شیک ترین کراوات و پاپیون های مردانه+ قیمت روز

جدیدترین مدل‌ کراوات مردانه

آنچه درباره کراوات در تاریخ معاصر آورده شده است شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید؛ کراوات توسط تاجران کرواسی صادر شده است. اهالی این منطقه (اروپای شرقی محدوده کرواسی) پارچه گردنبندی را مورد استفاده قرار می‌دادند و این فرهنگ توسط اهالی این منطقه اولین بار به فرانسه برده شد. فرانسویان هم از این عادت استفاده کرده و نام آن را به فرانسه کراوات گذاشتند. 

اما تصور دیگری نیز بر جای مانده است. در روایتی آورده اند افرادی که تابع دین مانی بودند برای اینکه جدا نشان داده شده و مشخص باشند از پارچه‌‌ای در جلوی پیراهن خود استفاده می‌نمودند و این اتفاق در ایران و در زمان ساسانیان روی داده است. حتی در نقش رجب در استان فارس بر گردن بابک کوئرت (پارچه‌ای که بر گردن می‌آویختند که در زبان پارسی میانه گریوپان هم گفته می‌شود) آویزان شده است که می‌توان آن را آشکارا دید.

کراوات هم انواعی دارد که به قرار زیر است:

  • کراوات ساده
  • کراوات پهن
  • کراوات هفت تا
  • کراوات باریک
  • پاپیون
  • پاپیون غربی
  • مدل بولو Bolo
  • دستمال گردن

گیره کراوات انواعی دارد که ما چند نمونه از آن را نام می‌بریم:

  • گیره‌ کراوات سنجاقی
  • گیره‌ کراوات U شکل
  • گیره‌های کراوات دندانه دار
  • گیره کراوات نازک
  • گیره‌های کراوات پهن

معرفی شیک‌ترین و جدیدترین کراوات مردانه 

ست کروات و پاپیون مردانه مدل m01

ست کروات و پاپیون مردانه مدل m01ست کراوات و پاپیون و دستمال جیب مردانه با رنگ مشکی مردانه مناسب عروسی و مراسمات است. این ست دوخته شده از ساتن مرغوب‌ است. حتی بند دور گردن روبان هم از همان ساتن مرغوب بوده و ساتن آن تایوانی است. این کراوات داری عرض ۵ سانت و طول ۱.۵ متر دوخت کاملا با چرخ و بسیار با کیفیت است.

ست کراوات گل کت و ساس بند مردانه هکس ایران کد SET-SBKG TS

ست کراوات گل کت و ساس بند مردانه هکس ایران را در تصویر ملاحظه می‌مایید. جنس کراوات این ست از ساتن و ساده است. به همراه این کراوات یک ساس بند و یک گل کت نیز وجود دارد.

پاپیون پسرانه مدل آرمان کد 101

پاپیون پسرانه مدل آرمان خوش دوخت را در تصویر بالا می‌بینید. جنس این پاپیون پسرانه از پلی استر بوده که طرح پارچه آن ساده است. این پاپیون در یک بسته بندی شکیل تقدیم شما خواهد شد.

گیره کراوات مردانه کد 80

گیره کراوات مردانه موجود در تصویر جنسی از فلز دارد و در عین سادگی و طرحی ساده بسیار شیک است.

گل کت مردانه مدل 00301

گل کت مردانه با جنسی از فلز و به شکل پر را در تصویر بالا می‌بینید. این پر زیبایی خاصی دارد.

ست کراوات و دستمال جیب و دکمه سردست مردانه مدل 456A

این ست کراوات از پارچه ترک بوده که مخصوص کراوات است. در واقع جنس این ست از ابریشم است. همچنین این ست شامل کراوات و دستمال جیب (پوشت) و دکمه سردست و گیره کراوات است که همگی اینها در جعبه چوبی کادویی قرار دارند. 

پاپیون مردانه هکس مدل PT-PULK GLD

پاپیون مردانه هکس مدل PT-PULK GLDجنس این پاپیون پولکی است و به صورت گره‌دار (آماده) است. این پاپیون توسط بند و سگک برنجی با قابلیت تنظیم سایز بسته می‌شود. جنس این پاپیون از پلی استر طرح‌دار است. و دارای بند منحصر به فرد دست دوز نیز هست. که این کار به دلیل پیچ و تاب نخوردن بند در زیر یقه بعد از بستن پاپیون انجام شده است.

