میز عسلی: خرید و قیمت 15 مدل میز عسلی جدید و تاشو

راهنمای خرید میز عسلی جدید و شیک:

خرید میز عسلی مناسب گاهی به یک دغدغه تبدیل می‌شود. اگر شما یک مبلمان شیک و جدید خریداری نمایید نیاز است که میز عسلی کوچک و بزرگ و شیک را با مبل جدید ست نمایید. در واقع مبلمان بدون میز عسلی چندان زیبا و پرفایده نخواهد بود.

بنابراین میز عسلی فایده و کارآیی زیادی در پذیرایی و چیدمان منزل دارد. در نظر داشته باشید میزعسلی هم گونه‌های بسیاری دارد. از کلاسیک، میز جلو عسلی تاشو و سنتی و .... . دقیقاً میزعسلی نیز با توجه به سبک منزل انتخاب می‌شود. حتی برای خانه‌هایی با متراژ کوچک نیز طراحی‌های زیبایی از میز عسلی تاشو وجود دارد. کافی است مدل خاصی را در نظر داشته باشید در ذهنتان تجسم کنید حتما آن را خواهید یافت.

پیشنهاد ما به شما خواندن این مقاله از سایت چی‌ بگیر تا انتهاست به امید اینکه میزعسلی که در ذهن دارید را بیابید.

میز عسلی مدل T57



ابعاد میز عسلی۴۲x۴۲x۵۰ سانتی‌متر
جنس صفحهسنگ
نوع صفحهجدا
جنس پایه فلز

میز عسلی مدل 018

میز عسلی مدل 018 به شکل دایره است و ابعاد آن عبارتند از 40 در 40 در 60 سانتیمتر. صفحه‌ای که بر روی این میز قرار دارد قابلیت جداشدن نیز دارد. جنس پایه این میز عسلی از فلز است.

روی میز از جنس شیشه آینه‌ای است و هرچیزی که بر روی آن قرار دهید انعکاس تصویر صورت می‌گیرد و حالت زیبایی ایجاد می‌شود و بسیار براق و زیبا است. این میز عسلی برای مهمانی‌ها بسیار مناسب بوده و دلبرایی خواهد نمود.

میز عسلی مدل 456 کد 01 مجموعه 3 عددی

میز عسلی مدل 456 کد 01 مجموعه 3 عددی با بالاترین کیفیت ساخته شده است. جنس صفحه میز هم از ام‌دی‌اف با روکش ضد آب تهیه و تولید شده است. اما پایه‌های این میزهای عسلی از جنس چوب بوده که خیلی خوب تراش خورده است. گفتنی است مجموعه میز عسلی سه عددی در 3 ارتفاع 37،42 و 46 سانتی‌متری است.

بر روی این میزهای عسلی شیشه وجود ندارد و ضد خش و ضد آب نیز هستند.

دلایل رضایت استفاده کنندگان:

  • سبک
  •  شیک
  • کیفیت بالا
  • طرح و رنگ زیبا
  • تنظیف راحت و بدون مشکل
  • چیدمان زیبا بعلت اختلاف ارتفاع عسلی‌ها

میز عسلی مدل mr002

میز عسلی مدل mr002 در ابعاد 37 در 5 در 55 سانتیمتر را در تصویر می‌بینید. شکل این میز به صورت دایره است. جنس صفحه این میز عسلی ساده و زیبا از شیشه است. صفحه دایره‌ و شیشه‌ای این میز عسلی به صورت جداگانه از میز عسلی است و جنس پایه آن هم از چوب است.

میز عسلی مدل بونل کد 2100 بسته چهار عددی

میز عسلی مدل بونل کد 2100 بسته چهار عددی است. تمام این 4 میز عسلی مستطیلی شکل جلو مبلی یک سایز هستند و سایز آنها عبارتند از 45 در 34 در 44 سانتی‌متر است.

جنس صفحه هر یک از این میزهای عسلی مستطیلی شکل ام‌دی‌اف بوده با روکش چوبی راش و رنگ پلی استر اشن بوده و حتی پایه‌های آن هم از ام‌دی‌اف است. قیدهای زیرین این میزعسلی‌ها با چهار عدد پیچ برای استحکام و مقاومت بیشتر نصب شده و این امر مقاومت میزهای عسلی را جهت ایستایی بیشتر می‌نماید.

