خرید و قیمت بهترین ماشین اصلاح موی حیوانات (پرفروش ترین)

بهترین ماشین اصلاح موی حیوانات

برخی از افراد بر این تصور هستند که نگهداری از حیوانات خانگی کار بسیار آسانی است و هر کسی قادر به نگهداری از این حیوانات است؛ در صورتی که برای داشتن حیوانات خانگی شخص باید نسبت به زیست حیوان آگاهی کامل داشته باشند. یکی از مهم‌ترین وسایل برای نگهداری از حیوانات خانگی ماشین اصلاح موی حیوانات است.

کاربرد ماشین اصلاح موی حیوانات خانگی چیست؟

موی حیوانات به سرعت رشد می‌کند و برای مراقبت بیشتر از حیوانات خانگی باید در فصل‌های گرمی مانند تابستان، هر از چندگاه برای اصلاح پشم سگ و گربه اقدام کرد. اصلاح موی حیوانات با قیچی و یا حتی ماشین اصلاح صورت امکان پذیر نیست.

ماشین اصلاح میوی حیوانات دستگاهی است که متناسب با شرایط حیوانات و با توجه به ارگونومی آن‌ها طراحی شده و به صورت دستی و شارژی وجود دارد. با این دستگاه بدون دردسر و با آسودگی خاطر می‌توانید موهای حیوان خود را اصلاح کنید. در ادامه برایتان خواهیم گفت که برای خرید بهترین برند ماشین اصلاح حیوانات به چه مواردی دقت داشته باشید.

اگر قصد نگهداری از حیوانات خانگی را دارید، لازم و ضروری است که تجهیزات مورد نیاز برای نظافت و مراقبت آن‌ها را خریداری کنید. در این مقاله از وب سایت چی بگیر برایتان بهترین ماشین اصلاح سگ و گربه را معرفی می‌کنیم؛  تا پایان این‌مطلب همراه ما باشید.

معرفی بهترین ماشین اصلاح حیوانات

ماشین اصلاح موی حیوانات جیمی مدل 6063

ماشین اصلاح سگ و گربه وی جی آر مدل 098

ماشین اصلاح مو حیوانات خانگی مدل Professional

ماشین اصلاح موی حیوانات کیمی مدل KM - 1991

گونه حیوانات سازگار با دستگاهسگ و گربه
ابعاد ۱۹x۴x ۵ سانتی‌متر
وزن 640 گرم

این دستگاه موزر سگ و گربه قابلیت استفاده بی سیم و با سیم را دارد. جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ است و مجهز به نمایشگر LED می باشد.

برای دو ساعت استفاده از این دستگاه باید حدودا 3 ساعت آن را شارژ کنید. 

ماشین اصلاح حیوانات خانگی مدل CP-6800

ماشین اصلاح سگ و گربه مدل CP-8000

ماشین اصلاح موی حیوانات وی جی ار مدل V-202

ماشین اصلاح سگ وگربه جمی مدل 796

گونه حیوانات سازگار با این دستگاه گربه
وزن 200 گرم 
ابعاد ۱۸x۴x۲ سانتی‌متر

این ماشین اصلاح گربه دارای دو شانه ی دو سایزه می‌باشد. 

لوازم جانبی این دستگاه شامل:

  • روغن ماشین اصلاح
  • آداپتور شارژ
  • دوعدد شانه ماشین اصلاح
  • براش تمیز کننده

شانه ماشین اصلاح حیوانات استر مدل UNIVERSAL1

شانه ماشین اصلاح حیوانات استر مدل UNIVERSAL8


در ادامه بخوانید : باکس سگ و گربه: خرید و قیمت باکس و کیف حمل حیوانات


در ادامه بخوانید : قلاده سگ: خرید و قیمت 15 مدل قلاده سگ(هاسکی، پاکوتاه...)

برای خرید ماشین اصلاح موی حیوانات خانگی به چه نکاتی دقت کنیم؟

چنانچه قصد خرید ماشین اصلاح برای حیواتات خانگی خود را دارید، حتما به موارد زیر نهایت دقت را داشته باشید. این موارد عبارت‌اند از:

نوع موزر حیوانات خانگی

به هنگام خرید بهترین برند ماشین اصلاح موی حیوانات باید به این مسئله مهم توجه داشته باشید که این ماشین اصلاح را برای چه حیوانی می‌خرید. به عنوان مثال ماشین اصلاح موی اسب طراحی متفاوتی با ماشین اصلاح سگ و گربه دارد. لازم به ذکر است که برخی از بهترین ماشین‌های اصلاح موی حیوانات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابلیت استفاده برای هر حیوانی را دارند.

باسیم و بی‌سیم بودن ماشین اصلاح حیوانات خانگی

ماشین‌های اصلاح موی حیوانات در مدل‌های متنوعی وجود داشته و برخی از آن‌ها به صورت شارژی بس‌سیم و برخی به صورت پلاگین و باسیم هستند. به هنگام خرید باید به این نکته دقت داشته باشید. توصیه ما برای شما ماشین اصلاح بی‌سیم و شارژی است. زیرا حیوان خانگی قادر به درک و فهم این مسئله نیست که یک جا ثابت بماند تا مویش را اصلاح کنید.

