15 پیشنهاد ویژه برای خرید بهترین هدیه روز مادر و زن

بهترین هدیه مناسب روز زن و مادر

روز زن و مادر نزدیک است و بی‌شک همه کسانی که عاشق مادرانشان هستند در ذهن خود این مساله را که چگونه می‌توانند از زحمات آن فرشته بی‌مانند تشکر نمایند، مرور می‌کند. در ایران این روز مصادف شده است با میلاد دختر نبی‌اکرم حضرت فاطمه زهرا و به یمن زاد روز آن بانو، این روز را روز مادر نام‌گذاری کرده‌اند. هم وطنان ما در این روز به دیدار مادران خود می‌روند، هدیه تهیه کرده کام خود را شیرین می‌نمایند و روز و شب را به شادی طی می‌کنند.

اگر کمی دقت کرده باشیم می‌بینیم که ارزش مادر در همه فرهنگها و مذاهب به قدری زیاد است که هر یک از آنها به گونه‌ای زیبا آن را جشن می‌گیرند. 

در بعضی کشورها از جمله ترکیه روز مادر در دومین یکشنبه ماه مه جشن گرفته می‌شود. در آرژانتین نیز  دومین یکشنبه ماه اکتبر را روز مادر نام‌گذاری کرده‌اند. در هند موضوع کمی فرق می‌کند و برای روز مادر 10 روز جشن برگزار می‌کنند. این جشن ده روزه براساس نام دورگا پوجا، زن و مادر قدیسه هندو، نامگذاری شده است. در افسانه هندوها آمده است این مادر و قدیسه هندو ده دست دارد و در هر دست اسلحه‌ای برای از بین بردن شیطان.

به هر ترتیب، روز مادری در هر روز از هر ماه سال در هر کشوری که برگزار شود نماد قدردانی و تشکر از مادران است. در ادامه شما تعدادی از محصولاتی را مشاهده خواهید نمود که هرکدام می‌توانند هدیه‌ای کوچک جهت قدردانی از مادر باشند.

اتو مو بای بابیلیس نانو مدل ST3336 را در تصویر ملاحظه می‌نمایید. مدت زمان گرم شدن برای این محصول حدود 30 ثانیه است و گستره دمای آن 180 تا 200 درجه سانتی‌گراد است. نوع نمایشگر این اتوی مو lcd  است. امکانات و ابزارهای این اتوی مو سیستم ایمنی قفل دما و  قابلیت تنظیم دما را دارد. این اتوی مو قابلیت تنظیم دما را داراست. این محصول با قیمتی مناسب، کیفیت خوب و کارایی خوب مورد پسند همگان است. 

بلوز زنانه گردیه بلوزی از جنس کرپ حریر است که دوخت خوبی دارد. این لباس دوخت ایران است. قد این لباس تا روی باسن پایین می‌آید، یقه آن ایستاده است. شما از این لباس برای روزمره و مجلس و مهمانی‌ها می‌توانید استفاده نمایید.  

برای نگداری از این لبای و شستشوی بهتر است به مواردی که ذکر می‌شود توجه نمایید. اگر قصد دارید با ماشین لباسشویی این لباس را شستشو کنید سعی کنید در دمای حداکثر 30 درجه‌ سانتی‌گراد شستشو شود و در هنگام اتوکشی ازدمای متوسط اتوکشی استفاده کنید. برای خشک شدن این لباس از خشک کن استفاده نشود .

کفش مخصوص پیاده روی زنانه مدل هامون ساخته شده از جنس چرم مصنوعی است. این کفش راحتی از طریق بند باز و بسته می‌شود. جنس زیره این کفش از مواد پلی اورتان است. 

از مهمترین ویژگی‌های زیره این کفش موارد از قبیل؛ قابلیت ارتجاعی زیره کفش و کاهش فشارهای وارده به پا است. این کفش در برابر سایش مقاوم است و لازم است یادآوری می‌شود که این کفش تولید ایران است.

شال زنانه‌ای که در تصویر می‌بینید با ابعاد 200 در 80 سانتی‌متر است. جنس الیاف آن نخی است و بر روی آن طرح نقش بسته است. طرح‌های این شال از کنتراست رنگی خوبی برخوردار است.  

این شال نخی مناسب برای پاییزه است و از مشخصات آن این است که اصلا بر روی سر لیز نمی‌خورد. این شال زنانه تولید ایران است.

پالت سایه چشم رولوشن مدل velvet rose شماره 01 را در تصویر می‌بینید. رنگهای این پالت بسیار کاربردی و مورد استفاده برای روزمره است. این پالت ترکیبی جالب از 15 سایه بسیار زیبا و ملایم است. از مهمترین رنگهای سایه این پالت، بژ ضروری، قهوه‌ای، طلایی‌های براق چندکاره و سایه‌های شرابی و مسی است. از آنجا که سایه‌های این پالت دارای رنگدانه‌های بسیار زیادی است، به راحتی قابل ترکیب شدن با هم هستند.

این پالت دارای رنگهای مات و اکلیلی است و هر سایه‌ای حدود 18 گرم وزن دارد. این سایه دارای محوز از سازمان غذا و دارو است.

ادوپرفیوم زنانه لیلا حاتمی مدل Teheran Women حجم 100 میلی لیتر را در تصویر می‌بینید. عطرهای Téhéran  در شما حس تازگی ایجاد کرده و بوی آن در طول روز و حتی شب هم ماندگاری بسیاری دارد. 

