده می‌کنند. 

شما می‌توانید با خواندن این مقاله با انواع و مدلهای پرده بیشتر آشنا شوید و بهترینها را خریداری نمایید.

پرده مدل SA-629 سایز 290x140 سانتی متر

پرده با گلهای بسیار زیبایی که در تصویر می‌بینید در ابعاد 290 در 140 آماده برای نصب در اتاق خواب شماست. این پرده دو تکه با کیفیت از جنس هازان بوده و به راحتی پس از استفاده قابلیت شستشو دارد.

این محصول نصبی سریع و آسان دارد چون این محصول در قسمت اتصال به میل پرده دارای حلقه‌های پانچی برای نصب سریع دارد و در چند رنگ نیز تولید شده است.

به دلیل تنوعی که در رنگ گلهای این مدل پرده وجود دارد قابلیت ست شدن با بسیاری از رنگها را دارد.

پرده مینوتو هوم مدل SA-219

پرده مینوتو هوم از جنس هازارن است. ابعاد این پرده 1/0 در 135 سانتی‌متر است. این پرده 2 تکه بوده و در جای نصب پرده به میل پرده، حلقه‌های فلزی پانچ شده دارد که این عمل نصب را دوچندان آسان می‌نماید.

لازم به یادآوری است میل پرده همراه این پیشنهاد نیست.

پرده سرمه مدل pm276

پرده سرمه دو تکه بوده و قابلیت شستشو دارد این پرده از جنس مخمل است و ابعاد آن 1/0 در 140 سانتی‌متر است.

این پرده دوخته شده و آماده نصب است همچنین بر روی پرده طرح‌های زیبایی وجود دارد. لازم به ذکر است در جای نصب پرده به میل پرده، حلقه‌های پلاستیکی پانچ شده دارد که این عمل نصب پرده را دوچندان آسان می‌نماید.

ست پرده و روتختی مدلsh-007 خانه سبز

ست پرده و روتختی مدلsh-007 خانه سبز 5 تکه است. این محصول دارای دارای یک پرده مخمل دو تکه یک جفت متکا و یک لحاف است. این ست بسیار شیک، زیبا و کاربردی است. ابعاد پرده عبارتند از 190 در 1/0 در 150 سانتی‌متر است. 

پرده این محصول دارای میل پرده نیست و در جای نصب پرده به میل پرده، حلقه‌های پانچ شده دارد که این عمل نصب پرده را دوچندان آسان می‌نماید.

پرده مدل C1-50019 ارتفاع 290 سانتی متر

پرده مدل C1-50019 ارتفاع 290 سانتی‌متر با ابعاد 1/0 در 140 سانتی‌متری است. جنس این پرده ساتن و یک تکه است. چاپ این مدل پرده با بالاترین کیفیت صورت گرفته و کاملاً مقاوم در برابر نور خورشید است و به راحتی قابلیت شستشو دارد.

در قسمت نصب چوب پرده این مدل پرده دارای حلقه پانچ شده جهت اتصال به میل پرده است که این امر نصب پرده را راحت می‌نماید. لازم به ذکر است این پرده قابل استفاده به صورت جفت در پنجره‌های متوسط و بزرگ نیز هست.

پرده مدل لگو بتمن کد M440 سایز 280*150 سانتی متر

پرده مدل لگو بتمن پرده‌ای کتانی و چاپی است از جنس هازان دارای طرح 3 بعدی که محصولی زیبا و بسیار شیک است. ابعاد این پرده عبارتند ازعرض 150 سانتی‌متر و ارتفاع 280 سانتی‌متر. شما می‌توانید با هزینه مناسبی، شیک‌ترین و زیباترین پرده‌های سه بعدی را برای اتاق‌خوابهای منزل خود تهیه نمایید. در قسمت نصب چوب پرده این مدل پرده دارای حلقه فلزی پانچ شده جهت اتصال به میل پرده است که این امر نصب پرده را راحت می‌نماید.

پرده مینوتو هوم مدل SA-379

پرده مینوتو هوم پرده‌ای مناسب برای دختر خانومهای زیبااست. این محصول نصبی سریع و آسان دارد چون این محصول در قسمت اتصال به میل پرده دارای حلقه‌های فلزی برای نصب سریع دارد.