تیغه‌ ماشین اصلاح پت

تیغه‌ استفاده شده در ماشین اصلاح موی حیوانات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باید کاملا ارگونومیک بوده و دچار زنگ‌زدگی نشوند، زیرا ممکن است به سلامتی حیوانات خانگی آسیب بزنند.

تیغه‌های دستگاه اصلاح موی حیوانات به شدت متنوع بوده و برخی پهن، برخی دارای دندانه‌های درشت  بوده و نوع دیگری از آن‌ها قابلیت چرخش دارند. توجه داشته باشید که باید متناسب با حیوان خانگی خود بهترین ماشین اصلاح موی حیوانات را با تیغه مناسب خریداری کنید.

وزن موزر اصلاح حیوانات

ماشین اصلاح موی حیواناتی که خریداری می‌کنید باید نسبتا سبک بوده و وزن سنگینی نداشته باشد تا به راحتی قادر به اصلاح موی حیوانات باشید و دست شما در مدت زمان اصلاح خسته نشود تا بر اثر خستگی آسیبی به حیوان خانگی وارد نشود.

سرعت ماشین موزر مخصوص سگ و گربه 

ماشین اصلاح موی حیوانات مشابه ماشین اصلاح موی انسان دارای سرعت‌های متعددی است و باید با توجه به نوع حیوان خانگی خود دستگاهی با قابلیت تغییر سرعت خریداری کنید. توجه داشته باشید که بهترین ماشین اصلاح موی حیوانات باید سر و صدای کمتری داشته باشند تا موجب ترس و وحشت حیوانات خانگی نشوند.

با توجه با موارد نام برده می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که دارید و قیمت ماشین اصلاح موی حیوانات بهترین ماشین اصلاح موی حیوانات را برای حیوان خانگی خود خریداری کرده و به بهداشت و سلامت  حیوانات خانگی نهایت دقت را داشته باشید.

تفاوت ماشین اصلاح موی حیوانات با انسان در چیست؟

دقت داشته باشید که موی انسان‌ها و حیوانات متفاوت از هم بوده و دستگاه‌های اصلاح موی حیوانات و انسان با توجه به این تفاوت‌ها طراحی شده و برای رعایت بهداشت باید همواره از موزرهای جداگانه برای کوتاهی و اصلاح موی انسان و حیوان استفاده کنید.

ماشین اصلاح حیوانات دست دوم بخریم یا نو؟

برخی از افراد به هنگام خرید ماشین اصلاح موی حیوانات تصمیم به خرید ماشین اصلاح دست دوم می‌گیرند. توجه داشته باشید که برای اطمینان از سلامت و بهداشت حیوان خانگی بهتر است که ماشین اصلاح موی نو خریداری کنید.

ماشین ماشین اصلاح گربه و سگ دستی بهتر است یا برقی؟

خرید ماشین اصلاح موی حیوانات کاملا سلیقه‌ای بوده و به بودجه و شرایط خریدار بستگی دارد. توجه داشته باشید که اصلاحوموی حیوانات با ماشین اصلاح دستی دشوارتر از نوع برقی و شارژی است.

آیا موزر حیوانات خانگی آنها را تحریک می‌کند؟

اکثر دستگاه های اصلاح کننده حیوانات خانگی در محدوده صدای کم 50-60 دسی بل کار می کنند. این محدوده صدا مزاحمتی برای حیوان خانگی شما ایجاد نمی کند.

آیا ماشین اصلاح برای حیوانات بهتر است یا قیچی؟

قیچی بیشتر برای مناطق حساس مناسب است. برای اصلاح کلی، بهتر است از ماشین اصلاح مو استفاده کنیم.

استفاده از ماشین اصلاح حیوانات سخت است؟

استفاده از ماشین اصلاح موی حیوان خانگی بسیار آسان است و برای مبتدیان مناسب است.

آیا می‌توان تیغه‌های موزر حیوانات خانگی را تیز کنم؟

بله. می‌توانید تیغه‌ها را تیز کنید. اما بهتر است یک محصول بادوام تر را خریداری کنید. که شما را از شر این نگرانی ها خلاص کند. اگر تیغه های شما به اندازه کافی تیز نیستند، می توانید تیغه جایگزین خریداری کنید.

سخن آخر: 

در این مقاله از وب سایت چی بگیر برای آن دسته از افرادی که در خانه‌های خود حیوانات خانگی دارند و یا قصد نگه داشتن حیوانات خانگی را دارند از مزایای خرید بهترین ماشین اصلاح موی حیوانات گفته و به نکات مهمی که برای خرید ماشین اصلاح موی حیوانات باید به آن‌ها دقت داشته باشید، اشاره کردیم. حال با آسودگی خاطر با توجه به نکات گفته شده می‌توانید برای خرید ماشین اصلاح موی حیوانات اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.