عطری که لیلا حاتمی وارد بازار کرده است همانطور که می‌بینید تهران نام دارد و رایحه آن گلی و شرقی است.  عطر لیلا حاتمی، برای زنان معاصری که مدرن هستند و بوی‌های گل‌های آسیایی را می‌پسندند مناسب است. نت ابتدایی این عطر را رایحه‌های هلو، فلفل و گریپ‌فروت تشکیل می‌دهد. در نت میانی شما گل بنفشه، یاسمن و شکلات را احساس خواهید نمود و در رایحه پایانی پاچولی (نعناع هندی)، خزه، وانیل و کارامل عطر تهران را کامل می‌کنند.

رژ لب جامد کاپریس مدل رژ فیدل LP07 محصولی ایتالیایی است. این رژ‌لبی توسط شرکت کاپریس «Caprice»  سازنده لوازم آرایشی بین مصرف کنندگان توزیع شده است. این رژ‌لب جزو محصولات جدید شرکت است. 

از ویژگیهای این رژ لب می‌توان به ماندگاری طولانی آن با وجود بافت نرم و مات اشاره کرد. این رژلب از خشک شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند زیرا حاوی مرطوب کننده لب است. این رژ لب از رنگدانه‌هایی بسیار غنی در فرمولاسیون آن استفاده شده که رنگی طبیعی به پوست می‌دهد و به ‌عنوان یک تغذیه ‌کننده برای لب است و از همه نظر یک رژ‌لب ایده‌آل خواهد بود.

ساعت مچی عقربه‌ای زنانه نیوی فورس مدل  NF5004/RGW فرم قاب صفحه آن گرد است. شما به عنوان یک استفاده کننده می‌توانید در موارد رسمی، روزمره، لوکس، اسپرت و فشن از آن استفاده نمایید. رنگ صفحه آن سفید است. جنس بدنه این ساعت آلومینیوم و جنس بند هم از استیل است.

رنگ این ساعت رزگلد است و نوع قفل آن هم بند کلیپسی ساده است.

ریمل الیزاموتیک مدل MAXI LASH مجموعه 2 عددی و بدون پارابن است. این محصول ضد آب نیست و در  حجم 9 میلی‌لیتر عرضه شده و دارای فرمولاسیون 100 % ایتالیایی از بهترین مواد اروپایی است که در پوکه‌های ساخت آلمان پرشده و بسته‌بندی شده است. 

این بسته شامل 2 عدد ریمل است که حجم‌دهنده و احیاکننده بوده و دارای کراتین است. شما از این ریمل‌ها می‌توانید به‌صورت روزانه استفاده نمایید. این محصول به موژه‌ها فرم دهی عالی و طبیعی می‌دهند همچنین فاقد کربن بلک است و موجب می‌شود که مژه احیا و رویش مجدد آن آغاز شود.

سشوار کنوود مدل KW-1011 دارای 9 هزار وان توان است. به راحتی با برق خانگی می‌توانید از این سشوار استفاده نمایید. این سشوار قابلیت تولید باد سر و گرم با ولتاژ مناسب را دارد.

این سشوار دارای تقویت کننده توربو است با ولتاژ220 ولت و وزن آن هم حدود 500 گرم است.دارای حلقه آویختن هم هست و طول سیم آن هم حدود 2 متر است. 

روسری زنانه مدل سنتی بنفشه بافته و تهیه و تولید شده از جنس ابریشم است. این روسری زنانه طرح‌دار است و طرح‌های آن به رنگ بنفش است. این روسری زنانه که بسیار مناسب برای هدیه دادن به یک عزیز است مناسب برای فصل بهار و پاییز است و تابستان است. ابعاد این روسری زیبا ۱۵۰x۱۵۰ سانتی‌متر است.

عینک آفتابی زنانه مدل 019 با رنگ عدسی قهوه‌ای را در تصویر ملاحظه می‌کنید. جنس فریم این عینک زیبای زنانه از کائوچو است و نوع و  فرم فریم هم ویفرری است. این عینک دودی زنانه زیبا مناسب برای افرادی با فرم صورت بیضی، گرد، لوزی و .. است.

کیف مجلسی زنانه مدل بند زنجیری اکلیلی KM-12تهیه شده از جنس پارچه را در تصویر می‌بینید. این کیف بدون دسته است و دارای بند بلند دوشی است. این کیف مجلسی زنانه زیبا از طریق دکمه باز و بسته می‌شود. ابعاد این کیف ۶×۱۲×۲۱ سانتی‌متر است. 

کفش زنانه هوگل مدل 6-102075-8100 جنسی از چرم طبیعی ورنی دارد. این کفش یکسره است و بیشتر برای مواردی چون مهمانی‌ها می‌توان از آن استفاده نمود. این کفش زنانه چرم یک کفشی تخت است با نوک تیز دارای المان تزیینی پولیشی در قسمت جلو همچنین دارای رویه متالیک و براق. مناسب برای استفاده مجلسی. 

مانتو زنانه مون‌سا مدل 163130793 دارای جنسی از پنبه است و نوع پارچه آن طرح چهارخانه دارد. قد این مانتو تا روی زانو پایین می‌آید. یقه آن برگردان و از طریق دکمه باز و بسته می‌شود. طرح خیلی زیبایی دارد و دوخت آن هم خوب است. این مانتو مناسب فصول سرد سال است.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
ساعت عقربه ای زنانه قیمت انواع ساعت عقربه ای زنانه