دلایل رضایت استفاده کنندگان:

  • کم‌جا
  •  حمل به صورت چمدانی
  •  استفاده آسان
  • مقاوم

میز عسلی مدل هایکو لاو  مجموعه 3 عددی

میز عسلی مدل هایکو لاو مجموعه 3 عددی با پایه‌های mdf و بسیار مستحکم را می‌بینید. این میزعسلی صفحه‌ای از معرق دارد که بسیار زیباست. رنگ این میز عسلی ثابت است. جنس صفحه این میزهای عسلی از چوب راش است. این میز عسلی با ظاهری زیبا و مستحکم می‌تواند در کنار میز پذیرایی وسط بسیار کارآمد باشد.

میز عسلی ویانا تاشو کد 104NEA مجموعه چهار عددی

میز عسلی ویانا تاشو کد 104NEA مجموعه چهار عددی کاملا جمع و جور و کم‌حجم هستند. این میزهای عسلی مقاوم با حمل و نقل راحت به دلیل تاشو بودن، یک گزینه‌ای ایده آل حتی برای محیط کار محسوب می‌شوند.  ابعاد این میزهای عسلی 29 در 46 در 64 سانتی‌متر است. جنس صفحه این میزهای عسلی مستطیلی شکل از MDF  بوده و دارای پایه‌هایی از جنس فلز هستند. 

دلایل رضایت استفاده کنندگان:

  • کم‌جا 
  • حمل به صورت تاشو
  • استفاده آسان
  • پایه‌های فلزی

میز پذیرایی مدل DN-4001012 به همراه میز عسلی مجموعه 4 عددی

میز پذیرایی مدل DN-4001012 به همراه میز عسلی مجموعه 4 عددی را در تصویر ملاحظه می‌کنید. جنس صفحه این میز پذیرایی و عسلی‌های آن از MDF  است. میز وسط دارای کشو بوده که برای پذیرایی بسیار کارآمد است. نوع صفحه این میز پذیرایی و عسلی‌ها به صورت پیوسته است. این ست تک رنگ و فیلی رنگ است. 

میز عسلی مدل 456 کد 04 مجموعه 3 عددی

میز عسلی مدل 456 کد 04 مجموعه 3 عددی است با قابلیت انتخاب و تعیین رنگ برای صفحه این میز عسلی. در فرایند تولید این مجموعه میزعسلی سعی شده بالاترین کیفیت ساخت اعمال شود. گفتنی است که جنس صفحه این میز عسلی زیبا از بهترین مواد ام دی اف و روکش ضد آب استفاده شده است. ابعاد این میزها 35 در 35 در 47 سانتی‌متر است. پایه‌هایی این میز عسلی از جنس چوب است. این مجموعه در سه ارتفاع 37-42-46 سانتی‌متر طراحی و تولید شده است.

دلایل رضایت استفاده کنندگان:

زیبا

سرهم کردن آسان

سبک 

میز عسلی مدل لوتوس

میز عسلی مدل لوتوس، یک مدل زیبا و در خور تحسین است. این میز عسلی را کنار مبل و تخت خواب نیز می‌توان استفاده نمود. و از روشنایی آن برای مطالعه بهره برد. در طراحی و ساخت این محصول خلاقیت و کیفیت مشهود است. ابعاد این میز عسلی زیبا 60 در 40 در 178 سانتی‌متر است. جنس صفحه میزی که در این محصول وجود دارد از چوب بوده و جدا بر روی آن قرار داده شده است.

دلایل رضایت استفاده کنندگان:

  •  زیبایی و ظرافت 
  • ساخت تمیز و ظریف
  • اطلاعات جانبی توسط بروشور در داخل محصول  

میز عسلی نیل آرت مدل behnoud



ابعاد ۳۵x۳۵x۴۸ سانتی‌متر
جنس صفحهفلز 
نوع صفحهپیوسته
جنس پایهفلز


در ادامه بخوانید : میز جلو مبلی: خرید 10 مدل جلو مبلی جدید (چوبی و مدرن)