جنس این محصول هازان است که این نوع جنس قابلیت رنگ پذیری بالایی دارد. همین امر نیز سبب شه است تا چاپ بر روی این پارچه از کیفیت و شفافیت بالایی برخوردار باشد. این پرده دارای عرض 150 و ارتفاعی حدود 300 سانتی‌متر است. این پرده دو تکه بوده و به راحتی شستشو می‌شود.

پرده نیروانا مدل pl2108 سایز 280 × 140 سانتی متر

پرده نیروانا دارای چاپی با کیفیت بالا است. این پرده به‌صورت دوخت پانچ نقره‌ای و جنس پانچ‌ها پلاستیکی است که خیالتان از بابت زنگ زدگی در دراز مدت می‌تواند راحت باشد و در هنگام شستشو خواهید توانست پانچ‌های پلاستیکی را از پرده جدا کنید. این پرده شامل 2 تکه یا دو قواره است و عرض هر طرف بدون چین 140 سانتی متر و ارتفاع 280سانتیمتر است که عرض هر تکه بعد از چین خوردن به دلخواه به اندازه 60 تا 80 سانتی‌متر می‌رسد. جنس این پرده از هازان است و کیفیتی عالی دارد.

لازم به ذکر است از این پرده برای پنجره‌های با عرض زیاد می‌توانید به عنوان والان استفاده کنید و وسط پنچره را با حریر پوشش دهید. پرده‌ها به دلیل تنوع بالایی که دارند می‌توان در اتاق خواب سالن وحتی در اشپزخانه از آنها استفاده کرد و رنگ و زیبایی را به خانه‌ها آورد.

پرده پانچی کیندا مدل 1511

پرده پانچی کیندا از جنس کتان تهیه و تولید شده است. ابعاد ان 1/0 در 135 سانتیمتر است. همانطور که در تصویر هم پیداست این پرده دارای دو تکه است. این محصول نصبی سریع و آسان دارد چون این محصول در قسمت اتصال به میل پرده دارای حلقه‌های پانچی برای نصب سریع دارد.

پرده لیندر مدل Maputo

پرده لیندر در فرانسه تولید شد است ابعاد آن 145 در 280 سانتی‌متر است. این محصول نصبی سریع و آسان دارد چون این محصول در قسمت اتصال به میل پرده دارای حلقه‌های پانچی برای نصب سریع دارد. جنس پرده از حریر است قابلیت شستشوی راحتی دارد و از زیبابی خاصی برخوردار است. همچنین این مدل پرده از تنوع رنگ بسیاری برخوردار است.

پرده اتاق خواب و پذیرایی مدل pb105 سایز 280×140سانتیمتر

پرده تور ساده یکی از زیباترین و با دوام‌ترین پارچه‌ها و مدل‌هایی است که همیشه وجود داشته است. پرده تور ساده همیشه طرفدار خود را داشته و هرگز از مد نیفتاده است. پرده در تصویر هم از چنین مدلی است. 

ابعاد این محصول عبارتند از140 در 280 سانتی‌متر. این محصول قابلیت شستشو در ماشین را نیز دارد. همچنین این پرده نصبی سریع و آسان دارد چون این محصول در قسمت اتصال به میل پرده دارای حلقه‌های پانچی برای نصب سریع دارد.

پرده مدل C2-50316

پرده که در تصویر بالا می بینید دارای ابعاد 190 در 140 سانتی‌متر است یک تکه بوده و از جنس ساتن تهیه شده است. قابلیت شستشو دارد و کیفیت چاپ آن بسیار بالاست. در برابر نور خورشید مقاومت دارد و قابل استفاده به صورت جفت در پنجره‌های متوسط و بزرگ نیز هست. این محصول نصبی سریع و آسان دارد چون این محصول در قسمت اتصال به میل پرده دارای حلقه‌های پانچی برای نصب سریع دارد.

