جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه و دخترانه (باکیفیت ترین)

عینک آفتابی در واقع نوعی پوشش برای چشم است و وظیفه آن محافظت و نگهداری چشم‌ها در برابر نور خورشید است. این اکسسوری جذاب در مدلها و طرح‌های مختلف وجود دارد و کاملاً با مد تغییر پیدا می‌کند و بنابر فصل و مکان استفاده، طرح‌ها و رنگهای مختلفی نیز دارد. به دلیل وجود مدلهای فراوان عینک آفتابی و تاثیر آن بر روی زیبایی ظاهر و محافظت از اشعه‌های مضر، شما بیشتر از تعداد انگشتانتان انتخاب خواهید داشت.

یک عینک آفتابی استاندارد باید از چشمان شما محافظت کند و بتواند بیش از 95 درصد از اشعه مضر، (UV) را جذب کرده تا شما آسیب نبینید.

گفتنی است آنچه که قیمت یک عینک را تعیین می‌کند عدسی و ساخت و اصول ساخت عدسی عینک است. عدسی عینک‌های آفتابی باید انحنای نرمالی داشته باشند تا شکست نور که بر اثر انحنای عدسی ایجاد می‌شود خطرناک و آسیب رساننده به چشم نباشد.

در هنگام خرید عینک به این نکات دقت کنید:

  • در زمان انتخاب و خرید، عینک آفتابی را انتخاب کنید که بیشترین هم خوانی را با رنگ پوست و مدل صورت شما داشته باشد.
  • در زمان خرید علاوه بر در نظر داشتن مد که همواره متغیر است، عینکی را تهیه کنید که مناسب فرم صورتتان باشد، مثلا اگر صورت مربع شکلی دارید عینکی را تهیه کنید که در گوشه‌ها گرد بوده و دارای زاویه گرد باشد.
  • حتما از فروشنده بخواهید عینک مورد نظرتان را با دستگاهی که قادر است یو وی دار بودن عینک را نشان دهد، چک کند، این کار شما را خاطر جمع خواهد نمود که محصولی استاندارد خریداری می‌نمایید.
  • اگر قصد دارید و یا مجبورید در اکثر اوقات در روز عینک آفتابی به چشم بزنید حتما، ما تاکید می‌کنیم حتما از جایی مشخص و استاندارد عینک بخرید.
  • برای بهتر و سالم‌تر ماندن عینکتان، در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید آن را در جعبه مخصوصش قرار دهید.
  • یک عینک استاندارد نباید به پشت گوش شما و یا بر روی بینی شما فشار بیاورد.
  • اگر در جایی هستید که تابش نور خورشید بسیار بالاست بهتر است هردوسال یکبار عینک خود را تعویض کنید. زیرا لنزها آسیب‌پذیر می‌شوند.

در ادامه با ما همراه باشید و جدیدترین مدلهای عینک را با تیم چی بگیر مشاهده نمایید.

 معرفی بهترین و جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی زنانه

عینک آفتابی پورش دیزاین مدل P8540 G ساخت کشور ایتالیاست. این عینک آفتابی شیک دارای جنس فریمی از فلز است. فرم فریم هم خلبانی، گرد و نیم فریم است. رنگ فریم طلایی بوده و در صورت بسیار شیک و لاکچری به نظر خواهد رسید. رنگ عدسی این عینک آفتابی قهوه‌ای روشن است و برای کسانی که دارای فرم صورت بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث، مربع و مستطیل دارند مناسب است. شما از این عینک برای فعالیتهایی از قبیل؛  استفاده روزمره، اسکی، تنیس، دوچرخه سواری، دوچرخه سواری کوهستان، دویدن، رانندگی، ساحل، و ... می‌توانید استفاده نمایید. این عینک قابلیت جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV) UV 400  را داراست. 

عینک آفتابی زنانه دیتیای کد 385 با رنگ عدسی، آبی،  خاکستری و چند رنگ را در تصویر مشاهده می‌کنید. جنس فریم ایت عینک کائوچو است. درجه فیلتر نور (VLT)سطح 2 است. جنس لنز آن پلی کربنات است. این عینک مناسب ساحل، رانندگی، ماهیگیری، کوهنوردی، ورزش‌های فضای باز، آب و هوای آفتابی است. این عینک ساخت کشور چین است.

عینک آفتابی زنانه دولچه فولیا مدل mod t102 02 با رنگ عدسی دودی را می‌بینید. جنس فریم این عینک شیک کائوچو است. فرم فریم هم مدل ویفری است. این عینک آفتابی برای فرم صورت‌هایی نظیر قلبی شکل، گرد، مثلثی شکل و مستطیلی مناسب است. این عینک قابلیت جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)را دارد.

عینک آفتابی مورل مدل 20103با فرم فریمی ویفرری. رنگ فریم و عدسی این عینک مشکی است. این عینک مناسب برای فرم صورت‌های بیضی، قلب، گرد، لوزی، مثلث، مربع و مستطیل است. این عینک زیبا و شیک دارای یووی 400 واقعی است. دارای عدسی پلاریزه و  دسته فنری ضد حساسیت است. این عینک فوق‌العاده سبک ساخت کشور فرانسه است.

نکات مهم مراقبت از عینک آفتابی

استفاده از عینک آفتابی برای بعضی از افراد جنبه حیاتی دارد. آنها بدون توجه به هر فصلی از عینک آفتابی استفاده می‌کنند. در زمستان و تابستان. اما باید بدانیم که استفاده از این وسیله ضروری نگهداری خاصی را می‌طلبد.

بهتر است بعد از هربار استفاده عینک را در جعبه‌ مخصوص خود قرار دهید. بدین ترتیب شما از خطر و خش افتادن بر روی شیشه عینک جلوگیری کرده‌اید.

اگر قرار است عینک را از روی صورت خود بردارید آن را بر روی سرتان قرار ندهید. این کار باعث می‌شود که دسته‌های عینک گشاد شوند و شما برای استفاده‌های بعدی مجبور شوید فریم را بر روی بینی خود فشار دهید. این گونه هم به دسته‌ها آسیب زده‌اید هم با فشار ممکن است به فریم عینک صدمه بزنید. 

وسایلی از قبیل پیج گوشیتیهای بسیار ریز که مخصوص پیچ‌های عینک آفتابی هستند را داشته باشید. برای سفت کردن دسته‌های عینک می‌توانید از این کیت‌ها استفاده کنید.

برای تمیز کردن شیشه عینک آفتابی خود سعی کنید از پارچه‌های مخصوص این کار استفاده کنید تا خطی بر عینک شما نیفتد. و باعث خراشیدگی سطح عینک شما نشود. در غیراین صورت ممکن سطح صاف عینک شما دچار خراشیدگی شده و دیدتان را مختل نماید.

اسپری‌های مخصوص تمیز کردن شیشه‌های عینک آفتابی نیز می‌تواند به شما در جهت بهتر نگاه داشتن عینکتان شما را یاری نماید. 

برای درآوردن عینک از چشم، سعی کنید از دو دستتان استفاده کنید. به دسته‌های عینک که ظریف و شکننده هستند کمتر آسیب وارد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.