معرفی 8 مدل دستگاه کف ساز شیر برقی و دستی/ قیمت روز

پیشنهاد خرید دستگاه کف ساز شیر دستی و برقی

یک نوشیدنی گرم بعد از یک روز کاری سخت می‌تواند آرامش‌بخش باشد. حالا اگر جز افرادی باشید که به قهوه و نوشیدنی‌های آن علاقه دارید، قطعا از خواص بی نظیر آن برای سلامتی و نقشش در افزایش انرژی بدن آگاه هستید. اگر مایلید در خانه نوشیدنی‌های محبوبی مانند لته، کاپوچینو موکا و ماکیاتو سرو کنید و اعضای خانواده یا مهمان خود را به یک نوشیدنی گرم و دلپذیر دعوت کنید و یا اگر مایلید در کافه‌ی خود منوی  قهوه با شیر اضافه کنید. با تیم چی بگیر همراه باشید تا بهترین‌ها را به شما معرفی کنند. 

منظور از فوم گیری شیر چیست؟

عملکرد دستگاه کف شیر ساز به این صورت است که با هم زدن شیر موجب هوادهی به بافت شیر می‌شود و حباب‌های ریز در آن ایجاد می‌کند. که این کار موجب می‌شود بافت شیر حجیم و سبک و طعم آن شیرین‌تر شود. فوم شیر طعم تلخ قهوه را ملایم‌تر می‌کند.

محصولات معرفی شده در سایت چی بگیر از بهترین‌هایی هستند که درصد رضایت‌مندی بیشتری از مصرف کنندگان دریافت کرده‌اند. امید که کمکی در انتخاب راحت به شما باشند.

معرفی بهترین مارک همزن شیر

کف شیر ساز مدل p400

جنس بدنه استیل
جنس مخزن داخلی استیل 
گنجایش400 میلی لیتر
فیلتر داخلی دارد
عملکرددستی

کمی شیر را داخل مخزن دستگاه کف شیر ساز دستی قرار دهید و روی شعله گرم کنید. بعد از چند دقیقه با چند بار پمپ کردن به طور دستی کف شیر شما با یک حالت خامه‌ای و حجیم آماده است. در تهیه کاپوچینو، لاته، هات هاچکلت می‌توانید از آن استفاده کنید و از نوشیدنی‌های گرم خود لذت بیشتری ببرید.

نقاط مثبت:

  • دارا بودن دو فیلتر که موجب تولید کف شیر بادوام و بیشتری می‌شود.
  • استیل بودن بدنه باعث می‌شود دستگاه را مستقیم روی حرارت قرار دهید و نیاز به ظرف دیگری برای این کار ندارید.

نقاط منفی:

  • قیمت این مدل کف ساز شیر دستی در مقایسه با مدل‌های دیگر کمی بالاتر است.

کف ساز شیر ایکیا مدل PRODUKT

جنس بدنهپلی کربنات
جنس پره‌هااستیل 
نوع عملکردباتری خور
تولیدکمپانی ایکیا سوئد

کف ساز شیر ایکیا یک محصول با کیفیت و کاربردی است. این دستگاه کف ساز با دو عدد باتری قلمی کار می‌کند. چون قدرت همزن خوبی دارد در تهیه بسیاری از مایعات سرد و گرم و همچنین هم زدن تخم مرغ برای انواع کیک یا ماسک‌های خانگی کاربرد دارد.

نقاط مثبت: 

  • قیمت مناسب نسبت به کاربرد دستگاه

کف شیر ساز هوم مدل RT-215

وزن 320 گرم
عملکردباتری خور

دستگاه کف شیر ساز هوم مناسب برای تهیه فوم شیر می‌باشد. دستگاه سبک، خوش دست و مقرون به صرفه از نظر قیمت است. در طراحی این مدل کلید خاموش-روشن روی آن تعبیه شده و نیازی به نگه داشتن دکمه در طول مدت کار با آن نیست.

نقاط منفی:

  • برای هم زدن تخم مرغ مناسب نیست و کاربرد آن در تهیه قهوه است.

کف شیر ساز لاواتزا مدل A Modo Mio

وزن1100 میلی لیتر
گنجایش120 گرم
عملکردبرقی

دستگاه فوم کننده شیر از برند معتبر و شناخته شده لاوازا  که قهوه‌ی دستگاه‌های آن در بهترین رستوران‌های دنیا سرو می‌شود. با این دستگاه نوشیدنی‌های دلچسبی مانند ماکیاتو و هات چاکلت تهیه کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

نقاط مثبت:

  • تهیه فوم از شیر سرد و گرم
  • قابلیت جدا شدن

کف شیر ساز کافی فرادر مدل 0682

جنس بدنهاستیل
ابعاد20*4*2
فیلتر داخلی ندارد
عملکردبرقی

کف شیر ساز کافی که با دو عدد باتری قلمی آکالین کار می‌کند، وسیله‌ای جمع و جور  و مناسب برای افرادی است که می‌خواهند با صرف هزینه کم دستگاه مناسب و کار راه انداز برای درست کردن چند فنجان قهوه یا کاپوچینو داشته باشند.

نقاط مثبت: 

  • قیمت مناسب 
  • دکمه خاموش روشن کردن روی دستگاه

نقاط منفی:

  • قدرت دستگاه معمولی است.

