باکس سگ و گربه: خرید و قیمت باکس و کیف حمل حیوانات

چطور یک باکس حمل حیوانات خوب بخریم؟

هر روزه تعداد افرادی که به نگهداری حیوانات خانگی علاقمند می‌شوند، بیشتر می‌شود. حقیقت این است که این حیوانات زیبا و بامزه آنقدر دوست داشتنی هستند که هرکسی را شیفته خود می‌کنند. زندگی کردن با یک حیوان خانگی بسیار شیرین است. آنقدر زود به شما وابسته می‌شوند که جدا شدن از آن‌ها مشکل می‌شود. اما اگر ما حیوانی را از خانه‌ی اصلی‌اش یعنی طبیعت جدا کرده‌ایم، باید بتوانیم اسباب راحتی و آسایشش را نیز فراهم کنیم. اگر میزبان خوبی هستید این حیوانات دوست داشتنی را به خانه خود دعوت کنید. 

از نیازهای اصلی آن‌ها مانند غذای مناسب، شستشو اصولی و به موقع و ... که بگذریم، یکی از مواردی که حتما با آن مواجه می‌شوید یک جای خواب برای حیوان و یک باکس برای جابه جایی آن‌ها است.

اگر قصد داشته باشید سگ یا گربه خود را به گردش و سفر ببرید و یا حیوان را به دامپزشک نشان دهید، همه از مواردی است که شما را مستلزم داشتن یک باکس ایمن و مناسب برای جا به جایی دوست خود می‌کند.

انواع باکس سگ و گربه:

باکس حمل سگ پلاستیکی:

این نوع باکس‌ حمل تماما از پلاستیک محکم ساخته شده‌اند و ممکن است فقط در و قفل آن‌ها فلزی باشد. چون از پلاستیک ساخته شده‌اند سبکند و برای حمل روزانه یا در سفر بسیار مناسب هستند. باکس حمل پلاستیکی شستشوی راحتی نیز دارد. این باکس‌ ها بیشتر مناسب حیوانات کوچک می‌باشد. اگر حیوان خانگی با جثه‌ی کوچک یا متوسط دارید بهترین نوع باکس برای شما همین نوع پلاستیکی است. البته برای حیوانات بزرگتر در صورت داشتن ابعاد و استحکام کافی نیز قابل استفاده است.

باکس حمل حیوانات  فلزی:

باکس‌ حمل حیوانات فلزی مقاومت بیشتری نسبت به نوع چوبی و پلاستیکی دارند و به همین نسبت قیمت‌ آن‌ها نیز بالاتر است. باکس نگهدارنده فلزی معمولا بزرگ هستند و برای حیوانات با جثه‌ی بزرگ مناسب‌اند. همچنین از نوع فلزی به عنوان خانه‌ی حیوان در گوشه‌ی حیاط نیز می‌توانید استفاده کنید. در خرید باکس فلزی به وزن آن دقت فرمایید.

باکس حمل گربه و سگ چوبی:

باکس چوبی بیشتر مناسب کسانی است که دوست دارند این باکس خانه‌ای برای سگ یا گربه آن‌ها در خانه شود. در واقع باکس‌ حمل چوبی مناسب گردش و سفر نیستند چون حمل آن‌ها راحت نیست. باکس نگهدارنده چوبی زیبایی بیشتری دارد و خانه‌ای زیبا برای دوست کوچک شما می‌شود. البته قیمت این مدل نیز بالا است.

باکس حمل سگ ساکی و کوله‌ای:

این نوع باکس نیز برای گردش روزانه مناسبند و حمل حیوانات کوچک با آن‌ها راحت است. نوع کوله‌ای چون وزن را روی شانه شما تقسیم می‌کند احساس سنگینی نمی‌کنید. قیمت این مدل نیز مناسبتر است. اما در خرید باکس ساکی و کوله‌ای به ویژگی‌های سگ یا گربه خود دقت کنید چون این نوع باکس برای گربه و سگ‌های پر جنب و جوش و بازیگوش چندان مناسب نیست.

معرفی بهترین نوع باکس نگهداری سگ و گربه

باکس حمل و نقل حیوانات ام پی اس مدل Skudo Iata1

کوله پشتی حمل سگ و گربه دانیل مدل BLW-202

باکس حمل سگ و گربه مدل Pratiko 3

باکس حمل و نقل سگ و گربه بیلاودپت طرح رد پا سگ

 این باکس حمل مناسب سگ و گربه با جثه‌ی متوسط است( 9 کیلوگرم). جنس این باکس از پلاستیک است و وزن سبکی دارد. این باکس حمل دارای رنگبندی متنوعی است. 

