میز آرایش: معرفی ده مدل جدید میز توالت و میز آرایش(دخترانه)

نکاتی در مورد نحوه انتخاب میز آرایش مناسب برای اتاق خواب

میز آرایش معمولا یک پایگاه ثابت برای خانم‌ها است. در هر سن و سالی که باشید حداقل روزی یک بار را به وقت گذرانی در جلوی این میز طی می‌کنید. این میز مکانی ایده‌آل برای نگهداری عطرها، لوازم آرایش، نگهداری بدلیجات و طلاها، و انواع لوازم بهداشتی است.

طراحی میز آرایش نیز همانند اغلب دکوراسیون‌های دیگر دارای سبک و فرم‌های بسیاری است. با توجه به سلیقه و نوع چیدمان منزلتان قطعا قادر خواهید بود نزدیک‌ترین مدل را به فرم دلخواهتان بیابید. در ادامه بهترین نمونه از میز آرایش کنار هم گردآمده‌اند.ما سعی کرده ایم انواع میز آرایش دخترانه، اسپرت، قدی و میز ...را در اینجا به شما معرفی کنیم. بعد از خواندن این مقاله از سایت چی بگیر امیدوارم مدل مورد پسندتان در نمونه‌های انتخابی ما باشند.

برای خرید میز آرایش به نکات دقت کنید:

امکانات میز آرایش:

قبل از خرید باید ویژگی هایی را که از میز آرایش خود را که نیاز دارید در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر اتاق خواب شما اقلام زیادی دارد، ممکن است به فضای منحصر به فردی برای میز توالت نیاز داشته باشید، یا شاید به کشوهای زیادی نیاز داشته باشید تا بتوانید وسایل خود را مرتب کنید.

اندازه مناسب برای میز آرایش:

میز آرایشی نباید خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک به نظر بیاید. هنگام انتخاب میز آرایش مورد نظر خود، اندازه و ابعاد مناسب را بررسی کنید. خرید یک میز آرایش خیلی بزرگ فضای بیشتری را در اتاق خواب اشغال می کند، اما خرید میز آرایش خیلی کوچک با اضافه شدن آن به اتاق شما هیچ فایده ای ندارد.



ارتفاع به طور کلی از نظر ارتفاع، بلندترین قسمت میز توالت توسط آینه تعیین می شود. این ارتفاع می تواند به 140 سانتی متر نیز برسد( برای آینه های قدی).
عمقعمق آن می تواند متفاوت باشد. میز آرایش شما در حالت ایده آل نباید از نظر عمق فضای زیادی را اشغال کند تا به جبران ارتفاع آن کمک کند تا به خوبی با اتاق هماهنگ شود.
طولطول میز آرایش به ویژگی های آن، تعداد کشوهایی که دارد و اندازه سطح طراحی شده برای قرار دادن محصولات و دکوراسیون بستگی دارد. طول میز آرایش می تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی بین 80 تا 90 سانتی متر می‌باشد.

رنگ و طرح میز آرایش:

دقت کنید که طرح و رنگی که برای میز آرایش انتخاب می کنید با دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال اگر قصد خرید میز آرایش دخترانه دارید و اتاق شما تم صورتی دارید نمی توانید از میز آرایش به رنگ چوب استفاده کنید.

Translation is too long to be saved

جنس میز توالت:

جنس و کیفیت ساخت میز آرایشی را نیز در نظر بگیرید. انواع میز های آرایشی با موادی چون شیشه، سنگ، فلز و چوب هستند. نزدیک‌ترین مدل را به سبک اتاقتان انتخاب کنید. 

معرفی چند مدل میز آرایش جدید و آینه دار

میز آرایش انتخاب اول مدل TO-281

میز آرایش انتخاب اول مدل TO-281 از جنسMDF  بوده و دارای یک عدد کشو است. این میز آرایش به واسطه خلاقیتی که در طراحی آن به کار گرفته شده در نگاه اول بسیار چشم نواز و شیک است و در طراحی آن سعی شده که خواسته‌ها و نیازهای کاربران محترم را تأمین شود. اندازه‌های این میز آرایش 77 در 41 در70 سانتی‌متر است. 

این میز به خاطر طراحی خاص فضای کمی از اتاق شما را اشغال می‌کند. این میز آرایش به همراه یک صندلی که با آن ست شده است، ارائه می شود.

میز آرایش کد CL10

میز آرایش کد CL10در ابعاد 90 در 50 در 180 سانتی‌متر از جنس ملامینه است. این میز آرایش شیک دارای 4 عدد کشو است. این میز آرایش مجهز به آینه ریلی قدی ایستاده بصورت شیب‌دار است و پشت درب ریلی آینه‌دار هم طبقه‌های مخفی با فضایی کافی موجود است. 

میز آرایش مدل DLF11L

میز آرایش DLF11L به علت حجم کم و چند کاره بودن به ایجاد نوستالژی خاص در محیط که در نوع خود منحصر به فرد است منجر می‌شود. کف کشوها و پشت میز آرایش همچنان که در تصاویر توضیح داده شده کاملاً درون شیار قرار گرفته‌اند هیچ‌گونه استفاده‌ای از منگنه میخ و یا چسب نشده است. این میز آرایش در تنوع رنگی تولید شده است.

