دمپایی زنانه: قیمت و خرید اینترنتی دمپایی زنانه (طبی، مجلسی...)

پیشنهاد خرید جدیدترین دمپایی زنانه 

دمپایی جز آن دسته از لوازم پرکاربردی است، که هر روزه در خانه و بیرون از خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از افراد به خصوص خانم‌ها تمایل دارند برای هر مکان دمپایی مخصوص داشته باشند. به طور مثال دمپایی روفرشی، دمپایی مجلسی، دمپایی طبی که برخی از افراد در محیط کار می‌پوشند و مواردی دیگر که بسیار است.

نکته مهم این است که بیشتر افراد در هنگام خرید دمپایی فقط به شکل ظاهری آن توجه می‌کنند که بسیار اشتباه است. به خصوص هنگامی که قصد دارید برای ساعت‌های طولانی دمپایی بپوشید.در ادامه مهم‌ترین نکات خرید دمپایی خوب را بررسی می‌کنیم.

دمپایی انواع مختلفی دارد و هر کدام کاربردهای مخصوص خود را دارند. با تیم چی بگیر همراه باشید تا راهنمای خرید دمپایی زنانه را با هم بررسی کنیم.

انواع دمپایی زنانه:

خرید و قیمت دمپایی زنانه طبی و مجلسی

دمپایی روفرشی: 

این مدل از پرکاربردترین مدل‌های دمپایی زنانه است. دمپایی روفرشی بهتر است جلوباز باشد تا هوا به خوبی عبور کند و پا عرق نکند پس بهتر است از مدل‌های جلو بسته انتخاب نکنید. مدل‌های عروسکی و خزدار نیز برای استفاده در خانه بسیار زیبا و محبوب هستند اما بهتر است برای مدت طولانی استفاده نشوند.

دمپایی لاانگشتی: 

این مدل نیز از مدل‌های زیبایی است که برای تابستان و همچنین استفاده در استخر و سالن‌های آرایشی نیز کاربرد دارد. دمپایی لاانگشتی را نیز برای مدت طولانی نپوشید. برخی از مدل‌های این دمپایی مجلسی هستند و می‌تواند در مهمانی‌ها از آنها استفاده کنید. 

دمپایی طبی: 

راحت‌ترین مدل دمپایی است که برای افرادی که می‌خواهند ساعت‌های طولانی در محیط کار یا منزل دمپایی بپوشند، مناسب است. افرادی که کمر درد یا دردهای عضلانی دارند، بهتر است دمپایی طبی بپوشند.

دمپایی ابری: 

سبک‌ترین مدل دمپایی است که بسیار راحت هستند. در محیط‌های ساحلی و استخر استفاده می‌شوند.

دمپایی حوله‌ای: 

این مدل نیز برای استفاده بعد از حمام و همچنین با لباس خواب مناسب است.

دمپایی زنانه رایا طب از چند جهت مناسب است و به شما عزیزان پیشنهاد می‌شود. این دمپایی زنانه دارای زیره پلی اورتان با قوس طولی و عرضی و شیب داخلی استاندارد جهت راحتی بیشتر پا است. صندل زنانه رایا طب از چرم مصنوعی با زیره پلی اورتان طراحی و تولید شده است، که هردو کیفیت مرغوب و قابل قبولی برای مصرف کننده دارند.

صندل زنانه مسعود یک مدل راحت و طبی است که حتی بعد از ساعت‌های طولانی احساس خستگی و ناراحتی نمی‌کنید. سبک بودن این مدل صندل زنانه موجب می‌شود که کاملا با آن احساس راحتی داشته باشید.

نکات مثبت:

  • بسیار مقاوم با کیفیت بالا

برای کسانی که به مدل دمپایی فانتزی علاقه دارند، این دمپایی پارچه‌ای که طرح زیبا و عروسکی با رنگ زیبایی دارد، مناسب است. کفی دمپایی نرم و راحت می‌باشد.قیمت مناسب دمپایی، آن را به مدل‌های پرطرفدار تبدیل کرده است. 

نکات منفی: کفی دمپایی طبی نیست و به افراد دارای کمردردهای مداوم توصیه نمی‌شود.

دمپایی طبی زنانه جز دمپایی‌هایی است، که به دلیل داشتن زیره پلی اورتان طبی با خاصیت ضربه گیر، آناتومیک و بسیار راحت است. وجود قوس طول و عرض استاندارد متناسب با پا راحتی این دمپایی زنانه را دو چندان کرده است. آستر و رویه چرم طبیعی، تضمینی بر کیفیت بیشتر محصول می‌باشد.

نکات مثبت:

  • داشتن پنجه پهن مناسب افراد دیابتی

نکات منفی:

  • قیمت نسبت به سایر محصولات بیشتر است که به دلیل استفاده از چرم طبیعی می‌باشد.

