سارافون بچه گانه: راهنمای خرید و قیمت سارافون دخترانه اسپرت

جدیدترین مدل سارافون دخترانه

محدوده لباس برای کودکان فوق العاده گسترده است. جای تعجب نیست که انتخاب درست بسیار دشوار است. برای خرید لباس بچه گانه عجله نکنید. فراموش نکنید که شما می‌خواهید فرزند شما فقط بهترین‌ها را داشته باشد. بنابراین باید بهترین لباس را برای فرزند خود انتخاب کنید. یکی از بهترین و کاربردی ترین لباس های بچه، سارافون دخترانه است. 

نکاتی مهم خرید سارافون دخترانه بچه گانه:

چندین مورد ظریف وجود دارد که قبل از انتخاب لباس برای کودک باید با آنها آشنا شوید.

راحتی سارافون دخترانه:

سارافون دخترانه نباید حرکات کودک شما را محدود کند. می‌خواهید فرزندتان هنگام بازی با دوستانش راحت باشد؟ این عادلانه است هنگام بازی، کودکان جهان را کشف می کنند: ابتدا، خزیدن و راه رفتن را یاد می‌گیرند، سپس دویدن و پریدن و غیره را یاد می‌گیرند. و هدف اصلی شما این است که مطمئن شوید فرزند شما در حرکات خود محدودیتی ندارد.

رنگ کت سارافون بچه گانه:

برای کودک لباس هایی با رنگ‌های روشن و رنگ‌های پاستلی بسیار مناسب هستند. بژ، آبی، صورتی هر کدام از این‌ها را می‌توانید انتخاب کنید. برای کودکان بزرگتر هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ لباس وجود ندارد. 

سایز سارافون پیراهن دخترانه:

بهتر است سارافون دخترانه با اندازه بزرگتر را برای بچه‌ها خریداری کنید، اما در هیچ موردی نباید اغراق کنید. دقت کنید که لباس نباید حرکات کودک را محدود کند.

کیفیت سارافون دخترانه اسپرت:

سارافون دخترانه ایی را انتخاب کنید که از پارچه‌های طبیعی تهیه شده اند. لازم است پوست کودک شما نفس بکشد. استفاده از الیاف مصنوعی فقط در لباس‌های بیرونی موجه است، مشروط بر اینکه با پوست کودک در تماس نباشند.

لباس‌هایی را انتخاب کنید که شکل و رنگ خود را به خوبی حفظ کنند. این یک عامل مهم است زیرا لباس‌های کودکان باید اغلب شسته شوند. اگر نمی خواهید ظاهر لباس پس از 2-3 بار شستشو از بین برود، باید در انتخاب لباس کودکان دقت کافی به خرج دهید.

ست کت و سارافون دخترانه مدل ملیسا یک سارافون آستین حلقه به همراه کتی زیباست که بسیار مناسب فصول سرد سال است. این سارافن در فصول سرد قابلیت استفاده با کت و در فصول گرم می‌توان آن را بدون کت استفاده نمود، داخل کت و سارافان تماما آستردوزی شده است.

ست دامن و بادی دخترانه دارای سایز بندی تا 14 سال است و جنس و کیفیت بسیار خوب و بالایی دارد. 

جنس این ست دامن و بادی دخترانه از نخ و ویسکوز است. این ست بسیار مناسب برای مهمانی و دورهمی می‌باشد. 

ست سه تیکه لباس دخترانه از جنس نخ است. آستین بلوز این ست کوتاه است و قد دامن آن تا روی زانو می‌باشد. این لباس دخترانه زیبا تولید کشور آلمان است.


در ادامه بخوانید : کاپشن بچه گانه: معرفی و قیمت جدیدترین کاپشن بچه گانه دخترانه


در ادامه بخوانید : کاپشن بچه گانه: معرفی و قیمت جدیدترین کاپشن بچه گانه پسرانه

راهنمای خرید کت سارافون بچه گانه

مدل سارافون دخترانه

از مناسب‌ترین مدل‌ها لباس برای دختربچه‌ها، کت و سارافون بچه گانه است. دختربچه‌های زیبا با پوشیدن این مدل لباس بسیار دلرباتر از قبل می‌شوند. سارافون‌ بچه گانه معمولاً لباسهای بدون آستینی هستند که ممکن است جلو آنها باز و یا بسته باشد.

سارافون‌ دخترانه در طرح‌ها و رنگهای مختلفی وارد بازار شده‌اند. سارافون‌ ها از جنسهای نخی، پنبه و .. هستند که حس راحتی را به کودک القاء می‌کنند و سارافون‌ هایی که مناسب مهمانی هستند بیشتر از جنس ویسکوز، پشم، پلی استر و ... هستند.

کت سارافون بچه گانه از جمله لباسهای مجلسی هستند که والدین می‌توانند برای دختربچه‌های خود استفاده کنند و بر دغدغه شیک بودن کودکان خود فائق آیند. 

در مورد استفاده از کت و سارافون یا کت و پیراهن محدودیت سنی خاصی وجود ندارد اما علاوه بر دختران خردسال این مدل لباس برای دختران جوان نیز مناسب است. در این میان، سارافون و پیراهنهایی که دارای طرح‌های چهارخانه باشند کلاسیک و زیباتر به نظر می‌آیند و طرفداران زیادی دارند. در ادامه نمونه‌هایی از بهترین مدلهای موجود در بازار را خواهید دید.

سخن پایانی: 

امیدواریم نکات فوق برای شما مفید بوده باشد. جدا از ظاهر یک لباس بچه گانه، توجه به اندازه لباس کودک نیز مهم است. بچه‌ها متفاوتند؛ آنها از نظر قد و شکل با یکدیگر تفاوت دارند. جای تعجب نیست که گاهی اوقات برای والدین دشوار است که اندازه لباس مناسب کودک را مشخص کنند، به ویژه برای مادران و پدرانی که دارای فرزند بسیار کوچک هستند. تولیدکنندگان توصیه می‌کنند نه تنها به سن مشخص شده در برچسب محصول توجه کنید بلکه باید قد و وزن کودک ، اندازه سینه، کمر و باسن او را نیز در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
ست لباس دخترانه قیمت انواع ست لباس دخترانه