پیشنهاد خرید بهترین سرویس نقره مناسب برای هدیه

بهترین و زیباترین نیم‌ست‌ نقره برای بانوان

عموماً سرویس‌ها و ست‌های کامل طلا و نقره شامل گردنبند، دستبند و گوشواره و انگشتری است که مجلسی‌ است و برای مراسم رسمی می‌توان از آن استفاده نمود. اما نیم‌‌ست‌ها غالباً عمومی‌تر است و برای دور همی‌ها نیز به راحتی می‌‌توان از آن استفاده کرد.

در زمان خرید نیم‌ست‌ها باید به چند نکته کلیدی توجه کرد؛ اولین نکته حک شدن کلمه S و یا کدهایی همچون 925 و 999 بر روی قسمتی از نقره‌ای که می‌خرید. وجود این کلمات رمز گونه نشان می‌دهد که نقره شما اصل است. 

عامل بعدی که در آن باید توجه خاص مبذول دارید و به هیچ وجه آن را پشت گوش نیندازید. داشتن فاکتور خرید است. در فاکتور نیز باید وزن نقره خریداری شده شما قید شود.

مورد بعدی دیگر که آن را حتما در خریدتان لحاظ کنید استفاده از یک آهن ربای قوی در حین خرید است. آهن ربا را به نقره مد نظر نزدیک کنید. یادتان باشد نقره اصل هرگز به آهن‌ربا نمی‌چسبد. یا ارتعاشات مغناطیسی ندارد. با رعایت مواردی که در بالا ذکر شد حالا شما یک خریدار نقره ماهر هستید. 

در ادامه این مقاله نظر شما به چندین نیم ست نقره جلب خواهد شد. شما می‌توانید از این سرویسهای نقره به عزیزانتان هدیه کنید.

نیم ست نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-VS015

نیم ست نقره SJ-VS015 از برند شهر جواهر باعیار 925 را در تصویر بالا می‌بینید. این ست یک آویز است با طرح یک حلال ماه که بسیار جذاب است. زیرا این حلال ماه با 30 نگین ظریف و گریستال مارکیزی سفید و زرد و صورتی و سرمه‌ای تزئین شده است.

زنجیری که این حلال ماه به آن آویخته می‌شود 40 سانتی‌متر است و گوشواره‌های آن هم با نگین‌هایی که در حلال آویز وجود دارد با قطر 15 و با پهنای 5 میلی‌متر ساخته شده و با قفل میخی فشاری به لاله گوش می‌چسبد. این نیم ست انتخابی مناسب برای استفاده در همه نوع مهمانی ها رسمی و غیررسمی است. 

نیم ست نقره زنانه کد Set052PG

نیم ست نقره زنانه کد Set052PG نیم ستی است بدون تغییر رنگ با آبکاری رادیوم ‌درجه یک، که نگین‌های آن اتمی اتریشی و سنگ رنگی سبز آن هم نانو است. این نیم ست شامل زنجیر، گوشواره، دستبند و پلاک است. 

نیم ست نقره زنانه مدل AMT_046

نیم ست نقره زنانه مدل AMT_046 را در تصویر می‌بینید. این نیم ست بسیار شکیل و زیبا است. وزن حدودی آن 45 گرم است. نوع آبکاری به‌ کار رفته در این سرویس رادیوم(طلا سفید) است که باعث می‌شود براق و زیبا بماند. اما نگین‌های این نیم ست زنانه نقره برلیان اتمی زیرکونیا است. این نگین‌ها جلوه‌ای خاص و ویژه‌ای به این سرویس داده است. 

اگر دارای حساسیت هستید می‌توانید با خیال از این نیم ست استفاده کنید زیرا دارای روکش رادیوم خالص است و از فلزاتی مانند نیکل که موجب بروز حساسیت می‌شود استفاده نشده است.گردنبند و دستبند این ست به دلیل زنجیر اضافی در قسمت انتهای کار قابلیت تنظیم سایز است.