کراوات مردانه طرح نستعلیق کد 101

کراوات مردانه طرح نستعلیق کد 101 ، خاص ، باکیفیت و با قیمت مناسب است. جنس این کراوات از ساتن طرح‌دار است. این کراوات در ایران تولید شده است. عرض کراوات : ۷ سانتی متر طول کراوات : ۱۴۸سانتیمتر است. 

مارشال هکس ایران مدل MAR-VER2

مارشال هکس ایران مدل MAR-VER2؛ با رنگ طلایی بسیار جذابیت و تک است. قیمت این محصول بسیار مناسب است.

ست کراوات پاپیون و دستمال جیب هکس ایران مدل SET-TUS NKH

ست کراوات پاپیون و دستمال جیب هکس ایران مدل SET-TUS NKH، با رنگ زیبای طوسی نخ، جزو رنگهایی است که از مد نمی‌افتد و برای تمامی گروه‌های سنی مناسب است. جنس این کراوات از نخ بدون و طرح آن ساده است.

ست دستمال جیب و شال گردن مردانه آراد مدل st31

ست دستمال جیب و شال گردن مردانه آراد مدل st31ست دستمال جیب و شال گردن مردانه آراد الهام گرفته از هنر ایرانی و مدرن است. این اکسسوری‌ها دست‌دوز و منحصر‍‌به‌فرد دارای رویه ساده از تافته ابریشم مرغوب و رویه طرح‌دار آن از کرپ حریر درجه یک تهیه ‌است. 

ابعاد دستمال جیبی این ست حدود 25 در 25 سانتی‌متر و ابعاد شال‌گردن مردانه آن هم برابر با 150 در 29 سانتی‌متر است. ا

یادآوری می‌شود این ست زیبا و ایرانی (اکسسوری‌ها دور دست دوز) دارای کیفیتی بسیار بالا است.

ست کراوات و دستمال جیب و دکمه سردست و گیره کراوات مردانه مدل 343A

ست کراوات و دستمال جیب و دکمه سردست و گیره کراوات مردانه مدل 343A ست کراوات و دستمال جیب و دکمه سردست مردانه تهیه و دوخته شده از جنس مایکروفایبر (ابریشم مصنوعی) ترک تمام دست است. این کراوات به‌همراه لايى اورجينال مخصوص كراوات بوده که سبب می‌شود بسیار شیک به نظر بیاید و ابدا تغییر حالت پس از چندين بار استفاده نداشته باشد.

همچنین برای تمیز کاری و دفرمه نشدن این کراوات و دستمال جیبی، دور دوزی برای آن انجام شده است. لازم به گفتن است جعبه این ست از جنس چوب بوده که دارای طرح پوست ماری و رنگ قهوه‌ایی است که از طریق گیره باز و بسته می‌شود. یادآوری می‌شود که جنس دکمه سردستی که در این ست قرار دارد از فلز برنج و در مواردى استيل است.

کراوات مردانه مدل سنتی کد ۱۱۵

کراوات مردانه مدل سنتی کد ۱۱۵ با جنسی از ابریشم و ساتن طرح‌دار را در تصویر مشاهده می‌کنید. این کراوات بسیار شیک است. برای هرچه نگهداری بهتر از این کراوات حتما بعد از شستشو از و در هنگام اتوکشی از  درجه اتو روی سیلک silk استفاده کنید.  

 ست کراوات و پاپیون و ساسبند سی اچ آر مدل MH090BK

ست کراوات و پاپیون و ساسبند سی اچ آر مدل MH090BK، را در تصویر مشاهده می‌کنید. کراوات و پاپیون همرنگ و هم جنس هستند و گفتنی است ساسبند و دستمال جیب و دکمه سرآستین از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند. دکمه سرآستین از جنس استیل است. ابزار آلات به کار رفته در این ست با آبکاری نیکل اعلا هستند. برای نگهداری هرچه بهتر این مجموعه در زمان نیاز به شستشو آنها را با دست شستشو کنید.

