میز ناهارخوری: راهنمای خرید میز و صندلی ناهارخوری(چوبی و مدرن)

راهنمای خرید میز ناهارخوری

میز ناهار خوری جزوی از مبلمان محسوب می‌شود پس در سبک دکوراسیون منزلتان نقشی اساسی دارد. به همین منظور باید به درستی انتخاب شود زیرا علاوه بر اینکه فضایی برای دورهمی خانوادگی و دوستانه است، به عنوان نقطه عطف در دکوراسیون منزل شما نیز شناخته می‌شود پس در خرید آن وسواس به خرج دهید.

به‌عنوان یکی از پرکاربردترین مبلمان در خانه، و مسلماً مهم‌ترین آن، هنگام خرید میز ناهارخوری عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود. ضرب المثل "خوب بخر، یک بار بخر" در این باره کاملا صدق می‌کند. میز ناهار خوری مرکز هر خانه ای در نظر گرفته می شود، نباید فقط به گونه ای انتخاب شود که با صندلی هایی خود مطابقت داشته باشد، بلکه چیزهای بسیار بیشتری برای انتخاب وجود دارد. به همین دلیل در این مقاله از چی بگیر همراه شما هستیم با انتخاب میز و صندلی نهارخوری شیک و مدرن.

میز و صندلی ناهار خوری مدل Romina-01

میز و صندلی ناهار خوری که در تصویر بالا، تصویرش را می‌بینید و لینک خرید آن موجود است مناسب برای 4 نفر با یک میز دایره‌ای با جنس صفحه ام‌دی‌اف به ابعاد 78 در 90 در 90 سانتیمتر است. 

جنس پایه‌های این ست از چوب راش درجه یک بوده مناسب برای منازل، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها بوده و دارای سبکی جدید، زیبا و مدرن است. 

میز و صندلی ناهار خوری اسپرسان چوب مدل Sm41

میز و صندلی ناهار خوری اسپرسان مناسب برای 4 نفر است. ابعاد میز دایره وسط این ست عبارتند از 80 در 100 در 100 سانتی‌متر. پایه‌های این ست زیبا دارای خراطی است.

ارتفاع صندلی 90 سانتی‌متر بوده و جنس صندلی‌ها نیز از چوب است. کفی و پشتی صندلیها نیز پوشیده از پارچه است. برای آگاهی از قیمت و اطلاعات مفید وارد لینک شوید.

میز و صندلی ناهار خوری کد z02

میز و صندلی ناهار خوری که در تصویر دیده می‌شود مناسب برای 4 نفر است. میز این مدل شیک و دوست‌داشتنی در ابعاد 80 در 100 در 100 سانتی‌متر ساخته شده و روانه بازار شده است. 

جنس صفحه این میز مربعی شکل از ام‌دی‌اف با روکش چوبی است. ارتفاع صندلی 75 سانتی‌متر است. برای آگاهی از قیمت و اطلاعات مفید وارد لینک شوید.

میز و صندلی ناهارخوری مدل تارنو

میز و صندلی ناهارخوری مدل تارنو از چوب‌هاي گرجستان مي‌باشد. این میز و صندلی ناهارخوری ضد آب و باد و خاك است و به راحتی می‌توان از آن در فضاي باز استفاده نمود. شکل میز مربع شکل است و ابعاد آن ۵۰x۵۵x۷۰ سانتی‌متر است.  گفتنی است صفحه ميز با يك پيچ به پايه نصب مي‌شود.

میز و صندلی ناهار خوری اسپرسان چوب کد Sm56

میز و صندلی ناهار خوری اسپرسان چوب با جنسی از چوب بسیار شکیل و زیبا است. صندلی‌های این محصول دارای 87 سانتی‌متر ارتفاع و جنس صندلی هم از چوب است. جنس رویه و کفی آن هم از پارچه است.

تعداد صندلی‌ها 4 عدد است و این ست مناسب برای 4 نفر است. ابعاد میز این سرویس 76 در 80 در 120 سانتی‌متر و شکل میز آن هم مستطیل شکل است. 

