حشره کش برقی: بهترین مارک پشه کش برقی، قیمت روز (بهترین کیفیت)

بهترین حشره کش برقی خانگی

وجود حشرات در محیط زندگی ما همیشه آزاردهنده بوده و همه‌ی افراد به دنبال راهی برای فرار از دست این حشرات مزاحم هستند. این حشرات هم در هنگام خواب و هم هنگام کار و فعالیت که نیاز به آرامش و تمرکز داریم، آرامش را از ما می‌گیرند و موجب برهم خوردن تمرکز ما می‌شوند. علاوه بر این بسیاری از حشرات مزاحم آلوده هستند  و به هیچ وجه نباید بر روی مواد غذایی بنشینند. در این مقاله از سایت چی بگیر با دستگاه حشره‌ کش‌ برقی و انتخاب بهترین مدل حشره کش برقی آشنا شوید.

حشره کش برقی چیست و عملکرد آن چگونه است؟

حشره کش برقی یک فناوری جدید است که به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد و جایگزین مدل‌های قدیمی حشره‌ کش شد. این حشره‌ کش‌ ها انواع مختلفی دارند که به بررسی آنها می پردازیم:

حشره‌ کش‌ نوری:

 حشره‌ کش‌ نوری با انتشار اشعه UV موجب جذب حشره می‌شوند و توسط انرژی الکتریکی صاعقه مانند آن را از بین می‌برد.

مزایای حشره کش نوریمعایب حشره کش نوری
این مدل نیاز به قرص نداردقیمت بالا
برخی از آنها به عنوان چراغ خواب قابل استفاده هستند.فقط حشراتی که پرواز می‌کنند را از بین می‌برد.

بزرگترین مزیت استفاده از حشره کش نوری است که بی خطر است و برای انسان هیچ آلودگی ایجاد نمی کند. شما با خیال راحت و بدون نگرانی از مشکلات تنفسی می تواند از دستگاه حشره کش نوری استفاده کنید. از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به بی سر و صدا بودن آن اشاره کرد. 

دقت کنید که در هنگام استفاده از هر نوع حشره کش نوری به میله های آن دست نزنید و دستگاه را در جایی دور از دسترس اطفال قرار بدهید. 

حشره‌ کش قرصی:

در این مدل یک قرص داخل دستگاه حشره کش قرار می‌گیرد که موجب جذب حشره می‌شود. و وقتی حشره بر روی دستگاه نشست موجب بر هم خوردن سیستم عصبی و مرگ حشره می‌شود. 

مزایای حشره کش قرصیمعایب حشره کش قرصی
قیمت مناسبمضر بودن قرص‌های حشره کش برای انسان و طبیعت

دقت کنید که: قرص‌های حشره کش قرصی ممکن است برای انسان مضر باشند. پس بهتر است بدون دستکش قرص را درون دستگاه قرار ندهید. قرص‌ ها را در جایی دور از مواد غذایی نگه‌داری کنید. مراقب باشید اطفال و افرادی که بیماری‌هایی مثل آسم دارند حداقل یک متر با دستگاه فاصله بگیرند.

راهنمای خرید بهترین دستگاه حشره‌ کش برقی:

  • دستگاه حشره کش برقی خود را از برندهای معتبر خریداری کنید.
  • توجه کنید نوع عملکرد دستگاه حشره کش به گونه‌ای نباشد که به محیط زیست آسیب بزند.
  • به ابعاد دستگاه حشره کش توجه کنید. نوع‌های مختلف برای استفاده در خانه، رستوران و یا محیط‌های بزرگ وجود دارد. از حشره کش نوری برای حشراتی که پرواز می کنند استفاده می کنند. 
  • برخی از دستگاه‌ حشره کش برقی به گونه‌ای طراحی شدند که با تابش UV محیط داخلی دستگاه را نیز تمیز می‌کنند و محل رشد میکروب‌ها نمی‌شود.
  • برخی از این حشره‌ کش ها دارای ظرفی برای بقایای لاشه حشرات هستند که بسیار مفید است و از پخش شدن آن روی زمین جلوگیری می‌کند.
  • قیمت حشره کش برقی را قبل از خرید چک کنید و یک دستگاه مطابق با نیازهای خود خریداری کنید. 

