راهنمای خرید دوربین مداربسته (قیمت دوربین مداربسته)

راهنمای خرید دوربین مداربسته

درزمانی که جهان با افزایش مداوم جرم دست‌وپنجه نرم می‌کند، دوربین‌ مداربسته به‌عنوان دستگاه‌های نظارتی به بازار آمدند تا با شیوه مخفیانه خود و یادآوری نگاه‌های جاسوسی، انقلابی در زندگی مردم ایجاد کنند.

نصب یک دوربین مداربسته در محیط زندگی یا کاری شما که به‌صورت مخفیانه محل را زیر نظر دارد، از ورود بدون اجازه افراد به آن منطقه جلوگیری می‌کند. دوربین‌ های مداربسته برای بررسی تصاویر و نقض‌های احتمالی امنیتی، به مانیتورها یا صفحه‌های تلویزیون متصل می‌شوند که بتوان حرکت‌های یک نفر مزاحم را در آن محیط دید.

معرفی بهترین دوربین‌ مداربسته موجود در بازار

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ09CM

دوربین مداربسته شیائومی یک انتخاب مناسب برای محیط‌های سرپوشیده است. شما به راحتی با نصب اپلیکیشن( قابل نصب بر روی اندروید و ios) می‌توانید دوربین را به گوشی خود متصل کنید. این دوربین وزن کمی دارد و با ابعاد کوچک و مناسبی که دارد به راحتی در همه جا قابل نصب است. همچنین یکی از مزایای این دوربین دید در شب است. 

مزایای دوربین مداربسته شیائومی مدل MJSXJ09CM:

  • قابلیت دید در شب
  • مجهز به میکروفون دو طرفه
  • قابلیت چرخش 360 درجه افقی
  • کیفیت بالای تصاویر 1080P

معایب دوربین مداربسته شیائومی مدل MJSXJ09CM:

  • نداشتن آداپتور
  • برای بعضی کاربران وصل شدن به گوشی کمی دشوار است.

دوربین تحت شبکه بلورمز مدل A31

دوربین‌ مدار بسته علاوه بر کارایی هایی که به صورت معمول و برای جلوگیری از دزدی دارند یک وسیله کاربردی برای والدینی است که مجبورن کودکان خود را در خانه تنها بگذارند. کیفیت صدا و تصویر این دوربین بسیار بالا و باکیفیت است. زاویه دید این دوربین مدار بسته بسیار گسترده و عالی است. کیفیت تصاویر در دوربین بلورمز  1080P است که کیفیت بالایی می‌باشد. 

مزایای دوربین مداربسته بلورمز 

  • قابلیت تشخیص حرکت
  • قابلیت دید در شب
  • مجهز به میکروفون و اسپیکر داخلی
  • ارتباط بی سیم (wifi)
  • قابلیت اتصال و مشاهده روی موبایل

معایب دوربین مداربسته بلورمز

  • نیاز به اینترنت پرسرعت
  • نداشتن باتری داخلی

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل NSP-5510S

سنسور دوربین مداربسته مینی اسپید  2 مگاپیکسل است و قابلیت تشخیص و حرکت سوژه را دارد. همچنین تا 128 گیگ رم را پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این دوربین را به صورت وایرلس به مودم وصل کنید. 

مزایا دوربین مداربسته مینی اسپید:

  • انتقال دو طرفه صدا
  • قابلیت دید در شب عالی
  • قابلیت تشخیص و حرکت سوژه

معایب دوربین مداربسته مینی اسپید:

  • نداشتن دفترچه راهنمای فارسی

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-HFW1200TP-A

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا دارای قابلیت دید در شب است و همچنین ضدآب می‌باشد و به راحتی می‌توانید در فضای باز از آن استفاده کنید. کیفیت تصویر دوربین 2 مگاپیکسل است. 

مزایا دوربین مداربسته آنالوگ داهوا

  • قابلیت ضبط صدا
  • کیفیت تصویر دوربین بالا

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-HDW1400EMP-A

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1400EMP-A دارای میکروفون داخلی بسیار قوی می‌باشد. کیفیت تصاویر در این دوربین 4 مگاپیکسل است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین این دوربین مداربسته مجهز به تکنولوژی ارسال صدا به همراه تصویر بر روی یک کابل است. به واسطه تکنولوژی استاندارد IP67 این دستگاه کاملا ضدآب است. 