ابعاد این میز 155 در 45 در 65 سانتی‌متر است و روکشی از جنس ملامینه  دارد. 2 عدد کشو تزئین کننده این میز آرایش است.

میز آرایش مدل 1221

میز آرایش مدل 1221 با ابعاد 75 در 50 در 140 سانتی‌متر است. این میز آرایش آینه‌دار شیک در ارتفاع 75 سانتی‌متر است. جنس این میز آرایش ام دی اف و فلز است. ترکیبی از دو جنس. این مدل یک میز آرایش آینه‌دار شیک است. گفتنی است؛ متریال استفاده شده در این میز ارایش از پروفیل سبک که با رنگ کوره ای رنگ شده است و رنگ پروفیل مشکی مات میباشد و ثابت است.

میز آرایش مدل آینه قدی کد 191

میز آرایش مدل آینه قدی کد 191 جنسی از ام دی اف و فلز دارد. این میز آرایش با آینه قدی و شیک دارای 1 عدد کشو است. جنس پایه‌های این میز آرایش فلز بوده و آینه آن هم به‌وسیله یک ریل ساچمه‌ای سه تیکه به صورت کشویی باز و بسته می‌شود. ابعاد این میز آرایش 182 در ارتفاع در 45 در 60 سانتی‌متر است. دور تا دور آیینه آن تراش خورده است. جنس درب این کشو نیز از ام دی اف وارداتی می باشد که با پوششی از مرغوب ترین رنگ پلی اورتان رنگامیزی شده است. کف کشوی این محصول نیز از جنس ام دی اف 6 میل و مخمل کاری شده می باشد.

میز آرایش مدل آرنا کد 202

میز آرایش مدل آرنا کد 202 از جنس چوب و ترکیبی با ام دی اف و  شیشه است. این میز آرایش با مدل خاص و شیک دارای 7 عدد کشو است. جنس پایه‌های این میز توالت زیبا از چوب است. رنگ استفاده شده در این میز آرایش از پلی‌اورتان اسپانیایی و پایه‌ها و کنسول از چوب راش گرجستان است. ریل‌های سه تیکه که برای کشو‌ها استفاده شده از ریل‌های ساچمه‌ای ام دی اف وارداتی واناچای تایلند است. این میز آرایش دارای ۲ کشو مخفی همراه با یک کشو مشبک برای وسایل تزیینی است و  دارای ۴ کشوی بزرگ و مستحکم است. 

میز آرایش مدل آریا

میز آرایش مدل آریا، یک میز آرایش مدل سلطنتی است. ابعاد آن 175 در 45 در 175 سانتی‌متر است. جنس آن از ام دی اف ملامینه است. دارای 5  عدد کشو است. که دو عدد از آنها در زیر آینه قرار گرفته است. این میز آرایش مدل سلطنتی دارای دسته‌هایی زیبا و کلاسیک است که جلوه خاصی را به این دراور داده است. این میز آرایش سلطنتی بسیار جادار است. گفتنی است ریل بکار رفته درب‌های کشوها از نوع ساچمه‌ای درجه یک با عمر بالا بوده که باعث مقاومت در برابر وزن بالای کشو، کاهش سرو صدا و ایجاد حس آرامش می‌گردد.

این میز آرایش ساخته شده از چوب با روکش ملامینه و ام دی اف ( هر دو ) بوده این محصول بدنه‌ای بسیار مستحکم با طول عمر بالا دارد. 

میز آرایش مدل مینا

میز آرایش مدل مینا با ابعاد 150 در 63 در 45 سانتی‌متر را ملاحظه می‌کنید. جنس این میز آرایش از MDF  بوده و دارای 2 کشو است.

این محصول که ملاحظه می‌کنید میزآرایش مینی است. تمام لوازم مورد نیاز مانند کشو، آیینه و نشیمن را دراست منتها با عرض کمتر. مناسب بری فضاهای کم و کوچک. به همین دلیل این کالا دارای طرفداران بسیار زیادی است. این میز آرایش با یک صندلی ارائه می‌گردد.

زیبایی این میز آرایش، بسیار کار آمدی آن. نوستالژی و خاص بودنش، رنگ زیبا و جنس خوب و طراحی زیبا از مهمترین مزایای این میز آرایش است.

میز آرایش هیراد مدل U106

میز آرایش هیراد مدل U106 دارای ظاهری ساده و زیبا، کارآمد و مناسب جهت دکوراسیون اتاق خواب است و قابل ست شدن با انواع دکوراسیون در اتاق نیز هست.

جنس روکش این میز آرایش از ملامینه است و دارای 2 کشو. پایه‌ها آن هم با رنگ ثابت و با روکش ملامینه است.  گفتنی است کشوهای این محصول، عمیق و جادار بوده. همچنین در دکوراسیون اتاق، برای چیدن لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب هستند. ابعاد این میز آرایش  80 در 40 در 70 سانتی‌متر است و دارای استحکام و کیفیت بینظیری است. لازم به ذکر است برای ساخت آن از استانداردهای اروپایی استفاده شده است.