بررسی و قیمت دستگاه حشره کش برقی

حشره کش برقی ویداسی مدل WD-977A

دستگاه حشره کش برقی صاعقه مدل SA240

حشره کش برقی صاعقه از جمله محصولات بسیار باکیفیت ایرانی است که کارخانه آن در ایران و خاورمیانه بسیار خوش نام می‌باشد. این حشره کش برقی دو لامپ ماوراء بنفش با قدرت 36 واتی دارد که با لامپ UV  حشرات را جذب خود می‌کند و سپس با تابش UV  محیط درون خود را باکتری زدایی می‌کند تا محل تحمع میکروب نشود. این دستگاه برای محیط‌های کاری مثل رستوران و دفاتر کاری بسیار مناسب و قابل استفاد ه می‌باشد.

نکات مثبت دستگاهنکات منفی دستگاه
فوق العاده کم صداقیمت نسبتا بالا
بدون تولید سم و گازهای سمی مضر

پوشش دهی تا فاصله‌ی 350 متر

دارای تشک جمع آوری لاشه حشرات و جلوگیری از پخش آن در محیط

حشره کش برقی مدل زپ لایت

حشره کش برقی مدل زپ لایت کارایی بالا و قابل قبولی در از بین بردن انبوهی از پشه و حشرات به خصوص برای محیط‌های بسته دارد. این حشره کش برقی با نوری که ایجاد می‌کند سبب جذب حشرات می‌شود و یک دستگاه کاملا بی ضرر برای انسان است.

نکات مثبت دستگاهنکات منفی دستگاه
فاقد مواد شیمیایی و مضر

چون دستگاه دارای برق است،باید در محلی بالاتر از دسترسی کودکان و حیوانات خانگی قرار بگیرد


فاقد اثر مخرب برای محیط زیست

کاملا بدون بو و صدا

حشره کش برقی سامنس مدل SM-w30

حشره کش برقی سامنس یک دستگاه مدرن و کاربردی در دفع حشرات مزاحم می‌باشد. عملکرد دستگاه به وسیله دو لامپ ماوراء بنفش با قدرت 30 وات می‌باشد. به نحوی که باعث جذب حشرات و دفع ۀن‌ها می‌شود. این محصول کاملا بهداشتی و بدون بو یا تولید هر نوع ماده مضر، محیطی با آرامش برای شما ایجاد می‌کند.

نکات مثبت دستگاه
دارای مخزن برای لاشه حشرات و جلوگییری از پخش آن‌ها در محیط

بدون ایجاد  سم و گازهای سمی مضر

وزن سبک

دستگاه حشره کش برقی کوپکس مدل 001/R

دستگاه حشره کش برقی کوپکس یک دستگاه کوچک است که برای از بین بردن تمامی حشرات کارایی دارد. برای استفاده از دستگاه لازم است قرص مخصوص آنر ا تهیه کنید و در داخل آن قرار دهید تا حشرات مزاحم را از بین ببرد.

نکات مثبت محصولنکات منفی محصول
بدون بو مناسب محیط‌های بزرگ نیست
یدون ایجاد سر و صدا

حشره کش برقی کیل پست مدل MT-040

حشره کش برقی کیل پست از طریق انتشار امواج UV باعث به دام انداختن حشرات می‌شود. انتشار امواج UV  هم موجب جذب حشره می‌شود و هم اینکه عوامل بیماری‌زایی آن به طور کامل از بین می‌رود. ولتاژ تغذیه دستگاه 320 وات(برق شهری) می‌باشد. 

