دستبند طلا زنانه : خرید جدیدترین دستبند طلای زنانه+ قیمت روز

راهنمای خرید جدیدترین مدل دستبند طلای زنانه

در میان تمام زیورآلات زنانه، طلا و سازه‌های آن بین خانم‌ها محبوب بیشتری دارد. طلا جز زیبایی و زینتی که هم برای خانم‌ها و هم آقایان دارد، از گذشته گفته‌اند که خواصی زیادی هم برای بدن دارد. در این مقاله از چی بگیر قصد داریم راهنمایی برای خرید انواع دستبند طلا زنانه و معرفی چند مدل زیبا را ارائه دهیم.

طلا بین خانم‌ها آنقدر محبوب است که اگر در نظر گرفته‌اید، زیور آلات طلا به همسر یا مادر خود هدیه بدهید، شک نکنید که بسیار خوشحال می‌شود.

امروزه به دلیل قیمت بالایی که طلا دارد گاهی برخی از سازندگان خلاق آن را با ترکیباتی دیگر از انواع سنگ‌ها، مروارید و برنج و ... ترکیب می‌کنند. این کار هم باعث زیبایی بیشتر می‌شود و هم قیمت آن را به طور چشم‌گیری پایینتر می‌آورد و به افرادی که دوست دارند با صرف هزینه کمتر کادوی شیک و مناسبی بگیرند، کمک می‌کنند. ترکیب طلا با چرم نیز یک ترکیب زیبا و شیک هم برای آقایان و هم خانم‌ها است، که طرفداران زیادی نیز دارد.

راهنمای انتخاب دستبند طلا شیک و مجلسی

نکاتی که قبل از خرید دستبند طلا باید بدانید:

  • به کاربرد دستبند و مکانی که می‌خواهید آن را بپوشید دقت کنید: به طور مثال اگر قصد دارید دستبندی داشته باشید که همیشه دستتان باشد و حتی در محل کار و دانشگاه آن را به دست داشته باشد، بهتر است از مدل‌های سنگین و النگویی‌های خیلی پهن که موقع کار شما را اذیت می‌کند، نخرید. در این حالت انتخاب یک دستبند ساده با قفل محکم و مطمئن گزینه خوبی است.
  • انتخاب دستبند بر اساس تناژ پوست: اگر می‌خواهید دستبند در دست شما جلوه زیبایی داشته باشد، بهتر است رنگ طلا را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید. به طور معمول برای افراد با تناژ رنگ گرم، طلای زرد و برای افرادی که تناژ رنگ سرد دارند، طلای سفید جلوه زیباتری دارد. اگر رنگ پوست شما خنثی است ترکیبی از هر دو طلای سفید و طلای زرد برای شما مناسب است.
  • انتخاب سایز مناسب دستبند: برای دستبندهایی که سایز FREE ندارند، بهتر اسیت ابتدا مچ دست خود را اندازه بگیرید و سپس سایز مناسب را بیابید. به این منظور  یک نواز نازک یا سانتی متر به دور مچ خود بگیرید و دور مچ را از قسمتی که استخوان دارد حساب کنید. توجه کنید اگر می‌خواهید دستبند شما کمی آزادتر باشد حدود 2.5 تا 3 سانتی متر به عدد به دست آمده اضافه کنید.

راهنمای انتخاب سایز دستبند زنانه:

سایز دستبند

طول دستبنداندازه دور مچ
Small1713.5 تا 14.4
Medium1814.5 تا 15.4
Large1915.5 تا 16.4
Xlarge2016.5 تا 17.4

معرفی چند مدل جدیدترین دستبند طلا زنانه

مشخصات
طول تقریبی16 سانت
عیار طلا18 عیار
قطر دستبند 6 سانتی متر
نحوه بسته شدنمکانیکی

مشخصات
طول تقریبی19 سانت
عیار طلا18 عیار
نحوه بسته شدنساده
وزنموجود در دو وزن
0/91 گرم
1/2 گرم

مشخصات
طول تقریبی14 تا 18 سانت
عیار طلا18 عیار
نحوه بسته شدنگره ایی
جنس سنگ و صدفصدف طبیعی و سنگ هولیت
ابعاد پلاک۱.۴x۱.۴ سانتی‌متر

مشخصات
نحوه بسته شدنساده
عیار طلا18 عیار
طول تقریبی21 سانتی متر
طرحکاریته

مشخصات
عیار طلا18 عیار
نحوه بسته شدنطوطی/خرچنگی/پروانه‌ای
قطر دستبند۵۰x۶۰ میلی‌متر

مشخصات
طول دستبند20 سانتی متر
عیار طلا18 عیار
قطر1 میلی متر

مشخصات
طول تقریبی18.5 سانتی متر
نحوه بسته شدنطوطی/خرچنگی/پروانه‌ای
عیار طلا18 عیار

مشخصات
طول تقربیی16.5 سانتی متر
عیار طلا18 عیار
جنسسنگ
سنگ و طلا
جنس آویزطلا

مشخصات
طول تقریبی21.5 سانتی متر
عیار طلا 18 عیار
نحوه بسته شدنطوطی/خرچنگی/پروانه‌ای

مشخصات
طول تقریبی21 سانت
جنسسنگ و طلا
توضیحات سنگمروارید اصل باروک رنگ سفید
نحوه بسته شدنگره ایی

مشخصات
طول تقریبی دستبند20 سانتی متر
نحوه بسته شدنساده
عیار طلا18 عیار


در ادامه بخوانید : 20 مدل انگشتر طلا زنانه ارزان مناسب هدیه به همراه لینک خرید

منظور از عیار طلا چیست؟

فلز طلا آنقدر نرم و ظریف است که برای اینکه بتوانند آن را به شکل مصنوعاتی مانند دستبند و گردنبند در بیاورند، نیاز است آن را یه صورت آلیاژ با فلزاتی مانند مس، نیکل، نقره، پالادیوم و ... در بیاورند. در حقیقت منظور از عیار طلا میزان طلای موجود در آلیاژ است. 

منظور از طلا 18 عیار چیست؟

در ایران طلای 18 عیار رسمیت دارد و استاندارد است. منظور از طلای 18 عیار، آلیاژ طلا 75 درصد با فلزاتی مانند مس یا نیکل است. طلای 18 عیار بسیار مقاوم و مناسب استفاده روزانه می‌باشد. و قیمت آن نیز به نسبت عیارهای بالاتر مناسبتر است.

اکنون اگر قصد دارید یک دستبند طلای زیبا داشته باشید و یا هدیه‌ای به یکی از عزیزانتان بدهید، چند مدل از دستبندهای زیبا و متنوع برای شما قرار داده‌ایم.

سخن آخر

طلا فلزی با طبیعت گرم است که به قلب نیرو می‌بخشد و موجب افزایش گرما در بدن می‌شود. همچنین طبق تحقیقات انجام شده روی ناهنجاری‌های عصبی خانم‌ها تاثیر مثبت دارد و اعصاب را تقویت می‌کند. از جمله خواص طلا بهبود بیماری‌های قلبی و زخم معده می‌باشد. پس می‌توان گفت طلا علاوه بر زیبایی که برای شما به ارمغان می‌آورد، خواصی برای سلامتی نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دستبند طلا زنانه قیمت انواع دستبند طلا زنانه