تلفن بیسیم: راهنمای خرید بهترین مارک تلفن بی سیم (پاناسونیک)

معرفی بهترین تلفن بیسیم

آیا قصد خرید یک تلفن برای خانه‌تان دارید؟ تصمیم خرید خود را گرفته‌اید یا هنوز مردد هستید؟ اگر دنبال تلفنی با چند گوشی هستید، محدوده برد بالا می‌خواهید، مزاحم یاب لازم دارید یا حتی به دنبال جدیدترین مدل‌های تلفن بیسیم خانگی می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم متن راهنمایی که ما تنظیم کرده‌ایم را بخوانید.

حتما می دانید که بهترین تلفن‌ بیسیم کیفیت صدای بالایی دارند، صدای شفاف و محدوده برد بالای آن‌ها، این اطمینان را به شما می‌دهد که تماس بدون قطعی یا کم‌ و زیاد شدن صدا را در هرجایی از خانه داشته باشید. ویژگی‌هایی مانند منشی تلفنی، مسدود کردن تماس و انتقال تماس هم در این مدل‌ها دیده می‌شود. 

ما سعی کردیم که تمامی تلفن‌ هایی که معرفی می‌کنیم را از قبل امتحان کنیم و بر اساس نظرسنجی از مشتریان فهرستی از ویژگی‌های بهترین مدل‌ها تهیه‌کرده‌ایم که بتوانید با کمک آن تصمیم به خرید بگیرید. اگر مطمئن نیستید که کدام نوع تلفن را برای خانه‌تان انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنم نگاهی به فهرستی منتخب چی بگیر بیاندازید.

معرفی بهترین مارک تلفن بی سیم

وزن 150 گرم
صفحه نمایش 1.2 اینچی
منبع تغذیهبرق شهری
منشی تلفن دارد 

تلفن بی سیم پاناسونیک یکی از بهترین و پرفروش ترین مدل تلفن بی سیم است.لازم به ذکر است که شما هم به صورت بی سیم و هم به صورت رومیزی و باسیم می‌توانید از این تلفن استفاده کنید. این دستگاه 50 متر داخلی و 300 متر خارجی برد دارد و امکان برقراری تماس از پایه را نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های این تلفن بی سیم باکیفیت می‌توان به منشی تلفن، قابلیت کنفرانس،قابلیت استفاده طی قطع برق، تنظیم صدای مخاطب... اشاره کرد.

وزن 120 گرم
صفحه نمایش 1.6 اینچ
منبع تغذیه  آداپتور
سیستم انتظار دارد

دومین گزینه از این لیست این مدل از گوشی بی سیم پاناسونیک است. که مجهز به  نمایشگر می‌باشد. برد این دستگاه 50 متر داخلی و 300 متر خارجی را پشتیبانی می‌کند. برای شارژ این گوشی می‌توانید از باتری نیم قلمی قابل شارژ استفاده کنید. در این تلفن بی سیم قابلیت مکالمه با پایه دستگاه وجود ندارد. 10 تماس آخر در این دستگاه ذخیره می‌شود. همچنین مجهز به سیستم انتظار و قطع موقت صدا در حین تماس نیز می‌باشد. 

وزن 180 گرم
صفحه نمایش1.8 اینج با نور پشت زمینه
منبع تغذیه برق شهری

تلفن بی سیم گیگاست دارای یک گوشی بی سیم است و برد آن 50 متر داخلی و 300 متر خارجی است. فرکانس این گوشی 1.9 گیگاهرتز است. شما بوسیله 2 عدد باتری نیم قلمی می‌توانید این گوشی را شارژ کنید. و شارژ دهی مکالمه آن 18 تا 200 ساعت است. اما امکان برقراری تماس بوسیله پایه در این گوشی فعال نیست. 

وزن 140 گرم
صفحه نمایش 1.8 اینچ
منبع تغذیه برق شهری
منشی تلفن دارد

تلفن بی سیم پاناسونیک مجهز به دو گوشی گزینه بعدی در این لیست است. این تلفن که از برند محبوب و معروف پاناسونیک است علاوه بر دو گوشی بی سیم دارای یک تلفن رومیزی است. از جمله قابلیت‌های این تلفن باکیفیت می‌توان به منشی تلفن، قابلیت مسدود کردن شماره‌ها،اسپیکر و ویژگی اصلی و حائز اهمیت آن سازگاری این تلفن با سمعک است. نوع باتری این گوشی Ni-MH است و قابلیت شارژدهی آن 13 ساعت است. تلفن رومیزی این مدل نیز قابلیت مکالمه را دارد.