میز و صندلی ناهار خوری کد 19406

میز و صندلی ناهار خوری کد 19406 که در تصویر ملاحظه می‌کنید از جنس صفحه ام‌دی‌اف است که روکش آن هم از ام‌دی‌اف است. این میز و صندلی ناهارخوری مدرن در ابعاد ۹۰x۵۰x۹۰ سانتی‌متر و به صورت مستطیل شکل است. گفتنی است پایه‌های این میز و صندلی نارهارخوری از جنس فلز با رنگ کوره‌ایی است که بسیار با دوام است.  صفحه این مدل میز و ناهارخوری مدرن دارای تنوع رنگی مشکی یا سفید ثابت و مشابه تصویر طرح چوب تیره خواهد بود. 

میز و صندلی ناهار خوری مدل ایوان کد 026

میز و صندلی ناهار خوری مدل ایوان با جنسی از چوب راش گرجستان و بسیار راحت وعالی ساخته شده است. ارتفاع صندلی از زمین تا نشیمن 45 سانتی‌متر و ارتفاع صندلی از زمین تا بالاترین نقطه 85 سانتی‌متر است. همچنین این ست غذاخوری دارای 6 عدد صندلی و میز مناسب برای 6 نفر تعبیه شده است. رنگ چوب فندقی بوده و رنگ صندلی‌ها بر اساس انتخاب شما به صورت تک رنگ متغیر خواهد بود.

میز و صندلی ناهار خوری مدل b1212

میز و صندلی ناهار خوری که در تصویر مشاهده می‌کنید با میز گرد، مناسب برای 2 نفر است. ابعاد میز عبارتند از 100 در 80 در 80 بوده و صفحه میز از جنس چوب بوده و جنس روکش صفحه آن نیز از ام‌دی‌اف است.

جنس صندلی ها نیز از پلاستیک فشرده بوده و ارتفاع صندلی نیز 7  سانتی‌متر است. برای آگاهی از قیمت وارد لینک شوید. 

میز و صندلی ناهار خوری مدل Sm1370

میز و صندلی ناهار خوری با ابعاد 80 در 90 در 90 سانتی‌متری را در تصویر می‌بینید. این ناهارخوری مناسب برای 4 نفر است و با دو امکان به شما عرضه خواهد شد؛ 

اگر رنگ چوب آن سفید باشد رنگ پارچه صندلی مشکی خواهد بود.

اگر رنگ چوب آن قهوه‌ای باشد رنگ پارچه صندلی سفید خواهد بود. ارتفاع صندلی 47 سانتی‌متر است. گفتنی است این مدل میز و صندلی مناسب خانه‌های کوچک است زیرا فضای کمی را اشغال می‌کند. برای آگاهی از قیمت و اطلاعات مفید وارد لینک شوید.

میز و صندلی ناهار خوری مدل A3

میز و صندلی ناهار خوری که در تصویر بالا می‌بینید دارای یک صندلی نیمکتی مناسب برای دو نفر به ابعاد: 90×27×47 سانتی‌متر و وزن 3000 گرم است. 

همچنین این محصول دارای دو عدد صندلی تکی به ابعاد: 36×54×72 سانتی‌متر و وزن 2000 گرم است. گفتنی است که قسمت پشتی صندلی تکی متحرک بوده و قابلیت تغییر زاویه را دارد.

میز این محصول در ابعاد 90×55×74 سانتی‌متر و وزن 4000 گرم با قابلیت تاشو بودن و دارای محفظه برای قراردادن پا است. 

میز و صندلی ناهار خوری اسپرسان چوب کد Sm80

میز و صندلی ناهار خوری اسپرسان چوب کد Sm80دارای میزی است گرد شکل بسیار شکیل و زیبا. ابعاد این میز گرد ناهار خوری ۱۰۰x۱۰۰x۸۰ سانتی‌متر است. این میز ناهارخوری 4 نفره است و دارای 4 عدد صندلی تک نفره نیز هست. جنس صفحه این میز گرد ناهارخوری از چوب با روکشی از جنس چوب است. 

میز و صندلی ناهار خوری چوبکو مدل 102

میز و صندلی ناهار خوری چوبکو مدل 102 را در تصویر ملاحظه می‌کنید. شکل میز این سرویس به صورت مستطیل است. ابعاد این میز ناهارخوری مستطیلی شکل زیبا 78 در 80 در 120  سانتی‌متر است. مصرف کنندگان از این کالا بسیار راضی بوده‌اند. جنس صفحه این میز مستطیلی شکل از ام‌دی‌اف است و جنس روکش آن هم از ام‌دی‌اف است. این میز از استحکام خوبی برخوردار است. گفتنی است پایه‌های میز پیچ و مهره‌ای است. این میز و صندلی مدرن شامل ۴ عدد صندلی و یک میز ناهارخوری به همراه پیچ و مهره و پایه‌های میز است. 