کف ساز شیر نیان شون مدل wz0012

وزن530 گرم
حجم 200 میلی لیتر
جنساستیل

دستگاه کف شیر ساز از بهترین محصولات این زمینه است. جنس آن از استیل ضد زنگ و دارای توری دوبل استیل و همچنین گوی فلزی جهت حرکت آسان مایع درون آن است. با این دستگاه به راحتی بعد از گرم شدن شیر با چندین حرکت دست کف شیر حجیم و با دوام تولید کنید و از کاپوچینو یا لاته خود لذت ببرید.

نقاط مثبت:

  • دارای دو فیلتر 
  • بدون نیاز به برق و باتری

انواع دستگاه کف ساز شیر کدامند؟

برای خرید بهترین دستگاه کف شیر ساز ابتدا با انواع آن و عملکرد و قیمت هر یک آشنا باشید.

کف ساز شیر دستی:

 اساس کار کف شیر ساز دستی اینگونه است که نیاز به برق و باطری ندارند و شما با حرکت دادن مداوم پلانچر را بالا پایین می‌کنید و فوم شیر شما آماده می‌شود. این محصولات اگر از جنس استیل باشند بهترند و شما می‌توانید مستقیم دستگاه را روی حرارات هم بگذارید. معمولا قیمت مناسبی نسبت به نوع برقی دارند.

کف ساز شیر برقی:

این دستگاه‌ ها بدون زحمت دست و با متصل شدن به برق فوم شیر را آماده می‌کنند. کف ساز شیر برقی قیمت بالاتری دارند اما به نسبت نوع دستی کف بیشتری در مدت زمان کوتاه‌تر تولید می‌کنند.

کف ساز شیر دستی باطری خور: 

نوع دیگری از دستگاه‌های کف ساز شیر هستند که با قدرت باطری کار می‌کنند. سر همزنی شکلی دارند و کافی است شما دکمه on را بزنید تا بدون زحمت دست شروع به حرکت و فوم گیری از شیر کند. قیمت مناسبی دارند و معمولا با سرعت خوبی فوم گیری را انجام می‌دهند. از سر همزنی ‌آ‌ن‌ها می‌تواند دیگر کاربردها نیز استفاده کرد.

چطور یک دستگاه کف شیر ساز خوب بخریم؟

قبل از خرید دستگاه فوم گیری شیر یا همان کف شیر ساز توجه کنید که اگر اغلب دستگاه‌های اسپرسو ساز به فوم گیری شیر نیز مجهزند و اگر کار با آن را بلد باشید نیاز به صرف هزینه اضافه نیست.

قبل از خرید بهترین دستگاه فوم گیری شیر تیم چی بگیر به شما توصیه می‌کند، ملاک‌های زیر را مدنظر قرار دهید:

گنجایش دستگاه فوم ساز شیر:

ابتدا نیاز خود را بشناسید و اینکه در هر بار مایلید چند فنجان قهوه با شیر تهیه کنید. مقدار گنجایش مخزن دستگاه‌ کف شیر ساز روی آن ذکر می‌شود. پس به آن توجه کنید.

قیمت کف ساز شیر:

رنج قیمت دستگاه‌های کف شیر ساز بسیار متفاوت و متغیر است. اگر می‌خواهید یک دستگاه کوچک خانگی داشته باشید نیاز به صرف هزینه زیاد نیست اما توجه کنید کیفیت را فدای قیمت پایین محصول نکنید چون در این صورت بیشتر ضرر می‌کنید.

جنس دستگاه کف ساز شیر:

معمولا جنس استیل برای این دستگاه‌ها بهتر است و دوام بیشتری خواهد داشت.

شست شوی آسان:

اگر پره‌های دستگاه جدا شوند و به راحتی شسته شوند قطعا کار شما در نگهداری آن راحت‎‌تر خواهید بود.

چطور لاته درست کنیم؟

اگر بخواهید نوشیدنی‌هایی مانند لاته یا لته، کاپوچینو، موکا و ماکیاتو که پایه‌ی همه‌ی آن‌ها اسپرسو است، درست کنید نیاز است که شیر گرم را به قهوه اضافه کنید. اما قبل از آن شما باید شیر را تبدیل به فوم شیر کنید. در حقیقت به کمک  دستگاه کف شیر ساز، شیر را آنقدر  هم می‌زنید تا شیر حجیم شود و قوام بیشتری پیدا کند و اصطلاحا فوم مانند شود. در این مرحله می‌توانید فوم شیر را به قهوه خود اضافه کنید و حتی شکل و تزیینات زیبایی به وسیله فوم شیر روی قهوه بکشید.

برای فوم گیری از شیر کم چرب استفاده کنیم یا پر چرب؟

خب معمولا شیر پر چرب فوم با دوام و بهتری در دمای اتاق به شما می‌دهد. برای شیرهای کم چرب نیاز به دماهای بالاتر داریم.

برای تهیه فوم شیر، شیر را چقدر گرم کنیم؟

نیاز نیست شیر را خیلی داغ کنید چون در این حالت نه تنها ارزش غذایی آن از بین می‌رود، بلکه در نهایت فوم ماندگاری هم به شما نمی‌دهد.

سخن آخر:

لذت نوشیدن یک فنجان قهوه گرم در عصر زیبای پاییز و زمستان یا دعوت یک دوست عزیز به صرف یک نوشیدنی گرم و دلپذیر را به راحتی تجربه کنید. فراموش نکنید حتی برای خرید ساده‌ترین وسایل به مطالعه در خصوص آن نیاز دارید تا بهترین خرید را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.