راهنمای خرید بهترین برند تلفن بی سیم

خرید بهترین مارک گوشی تلفن بی سیم

هنگام انتخاب یک تلفن جدید خانگی، بهتر است در مورد عواملی که برای شما بیشترین اهمیت را دارند، دقت بیشتری داشته باشید. تلفن‌های بی‌سیم مدرن دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها هستند که برخی از آن‌ها برای بعضی از کاربران اهمیت بیشتری دارند. ما چهار ویژگی مهم را شناسایی کرده‌ایم که یک تلفن بی‌سیم استثنایی را از یک تلفن رده متوسط جدا می‌کند:

کیفیت صدا در تلفن بی سیم

ابتدایی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌ای که یک تلفن بی‌سیم خانگی باید داشته باشد، کیفیت صدای آن است. برخلاف تلفن‌های همراه که بسته به قدرت سیگنال و آنتن دهی آن ممکن است وضوح صدا درجاهای مختلف، متفاوت باشد، تلفن بی‌سیم ثابت باید کیفیت صدای خوبی در هر نقطه از محدوده برد آن داشته باشد. ما معمولاً از مشتریان می‌خواهیم که به کیفیت صدای تلفنی که می‌خرند امتیاز بدهند تا بتوانیم در معرفی آن به دیگران، اطلاعات بیشتری داشته باشیم؛ بنابراین در انتخاب تلفن موردنظرتان به کیفیت و افت صدا، قطع و وصل شدن آن قبل از ثبت سفارش دقت داشته باشید. ما در معرفی محصولات بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم، اما اگر به مشکلی برخوردید حتماً با ما در میان بگذارید.

محدوده برد صدا در تلفن بی سیم خانگی

اندازه ملک و اینکه چقدر می‌خواهید از پایه (جایی که تلفن به خط اصلی متصل است) دور بشوید را حتماً در نظر داشته باشید. اکثر تلفن‌های دارای تکنولوژی بی‌ سیم دیجیتال پیشرفته (DECT) تا 50 متر در فضای بسته و 300 متر در فضای باز برد دارد که برای بیشتر افراد این مقدار مناسب است.

 بااین‌حال، اگر در یک خانه قدیمی با دیواره‌های ضخیم زندگی می‌کنید یا قبلاً با مشکل محدوده تلفن بیسیم مواجه شده‌اید، استفاده از تلفن بیسیم دوربرد یا تلفن سازگار با دستگاه‌های توسعه‌دهنده دامنه تلفن‌ های بی‌ سیم ایده خوبی است.

تعداد گوشی تلفن بیسیم

ظرفیت اتصال اکثر تلفن‌ بی‌ سیم دیجیتال مدرن حداکثر 6 گوشی است. اینکه از قبل تصمیم بگیرید می‌خواهید چه تعداد گوشی به تلفن متصل شود، جست‌وجو برای یک مدل را محدودتر می‌کند. اگر می‌خواهید تلفن به چند گوشی متصل باشد یا حتی در آینده ممکن است تصمیم بگیرید که به گوشی‌های خود اضافه کنید، باید بررسی کنید که حداکثر تعداد گوشی‌هایی که مدل مورد نظرتان می‌تواند پشتیبانی کند، چقدر است.

 داشتن بیش از یک گوشی (اگر امکان قرار دادن گوشی در بیش از یک اتاق را دارید) به‌طورمعمول ویژگی‌های خاصی مانند انتقال تماس، تماس داخلی، اشتراک دفترچه تلفن یا انتقال دفترچه تلفن و گاهی اوقات نظارت بر کودک را برای شما فراهم می‌آورد.

مسدود کردن تماس بوسیله تلفن بی سیم 

اگر از تماس‌های ناخواسته فروش و تبلیغات شما آزار می‌دهد، ممکن است بخواهید تلفن بیسیم شما ویژگی مسدود کردن تماس تلفن را داشته باشد. الان اکثر تلفن‌ها به‌نوعی مسدود کردن تماس را دارند اما ویژگی‌های آن می‌تواند در جزئیات، کمی متفاوت باشد. در یک سطح ابتدایی می‌توانید صدای زنگ تماس‌های ناشناس را در حالت سکوت بگذارید یا آن‌ها را مسدود کنید. 

حدوداً 10 تا 15 شماره خاص را می‌توانید مسدود کنید. تلفن‌ های مسدودکننده مکالمه پیشرفته‌تر شما را قادر می‌سازد تا از طریق نوع تماس، آن را مسدود کنید، برای مثال تماس‌های بین‌المللی یا تماس‌های تلفنی خاص. شایان ذکر است برای اینکه هرگونه ویژگی مسدود کردن تماس کار کند، شما باید شناسه تماس‌گیرنده را در تلفن ثابت خود فعال کنید، بنابراین با ارائه‌دهنده خدمات خط خود حتماً در تماس باشید که آیا این مورد برای شما فعال است یا خیر و آیا هزینه‌ی اضافی در بردارد؟