میز و صندلی ناهار خوری مدل تارنو

میز و صندلی ناهار خوری مدل تارنو، یک میز و صندلی تاشو با کیفیت بسیار خوب است. این میزو صندلی ناهارخوری شیک با کیفیت خوب ساخته شده است. شکل میز این مدل میز و صندلی ناهارخوری مستطیل است. ابعاد میز این میز ۹۰x۸۶x۷۰ سانتی‌متر است. جنس صفحه این میز و صندلی از چوب و روکش آن هم از چوب است. گفتنی است میز از جنس چوب گردو بوده و کاملاً قابل تا شدن و جمع شدن است. 

میز و صندلی ناهار خوری اسپرسان چوب کد Sm65

میز و صندلی ناهار خوری اسپرسان چوب کد Sm65از مدلهای مدرن است. میز این مدل میز و صندلی به صورت مربع است. ابعاد این میز 100 در 100 در 80 سانتی‌متر است. جنس صفحه این میز و صندلی ناهار خوری از چوب  با روکش چوب است. این مدل میز و صندلی ناهار خوری 4 نفره است.

میز و صندلی ناهار خوری چوبکو مدل 672_4

میز و صندلی ناهار خوری چوبکو مدل 672_4 از چوب درخت توسکا ساخته شده است. شکل میز مستطیل شکل و در ابعاد ۱۲۰x۸۰x۸۹ سانتی‌متر ساخته شده است. این میز و صندلی ناهارخوری چوبی مناسب 4 نفر است. جنس صفحه اصلی این میز از ام‌دی‌اف بوده و جنس روکش صفحه آن از چوب است. این سرویس دارای 4 عدد صندلی است که صندلی‌ها دارای روکش پارچه‌ای هستند، پارچه آن از مدل چرم و پارچه ملیتا خارجی است. 


در ادامه بخوانید : خرید 15 مدل زیر بشقابی شیک و جدید( قلاب بافی، بافتنی، حصیری...)

بهترین متریال برای میز ناهارخوری کدام است؟

شیشه، مرمر، فلز یا چوب، از جمله موارد بکار رفته در میز نهارخوری است. با این حال، چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید میز به آنها توجه کنید.

میز ناهارخوری شیشه ایی:

خرید و قیمت میز نهارخوری جید

میز ناهار خوری با رویه شیشه ای با بسیاری از فضاهای داخلی به خوبی هم خوانی دارد و ظاهری  زیبا را به نمایش می گذارد. برای خانه های مدرن و امروزی بسیار عالی است.

مزایای میز نهارخوری شیشه اییمعایب میز ناهارخوری شیشه ایی
مناسب برای فضای کوچک.به راحتی لکه می شود.
قیمت مناسبشکننده است و برای خانواده های دارای کودک مناسب نیست.

میز ناهار خوری با رویه سنگی:

سنگ مرمر در حال تبدیل شدن به یک انتخاب محبوب برای روی میز ناهار خوری است. میز نهارخوری با رویه مرمری به طور طبیعی زیبا هستند، جذابیتی جاودانه دارند و مطمئناً یک مبلمان برجسته در خانه شما خواهند بود. 

مزایا میز غذاخوری با رویه سنگمعایب میز غذاخوری سنگی
محکم و بادوام است.سریع لکه می شود. 

بسیار گران قیمت

میز ناهار خوری فلزی:

یک میز فلزی برای کسانی که به دنبال ایجاد یک طرح صنعتی-شیک در خانه هستند عالی است. فلز مزایای بسیار زیادی دارد، این ماده بسیار بادوام است و تمیز کردن آن بسیار آسان است. با این حال، شاید یکی از بزرگترین مشکلات روی میزهای فلزی نحوه جذب گرما باشد. اگر ظروف داغی روی میز قرار داده شود، می‌تواند باعث گرم شدن فلز شود، بنابراین استفاده از زیر بشقابی و زیر لیوانی بسیار مهم است.

مزایای میز ناهارخوری فلزیمعایب میز ناهارخوری فلزی
به راحتی آسیب نمی بیند.به مواد خاصی برای تمیز کردن و برق انداختن نیاز دارد.
ارزان تر از چوب است.گرما را جذب می‌کند.

