ده مدل از بهترین موس بی سیم و باکیفیت (پرفروش ترین)

 معرفی بهترین موس‌ بی‌ سیم

خرید تجهیزات مرتبط با کامپیوتر و لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین مسائلی است که افراد باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشند. امروزه موس‌های بی‌سیم جایگزین سری‌های قدیمی شده و به شدت پرکاربرد هستند.

اگر قصد خرید موس‌ بی‌سیم مخصوص بازی و بهترین موس‌های بی‌سیم ارزان را دارید توصیه می‌کنیم که تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله از سایت چی‌بگیر برایتان خواهیم گفت که به هنگام خرید موس بی‌سیم به چه نکاتی توجه داشته باشید و ارزان‌ترین و بهترین موس‌های بی‌سیم را به شما معرفی خواهیم کرد.

مهمترین نکات برای خرید بهترین و ارزان‌ترین موس بی‌ سیم

به هنگام انتخاب و خرید موس بی‌سیم حتما به موارد زیر نهایت دقت را داشته باشید:

طراحی و ارگونومی موس‌ بی‌ سیم

موسی که انتخاب می‌کنید باید ارگونومی مطلوبی داشته باشد و به‌گونه‌ای نباشد که هنگام کار با آن دست شما خسته شود و به سلامتی شما آسیب وارد کند. بنابراین دقت داشته باشید که موس بی‌سیم طراحی استانداردی داشته باشد.

توجه به حسگر موس بی‌سیم

برای ساخت حسگر موس‌های بی‌سیم معمولا ار حسگرهای لیزری یا اپتیکال استفاده می‌کنند. هر کدام از این حسگرها دارای مزایا و معایبی هستند. توصیه می‌کنیم به هنگام خرید به این ویژگی‌ها دقت کنید.

موس‌های بی‌سیمی که حسگر اپتیکال دارند، ارزان قیمت‌تر از موس‌های دارای حسگر لیزری هستند و حتما باید به روی سطح صاف قرار بگیرند تا کار کنند، همچنین رزولوشن آن‌ها نسبت به موس‌های داری حسگر لیزری کمتر است.

توجه به DPI یا نقطه بر اینچ

اگر قصد خرید موس بی‌سیم مخصوص بازی را دارید، بهتر است قابلیت DPI را مورد توجه قرار داده و میزان کمتری از آن را انتخاب کنید. DPI موس‌های اپتیکال در بیشترین حالت ممکن ۳۰۰۰ است و در  موس‌های لیزری این مقدار خیلی بیشتر است.

توجه به طول عمر باتری در موس

قابلیت طول عمر باتری اهمیت ویژه‌ای داشته و باید دقت کنید که میزان شارژ باتری موس چقدر است و آیا با توجه به طول عمری که دارد ارزش خرید دارد یا نه؟

نوع و جنس رابط

شیوه اتصال موس به لپ‌تاپ یا کامپیوتر بسیار مهم است. بعضی از موس‌های بی‌سیم به وسیله بلوتوث به سیستم وصل می‌شوند و برخی از دانگل USB برخوردار هستند.

سازگاری با سیستم عامل

موس بی‌سیمی که انتخاب می‌کنید باید با سیستم عامل سیستم شما همخوانی و سازگاری داشته باشد. توصیه می‌کنیم در این زمینه از افراد متخصص کمک گرفته و متناسب‌ترین موس را با سیستم عامل سیستم خریداری کنید.

بهترین برندهای موس بی‌ سیم

از جمله محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برند موس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موس بی‌ سیم مایکروسایفت Microsoft
  • موس بی‌ سیم لاجیتک Logitech
  • موس بی‌ سیم فراسو Farassoo
  • موس بی‌ سیم جنیوس Genius
  • موس بی‌ سیم تسکو Tsco
  • موس بی‌سیم Green

دو مورد آخر جزء بهترین برند موس ایرانی هستند. در ادامه پنج مورد از بهترین موس‌‌های بی‌سیم را معرفی می‌کنیم که عبارت اند از:

این موس درجه یک را کمپانی معروف اپل تولید کرده و مجهز به پد لمسی ۲ و با قابلیت شارژ مجدد است. وزن این موس بی‌سیم ۹۹ گرم بوده و ارگونومی استانداردی دارد. از تجهیرات آن می‌توان به پورت USB، حسگر لیزری و محدوده دقت ۸۰۰ تا ۱۶۰۰  اشاره کرد.

باتری آن لیتیوم- یونی بوده و قابلیت کار با هر دو دست را دارد.

به جرئت می توان گفت که این موس بی‌سیم محبوب‌ترین موس کمپانی مایکروسافت است که طراحی متفاوتی داشته و قابلیت اسکرول دارد. 

نوع رابط این موس بلوتوث بوده و قابلیت کار با باتری نیم قلمی دارد. به علت طراحی خاص این موس می‌توانید به راحتی آنرا به صورت صاف و خمیده درآورید. و در داخل کیف قرار دهید. وزن این موس بسیار سبک است و قابلیت اسکرول کامل را دارد. این موس از ویندوزهای 10 / 8.1 / 8 که دارای بلوتوث نسخه 4.0 یا بالاتر هستند پشتیبانی می‌کند.

