بهترین مدل دستبند نقره مردانه (شیک ترین)

پیشنهاد خرید دستبند نقره مردانه لاکچری

استفاده از دستبند و یا انواع اکسسوری‌های مردانه چیز تازه‌ای نیست. شاید دقت کرده باشید در نقش نگاره‌هایی که متعلق به هزاران سال پیش است مردان از بازوبند و یا مچ بندها بهره می‌بردند.

امروزه دستبندهای مختلفی با مدل و سبک‌های متفاوتی روانه بازار شده‌اند به طوری که با هر سلیقه و میزان بودجه‌ای که شما دارید می‌توانید بهترین را در آن نوع تهیه نمایید. استفاده دستبند نقره هم به دلیل استحکامی که دارد در طی روز و در زمانی طولانی به راحتی میسر است.

استفاده از نقره علاوه بر زیبایی‌های خاص خود به عنوان ضدمیکروب و ضدعفونی کننده هم می توان از آن بهره برد. نقره با این خواصی که گفته شد عاری از عوارض است. استفاده از نقره برای آقایان قابلیت ست شدن با هر نوع تیپ و لباسی را دارد. در ادامه تیم چی بگیر بهترین مدل‌های دستبند نقره را در یک مقاله گردآوری نموده است. امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

دستبند نقره مردانه ریسه گالری مدل Ri3-H1139-Silver  مناسب برای آقایان است. این دستبند نقره تشکیل شده از سنگ حدید سیلور، سنگ اونیکس مات و فلز گوی نقره با عیار 925 است. طول تقریبی دستبند 20 سانتی‌متر است و به صورت گره‌ای باز و بسته می‌شود. و به همین دلیل امکان تغییر سایز در این دستبند به راحتی صورت می‌گیرد. 

نخی مقاوم و محکم از جنس کنف این گوی‌ها را به هم متصل کرده است. سنگ حدید و اونیکس جزء محبوب‌ترین سنگها است. این دستبند مردانه زیبا بسیار مناسب هدیه دادن است.

دستبند نقره گلمور طرح علیرضا کد 01 با عیار 925 با روکش طلا را در تصویر می‌بینید. طول تقریبی دستبند 18 سانت بوده و نحوه بسته شدن این دستبند زیبا از طریق مگنت است.  

جنس پلاک این دستبند مردانه زیبا از نقره بوده و بسیار شیک و شکیل است. این دستبند همراه با یک جعبه مخصوص ارسال خواهد شد.

دستبند نقره مردانه ریسه گالری مدل Ri3-D1122-Silver مناسب برای آقایان را در تصویر می‌بینید. این دستبند نقره از تلفیق نقره و سنگ‌های زیبای دراگون و اونیکس ساخته شد. و همانطور که در تصویر هم پیداست این کار بسیار مدرن و زیباست.

در وسط این دستبند یک مهره نقره به کار رفته است و بقیه سنگها با کش کنفی بسیار محکم به یکدیگر وصل شده‌اند. استفاده از سنگ دراگون در این دستبند مردانه ظاهری جاه طلبانه به این محصول داده است. 

طول تقریبی این دستبند مردانه 20 سانتی‌متر است. گوی شش ضلعی زیبایی نیز در این میان وجود دارد.

دستبند نقره کد 7 ساخت کشور ترکیه است. این دستبند مردانه با عیار 925 نقره است. طول تقریبی این دستبند مردانه 21 سانتی‌متر بوده و این یعنی از طول خوبی برخوردار است. دستبند مردانه موجود که طرح کارتیه است جزو پرفروش‌ترین مدل‌های موجود در جهان به شمار می‌رود. این مدل از آن مدلهایی که مناسب برای هم آقایان و هم بانوان بوده و محدودیت جنسیتی خاصی ندارد. 

دستبند نقره مردانه ریسه گالری مدل Ri3-H1120-Silver ترکیبی از سنگ حدید و نقره است. پلاک این دستبند کارتیه وده و بسیار پرطرفدار است. لازم به ذکر است که سنگ‌های حدید آن سنگ حدید رنگین کمانی است که جذابیت زیادی دارد. این دستبند نقره مردانه دارای عیار 925 با طول تقریبی 20 سانتی‌متر است. 

این دستبند نقره مردانه مردانه از طریق گره باز و بسته می‌شود. و این محصول در هنگام تحویل همراه با یک بسته‌بندی اورجینال و با کیفیت است.

دستبند نقره مردانه ریسه گالری مدل Ri3-H1150-Silver دستبندی مردانه با تلفیقی از چرم و نقره است. به علاوه چرم و نقره سنگ حدید هم در این دستبند مردانه خودنمایی می‌کند که از طریق یک نخ شمعی ضخیم به یکدیگر متصل شده‌اند.

دستبند نقره مردانه با عیار 925 و طول تقریبی 20 سانتی‌متر هدیه‌ای بسیار ارزشمند است. این دستبند نقره مردانه از طریق گره‌ باز و بسته می‌شود. همچنین جنس آویز این دستبند نیز نقره است. خاطرنشان می‌شود این دستبند نقره مردانه با بسته‌بندی اورجینال تقدیم خواهد شد

دستبند نقره مردانه طرح تاج کد Le01 را در تصویر می‌بینید. یک طرح پر طرفدار. این دستبند قابل استفاده برای آقایان است. عیار این دستبند نقره مردانه 925 بوده و طول تقریبی آن هم 20 سانتی‌متر است. 