میز ناهار خوری چوبی:

چوب شاید یکی از محبوب ترین انتخاب ها در مورد میز ناهارخوری باشد و بی دلیل نیست. چوب کلاسیک و بادوام است و در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعمیر است. همچنین فوق العاده زیباست. انواع مختلفی از چوب برای انتخاب وجود دارد، چوب کاج، گردو یا بلوط. هر تکه چوب دارای یک دانه طبیعی است که شخصیت و عمق را نشان می دهد، و از آنجایی که هیچ دو تکه چوب یکسان نیستند، یک میز منحصر به فرد به دست می آورید که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت. 

مزایای میز ناهارخوری چوبی معایب میز ناهارخوری چوبی
بادوام است.در برابر رطوبت آسیب پذیر است.
به راحتی قابل تعمیر است.گران است.

بهترین شکل میز غذاخوری کدام است؟

میز ناهار خوری جدید

بهترین میز ناهار خوری برای شما میز ناهارخوری است که نه تنها با فضای شما متناسب باشد بلکه سبکی داشته باشد که برای سال های آینده دوستش خواهید داشت. چه یک اتاق غذاخوری سنتی داشته باشید، چه آشپزخانه ای با پلان باز. میز ناهارخوری اغلب نقطه کانونی اتاق هستند، بنابراین در انتخاب دقت کنید. 

میز ناهارخوری مستطیل:

از آنجایی که اکثر اتاق‌های غذاخوری مستطیلی شکل هستند، جای تعجب نیست که میز ناهارخوری مستطیلی محبوب‌ترین انتخاب است. اگر به دنبال یک میز مستطیل شکل هستید اما نگران این هستید که فضای شما به اندازه کافی بزرگ نیست، بهتر است به جای صندلی در یک طرف یا دو طرف میز، از نیمکت استفاده کنید. 

میز ناهار خوری گرد:

میز های گرد برای کسانی که فضای محدودی دارند، گزینه بسیار خوبی است. به خاطر داشته باشید که این شکل از میز غذاخوری برای خانوادهای بزرگ مناسب نیست. 

میز غذاخوری مربع:

میز ناهارخوری مربعی شکل گزینه خوبی برای قرار دارد در یک فضای مربع است. باز هم، این  مورد برای کسانی که فضاهای کوچک دارند عالی است و یک تجربه ناهار خوری صمیمی ایجاد می کند. با این حال، اگر بیش از چهار نفر در یک زمان برای شام نشسته اند، ممکن است یک میز مربعی کمی تنگ به نظر برسد.

بهترین رنگ میز و صندلی نهارخوری کدام است؟

خرید و قیمت میز ناهارخوری چوبی

وقتی نوبت به انتخاب رنگ میز ناهارخوری می‌رسد، می‌تواند به اندازه انتخاب رنگ برای رنگ آمیزی اتاق دشوار باشد. با تنوع بسیار زیادی از گزینه های مختلف در بازار، تشخیص اینکه چه رنگی را انتخاب کنید می تواند دشوار باشد.

میز غذاخوری با رنگ روشن می تواند به اتاق کوچک کمک کنند تا بزرگتر به نظر برسد. مبلمان تیره یک راه عالی برای افزودن گرما به فضای داخلی شما است و هنگامی که در مقابل دیوارهای خنثی قرار گیرند، ظاهری پیچیده و امروزی به شما می دهد.

سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که از قبل بخشی از دکوراسیون شماست.با توجه به رنگ کفپوش، دیوارها یا حتی کمد آشپزخانه، این یک راه مطمئن برای اطمینان از اینکه میز ناهارخوری عالی به نظر می رسد است. رنگ‌های اصلی مانند مشکی، خاکستری، قهوه‌ای و سفید گزینه‌ای عالی برای ظاهری جاودانه هستند که همیشه در مد خواهد بود.

سخن پایانی:

بهترین میز ناهارخوری برای شما میز ناهارخوری است که متناسب با بودجه شما باشد، محکم ساخته شده باشد و متاسب با فضای شما باشد. سبکی را انتخاب کنید که میدانید سالها دوستش خواهید داشت. برخی از فاکتورهای اصلی وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک محصول خوب در نظر بگیرید و ما سعی کردیم در این نوشتار از چی بگیر شما را با آنها آشنا کنیم. 

شما هنگام خرید میز ناهار خوری چه فاکتورهای دیگری را در نظر می گیرید؟ در نظرات زیر به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.