یک مدل زیبا از دمپایی زنانه که هم طرح ساده، زیبا و خوشرنگی دارد و هم به دلیل قوسی که دارد بسیار راحت و مناسب است. جنس این دمپایی از چرم مصنوعی، جیر و پی وی سی می‌باشد.

دمپایی روفرشی زنانه مدل پامچال یک مدل سبک و راحت است که علاوه بر سبکی، طرح زیبا و پرطرفداری دارد. دمپایی از جنس پلاستیک است اما کفی نرم و راحتی دارد. طراحی زیبا در عین سادگی آن را مناسب خانم‌های شیک پوش کرده است. 

نکات مثبت محصول:

  • بسیار سبک و راحت
  • قیمت مناسب 

دمپایی زنانه مدل بیتا از برند شناخته شده و قابل رقابت با مدل‌های خارجی است، که هم رویه و هم زیره از مواد مرغوب با طول عمر بالا ساخته شده‌اند. از جمله ویژگی‌های قابل ذکر این مدل دمپایی زنانه این است که سبب تنقس طییعی پا می شود و احساس خوبی با آن تجربه می‌کنید.

نکات مثبت:

  • انعطاف پذیری بالا 
  • دارای نشان استاندارد تولید و طراحی بر اساس پارامترهای بین‌المللی 

نوع‌‍‌های مختلف از دمپایی‌های زنانه دمپایی‌های انگشتی هستند که زیبایی خاصی به پا می‌بخشند. این مدل دمپایی زنانه از جنس پلاستیک با کفی نرم و انعطاف پذیر است که قیمت مناسب و کارایی زیادی دارد.

دمپایی زنانه از برند خوش‌ نام نیکتا که جنس زیره از PVC نرم و بسیار راحت است. زیره این مدل مقاومت سایشی بالایی دارد، همچنین  طرح زیبا و کارشده رویه دمپایی آن را برای استفاده روزمره حتی خارج از منزل مناسب کرده است.

دمپایی زنانه مدل طبی که ساخت ایران و بسیار باکیفیت می‌باشد. جنس دمپایی طرح مخمل ساتن و بسیار شیک در عین حال ساده طراحی شده است. 

قبل از خرید دمپایی زنانه بخوانید:

همانطور که اشاره شد، بهتر است به جز ویژگی‌های ظاهری نکاتی دیگر را در هنگام خرید دمپایی زنانه مد نظر قرار دهید: 

  • دمپایی زنانه را برای چه کاربردی می‌خواهید؟ حتما قبل از خرید دمپایی زنانه به این نکته توجه کنید که دمپایی را برای چه محیطی می‌خواهید و چند ساعت قرار است آن را بپوشید.
  • دمپایی بهتر است سبک و راحت باشد. هر چقدر وزن دمپایی زنانه کمتر باشد شما برای ساعت‌های بیشتری بدون احساس خستگی می‌توانید آن را بپوشید.
  • کفی دمپایی زنانه نرم و انعطاف پذیر باشد تا به پا فشار نیاید.
  • داشتن قوس طبیعی که پا را کاملا بپوشاند باعث راحتی بیشتر پا می‌شود. دمپایی‌های استاندارد به نحوی طراحی می‌شوند که قوس طبیعی پای افراد را پوشش دهند. این نکته به خصوص برای افرادی که قوس پای آن‌ها زیاد است، مهم می‌باشد.
  • اگر می‌خواهید برای ساعت طولانی دمپایی بپوشید، دمپایی طبی بپوشید تا به پا و کمر فشاری وارد نشود.
  • علاوه بر طبی بودن دمپایی، جنس رویه و زیره دمپایی نیز مهم است تا موجب آسیب پا نشود. 

چرا استفاده از دمپایی طبی زنانه ضرورت دارد؟

دمپایی‌های زنانه بسیار ی در بازار یافت می‌شود. در طرح‌ها و مدل‌های کاملا جدید و فانتزی. اما کدام یک از آنها می‌تواند سلامت پاهای شما را تضمین کند؟ دمپایی زنانه باید به گونه‌ایی باشد که کمترین فشار را به پا و زانوی شما وارد کند. در میان دمپایی زنانه طبی می‌تواند بهترین گزینه باشد. به خصوص برای کسانی که از بیماری‌های کمر درد، زانو درد و خارپاشنه رنج می‌برند. 

هنمچنین توصیه می‌شوند زنان باردار برای پیاده روی‌های روزانه خود از دمپایی طبی زنانه استفاده کنند تا به مهره‌های کمر و زانوی آنها فشار کمتری وارد شود. 

سخن آخر: 

حتما شما هم شنیده‌اید که پا قلب دوم انسان است لذا در انتخاب دمپایی مناسب را سرسری نگیرید و مدل‌های استاندارد و راحت را انتخاب کنید چون با سلامت شما در ارتباط است. همچنین دمپایی زنانه باید به گونه‌ای باشد که باعث عرق کردن پا نشود، چون موجب بوی ناخوشایند و البته ایجاد بیماری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دمپایی زنانه قیمت انواع دمپایی زنانه