نیم ست نقره زنانه کد AV079

نیم ست نقره زنانه کد AV079، شامل زنجیر، گوشواره و پلاک است. عیار این سرویس 925 است. طول زنجیر این ست پروانه‌ای 44 سانتی‌متر بوده و نحوه بسته شدن این ست هم سگکی است. نوع نگین‌های موجود در این ست زیرکونیا است و رنگ نگین‌ها هم سفید است.

نیم ست نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-VS016

نیم ست نقره زنانه شهر جواهر کد SJ-VS016 مناسب برای خانم‌ها و دختران جوان خوش پوش است. این نیم ست دارای عیار 925 است که طرح جذابی دارد. طرح دسته‌ای گل ساخته شده از برگهای زیتون. برگ‌های داخلی این نیم ست با 2 نگین رنگی تزئیین شده است. اما برگهای بیرونی با نگین‌های مشکی، آبی، زرد، ارغوانی و سفید پوشیده شده است. 

نیم ست نقره اقلیمه کد NN167

نیم ست نقره اقلیمه کد NN167 با عیار 925 و با زیبایی چشم گیر را مشاهده می‌کنید. این ست دارای 7 عدد نگین درخشان دارد. گوشواره این نیم ست هم 7 عدد نگین زیبا بر روی خود دارد. این ست مناسب هدیه دادن به دختر خانمهای جوان است.

نیم ست نقره زنانه اقلیمه کد NN363

نیم ست نقره زنانه اقلیمه کد NN363 شامل؛ زنجیر، گوشواره و پلاک است. عیار این ست 925 است. طول زنجیر این ست 45 سانتی‌متر است و شکل زنجیر حلقه‌ای است. نگهداره پشن گوشواره‌های این ست هم از جنس نقره است. این ست خیره کننده همانند جواهر طراحی شده و نگین‌های درخشان آن در کنار نگین‌های سورمه‌ای بسیار چشم‌گیر بوده و مناسب برای استفاده در مجالس.

نیم ست نقره زنانه شهر جواهر مدل SJ-SE026

نیم ست نقره زنانه شهر جواهر مدل SJ-SE026 شامل اقلام زنجیر، گوشواره و پلاک است. عیار این ست925 است طول زنجیر آن هم 45 سانتی‌متر. اما این زنجیر 5 سانتی‌متر قابلیت تغییر طول دارد. طرح این نیم ست قلب است. جنس سنگ‌های به کار رفته در این نیم‌ست کریستال بی‌رنگ است. کریستال این ست کریستال اتریشی است و این ست با فلز رودیم آبکاری شده است.

نیم ست نقره زنانه کد Set053PR

نیم ست نقره زنانه کد Set053PR بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسد. نگین‌های این ست زیبا اتمی اتریشی است. سنگ رنگی این نیم ست هم از نانو است. برای حفظ و نگهداری بهتر این ست آن را از مواد اسیدی دور نگه دارید. قابل ذکر است که این ست بدون تغییر رنگ است زیرا با رادیوم آبکاری شده است. 

آبکاری نقره چیست:

لازم است بدانیم نقره و تمام بدلیجاتی که در بازار موجود است به مرور زمان رنگ اصلی خود را در تماس با بدن از دست می‌دهند و درخشش و جلای روز اول را نخواهند داشت. بهترین راه حل برای این مورد، استفاده از آبکاری یا تمیزکاری است.

پوشش نقره با لایه‌ و موادی مخصوص با ضخامت استاندارد به منظور حفظ درخشش نقره و مانع شدن از اکسیده شدن (تیره شدن) نقره را آبکاری می‌گویند. این آبکاری می‌تواند با تنوع زیادی همراه باشد از جمله؛ آبکاری نقره طلایی – روکش آب طلا، آبکاری نقره سفید و آبکاری نقره رزگلد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.