بیشترین کاربرد میز عسلی چیست؟

میز عسلی جدید و شیک

  • ساده ترین دلیلی که چرا باید میز عسلی داشته باشید این است که وقتی در محل زندگی خود می نشینید، جایی برای قرار دادن وسایل، مانند نوشیدنی یا کتاب، داشته باشید. در حالت ایده‌آل، همه قسمت‌های نشیمن باید دارای چنین گزینه‌ای و ترجیحاً بیش از یکی باشند.
    برای پذیرایی از مهمان ها بی شک وجود یک میز عسلی احتناب ناپذیر است.
    • و در نهایت، میزهای عسلی مکانی برای نمایش دکور، مانند عکس های خانوادگی، چراغ های مطالعه و گلدان ها را ارائه می دهند.

نکات کلیدی خرید میز عسلی:

  • هنگام خرید میزعسلی، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید اندازه و شکل است. میز باید به اندازه‌ای بلند باشد که به بازوی یک صندلی یا مبل برسد و به اندازه‌ای بزرگ باشد که در روی آن چیزهایی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید را در خود جای دهد.
  • توصیه ما به شمایی که فضای کمی برای چیدمان مبل و قراردادن میزهای پذیرایی و عسلی دارید این است که وسایلی را خریداری نمایید که خودشان امکان پنهان شوندگی در خود را داشته باشد. مثل میز عسلی تاشو که در یک جعبه کنار هم قرار می‌گیرند و فضای کمی را به خود اختصاص می‌دهند.
  • قبل از خرید یک میزعسلی مناسب برای چیدمان منزلتان شکل آن را در نظر داشته باشید. شکل میزعسلی ارتباط مستقیم با اشغال فضا دارد. 
  • از جنس میز عسلی که می‌خرید غافل نشوید. سعی کنید جنس میز عسلی مورد نظرتان با جنس بقیه وسایل پذیرایی و چیدمانتان هم‌خوانی داشته باشد.
  • همچنین شما برای راحتی جابجا کردن میزهای عسلی می‌توانید از میزهای عسلی استفاده نمایید که در زیرش چرخ دارد.

ارتفاع میز عسلی چقدر باید باشد؟

برای مبل هایی که ارتفاع استانداردی دارند ارتفاع استاندارد ارتفاع میزعسلی هم حدود 63 سانتیمتر باید باشد.

آیا می‌توان از میز عسلی تاشو جهت پذیرایی استفاده نمود؟

استفاده از این نوع میز عسلی برمی‌گردد به سلیقه شما، معمولاً از میزهای عسلی تاشو در گوشه اتاق و یا بین مبلمان جهت گذاشتن گلدان، وسایل پذیرایی، مجسمه و ... استفاده می‌شود.

معمولا میز عسلی تاشو برای آپارتمان های کوچک و فضای پذیرایی محدود گزینه بسیار خوبی است.

آیا میز عسلی و میز جلو مبلی باید با هم ست باشند؟

میز عسلی و جلو مبلی و میز تلویزیون نیازی به هماهنگی ندارند، اما بهتر است، رنگ‌ها و سبک‌ها را ثابت نگه دارید تا فضایی زیبا و دلپذیر داشته باشید. میز های عسلی تمرکز مرکزی را برای اتاق ایجاد می کنند. بنابراین سبک های ناهماهنگ با هم تضاد دارند، اما مطمئناً داشتن یک مجموعه منطبق این مشکل را کاملاً از بین می برد.

استفاده از میزهای عسلی در ارتفاع و اندازه‌های مختلف سبب شده است که یکی از بی‌قانون‌ و بی قاعده ترین وسایل چیدمان و دکوراسیون میزهای عسلی باشند.

ساده ترین راه برای تطبیق مبلمان از طریق رنگ است، برای مثال، اگر میز عسلی با پایه های کوتاه مشکی انتخاب می کنید، همان را برای پایه تلویزیون خود انتخاب کنید.

سخن آخر:

لازم است یادآوری کنیم گاهی قیمت تعیین کننده کیفیت نیست. در مورد میز های عسلی هم این گونه است. میزعسلی را تهیه کنید که بیشترین همخوانی را با سبک منزل و مبلمانتان داشته باشد. تیم چی بگیر پیشنهادات و تجربیات شما را در زمینه خرید و انتخاب انواع میز عسلی پذیرا می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.