شیائومی نیز یکی از برندهای پرطرفدار و محبوب امروزی است. نوع حسگر این موس بی‌سیم اپتیکال است و مجهز به بلوتوث و دانگل USB با محدوده دقت ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ است که با دو باتری قلمی کار می‌کند. اتصال بی سیم در این موس از طریق دانگل 2.4 گیگاهرتزی و بلوتوث است. میزان دقت این ماوس شیائومی 1000DPI می‌باشد. ابعاد کوچک این موس به شما اجازه‌ی جابه‌جایی در همه جا را می‌دهد. 

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

این موس جزء ظریف و خوش‌دست‌ترین موس‌های بی‌سیم است و وزن بسیار سبکی دارد. نوع رابط آن دانگل USB بوده و محدوده دقت ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ داشته و قابلیت کار با هر دو دست را دارد. حسگر اپتیکال با دقت 1000dpiمی‌باشد. انرژی این ماوس بوسیله‌ی یک باتری قلمی آلکالاین سایز AA بدست می‌آید. یک دکمه خاموش و روشن در زیر این موس قرار دارد که از هدر رفت انرژی در مواقع بیکاری جلوگیری می‌کند. 

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

بهترین موس‌ بی‌سیم ارزان

اگر به دنبال خرید یک موس بی‌سیم باکیفیت امّا با قیمت مناسب و ارزان هستید، توجه شما را به موس‌های بی‌سیم زیر جذب می‌کنیم.

ماوس بی سیم مدل 4D

ماوس بی سیم مدل 4D


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نوع رابط این موس بی‌سیم دانگل USB بوده و فرکانس ۲.۴GHz داشته و حسگر آن اپتیکال  است و محوده دقت ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ دارد. قابلیت کار با هر دو دست را داشته و از دو باتری نیمه قلمی تغذیه می‌کند.

موس آرمو مدل M27

موس آرمو مدل M27


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

این موس نیز حسگر اپتیکال دارد و محدوده دقت ان ۱۰۰۰ است و با هر دو دست کار می‌کند. از ویژگی‌های مثبت این موس بی‌سیم  به دانگل بلوتوث و مجهز بودن به سیستم ذخیره انرژی می‌توان اشاره کرد.

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 700W

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 700W

قیمت روز،تصاویر بیشتر و خرید

محدوده دقت این موس ‌بی‌سیم برند ایرانی ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ بوده و از یک باتری لیتیوم-پلیمری تغذیه می‌کند و قابلیت شارژ کردن در یک و نیم تا دو ساعت را دارد.

موس‌های بی‌سیم مخصوص بازی

اگر به گیم‌های مختلف علاقه داشته و به دنبال موس بی‌سیم مخصوص بازی هستید ما سه مورد زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TM 2021

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TM 2021


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نوع اتصال این موس با سیم بوده و مجهز به پورت USB، با حسگر اپتیکال است. محدوده دقت آن ۱۶۰۰ تا ۳۲۰۰ بوده و به شدت ارگونومیک است. این کوس قابلیت کار کردن با دو دست را دارد. از جمله ویژگی‌های این موس می‌توان به داشتن دقت 3200 dpi، قابلیت کنترل دقت ماوس توسط کلید DPI، مجهز به کلید Back و Forward و بدنه ارگونومیک اشاره کرد. 

ماوس تسکو مدل TM 762 GA

ماوس تسکو مدل TM 762 GA


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

موس بی‌سیم ویژه بازی TSCO TM764 GA ویژگی‌ این موس نیز شبیه مورد قبلی بوده و قابلیت ۵ میلیون بار کیلیک دارد و به شدت پیشنهاد می‌شود. دقت متغییر این موس تا3200dpi می‌باشد. جنس کابل این موس از کناف می‌باشد. و طول آن 1.5 متر است. 

ماوس مخصوص بازی مکس تاپ مدل MX-305G

ماوس مخصوص بازی مکس تاپ مدل MX-305G


قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

موس مخصوص بازی مکس تاپ MX-305G این موس باسیم بوده و مجهز به پورت USB است و سیم آن از جنس کنف و به شدت مقاوم و محکم است. محدوده دقت آن ۱۶۰۰ تا ۳۲۰۰ بوده و قابلیت کار با هر دو دست را دارد. کفی این موس از جنس استیل است تا به راحتی روی موس پد حرکت کند. این موس مناسب برای گیمرها، گرافیست‌ها و کاربرانی که با برنامه‌هایی مانند 3D Max،Auto Cad می‌باشد. . این ماوس دارای چراغ LED چند رنگ با نور بسیار زیبا است که تغییر رنگ در آن بصورت اتوماتیک است. 

سخن پایانی: در این مقاله تعدادی از بهترین موس‌های بی‌سیم، موس‌های مخصوص بازی و ارزان قیمت‌ترین موس‌ها را برایتان معرفی کرددیم. اگر به دنبال خرید موس ارزان قیمت اما با کیفیت مطلوب هستید، بهترین گزینه پیش روی شما خرید موس ایرانی است. توصیه می‌کنیم برای خرید موس‌های بی‌سیم از مراکز و فروشگا‌های معتبر اقدام کرده و به ویژگی‌های موس دقت ویژه‌ای داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - غلامرضا داودی

مطالبتون بسیار آموزنده بود، سایت p30.shop ماوس و کیبورد های خیلی خوب با قیمت خوبی داره.

15 آذر 1400 - 18:39

پاسخ
ماوس (موشواره) قیمت انواع ماوس (موشواره)