کوله حمل سگ و گربه دانیل مدل 001

همانطور که در مقاله اشاره کردیم یکی از بهترین وسایل برای حمل حیوانات خانگی مانند سگ و گربه کوله پشتی است. این مدل کوله پشتی حمل سگ و گربه از جنس پارچه نئوپرن است و دارای دیوارهای محکمی می‌باشد. کفی آن از اسفنج قابل شستشو می‌باشد و مجهز به یک زیپ باکیفیت است. قسمت های توری که در این کیف تعبیه شده است برای هواخوری حیوانات کاملا مناسب است. 

باکس حمل سگ و گربه مدل skudo_3

اگر قصد خرید باکس سگ و گربه را دارید ما این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم. جنس این باکس حمل از پلاستیک است و کیفیت ساخت بالایی دارد. اگر قصد سفر با هواپیما یا کشتی و قطار را دارید این باکس حمل به شما کمک بزرگی می‌کند. این محصول در برابر ضربه مقاوم است و درب آن از جنس فلز است.

باکس سگ و گربه مدل BELOVED PET

اگر سگ شما از نژاد کوچکی است و یا برای نگهداری توله سگ به یک باکس نیاز دارید این محصول گزینه‌ی مناسبی است. ابعاد این باکس 48x31x30 سانتی‌متر و جنس آن از پلاستیک فشرده است.

کوله پشتی حمل سگ و گربه مدل Troly_2000

این کیف حمل سگ و گربه از کیفیت بالایی برخوردار است. شما بسیار راحت و آسان می‌توانید حیوان خانگی خود را با آن حمل کنید. اگر سگ شما تا 8 کیلوگرم وزن دارد این کیف بسیار مناسب می‌باشد. 


در ادامه بخوانید : غذای خشک سگ: همه چیز درباره خرید غذای خشک سگ و توله سگ


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت بهترین ماشین اصلاح موی حیوانات (پرفروش ترین)

راهنمای خرید باکس نگهداری گربه و سگ

قبل از خرید هر وسیله‌ای برای حیوانات خانگی باید به راحتی آن‌ها دقت کنید. در خرید باکس حمل حیوانات به استحکام کافی باکس، تهویه هوا، ابعاد مناسب و همچنین نوع حیوان، نژاد و جثه‌ی آن دقت کافی نمایید. برای مثال اگر سگ شما دارای جثه بزرگی است بهتر است یک باکس سگ بزرگ بخرید تا حیوان خانگی شما احساس راحتی کند.

ابعاد مناسب باکس حمل سگ و گربه چقدر است؟

اندازه یک باکس حمل مناسب برای سگ و گربه خانگی  باید به گونه‌ای باشد که دوست کوچک شما بتواند در آن به راحتی بنشیند، دراز بکشد و حتی کامل بایستد. به این منظور به جثه‌ی او دقت کنید و قد و بلندی و طول سگ یا گربه‌ی خود را اندازه بگیرید. معمولا یک باکس سگ مناسب باید با توجه به اندازه حیوان حدود 5 تا 10 سانتی متر بزرگتر باشد و یا اینکه حدود 1.5 برابر اندازه حیوان باشد.

توجه کنید که همانطور که یک باکس کوچک باعث ناراحتی سگ و گربه شما می‌شود. یک باکس خیلی بزرگ نیز به هیچ وجه راحت نیست و هم حمل آن برای شما مشکل ساز می‌شود و هم اینکه پت شما در آن خیلی تکان می‌خورد و ممکن است بترسد یا جنب و جوش زیادی کند. از این رو باکس بزرگ در هنگاک سفر و گردش مشکل ساز می‌شود.

اگر قصد دارید یک باکس داشته باشید که آن را گوشه خانه به منظور لانه استفاده کنید، در این حالت باکس بزرگ به شما توصیه می‌شود.

در موارد بعدی همانطور که اشاره شد، استحکام باکس حمل سگ و گربه باید خوب و مقاوم باشد و تحمل وزنی کمی بیشتر از وزن حیوان خانگی شما را داشته باشد. همچنین ایمنی باکس سگ و گربه مهم است و حیوان خانگی  نباید بتواند به راحتی در آن را باز کند. تهویه هوا و اینکه شما بتوانید درون باکس را ببینید نیز مهم است.

بهترین باکس حمل حیوانات برای سفر کدام نوع است؟

باکس‌های حمل سگ و گربه پلاستیکی از مدل‌های دیگر سبک‌تر هستند و برای حمل و نقل بسیار راحت می‌باشند. باکس استاندارد در سفرهای هوایی نیز همین باکس پلاستیکی است.

سخن آخر: 

حیوانات این مهمان‌های دوست داشتنی ما قبل از هر چیزی به محبت و توجه نیاز دارند. مانند یک کودک نیازمند مراقبت هستند، پس هرگز از آن‌ها غافل نشوید چرا که آن‌ها نوازش و محبت شما را با گرم‌ترین لانه‌ها عوض نمی‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.