در ادامه بخوانید : تخت یک نفره: 15 مدل تخت خواب یک نفره اسپرت( دخترانه و پسرانه)

سبک میز آرایش چگونه است؟

خرید میز آرایش ارزان

انواع مختلفی از سبک های میز آرایش از مینیمالیستی تا معاصر میز آرایش مدرن وجود دارد. شما به یک میز آرایش نیاز دارید که از سبک انتخابی شما پشتیبانی کند، از داشتن آن لذت ببرید.

همانطور که قبلا هم اشاره شد، میز آرایش هم دارای سبک متفاوتی است. شما مطابق با چیدمانتان میز آرایش را تهیه نمایید. مثلا اگر خانه‌ای بزرگ با سبک سنتی دارید می‌توانید از میز آرایش‌های عتیقه استفاده کنید که بر روی آنها و پایه‌های آن، نقوش برگ و گل و حکاکی‌های تزئینی زیادی باشد. همچنین پایه‌های این میز آرایش پایه‌ای آهویی داشته باشد.

از پایه‌های آهویی در میزهای چوبی آنتیک و حتی در اتاق‌خوابهایی با طراحی ساده و براق نیز می‌توان استفاده نمود. 

به غیر از میزهای آرایشی با سبک‌های سنتی، میزهای آرایشی در سبک‌های معاصر که معمولا هندسی با خطوط منحنی هستند نیز چشم نوازند. میزهای آرایشی مدرن نیز دارای اشکال زاویه‌دار با خطوط متضاد و جزئیات نامتقارند. بیشتر این میزها از فلز و شیشه تشکیل شده‌اند.

اجزاء میز آرایش کدامند؟

میز آرایش قرار است تجهیزات و وسایل بهداشتی شما را در خود جای دهد از مرطوب کننده‌ها تا عطرها و وسایل آرایشی و بهداشتی. مهمترین اجزاء میزآرایشی به قرار زیر است؛

  • آینه جزو مهمترین جزء میزهای آرایشی هستند.
  • قفسه یا کابینتهای موجود در میز آرایشی که دارای طبقه‌بندی نیز هستند.
  • همچنین وجود کشوهای متعدد و کشورهای مخفی موجود در میز آرایشی.
  • صندلی یا یک نیمکت برای قرار گرفتن در جلوی میز آرایشی.

قیمت میز آرایش چقدر است؟

 بسته به انتخاب متریال، قیمت میز آرایش شما متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال یک میز آرایش تمام چوب قیمت بالاتری دارد، در حالی که میزهای آرایشی ام دی اف دارای قیمت مقرون به صرفه تری هستند.

بهترین محل برای قراردادن میز آرایش کجاست؟

بعد از انتخاب ابعاد مناسب جهت میز آرایش که با سبک اتاق خواب و رنگ آن هم‌خوانی داشته باشد، نوبت به محل قرارگیری این میز پرطرفدار می‌رسد. بهتر است منطقه‌ای را برای قرار دادن میز انتخاب کنید که نور طبیعی زیاد و خوبی داشته باشد.

بسته به فضای خود می توانید یک میز آرایش مدرن را در اتاق خواب خود نزدیک پنجره قرار دهید.

در صورت نیاز می توانید یک میز آرایش با آینه و چراغ در کمد لباس خود داشته باشید.

تفاوت میز آرایش، میز توالت با کنسول و دراور چیست؟

میز توالت و میز آرایش که در واقع هر دو یکی هستند و دقیقاً کاربرد آنها یکی است. میزهای آرایشی برای نگهداری از لوازم شما هستند به همین دلیل برای آن کشو طراحی شده است. همچنین این میزها دارای یک آینه ثابت و متحرک هستند. اما میزهای کنسول یک میزی است با یک صندلی با آینه و شمعدان. 

و در آخر: 

میز آرایش در کنار تخت و کمد جزء جدایی ناپذیری از اتاقهای خواب شده است. برخی از میزهای آرایشی دارای کشوهای بسیار حتی کشوی مخفی با قابلیت حفظ وسایل زیادی هستند. اما برخی میزهای آرایشی دیگر دارای آینه‌ قابل تنظیم و یا آینه‌ کشویی هستند.

برخی از میز های آرایشی که از چوب و اشیاء قیمتی ساخته شده‌اند قسمتهای درونی این میزهای آرایشی از مخمل پوشیده شده‌اند. و اطراف آینه‌ های این میزهای آرایشی تماماً دارای تزئینات زیبا و باارزشی هستند. به غیر از در نظر گرفتن بودجه برای تهیه میز آرایشی تلاش کنید میزی را تهیه کنید از مواد باکیفیت خوب و بالا ساخته شده باشد. بهتر است این میز دارای دوام بالایی باشد تا بتوانید وسایل خود را با خیال راحت درون آن قرار دهید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.