جنس پلاک تاج نصب شده بر روی این دستبند از نقره با روکش طلا مانند است طرح تاج با ابعاد تقریبی 2 در 2 سانتی‌متر وجود دارد. این دستبند زیبا، هدیه‌ای عالی برای آقایان است.

دستبند نقره ترمه ۱ طرح جانی و دلی ای دل و جانم همه تو کد 587 مناسب استفاده هم برای آقایان و هم برای خانم‌هاست. طول تقریبی دستبند 20 سانتی‌متر است. عیار نقره این دستبند بسیار شیک و باکلاس 925  است. ظاهر شیک و متفاوت و زیبای این طرح نظر همه خاص پسندان را جلب خواهد نمود.

دستبند نقره مردانه ریسه گالری مدل F1247 از ترکیب سنگ انیکس، چوب آبنوس، سنگ فیروزه طبیعی، دو عدد حلقه و یک پلاک نقره در انتهای دستبند (برند ریسه) تشکیل شده است. این دستبند مردانه دارای عیار 925عیار است با طول تقریبی19 سانتی‌متر. 

دستبند نقره مردانه موجود در تصویر بسیار شیک و زیبا بوده و مناسب هدیه و استفاده آقایان شیک پوش است.

دستبند نقره مدل AM-15 که در تصویر می‌بینید بسیار مناسب برای استفاده آقایان است. طول تقریبی دستبند مورد نظر 20 سانتی‌متر است و عیار آن هم 925 است. این محصول از طریق سگک باز و بسته می‌شود. 


در ادامه بخوانید : خرید انگشتر خاص مردانه + راهنمای انتخاب سایز انگشتر مردانه

برای خرید بهترین دستبند نقره مردانه به چه مواردی باید دقت کنیم؟

  • برای خرید نقره، هرچیزی که می‌خواهد باشد، همانند خرید طلا وسواس به خرج دهید.
  • سبک فردی که قرار است برایش دستبند را تهیه نمایید در نظر بگیرید. ببینید به کدام مدلها علاقه‌مند است و کدام یک از مدلهای دستبند برای فرد مورد نظر مناسب‌تر است.
  • طول دستبند را در نظر داشته باشید که مناسب با مچ فرد باشد.
  • دستبندی که تهیه می‌کنید بهتر است نه گشاد باشد نه تنگ، هر دو نوع آزاردهنده خواهند بود.
  • از کیفیت قفل و ایمنی آن اطمینان حاصل کنید.
  • معمولا دو نوع قفل برای دستبندها وجود دارد. آنهایی که قفل دارند راحت‌تر باز و بسته می‌شوند اما دستبندهایی که دو طرف آن از طریق گره به هم متصل هستند ایمن‌تر هستند هرچند که به سختی وارد دست شده و یا خارج می‌شوند.
  • از عیار نقره‌ای که می‌خرید اطمینان حاصل کنید.
  • مراقبت عیارهای تقلبی باشید.
  •  از پوشیدن چند دستبند نقره با سبکهای مختلف اجتناب کنید. این استایل معمولا رایج نیست.
  • اگر قرار باشد دستبند و ساعت را در یک مچ بیاندازید یادتان باشد که ضخامت دستبند بیشتر از ضخامت ساعت نباشد. اما ترجیحا هر کدام را برای یک دست انتخاب و استفاده کنید. 
  • از آنجایی که نقره‌ها را به راحتی با انواع چرم و برخی مصنوعات ترکیب کرده و به عنوان اکسسوری استفاده می‌نمایند، تلاش کنید که بهترین انتخاب را برای استایل خود داشته باشید. 
  • استفاده از نقره سبب بهبود عملکرد گردش خون خواهد شد. حتی گاهی می‌توان از خواص درمانی نقره بهره برد. با خیالی راحت از آن استفاده نمایید.

چطور از دستبند نقره محافظت کنیم؟

  • اگر از آن دسته آقایانی هستید که به هر دلیل، از لوسیون، عطر و یا کرم‌ها استفاده می‌کنید بهتر است این مواد کمترین تماس را با دستبند نقره شما داشته باشد، زیرا سبب تغییر رنگ نقره و دستبند شما خواهد شد.
  • بهتر است برای نگهداری دستبند نقره آن را در محیطی تاریک و خشک قرار دهید. سالم‌تر و زیباتر باقی خواهد ماند. 
  • اگر معمولا در معرض رطوبت قرار دارید و یا زمان زیادی با آب سروکار دارید و یا از آن آدمهایی هستید که بسیار عرق می‌کنید بدانید که عرق و رطوبت بدن باعث نابودی و خراب شدن نقره می‌شود.

بهتر است بدانید:

نقره فلزی است با نماد شیمیایی Ag . نقره رسانا است. از مهمترین خواص فلز نقره، چکش خواری آن است. به راحتی به اشکالی که سازنده بخواهد درخواهد آمد. نقره‌ها با عیار 925 ، 900 و 800 شناخته شده‌اند. و منظور آن از این عیار بندی آن است که اگر بر شی‌ای نقره‌ای عیار 900 حک شده است یعنی در آن از 90 درصد نقره استفاده شده است. نقره‌ای با عیار 925 را نقره استرلینگ نیز می‌گویند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دستبند نقره مردانه قیمت انواع دستبند نقره مردانه