ویژگی‌های اضافی برای خرید تلفن بیسیم

معرفی و خرید بهترین گوشی تلفن بی سیم

همه تلفن‌ های بیسیم قابلیت‌های یکسانی ندارند و از طرف دیگر تولیدکنندگان هم دائماً به دنبال روش‌های جدید هستند که محصولات خود را متمایز کنند. یکسری ویژگی برجسته دیگری هم هست که ممکن است دوست داشته باشید درباره آن‌ها بدانید:

تلفن بیسیم با منشی:

 اکثر تلفن‌ بیسیم جدید یک منشی تلفنی برای مواقعی که نمی‌توانید پاسخ بدهید، دارند. زمان ضبط بین 10 دقیقه تا 1 ساعت متغیر است و خود شما باید تصمیم بگیرید روی چه زمانی آن را تنظیم کنید. بعضی از این تلفن‌ ها که منشی تلفنی دارند، دارای یکسری ویژگی خاص هم هستند، برای مثال کنترل از راه دور، اعلان‌های پیام کوتاه و امکان ضبط و پخش صدای شخصی شما به‌جای منشی تلفنی.

 اگر می‌خواهید منشی تلفنی را غیرفعال کنید باید مدلی بخرید که امکان خاموش کردن آن را داشته باشد، چون بعضی از مدل‌ها امکان غیرفعال کردن منشی تلفنی را ندارند. اگر دلیل شما برای عدم تمایل به یک دستگاه دارای منشی تلفنی صرفاً ازنظر زیبایی‌شناسی است، می‌توانید از تلفن‌ هایی استفاده کنید که پایه جداگانه دارند.

اتصال به تلفن همراه:

این ویژگی به شما امکان اتصال به تلفن همراه هوشمند را می‌دهد که در صورت تمایل می‌توانید موبایل خودتان را به تلفن ثابت وصل کنید و تماس‌های موبایل را با تلفن ثابت پاسخ بدهید یا برعکس.

صدا روی پروتکل اینترنت (VoIP):

این تکنولوژی به شما امکان اتصال تلفن ثابت به اینترنت را می‌دهد و مستلزم راه‌اندازی یک حساب VoIP و خطی از ارائه‌دهنده خدمات VoIP است. این سرویس هزینه‌های جداگانه‌ای دارد اما برای تماس‌های بین‌المللی بسیار به‌صرفه هستند. 

اگر دوست یا یک عضوی از خانواده شما خارج از کشور است یا اگر نیاز دارید برای دورکاری در خانه یک خطر جداگانه داشته باشید، این سرویس برای شما مناسب خواهد بود.

بلوتوث:

بعضی از تلفن‌ های بیسیم دارای بلوتوث هستند و امکان اتصال به هدست های بلوتوثی را برای شما فراهم می‌کنند.

فعال بودن حالت شب در تلفن بیسیم:

این حالت به شما امکان تنظیم تلفن بیسیم را در ساعات خاصی از شب یا روز را می‌دهد که زنگ نخورد. اگر شیفت کاری شب داشتید یا می‌خواهید در زمان شام یا استراحت کسی مزاحم شما نشود، این ویژگی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. معمولاً می‌توانید حالت VoIP را برای مخاطب‌های خاص اختصاص بدهید تا در صورت فعال بودن این ویژگی بتوانید به برخی تماس‌ها جواب بدهید.

دکمه‌های بزرگ و سازگار با سمعک:

انواع مختلفی از تلفن‌ های بی‌ سیم در بازار موجود است که دکمه‌های بزرگی دارند و استفاده از تلفن را برای افراد مسن راحت می‌کند. اکثر این مدل‌ها قابلیت سازگاری با دستگاه‌های کمک شنوایی و سمعک‌ها را دارند. امکان افزایش صدا دارند و حتی در برخی از آن‌ها عملگر SOS (درخواست کمک) وجود دارد.

بهترین برند تلفن بی سیم کدام است؟

مطمئناً توجه به شهرت تولیدکنندگان قبل از اقدام به خرید تلفن‌ بیسیم اهمیت زیادی دارد. یکی از راه‌های اطلاع از بهترین مدل‌ها خواندن یا شنیدن نظرات مشتریان و مصرف‌کنندگان قبلی است. افرادی که قبلاً از یک کالا استفاده کرده‌اند، نظراتی بی‌طرفانه و صادقانه ارائه می‌دهند و صرفاً به خاطر خوب یا بد بودن محصول، نظر خود را می گویند. 

اگر برای خواندن نظرات مختلف وقت بگذارید، می‌توانید با اطمینان بیشتری خرید کنید. اما در حال حاضر بهترین تلفن بی سیم پاناسونیک است. همچنین برندهایی مانند آلکاتل و گیگاست نیز از محبوبت بالایی برخوردار هستند. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
تلفن قیمت انواع تلفن