مزایای دوربین مداربسته داهوا:

  • میکروفون قوی
  • قابلیت دید در شب تا طول50 متر
  • مجهز به لنز 3.6 میلی متری


در ادامه بخوانید : دوربین ورزشی: معرفی و قیمت بهترین دوربین ورزشی 2021


در ادامه بخوانید : گوپرو GoPro HERO 8 Black: دوربینی که شیوه فیلم‌برداری شما را تغییر می‌دهد

معیارهای چی بگیر برای خرید دوربین مداربسته:

به لطف اینترنت، می‌توانید برندهای درجه یکی مانند پاناسونیک، های‌فوکوس و گوجی را تنها با یک کلیک بخرید. بااین‌حال، خرید دوربین مداربسته مناسب کار سختی است که نیاز به دانش قبلی دارد که در زیر ذکرشده است:

وضوح در دوربین مداربسته:

میزان دید و وضوح دوربین مدار بسته، ویژگی بسیار مهمی است که هنگام خرید یک دوربین نظارتی باید به آن دقت داشته باشید. نکته مهم این است که هر چه وضوح تصویر دوربین مدار بسته بالاتر باشد، به‌احتمال‌ زیاد تصویر واضح‌تری دارید. برای اینکه به نتیجه مطلوب برسید یک دوربین با رزولوشن 1080p یا بالاتر بخرید. که باکیفیت بالای ضبط، با DVR یا هر دستگاه ضبط کننده دیگری سازگار باشد.

دوربین مداربسته دید در شب:

بیشترین کاربرد دوربین‌های مداربسته در فضای باز برای نظارت در شب است. حتماً برای داشتن یک تصویر باکیفیت بالا، باید یک دوربین با فناوری مادون‌قرمز (IRخریداری کنید. نمای نزدیکی که دارای سوئیچ برش IR داخلی است و به‌طور خودکار فناوری مادون‌قرمز را فعال یا غیرفعال می‌سازد و در هر زمان از روز تصویر شفاف تولید می‌کند.

پوشش مورد نظر:

قبل از اقدام به خرید دوربین مدار بسته، فضای داخل یا خارج از خانه خود را که می‌خواهید دوربین پوشش بدهد، محاسبه کنید. دو راه دارید یا دوربین مدار بسته ایی با لنزهای زاویه دید عریض انتخاب کنید تا تعداد دوربین‌های موردنیاز برای پوشش فضای موردنظر شما را کاهش دهد یا چندین دوربین برای افزایش دسترسی خود خریداری کنید.

سبک دوربین مداربسته:

دو سبک اصلی دوربین‌های مداربسته وجود دارد؛ دوربین‌های بولت و دوربین‌های دام. از بین این دو مورد، ردیابی و یافتن یک دوربین گنبدی شکل (همان مدل دام) به دلیل موضع‌گیری خاص و مشخص آن، دشوار است. اگر می‌خواهید دوربین خود را بر روی سقف یا دیوار نصب کنید، اطمینان حاصل کنید هر دوربینی که انتخاب می‌کنید از زمین فاصله کافی داشته باشد.

ظرفیت ضبط در دوربین مداربسته:

آیا می‌خواهید بنشینید و تمام ویدئویی که از خانه و اطراف خانه شما وقتی نبودید، ضبط‌شده را ببینید؟ باید روی دوربینی با ظرفیت ذخیره‌سازی بالای داخلی یا پتانسیل ضبط در فضای ابر سرمایه‌گذاری کنید. بسیاری از دوربین‌های امنیتی با قابلیت ضبط، دارای کارت microSD داخلی هستند که فضای ضبط کافی را فراهم می‌کند.

سازگاری دوربین مداربسته با موبایل:

دوربین‌های مختلف نظارتی مدرن قادر به پخش مستقیم جریان ویدئو بر روی تلفن هوشمند سازگار هستند. اگر می‌خواهید در هر زمان از روز یا در یک روز تعطیل برای مدت طولانی خارج از محیط خانه حضورداشته باشید، این‌یک ویژگی ارزشمند است.

حرکت/ شیب/ بزرگنمایی

همیشه در خانه دوربین‌ مداربسته‌ایی استفاده کنید که دارای قابلیت تنظیم شیب، حرکت و بزرگنمایی از راه دور برای ایجاد بهترین زاویه دید ممکن و دسترسی به مناطق دورتر هستند بدون اینکه مجبور باشید موقعیت دوربین را تغییر بدهید.

صرفه‌جویی در انرژی

دوربین‌ مداربسته به دلیل مصرف انرژی مشهور هستند، ازاین‌رو تهیه مدلی که فقط در صورت شناسایی هرگونه حرکتی ضبط را شروع می‌کند.  زیرا در کاهش هزینه‌های عملیاتی کمک زیادی می‌کند. بسیاری از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه در صورت شناسایی اتفاق خارق العاده ای، برای شما ایمیل یا اعلان ارسال می‌کنند، بنابراین نیازی نیست که به‌طور مداوم آن‌ها را کنترل کنید.

دوربین مدار بسته سیم‌ دار بخریم یا بی‌ سیم؟

اگرچه دوربین‌ مداربسته بی‌سیم برای جابجایی بسیار مناسب هستند، باید همیشه حواستان به سطح ذخیره باتری آن‌ها باشد. برعکس، انواع سیمی آن‌ها باوجود آنکه به نصب حرفه‌ای و دسترسی مداوم به پریز برق نیاز دارند، تصاویر واضح‌تری نسبت به انواع بی‌سیم ارائه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.