نکات مثبت دستگاه
بدون بو
بدون تولید گاز سمی و مضر

حاوی سینی پلاستیکی برای لاشه‌ی حشرات

حشره کش برقی کودک مدل فانتزی کد 6681

حشره کش برقی کودک مدل فانتزی که با طرح زیبا و کارتونی که دارد برای استفاده در اتاق کودکان مناسب می‌‌‌باشد. این حشره کش دارای کابل USB نیز می‌باشد.

نکات مثبت دستگاه
بدون بو 
مصرف کم برق

دستگاه حشره کش برقی شنگ مدل Kmng2

دستگاه حشره کش برقی شنگ یک نمونه از حشره‌کش‌هایی است که بعد از اتصال به برق با قرار دادن مایع یا قرص حشره کش موجب دفع حشرات مزاحم از محل زندگی شما می‌شود. 

نکات مثبت دستگاه
بدون بو
دو منظوره

حشره کش برقی جیپاس مدل GBK1132N

حشره کش برقی دی پی مدل DP-834

بررسی و قیمت حشره کش برقی دی پی

این دستگاه یک انتخاب عالی برای از بین بردن پشه ها و حشرات دیگر می‌باشد. این مدل قابلیت استفاده به صورت ایستاده را نیز دارد. دارای سه لایه شبکه سیمی بسیار ریز است، که باعث گیر افتادن حشرات می شود. 

همچنین نور led که از خود ساتر می کند باعث می شود حشرات به سمت آن جذب شوند. 

حشره کش برقی دی پی ویژگی
ولتاژ خروجی 3000 ولت
سیستم کنترل ولتاژ دارد
عملکرد باتری عالی


در ادامه بخوانید : انواع تله موش و معرفی بهترین تله موش (برقی و دستی)

بهترین مکان برای نصب حشره کش‌ برقی کجا است؟

  • اکثر حشرات از خارج وارد می‌شوند، بنابراین مهم است که حشره‌ کش برقی شما مستقیماً رو به روی درها و پنجره‌های رو به بیرون قرار بگیرد.
  • متوسط ارتفاع پرواز حشرات حدود 1.5-2.5 متر است. قرار دادن  دستگاه در این ارتفاع ، تأثیر آن را به حداکثر می‌رساند.
  • بالاتر از مناطق آماده سازی غذا یا غذاخوری. بعضی از آنها دستگاه‌ها حشرات را ممکن است در اثر ضربه منفجر کنند. به همین علت، به این نکته دقت کنید که اجساد آنها در مکان‌های تهیه و سرو غذا نیافتد.
  • معمولا حشرات و مگس‌ها جذب نور و روشنایی می‌شوند. دقت کنید که دستگاه  حشره کش برقی را در کنار منبع نور قوی قرار ندهید.
  • از قرار دادن حشره کش در خارج از پنجره خودداری کنید ، زیرا نتیجه عکس مورد نظر را خواهید داشت: خطر جذب حشرات به اتاق را خواهید داشت.

در هنگام خرید حشره‌ کش برقی باید به چه نکاتی دقت کرد؟

  • بوی بد ناشی از کشتن حشره ایجاد نکنند.
  • گاز سمی تولید نکنند.
  • عملکرد دستگاه با سرو صدای زیاد همراه نباشد.

چگونه حشره کش برقی را تمیز کنیم؟

ابتدا، به دفترچه راهنما مراجعه کنید. در واقع، حتی زمانی که برق خاموش است، شوک الکتریکی ممکن است رخ دهد، بنابراین استفاده از دستگاه طبق نشانه های رسمی ضروری است.

با این حال، از مواد ساینده یا اشیاء ساینده اجتناب کنید، و به جای آن می‌توانید از پارچه نرم که کمی با آب گرم مرطوب شده است استفاده کنید. برخی از مدل ها ی پشه کش و حشره کش برقی دارای برس تمیز کننده هستند.

به یاد داشته باشید:

خرید حشره کش برقی باکیفیت حتی اگر قیمت بالاتری داشته باشند، از نظر اقتصادی به صرفه‌تر هستند. این محصولات دوام بالاتری دارند و در نهایت موجب رضایت شما می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.