مجموعه دو عددی پرده کتان ملانژ مدل Gb01 ارتفاع 280

مجموعه دو عددی پرده کتان ملانژ دارای ارتفاع 280 و عرض 140 سانتیمتر است دو تکه بوده و جنس خوبی دارد. این پرده به راحتی قابلیت شستشو دارد و ضدنور بوده و مقاومت خوبی در مقابل آفتاب دارد. همچنین این محصول دارای رنگبندی نیز هست که این امر موجب شده است به راحتی بتوانید نسبت به رنگ دکوراسیون اتاق خوابتان پرده مناسب را انتخاب نمایید.

این محصول نصبی سریع و آسان دارد چون این محصول در قسمت اتصال به میل پرده دارای حلقه‌های پانچی برای نصب سریع دارد.

پرده زیو مدل PAP234 سایز 140*280 سانتی متر

پرده زیو مدل دو تکه مناسب برای اتاق خواب است این پرده در ابعاد 280 در 140 سانتیمتر و از جنس آن هازان است. 

این محصول نصبی سریع و آسان دارد چون این محصول در قسمت اتصال به میل پرده دارای حلقه‌های پانچی برای نصب سریع دارد و در چند رنگ نیز تولید شده است.

 پرده زبرا زیو کد ZHO001 سایز 200 × 180 سانتی‌ متر

پرده زبرا زیو از جدیدترین انواع پرده های تزئینی است. پرده‌های زبرا به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار دارند که امکان سایه و روشن شدن پرده را می‌دهد. این نوع پرده به تنهائی قابلیت پرده‌های شید رولی، کرکره‌ای و پرده‌های توری را فراهم می‌سازند. تنوع رنگ بسیار بالائی دارند و به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی با دکوراسیون منزلتان ست شود. 

ابعاد این پرده 180 در 200 سانتی‌متر است و جنس آن از نخ و پلی استر تشکیل شده. یک تکه بوده و باید با دست شستشو شود. این مدل پرده به همراه خود میل پرده نیز دارد و به همراه آن پایه دیواری و سقفی نیز جهت نصب وجود دارد.

مجموعه دو عددی پرده مدل N123 سایز 280 × 140 سانتی متر

مجموعه دو عددی پرده با ابعاد 280 در 140 سانتی‌متر کاملا آماده و با کیفیت جنس هازان، برای زیباکردن اتاق کودک شماست. این پرده با تصویر زیبایی که در تصویر می‌بینید با کیفیت بسیار عالی چاپ شده و نصب آسانی دارد چون این محصول در قسمت اتصال به میل پرده دارای حلقه‌های پانچی برای نصب سریع دارد و در چند رنگ نیز تولید شده است.

پرده نوین دکور سیاناو مدل ND3100 سایز 180 × 140 سانتی متر

پرده نوین دکور سیاناو دو تکه با ابعاد 140 در 180 سانتیمتر است. جنس این پرده از حریرر است. حریر از بهترین و زیباترین پارچه‌های پر طرفدار و پر مصرف است. در تولید این پرده از بهترین پارچه‌های حریر که از ماندگاری و کیفیت رنگ بالایی برخوردار هستند استفاده شده است. 

از مزایای پرده‌های حریر شستشوی آسان است که حتما باید با دست صورت گیرد. همچنین دوخت این پرده بسیار تمیز است. این محصول نصبی سریع و آسان دارد چون این محصول در قسمت اتصال به میل پرده دارای حلقه‌های پانچی برای نصب سریع دارد و در چند رنگ نیز تولید شده است.

ست پرده و روتختی مدل sh-3246 خانه سبز

ست پرده و روتختی مدل sh-3246 خانه سبز 5 تکه است. این محصول دارای دارای یک پرده مخمل دو تکه یک جفت متکا و یک لحاف است. این ست بسیار شیک، زیبا و کاربردی است. ابعاد پرده عبارتند از 190 در 1/0 در 150 سانتی‌متر است. 

پرده این محصول دارای میل پرده نیست و در جای نصب پرده به میل پرده، حلقه‌های پانچ شده دارد که این عمل نصب پرده را دوچندان آسان می‌نماید.


در ادامه بخوانید : خرید انواع قاب عکس زیبا و شیک به همراه قیمت روز


در ادامه بخوانید : خرید آباژور لوکس: انتخاب و خرید بهترین آباژورها( لوکس ترین ها)

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.