کراوات مردانه هکس ایران مدل OM-24 مجموعه 24 عددی

کراوات مردانه هکس ایران مدل OM-24 مجموعه 24 عددی دارای جنس ساتن با پارچه با کیفیت بسته‌بندی منحصر به فرد تنوع بالا رنگی را مشاهده می‌کنید. اگر از کراوات زیاد استفاده می‌کنید و نیاز به کراوات هایی در رنگهای متنوع دارید این مجموعه یک مجموعه فوق العاده برای شما خواهد بود. 

برای خرید کراوات مردانه به این موارد دقت کنید:

قیمت و معرفی جدیدترین مدل کراوات مردانه

مانند بسیاری از موارد دیگر، کراوات ها اشکال و اندازه های مختلفی دارند. بسیار مهم است که کراواتی داشته باشید که به خوبی با بدن و لباسی که می پوشید مطابقت داشته باشد.

  • هماهنگی کراوات با لباس های دیگر: کت و شلوار را به عنوان مثال در نظر بگیرید. پهنای کراوات شما باید با توجه به اندازه یقه های کت و شلوار یا پیراهن شما تعیین شود. نداشتن این یکنواختی باعث می شود که کل لباس شما نامتعادل به نظر برسد. داشتن یک کراوات که به خوبی با ظاهر شما هماهنگ باشد، یکی از اجزای کلیدی است که در هنگام خرید کراوات باید در نظر بگیرید.
  • پارچه کراوات: می‌توان گفت در یک لباس پارچه نقش اساسی را ایفا می‌کند. به نظر من، ابریشم پارچه انتخابی در مورد کراوات مردانه است و باید قسمت اعظم کراوات های کمد لباس شما را تشکیل دهد. اما چرا؟
  • ابریشم یکی از بادوام ترین پارچه‌های دنیاست. با وجود نرم بودن ابریشم، استحکام کششی آن بسیار بالاست. ابریشم بسیار ارتجاعی است. پارچه‌های ابریشمی شکل خود را حفظ می کنند و مقاومت متوسطی در برابر چروک شدن دارند. همچنین ابریشم به دلیل سطح صافی که دارد کثیفی را جذب نمی کند.

البته می‌توانید پارچه‌های دیگر را برای کراوات آزمایش کنید، مانند:

  • ترمه: از آنجایی که روکش کراوات ترمه به اندازه انواع ابریشم براق نیست، بهتر است در محیط های نه چندان رسمی استفاده شوند.
  • پنبه: اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید، کراوات پنبه ای جایگزین عالی برای انواع ابریشم است. کراوات پنبه ای به اندازه کافی همه کاره است تا در محیط های مختلف پوشیده شود. همچنین در بسیاری از سبک ها و الگوهای موجود است.

اصول درست پوشیدن کراوات

طول کراوات: نوک کراوات را درست بالای سگک کمربند خود ببندید.

اصول درست پوشیدن کراوات

عرض کراوات: کراوات ها در عرض‌های مختلفی از باریک تا پهن تولید می‌شوند. یک فاکتور مهم برای پهنای مناسب کراوات، یقه ی کت شماست. کراوات باید در پهن ترین نقطه تقریباً به اندازه ی یقه های شما باشد. به طور کلی، شما یک کراوات باریک را با یقه ی باریک و یک کراوات پهن تر را با یقه های پهن بپوشید.

3 روش متداول برای بستن برای کراوات

آموزش بستن کراوات مهمترین مرحله در بستن آن است. در زیر سه مدل مختلف گره زدن کراوات را به شما یاد می‌دهیم:

1-

جدیدترین روش های بستن کراوات مردانه

2-

معرفی جدیدترین مدل کراوات مرادنه

3-

روش بستن کراوات

سخن آخر:

استفاده از کراوات به شکل امروزی در ایران به زمان پهلوی باز می‌گردد. کراوات جزو پر استفاده‌ترین اکسسوری‌های مردانه است. همراه با این اکسسوری زیبا از گیره کراوات نیز استفاده می‌شود که اصلی‌ترین هدف در استفاده از گیره کراوات نگهداشتن کراوات در محل مناسب و اتصال آن به پیراهن بدون تکان خوردن است هرچند که در طول زمان استفاده از گیره هم دستخوش تغییر شده و اکنون از گیره‌های تزیینی با نگین الماس جهت زیبایی استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.